beauty & lifestyle blog

piątek, 2 marca 2012

Dla sroczek ;)))

Tak jak zapowiadałam, chciałabym zaprezentować lakier, który ostatnio wyjątkowo mi się spodobał. Nie będzie to nic odkrywczego, bo serię Fantasy Glitter Sensique na pewno doskonale znacie, ale po prostu nie mogę oprzeć się pokusie pokazania Wam Frozen Berries (nr 213) z bliska :))) Jest tu jakaś miłośniczka czerwieni? :DDD









Nie dość, że Sensique sama w sobie jest marką tanią, to jeszcze trafiłam na promocję, dzięki której Frozen Berries kupiłam za zaledwie trzy złote. Kolory były już bardzo przebrane, ale jedna jedyna, ostatnia buteleczka żywej czerwieni czekała własnie na mnie :DDD


1. Dostępność - 1 (bezproblemowa, Sensique znajdziecie w sieci Drogerii Natura).
2. Cena - 1 (rewelacyjna! regularnie około 5 zł, w promocji około 3 zł).
3. Kolor - 1 (klasyczny glitter, srebrne drobiny zanurzone w żywej, jasnoczerwonej bazie).
4. Aplikacja - 1 (łatwa).
5. Pedzelek - 1 (dość krótki i wąski, ale wygodny, zadziwiająco dobrze przycięty jak na lakier w tak niskiej cenie).
6. Krycie - 1 (standardowe).
7. Wysychanie - 1 (szybkie).
8. Współpraca z innymi preparatami (tu: Sally Hansen Nail Quencher Hydrating Base Coat oraz Nail Tek Hydration Therapy Moisture Balancing Topcoat) - 1 (bez zastrzeżeń, mimo dwóch dodatkowych warstw).
9. Trwałość - 1 (całkiem dobra, pierwsze otarcia po 4 dniach).
10. Zmywanie - 0 (tragiczne ... wiadomo, glitter ...).

Moja ocena: 9/10.


Perełka za grosze :))) Chociaż "perełka" to chyba złe określenie. Raczej czerwony klejnocik. Błyszczący, połyskujący, migoczący. Polecam każdej sroce!

74 komentarze :

  1. bardzo ładny lakier :)
    mam bardzo podobny z Golden Rose :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alieneczka, lakiery Golden Rose niestety nie są dostępne w moim mieście, czego żałuję :/

      Usuń
    2. Mam GR dwa kroki od domu i szczerze mówiąc nie ma nad czym się zachwycać. Kolory są bardzo ładne i jest ich dużo, jednak jakość pozostawia wiele do życzenia. Na moich paznokciach trzymają się maks 2 dni (dodam, że przy pracach domowych nosze zawsze rękawiczki).

      A glitterek Sensique wygląda pięknie, taka błyszcząca malinka :)))

      Usuń
    3. Idalia, a jednak mnie jakoś korci, żeby GR spróbować. A to ci niespodzianka, no nie? :DDD

      Usuń
    4. Proszę mi tu nie bluźnić na moje kochane GR ;P

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Bibelotka, mnie urzekł na tyle, że ostatnio maluję paznokcie wyłącznie nim :)))

      Usuń
  3. nooo... nie dla kazdej sroczki ;D choc sam w sobie bardzo ladny i mozne gdybym lubila czerwony ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. zaciekawilas mnie nim, czasem mozna poszalec z brokatem:D

    OdpowiedzUsuń
  5. z truskawkami mi się kojarzy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszka, skojarzenie owocowe jest prawidłowe :DDD

      Usuń
  6. podoba mi się glitterowy granat z tej serii ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sypa, granat był już rozdrapany, najwięcej zostało choinkowej zieleni ...

      Usuń
  7. Ja jakoś nie potrafię nosić takich typowych, mocnych i żywych czerwieni :) Ale lakier sam w sobie wygląda fajnie i całkiem sympatycznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aliss, w palecie są też inne kolory, choć przyznaję, że wszystkie dość intensywne :)

      Usuń
  8. I po co pokazywałaś? Mam już trzy czerwienie, a teraz będę musiała kupić tę!

