beauty & lifestyle blog

sobota, 10 maja 2014

To już cztery lata, czyli świętujemy! | Urodzinowe rozdanie


To dziś! Czwarte urodziny No to pięknie! Chcąc podziękować Wam, że jesteście ze mną tak długo, przygotowałam dla Was urodzinowy prezent. Dzięki marce Bee Yes, o której pisałam Wam w poprzednim poście ---> KLIK, mam dla Was ekskluzywny zestaw kosmetyków Bee Pure na bazie jadu pszczelego i miodu manuka o wartości, bagatela, 650 zł!


BEE VENOM SERUM
wygładzające serum przeciwzmarszczkowe

BEE VENOM EYE CREAM
redukujący cienie i opuchnięcia krem pod oczy

BEE VENOM FACE MASK
ujędrniająca i zwężająca pory maska - krem




Wszystkich chętnych zapraszam do gry!




Dla zainteresowanych:
profil Bee Yes na FB ---> KLIK
profil No to pięknie! na FB ---> KLIK


Wam życzę powodzenia, a sobie kolejnych satysfakcjonujących lat blogowania. Z takimi czytelnikami nie będzie to trudne! Z całego serca dziękuję, że jesteście.


Całuję,
Cammie.



56 komentarzy :

  1. Życzymy kolejnych cudownych lat w blogosferze i oby nie brakowało polotu i weny twórczej! ... bo to pięknie tak :)... pozdrawia BeeYes.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bee Yes, dziękuję :* Za miłe życzenia, ale też za hojną nagrodę dla czytelników.

      Usuń
  2. Pomijając rozdanie , to wielkie gratulacje z okazji kolejnej rocznicy !
    Należą się , bo z racji nowych obowiązków to bardzo miłe, że nie porzuciłaś nas czytelników Cammie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mami, o ile dobrze rozumiem, o co ci chodzi, to moje "nowe" obowiązki za dwa tygodnie skończą dwa lata ;)))

      Usuń
  3. Brawo! Piękna rocznica :)
    Kolejnych, równie przyjemnych, życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aneta, jeśli tylko nadal tak chętnie będziecie czytać, to co mam do napisania, na pewno będą przyjemne :))) Dziękuję!

      Usuń
  4. Gratuluję ! :) mi do czterech lat jeszcze daleko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gilgotki, czasem sama nie mogę uwierzyć, że to już cztery lata :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje z okazji rocznicy! Chciałabym żeby i mój blog świętował kiedyś czwarte urodziny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rany ale ten czas leci :) Pamiętam jak " No to pięknie " raczkowało a to juz cztery lata :) Nie pozostaje mi nic innego jak życzyć Ci tak samo przyjemnych i ciekawych postów jak do tej pory i dużo radości z blogowania :*

    OdpowiedzUsuń
  8. 4 lata!
    wszystkiego najlepszego Kochana, wielu kolejnych lat w satysfakcji z blogowania!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję takiej dużej rocznicy i wielu lat w blogosferze życzę :) Bardzo lubię czytać Twoje posty. Ale z rozdania rezygnuję :) powodzenia życzę biorącym udział :)

    OdpowiedzUsuń
  10. 4 lata, robi wrażenie :)
    Życzę kolejnych równie owocnych i satysfakcjonujacych :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. To już 4 lata? Gratuluję! I wszystkiego dobrego na kolejne min 4 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nena, nie wiem, czy wytrwam przez kolejne cztery, ale dziękuję, że we mnie wierzysz :DDD

      Usuń
  12. Gratuluję tych czterech lat:) Bardzo lubię ten blog i mam nadzieję, że będę mogła tu zaglądać jak najdłużej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Vashti, zapraszam, cieszę się, że dobrze się tu czujesz :*

      Usuń
  13. Wszystkiego najlepszego blogowi i Tobie :) Aby nie zabrakło pomysłów na nowe tematy! 4 lata to ładny kawałek czasu. A nagrody świetne, chętnie wezmę udział :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Cztery lata! Aż trudno w to uwierzyć :) Odwalasz kawał dobrej roboty, zawsze wpadam tu z przyjemnością. Tak trzymaj :) Wszystkiego inspirującego :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Violl, inspiracji akurat mi nie brakuje, ale dzięki, nie wiadomo, czy "źródełko" kiedyś się nie wyczerpie :DDD

      Usuń
  15. Gratuluję czterech lat blogowania!
    Wspaniałe osiągnięcie :)
    Z przyjemnością wzięłam udział w konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serduszko, dziękuję :))) I życzę szczęścia w konkursie!

