beauty & lifestyle blog

piątek, 30 marca 2012

Zacieram ręce :)))

Pamiętacie markę Kemon, producenta profesjonalnych kosmetyków fryzjerskich [KLIK]? Wieki całe nie miałam okazji o niej pisać. Teraz powraca na łamy No to pięknie!, a to za sprawą nowości w asortymencie, czyli linii And. Już niebawem będziecie mogły poczytać o Tonic Cream, czyli o kremie modelującym i wzmacniającym włosy oraz o Vamp Spray, czyli szybkoschnącym, mocno utrwalającym lakierze. Na deser szykuje się recenzja Volume Hidro, żelu nawilżającego w piance z dobrze Wam już znanej linii Hair Manya.






Zacieram ręce na samą myśl o tych produktach. Marka Kemon dała mi się poznać jako dbająca o świetną jakość i skuteczność swoich kosmetyków, wzbogacająca linie pielęgnacyjne o wspaniałe, nietypowe zapachy, stawiająca na oryginalne opakowania. Mam nadzieję, że nowości podtrzymają to dobre wrażenie i nie będę musiała bić się w pierś, odwołując te wszystkie pochwały :))) 

32 komentarze :

  1. Z produktów do stylizacji włosów jedynie czarny lakier Taft ma stałe miejsce w mojej łazience i służy do porannego psiknięcia grzywki :) W ogóle mnie nie ciągnie do czegoś więcej, nie wiem, może jakaś dziwna jestem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosodrzewina, raczej po prostu nie masz potrzeby szczególnego układania włosów :)))

      Usuń
  2. Czy mogłabyś wklei skład Tonic Cream? Szukam czegoś do stylizacji bez alkoholu i sls i szczerze mówiąc ciężko mi idzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tanyia, poszukaj na stronie, linka wkleiłam :)

      Usuń
  3. zapowiada się dużo ciekawego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. do mnie też dotarła niespodziewana paczka i również zacieram łapki, aczkolwiek moja przesyłka delikatnie różni się od Twojej:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mizz, ja akurat spodziewałam się paczki :) Ciekawa jestem, co dostałaś!

      Usuń
    2. ja dostałam dokładnie to samo co Ty cammie ;) oczywiście jak zawsze z zaskoczenia...

      Usuń
    3. I co? Co cię najbardziej kręci? Mnie ciekawi głównie ten żel w piance, nie spotkałam się dotąd z taką formułą.

      Usuń
    4. Tonic Cream - dziś go użyłam i chyba zostanie moim ulubieńcem :)) a żel niestety jest straaasznie alkoholowy - powąchaj :( ja na pewno nie zdecyduje się go testować

      Usuń
    5. Anwen, zobaczymy, postaram się nie nastawiać się negatywnie, sprawdzę osobiście :)

      Usuń
    6. mój trafi do koleżanki z pracy (ona nie boi się alkoholu :P) więc mam nadzieję, że recenzja tak czy inaczej i u mnie się pojawi, ale bardzo jestem ciekawa Twoich wrażeń :))

      Usuń
    7. Testy na pewno zajmą trochę czasu, ale recenzja (moja czy nie) w końcu na pewno będzie :)

      Usuń
  5. no no ciekawe się prezentują :) miłego używania :D!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dostalam te dwa powyzsze produkty, ten najnizszy w moim przypadku jest inny i poki co wg mnie najlepszy <3 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosmetasiu, jeszcze nie zdążyłam niczego spróbować, paczka przyszła raptem wczoraj :)

      Usuń
  7. O to jestem ciekawa czy się sprawdzi ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. zazdroszczę, mam teraz fazę na włosy i szukam nowości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sauria, w takim razie może moje recenzje jakoś cię zainspirują, zapraszam już teraz :)

      Usuń
  9. milego testowania i czekam na opinie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marie, dziękuję, poprzednie doświadczenia z kemonem podpowiadają, że będzie miło :)))

      Usuń
  10. czekam na recenzję, powoli się przymierzam do kupna tych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też czekam na recenzję :) Szczególnie lakier i żel nawilżający w piance :) Jestem strasznie ciekawa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bella, musisz uzbroić się w cierpliwość :)

      Usuń