beauty & lifestyle blog

niedziela, 11 marca 2012

Coś w tym jest :)))

Gratka dla miłośniczek relaksujących kąpieli! Jeśli lubicie umilać sobie kąpielowe rytuały pachnącymi dodatkami, zwracam Waszą uwagę na aktualną promocję sieci Rossmann, obejmującą kule musujące Dairy Fun Milky Bath Bombs :)))









Opakowanie, w regularnej ofercie dostępne za około 12 zł, teraz upolować można za połowę ceny! W środku znajdziecie trzy 100-gramowe kule w wersjach Mleko & Miód, Karmel & Jabłko oraz Brzoskwinia & Mango. Wszystkie oszołamiająco pachnące :)))

Wrzucone do wanny, kule mocno musują, nie dając jednak piany. Zabarwiają za to wodę, odczuwalnie ją także zmiękczając. Mają lekkie właściwości natłuszczające, zapewne dzięki zawartości olejów z pestek winogron i awokado, przyjemnie odżywiają więc skórę. No i wypełniają łazienkę przepięknym zapachem! Taka kąpiel to prawdziwy relaks.

Producent obiecuje niezapomniane wrażenia! I chyba coś w tym jest :)))






65 komentarzy :

  1. wanny niestety nie mam i bardzo zaluje, brakuje mi takich relaksacyjnych sesji wylegiwania sie w pianie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agata, współczuję, pamiętam, jak to jest :/

      Usuń
  2. Ja coś nie mogę się przekonać do kąpielowych proszków/olejków/płynów. Średnio mnie przekonują takie pordukty

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam umilać sobie kąpiel w ten sposób i chyba się na nie skuszę korzystając z promocji :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lawenda, to naprawdę dobry deal, niespełna dwa złote za kulę :)

      Usuń
  4. Muszę w końcu kupić jakieś kule do kąpieli. Jak na razie to używam głównie rożne sole.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pure Morning, ja sole też bardzo lubię :) Jakie polecasz?

      Usuń
  5. Dostałam te kule do kąpieli od teściowej i szczerze mówiąc oprócz zapachu nie zauważyłam nic.... W wodzie owszem musują i ją barwią ale to by było na tyle :/ Ogólnie można znaleść w tej cenie coś o wiele lepszego...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Netflux, coś lepszego za niecałe dwa złote za sztukę? Zdradź, co to takiego ;)))

      Usuń
  6. używałam ich w zeszłym roku są niesamowite! sprawiają, że czujemy się jak w spa , strasznie poprawiją nastrój i pachną tak , że ma się ochotę schrupać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pazurek, chyba właśnie zapach robi na mnie największe wrażenie :)

      Usuń
  7. oo fajnie, że napisałaś o tej promocji bo do Rossmanna mam ciągle nie po drodze, ale po te kule to się chyba przejdę :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Panno Joanno, ja przechwyciłam dwa opakowania, ostatnie na półce :DDD

      Usuń
  8. Miałam je pachną bosko ;)) właśnie kiedyś gdzieś pisałam że miałam takie kule z krową bo nie pamiętałam nazwy firmy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ksenka, ta krówka jest właśnie taka charakterystyczna :)

      Usuń
  9. Muszę wypróbować, bo uwielbiam kąpiele z jakimiś dodatkami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bella, no to masz dobrą okazję, bo cena aktualnie naprawdę jest atrakcyjna :)

      Usuń
  10. Znam je. Gdyby sprzedawali tylko Mleko i Miód kupowałabym. Brzoskwinie mi się nie podobała, niestety. :(
    Ale masz rację - zmiękczają skórę. i fajnie jest kąpać się w białej wodzie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sabb, mogliby w zasadzie sprzedawać na sztuki, każdy brałby wedle upodobań :)

      Usuń
  11. Accchh gdybym tylko miała wannę;)

    OdpowiedzUsuń
  12. O czyms takim jeszcze nie slyszalam raczej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Katsuumi, o czym? o kulach do kąpieli? Niemożliwe!