      Usuń
  16. Zdążyłam... Uff.
    Życzę kolejnych lat satysfakcji z blogowania i jeszcze więcej wiernych czytelników. Gratuluję. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkiego najlepszego! Z przyjemnością wezmę udział w konkursie, bo nagroda jest naprawdę warta uwagi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ania, zależało mi właśnie, żeby z tej okazji mieć dla was coś wyjątkowego :)))

      Usuń
  18. Gratulacje! Cztery lata - kupa czasu :) życzę co najmniej kolejnych... dwudziestu powiedzmy ;) i dużo radości z blogowania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cassidy, dwadzieścia lat? To chyba nierealne, ale dzięki :DDD

      Usuń
  19. Nawet nie zauważyłam jak to zleciało :) a pomyśleć że czytam prawie od początku :) życzę Ci kolejnych lat bo bardzo dobrze mi się Ciebie czyta i uwielbiam Cie za to że zawsze odpisujesz a nie olewasz swoich czytelników :) nawet tak upierdliwych jak ja ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madlen, daj spokój, jak zaczniesz być upierdliwa, to ci powiem :DDD

      Usuń
  20. To już 4 lata? GRATULUJĘ. :) Ja jestem z Tobą krócej ( cztery lata temu to się zastanawiałam jak się słowo "blog" odmienia :) ), ale niech to tylko będzie dodatkową miarą sukcesu. Życzę żeby kolejne lata były jeszcze fajniesze, żeby nie brakowało Ci nigdy tematów, żeby wpisy same sie pisały a pod każdym czekała lawina komentarzy. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. To już tak długo! ;) Gratulacje!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PaniLewczyk, długo, długo, sama nie wiem, kiedy to zleciało ...

      Usuń
  22. Stoo lat! Gratuluję 4 latek i życzę kolejnych ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. to już 4 lata! ależ ten czas leci... Cammie życzę Ci kolejnych inspirujących lat w blogosferze oraz wspaniałych tematów do wpisów :*

    Bardzo lubię do Ciebie zaglądać, dobrze że jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję 4 lat blogowania, to wspaniały wynik :) Życzę dalszych sukcesów!

    OdpowiedzUsuń
  25. Jestem z Tobą praktycznie od początku. Ostatnio czytam nieregularnie (nie Ciebie, lecz w ogóle blogi), ale to wciąż jedno z najprzyjemniejszych miejsc w sieci. Gratuluję Cammie i życzę Ci wiele radości z blogowania i życia w ogóle. Mam nadzieję, że jeszcze przez wiele lat będę mogła do ciebie zaglądać. :)

    A przy okazji zapytam, gdzie w Polsce można kupić kosmetyki tej marki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sabb, dziękuję za piękne życzenia, tym cenniejsze, że naprawdę liczę się z twoim zdaniem :)))

      A co do kosmetyków, to obawiam się, że póki co nigdzie poza internetem ich nie kupisz.

      Usuń
  26. Gratuluję i życzę weny i inspiracji na kolejne lata blogowania! Z przyjemnością tu przychodzę od samego początku i bardzo Cię cenię m.in. za to, że ciekawie piszesz, dbasz o poprawny język i interpunkcję i odpowiadasz na wszystkie komentarze. Bardzo miło tu u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. FF, cieszę się, że to doceniasz, dziś, w świecie kultury obrazkowej, to naprawdę rzadkość.

      Usuń
  27. gratuluję Kochana :) i życzę Ci aby przez kolejną czwóreczką było tak samo pięknie :) natchnienia i świetnych pomysłów nigdy nie zabrakło :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo gratuluję urodzin, jeszcze sto lat z nami życzę!!! Zanim jeszcze sama zaczęłam blogować Twój blog czytałam namiętnie i czytam nadal, aż trudno uwierzyć, że ten czas tak szybko leci. Cammie.... super, że jesteś!
    W rozdaniu udziału nie biorę, żałuję, bo nagrody są wspaniałe, ale niestety mam uczulenie na miód i mu pochodne:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mania, dziękuję :*
      Szkoda, że miód nie dla ciebie.

      Usuń
  29. Cammie! Juz 4 lata? Nieźle! Ja dopiero dwa :)
    Wszystkiego NAJ!

    OdpowiedzUsuń