beauty & lifestyle blog

poniedziałek, 26 maja 2014

Uwaga, uwaga, czyli wyniki urodzinowego rozdania!


Uwaga, uwaga, wyniki urodzinowego rozdania! Przypomnę tylko, że grałyście o wyjątkowy zestaw kosmetyków pielęgnacyjnych nowozelandziej marki Bee Pure, której wyłącznym importerem na cały rynek europejski jest nasza rodzima marka Bee Yes. A zatem kto będzie cieszył się dobrodziejstwami pszczelego jadu i miodu manuka?





Poproszę o fanfary! Tym razem szczęście uśmiechnęło się do ... Kamiluśki!

Kamiluśce serdecznie gratuluję, mam nadzieję, że ta ekskluzywna nagroda przyniesie jej wiele dobrego. Pozostałym dziękuję za udział w rozdaniu, już niebawem postaram się zaprosić Was na kolejne.


Tymczasem całuję,
Cammie.



12 komentarzy :

  1. O matko ale się cieszę! Normalnie nie mogę uwierzyć :) Już lecę pisać maila :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kamiluśka, w sumie to ja miałam do ciebie napisać, ale mnie ubiegłaś :D Jeszcze raz gratuluję!

      Usuń
  2. Gilgotki, mam nadzieję, że kolejne rozdania i konkursy też będą dla ciebie atrakcyjne, już teraz zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczęściara:) Gratulacje:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje!! Pozostaje pozazdrościć :) Więcej konkursów, więcej konkursów! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mkp, nie wnerwiaj się, ale powiem ci, że byłaś o włos, po sąsiedzku ;)))

      Usuń
  5. Gratuluję Kamiluśce i życzę przyjemnego używania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pogratulować wypada, o! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj zazdroszczę :) i oczywiście serdecznie gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń