beauty & lifestyle blog

środa, 21 marca 2012

Udanych zakupów!

Macie blisko do Sephory? Jeśli tak, kierujcie tam kroki i to szybko! Do 1 kwietnia trwa rewelacyjna akcja promocyjna "Wymień stare na nowe!" :))) Zasada jest prosta: przynosicie i zostawiacie swoje stare produkty do makijażu, a nowe kupujecie z 50% zniżką! Gdzie tkwi haczyk? Zniżka dotyczy asortymentu marki Sephora.






Żałuję, że w moim mieście nie ma Sephory, bo z chęcią skorzystałabym z oferty. Ale część z Was na pewno będzie miała szansę wydać parę złotych ;))) Regulamin promocji znajdziecie TUTAJ. Udanych zakupów! Na co ostrzycie ząbki? :)))

32 komentarze :

  1. mam zamiar udać się tam w weekend :]

    OdpowiedzUsuń
  2. Na nic :) Nie przekonuje mnie w ogóle kolorówka Sephory :) Nie wiem skąd to uprzedzenie w zasadzie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ala, może to właśnie dobra okazja, żeby dać jej szansę? :)

      Usuń
    2. Przekonałaś mnie :) Dam dzisiaj znać co udało mi się zgarnąć :)

      Usuń
    3. Ala, koniecznie! Ja też jednak znalazłam możliwość zrobienia zakupów :)))

      Usuń
  3. Oooooooooooooooo dziękuję za informacje!!:)

    http://fifijka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mamy blisko i dzis idziemy zrobić ten szcher-macher ;) Starocie juz spakowane do oddania ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już byłam. Wymieniłam prawie wszystkie nieużywane i beznadziejne pędzle na nowe a do tego jeszcze paletkę korektorów, błyszczyk w kredce i 2kredki do ust. Jeszcze mam chrapkę na więcej;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. SexiChic, wcale się nie dziwię :) Aczkolwiek pędzli z Sephory nie lubię, dla mnie to drapaki ;)

      Usuń
  6. Na pewno skorzystam :) Mam kilka starych kosmetykow :)Szkoda ze nigdy nie uzywałam niczego z Sephory i nie wiem na co się skusić ? Jeszcze jedno pytanko czy ta wymiana jest na zasadzie tusz za tusz ,czy moze być tusz na szminkę np?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marta, wszystko jest w regulaminie, linka podałam :)

      Usuń
  7. A ja akurat teraz mam daleko :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie ma u mnie niestety w pobliżu Sephory ;(

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę zapolować na pędzle, muuuuszę !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aliss, skoro musisz :DDD

      Usuń
    2. Natchnęło mnie - przecież chcę jeden pędzel od nich! Tylko jaki ja wymienię? Ciężko wśród pędzli do minerałów znaleźć drapiące badziewie, którego nie będzie żal ;)

      Usuń
    3. FF, kup jakieś badziewie za parę złotych i wymień ;)))

      Usuń
  10. Ja już jedną runde zaliczyłam w poniedziałek ;) Następną szykuje za tydzień w piatek - będzie się działo.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja oczywiście pędzę po pędzel do pudru mineralnego i kolorówkę:)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja skuszę się chyba na pędzel do korektora i może jakiś korektor :) muszę wygrzebać jakieś starocie i może jeszcze coś się znajdzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aSHa, dobrze poszukaj, na pewno coś znajdziesz :DDD

      Usuń
  13. Witam kolejną kosmetyko-maniaczkę;*
    Jestem "świeżynką" w waszym wirtualnym świecie, ale mam nadzieję że się tutaj zaklimatyzuję ;].

    Promocja w Sephorze jest świetna - ale niestety mój portfel na tym ucierpiał :( Tak to jest gdy zakupoholiczka wpadnie w szał promocji.

    Pozdrawiam Cię serdecznie,
    Buziaki;*

    Lilciunia.

    OdpowiedzUsuń