    OdpowiedzUsuń
  9. Oczywiście że posiadam :D

    A co do zmywania - myk z folią aluminiową i po sprawie :)) nie chce mi się wierzyć, że ktokolwiek próbuje zmywać glitter w inny sposób ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Violl, a jednak :DDD W swojej naiwności myślałam, że pójdzie sprawniej.

      Usuń
  10. Tez sobie ostatnio zakupilam w Naturze w promocji go, jest cudny :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo go lubię tylko ciężko się zmywa :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taml, coś za coś. Bez brokatu nie byłoby tego blink blink :DDD

      Usuń
  12. dokładnie :D ja dla tego bling bling jestem skłonna je zgryzać!:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie, nie rób sobie tego! :DDD

      Usuń
    2. może w sumie, zaczełam używać 8in1 Eveline, odpuszczę sobie obgryzanie!

      Usuń
    3. Słyszałam dużo dobrego o tej odżywce, ciekawa jestem twoich wrażeń :)

      Usuń
  13. śliczny kolor - zastanawiałam się nad jego zakupem, ale się nie skusiłam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam Glitterka z numerkiem 210 i jest piękny! :))
    kupiłam go po promocyjnej cenie i jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolorow, mój zachwyt byłby niezakłócony nawet wtedy, gdybym musiała zapłacić regularną cenę :DDD

      Usuń
  15. Mi się kojarzy z Bożym Narodzeniem :D Ogólnie ładny, ale za czerwienią nie przepadam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwetto, rzeczywiście, jest trochę świąteczny :)

      Usuń
  16. ja sroczka jestem pod wrażeniem - świetny efekt, ładne pazurki - czego więcej chciec :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zostałaś otagowana!

    http://viollet-na-obcasach.blogspot.com/2012/03/nie-potrzebuje-wynik-ankiety.html

    Daj znać swoim Czytelnikom, czego NIE potrzebujesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. nie rozumiem jak to się stalo, ze jeszcze nie probowalam tych brokatów ... ale po tych swatchach jutro pedze do natury, może jeszcze je ustrzelę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pastelmafia, no wiesz, takie niedopatrzenie? ;)))

      Usuń
  19. no pikny jest ! Ale zmywanie .... juz sie skusilam na Chine -Ruby ... tez pikny -ale jakże rzadko sięgam ...

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny kolor, z przyjemnością pomalowałabym taką czerwienią swoje pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Już byłby mój, zwłaszcza że promocja, ale sobie poszczę kosmetycznie. Dobrze, że chociaż mogę sobie na zdjęcia popatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słomka, ja w sumie też powinnam dać sobie spokój z kolejnymi zakupami ...

      Usuń
  22. nie kupiłam, bo staram się być na lakierowym odwyku :) niemniej uważam, że kolorek bardzo przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Simply, właśnie, odwyk, powinnam o tym pomyśleć! :)))

      Usuń
  23. Piękny, ale ubolewam nad późniejszym zmywaniem ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. France, trzeba się po prostu pobawić metodą foliową :)

      Usuń
  24. Bardzo mi się ten kolor podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. czy mogłabyś nakręcić film instruktażowy jak malować dokładnie paznokcie, normalnie jestem pełna podziwu. Co za dokładność

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mary, przykro mi, nie kręcę filmów. Ale o malowaniu paznokci i generalnie pielęgnacji dłoni pisałam niedawno tutaj:
      http://no-to-pieknie.blogspot.com/2012/02/wizytowka.html
      Może cię to jakoś zainspiruje :)

      Usuń
  26. Ten kolor jest cudny ! Pięknie malujesz pazurki tak btw :)

    Ja też powinnam iść na pazurkowy odwyk- a ciągle chcę nowych kolorków ah :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agi, to pragnienie siedzi chyba w każdej z nas :)))
      I dziękuję za komplement, choć sporo osób twierdzi, że powinnam stosować się do obowiązującego trendu nie domalowywania przy skórkach. Tylko że mnie się to jakoś nie podoba. Od zawsze maluję tak, jak pokazuję to na zdjęciach.

      Usuń
  27. mam jeden glitterek z tej serii i go uwielbiam do czasu... zmywania ;/

    OdpowiedzUsuń
  28. zgłasza sie miłosniczka czerwieni:D praktycznie tylko takie kolorki nosze, co prawda wole czerwien bez drobinek , ale ten lakier bardzo ładny:)

    OdpowiedzUsuń