beauty & lifestyle blog

poniedziałek, 5 marca 2012

Kocha, lubi, szanuje, nie chce, nie dba, żartuje ;)))

Zwlekałam z odpowiedzią na TAG "5 kosmetycznych rzeczy, których wcale nie chcę mieć", bo miałam co do niego mieszane uczucia, ale ostatecznie postanowiłam podejść do sprawy z przymrużeniem oka. Zapraszam na moją odpowiedź, której mam okazję udzielić dzięki Yesiwantyouback, Krzykli, Siulce, Ani i Violl, którym z tego miejsca serdecznie dziękuję :)





Pięć rzeczy, których wcale nie chcę mieć? Bez których mogę się obejść? Nie potrzebuję? Proszę bardzo! Wcale, ale to wcale nie potrzebuję ...



1. ... więcej pudrów!






2. ... więcej podkładów!






3. ... więcej róży!






4. ... więcej cieni!






5. ... więcej lakierów!






TAG zgodnie z regułami wymaga uzasadnienia, ale zdjęcia mówią chyba same za siebie. Ja już naprawdę niczego nie potrzebuję!

Żartowałam! Prawda jest taka, że jeśli czegoś bardzo pragnę, to prędzej czy później i tak to kupię. Jestem tylko słabą kobietą :ppp


Taguję:
April (April's Station) i a. (Belleoleum) :)))

52 komentarze :

  1. Aj tam nie chcesz. Zaraz jakiś nowy nabytek nam pokażesz

    OdpowiedzUsuń
  2. to chyba najlepsza odpowiedź na tego taga jaką widziałam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Panno Joanno, nie chciałam podchodzić do tematu klasycznie, wiem, że TAG wzbudzał wiele niezdrowych emocji :)

      Usuń
  3. OMG... ta góra wszystkiego aż się prosi o "Projekt denko" :DDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, to samo pomyslalam;)

      Usuń
    2. Violl, nie zapominaj, że widziałam twoje szuflady :ppp Przyganiał kocioł garnkowi! ;)))

      Unintendedgirl, kto jest bez winy, niech pierwszy rzuci kamieniem :ppp

      Usuń
    3. Nie będę zaprzeczać, moja sterta też się prosi... :D

      Usuń
  4. najlepsza odpowiedz na ten TAG jaka widziałam :)))))

    OdpowiedzUsuń
  5. hahahha ... dobre dobre ! sedno sedna !:D
    Ubawiłam się Cammie !

    OdpowiedzUsuń
  6. Idealne spojrzenie na ten tag :-P

    OdpowiedzUsuń
  7. rzeczowo i na temat :) faktycznie masz spore zapasy!

    OdpowiedzUsuń
  8. A za jakiś czas... wszystko do śmietnika, bo termin ważności upłynął :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beauty Station, zgodzę się jedynie co do cieni, w pozostałych kategoriach dominują kosmetyki mineralne, które odpowiednio przechowywane mogą leżeć całe lata. Lakiery w razie czego rozcieńczam :))) No i co najważniejsze, ja tych rzeczy naprawdę używam!

      Usuń
    2. Kosmetyki mineralne mają dłuższy termin ważności od klasycznych podkładów/pudrów? Co za niespodzianka :) O tym nie wiedziałam, ale to może dlatego, że nigdy nie miałam styczności z kosmetykami mineralnymi. Może czas to zmienić ;) Lakiery też rozcieńczam :))))

      Usuń
    3. Beauty, polecam ci podforum mineralne na wizażu, kopalnia wiedzy na ten temat :)

      Usuń
  9. hahahaha XD Skąd Ja to znam :D Lakierów nigdy dość, cieni i pomadek też, ale reszty na szczęście ma pojedyncze sztuki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwetto, mnie na szczęście pomadki nie kręcą :)))

      Usuń
  10. hahah :D dobre podejście do tagu :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Podsumowanie bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. dobre!!! też tak mówię...a potem i tak chcę ;]

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie odpowiedziałaś na ten tag :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawe podejście do tego TAGu :))

    OdpowiedzUsuń
  15. A mnie ciekawi dlaczego masz aż tyle podkładów z EDM, czy to różne formuły po prostu, czy każde pudełeczko to inny odcień?..Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ania, głównie intensive, ale w różnych odcieniach :)

      Usuń
    2. Dziekuję za odpowiedź ;-)
      Pozdrawiam

      Usuń
  16. W ogóle tego wszystkiego nie potrzebujemy, bo i bez tego jesteśmy piękne. :P

    (Trololo).

    OdpowiedzUsuń
  17. Cammie świetny zbiór :D to nic, że wszystko mamy zawsze znajdzie się coś do kupienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. dziękuję :) właśnie szykuję odpowiedź :>

    OdpowiedzUsuń
  19. boska kolekcja, chyba się zakochałam :p

    OdpowiedzUsuń