beauty & lifestyle blog

wtorek, 6 marca 2012

Luksus w kroplach :)))

Dobrze wiecie, jak cenię Sabbath of Senses za jej pełne pasji teksty o świecie niszowego perfumiarstwa, powtarzałam to nie raz i nie dwa. Regularnie zaglądam na jej fascynującego bloga [KLIK], gdzie zawsze czeka na czytelników jakaś opowieść z pogranicza zapachów i słów. Nie będę udawać, że się na tej niszy znam, bo tak nie jest, ale teksty Sabbath mają taką moc przyciągania, że nawet laik czyta je z największą ciekawością. Moja ciekawość ostatnio została nagrodzona! W konkursie organizowanym przez Sabb miałam farta zgarnąć nagrodę za refleks :))) I to nagrodę nie byle jaką - zestaw sampli luksusowych zapachów Ramon Molvizar [KLIK]!






Linia Ramon Molvizar to owoc 30 lat doświadczeń, które stworzyły wysokiej jakości produkty w swoim własnym, specjalnym stylu. Unikalne składniki w niepowtarzalnej oprawie usatysfakcjonują najbardziej wymagających klientów, którzy potrzebują czegoś więcej niż perfumy wysokiej klasy. Akordy zapachowe złapane zostały w objęcia czystego, 22- i 23-karatowego złota oraz platyny, które pokrywają Twoje ciało przy każdym użyciu perfum.

Oferujemy produkt luksusowy, dzieło sztuki, klejnot.



Jeśli jesteście ciekawe szczegółów, pozwólcie, że oddam głos Sabbath. Sama nigdy nie odważyłabym się napisać o tych perfumach nawet słowa. Może poza tym, że są naprawdę niezwykłe :)))



Queen Secret (Woman)

nuty głowy: geranium, zielona herbata, bergamota, liście fiołka, magnolia, róża
nuty serca: płatki róży, kwiat pomarańczy, imbir, orchidea
nuty bazy: piżmo, biały bursztyn, wanilia, cedr, nuty korzenne
[recenzja Sabbath KLIK]


King Secret (Man)

nuty głowy: bergamota, cytryna, pomarańcza, nuty zielone
nuty serca: róża, jaśmin, konwalia, geranium, irys, kardamon, miód
nuty bazy: paczula, sandałowiec, wetiwer, piżmo, ambra, skóra
[recenzja Sabbath KLIK]


Oud Secret (Unisex)

nuty serca: pomarańcza, drewno sosnowe, anyż, geranium
nuty serca: płatki róży, fiołek, jaśmin, kminek
nuty bazy: wanilia, oud, drewno cedrowe, paczula
[recenzja Sabbath KLIK]


4elements (Woman)

nuty:

cyklamen, konwalia,
melon, nuty drzewne, nuty ziemi,
cytryna, malina, róża,

nuty grzybów, minerały, wilgotność, nuty korzenne,
nuty drzewne, róża, neroli, jaśmin, imbir,

paczula, cedr, balsam, piżmo bursztyn,
wanilia, wetiwer, sandałowiec, oud, miód
[recenzja Sabbath KLIK]


5elements (Man)

nuty:

cyklamen, konwalia,
melon, nuty drzewne, nuty ziemi, anyż
pelargonia, czarny pieprz, gałka muszkatołowa,

nuty grzybów,minerały, wilgotność, nuty korzenne,
paczula, jaśmin, róża, cedr,

paczula, cedr, balsam, mech,
sandałowiec, oud, wanilia, bursztyn
[recenzja Sabbath KLIK]


Musk Oriental Goldskin (Woman)

nuty głowy: imbir, bergamotka
nuty serca: biały jaśmin, kwiat lotosu, lilia wodna
nuty bazy: piżmo



To tylko kilkumililitrowe sample, raptem parę kropel, ale uwierzcie mi, że luksus nawet w miniaturze pozostaje luksusem. Przyjemnie się o niego choć otrzeć :)))


Sabb, dziękuję :*

27 komentarzy :

  1. gartuluję :)
    I dziękuję za zaprezentowanie mi tutaj tego niesamowitego bloga o.O Aż chce się czytać !

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwszy raz slysze:) bardzo ineteresujace!dieki z ainfo o takim ciekawym blogu

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję :)

    Luksus to babski żywioł ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Box, dzięki, nawet nie wiesz, jak się ucieszyłam :)

      Usuń
  4. gratulacje1
    ah ale bym chciala powachac :))


    bylam w wytworni perfum w paryzu i wspominam to jako jedna z najwspanialszych atrakcji tej wycieczki :) !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marie, lata temu też byłam na takiej wycieczce, ale niestety niewiele pamiętam.

      Usuń
  5. gratulacje :)
    a autorce pachnącego bloga zazdraszczam zdolności opisywania zapachów i to jeszcze w takim stylu - ja z reguły potrafię tylko określić czy pachnie ładnie i ewentualnie czy lekko, świeżo, cieżko, owocowo, kwiatowo i tu się kończy moja znajomość określeń zapachów :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Panno Joanno, ja też zazdroszczę jej tego daru ubierania zapachów w słowa :)

      Usuń
  6. Ja niszowych zapachów nie znam kompletnie, ale gratuluję wygranej :-* Naprawdę fajna nagroda!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bella, dla mnie to też ciągle jeszcze obcy świat :)

      Usuń
  7. Cammie ależ piękna nagroda. Na sam widok niszowych próbek ślina mi cieknie ;)

    a Sabbatowy blog jest nieziemski, uwielbiam czytać jej recenzje :D dla niszomaniaczki to miód na serce ;)

    muszę się pochwalić bo i ja wygrałam kropelki :))

    OdpowiedzUsuń
  8. gratulacje,
    ja zapachy opisuję z tym co w danej chwili się działo gdy go mialam na sobie.
    np mój zapach envy me
    bedzie do konca życia kojarzył się ze studiami i angielskim z rana, gdy wchodziłam do sali i przeciskając się przez stoliki, słyszałam za sobą o Mary przyszła- kazdy poznawał mnie po za pachu. Moje koleżanki beze mnie poszły do sephory, zadzwoniły i krzyczac do słuchawki powiedziały już wiemy jakich perfum używasz, podobno jak poczuły ich zapach na nakretce powiedziłay w tym samym czasie o Mary!
    i tak już zostało do tej pory. Moj chlopak, po kilku miesiacach mojego testowania innych, gdy znów wróciłam do envy me powiedział, pachniesz tak gdy Cię poznałem, to twój zapach.
    a czy Ty masz swoje ukochane jakieś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mary, o tak! Postawiłabym na Dior Dolce Vita i Lolitę Lempicką :)

      Usuń
  9. uwielbiam perfumy! zwłaszcza te ciężkie, drzewne, piżmowe - bardzo kobiecie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cammie, uwierz mi, przyjemność po mojej stronie. Naprawdę bardzo się ucieszyłam, że to Ty.
    Można nie siedzieć w niszy i zarazem mieć dużą wrażliwość na zapachy i piękno w ogóle. Także to nieoczywiste.

    Dziękuję Ci za ten post i życzę wielu jeszcze wygranych i wielu miłych doznań zapachowych (i nie tylko) przy dowolnych okazjach. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sabb, jeszcze raz dziękuję! Nie tylko za nagrodę, przede wszystkim za Twoją pasję, z jaką dla nas piszesz :*

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. Słomka, ale że co? :DDD

      Usuń
    2. A nic, okazałam radość i entuzjazm, bo zdobyłaś takie wspaniałości.

      Usuń