      Usuń
  13. Jeśli ma ktoś na nie ochotę teraz w Rossmanie są za 6 zł przynajmniej u mnie:)a kule są rodzajem spa w mojej łazience czadowe!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wonder Woman, przecież właśnie o tym pisałam :ppp

      Usuń
  14. zabójczo pachna w pozytywnym tego slowa znaczeniu :] polubiłam je

    OdpowiedzUsuń
  15. Akurat mam w planach wypad do R. chyba się skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. MałyTipratikon, o ile jeszcze się załapiesz, znikają z prędkością światła :)

      Usuń
  16. Uwierzysz, że leżą w mojej łazienkowej komodzie już dobrych kilka miesięcy? Ciągle o nich zapominam. Dzisiaj wyciągam pierwszą!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. (o, nie ma moderacji :))

      Usuń
    2. Violl, i ty mi ostatnio robiłaś wyrzuty, że chomikuję? ;ppp

      Usuń
    3. Zaraz wyrzuty! Ja się tylko spostrzeżeniem podzieliłam :DDD

      Usuń
  17. Nie dość, że uwielbiam umilacze kąpieli, to jeszcze wszelkie mleczne serie :) Kiedyś może w nie zainwestuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ev, inwestycja rzędu niespełna 6 zł, przynajmniej teraz w promocji :)

      Usuń
  18. Oj uwielbiam te kule ale niestety teraz mam prysznic i nici z pachnących kąpieli:(

    OdpowiedzUsuń
  19. kolejna rossmannowska perelka? ;-)

    chetnie bym sprobowala ale na studiach nie mam wanny. moglabym skorzystac z nich 1 na 3 tyg w domowym zaciszu, tak to niestety zapewne o nich zapomne...

    OdpowiedzUsuń
  20. Poraz kolejny załuję ze nie mam wanny

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja się chyba starzeję.. nie potrafię już wyleżeć w wannie dłużej niż 5 minut :) a zwykle i tak biorę prysznic (swoją drogą, że trwa dobre 20min. ;)). Chciałabym spróbować takich kul, ale chyba to nie jest produkt dla mnie..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aliss, a dla mnie kąpiel w wannie to najlepszy relaks :)

      Usuń
    2. Wiesz, niby dla mnie też ale teraz mam jakąś taką spinę, że zamiast leżeć powinnam coś robić.. Nie wiem, poprzestawiało się mi coś ;) chyba powinnam dla własnego dobra przestawić się z powrotem na tryb okupowania wanny :))

      Usuń
    3. Aliss, nie namawiam akurat na te kule, ale może coś ulubionego (sole, jakieś bąbelki?) pomogłoby ci się zrelaksować? Nerwy do konserwy i na eksport! :)))

      Usuń
  22. ehhh żałuję, że nie mam wanny ;/

    OdpowiedzUsuń
  23. Miałam ochotę na te kuleczki oj i chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blizniaczka, i słusznie, w życiu trzeba sobie robić małe przyjemności :)

      Usuń
  24. Mialam je i bardzo lubie kąpiel z takim dodatkiem;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Farizah, ja lubię wszelkie "kąpieloumilacze" :)))

      Usuń
  25. Sądząc po ilości mydlanych i kąpielowych postów zajmujesz się głównie myciem się :P A tak serio to wymoczyłabym się w wannie... Mam tylko prysznic :(

    OdpowiedzUsuń
  26. Wystarczyło, że trzymałam je w domu przez kilka dni (potem musieliśmy się rozstać, bo nadeszły urodziny znajomej) i też wrażenia mam niezapomniane.
    Pachną obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słomka, jak wywaliłam puste opakowanie, to nawet w koszu na śmieci zapach się utrzymał :DDD

      Usuń
  27. Te kule sa super :) swietnie pachna a po rozpuszczeniu w wodzie i kapieli w niej skora jest nawilzona warto kupic nawet dla samego zapachu jesli ktos nie lubi kapac sie wannie :P pozostawione gdzies w pomieszczeniu swietnie pachna mmm pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwyczajna, że niby taki odświeżacz powietrza? :DDD

      Usuń
  28. Dla mnie te kulki są niefajne. Pachną w opakowaniu tak silnie, że ich zapachy mieszają się i nie wiem który jest który. Po wrzuceniu do wody zapach znika, nie ma żadnej piany, jest tylko woda, która wygląda jakby się ktoś do niej... :/ Nie podoba mi się to. I efektu tez żadnego nie zauważyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cinnamonne, ależ masz skojarzenia :DDD

      Dla mnie te kulki są ok, zwłaszcza jak na swoją cenę. Pewnie, są kule, które są przyjemniejsze w użyciu, ale zwykle kosztują kilka razy więcej. Za jedną sztukę.

      Usuń