beauty & lifestyle blog

wtorek, 28 października 2014

Rewelacyjna wiadomość, czyli pędzle Real Techniques w drogeriach Rossmann!


Planowałam opublikować dziś posta o kosmetycznym odkryciu października, w zasadzie jest gotowy i tylko czeka, aby ujrzeć światło dzienne, przed chwilą natchnęło mnie jednak, żeby mimo wszystko napisać o czymś innym. Na FB wiadomość rozniosła się lotem błyskawicy, ale podejrzewam, że tutaj nie wszyscy jeszcze wiedzą, że w drogeriach Rossmann pojawiły się pędzle Real Techniques? Pomyślałam, że dam Wam znać, szkoda, żeby ominął Was taki news.


Zdjęcie z telefonu, wybaczcie jakość.


W ofercie drogerii Rossmann znalazł się stippling brush, czyli wielozadaniowy pędzel do makijażu, expert face brush, czyli pędzel do podkładu i blush brush, czyli pędzel do różu. Z Waszych komentarzy na FB wiem, że jeszcze nie we wszystkich drogeriach można te pędzle znaleźć, ale to na pewno tylko kwestia czasu, kiedy pojawią się na półkach. Pojawią się i pewnie szybko znikną, bo jak widać chociażby na powyższym zdjęciu, rozchodzą się jak świeże bułeczki, w Rossmannie, w którym je zrobiłam, po pędzlu do różu pozostało tylko wspomnienie. Dwa pozostałe wylądowały oczywiście w moim koszyku :))) 






Oba zdążyłam już wypróbować i z obu jestem bardzo zadowolona, zdołały zatrzeć złe wrażenie, jakie pozostawił po sobie silicone liner brush, na temat którego pisałam TUTAJ.

Marki Real Techniques na pewno nikomu interesującemu się makijażem nie trzeba przedstawiać, to fantastycznie, że nareszcie jej słynne pędzle możemy kupić stacjonarnie. Co prawda póki co tylko kilka podstawowych modeli, ale może w przyszłości oferta zostanie poszerzona? Oby, zwłaszcza że choć ceny porównywalne są z tymi w drogeriach internetowych, to jednak odpadają koszty przesyłki. No i mamy swoje zakupy od razu w rękach, co jest dobrą opcją dla niecierpliwych. Myślę też, że prędzej czy później możemy spodziewać się atrakcyjnych promocji, które pozwolą nam kupić te pędzle znacznie taniej (a propos, podobno promocja -40% na kolorówkę startuje 10 listopada, słyszałyście coś na ten temat?).


Dotarła już do Was ta rewelacyjna wiadomość, czy dowiadujecie się właśnie ode mnie? Widziałyście pędzle Real Techniques w swoich lokalnych Rossmannach? Planujecie zakupy? Dajcie znać, czekam na Wasze komentarze!

Buziaki,
Cammie.

Nie przegapcie konkursu!
Do wygrania trzy zestawy
naturalnych kosmetyków Ikarov,
w skład każdego wchodzi
woda różana, masło shea i olejek migdałowy :)))


89 komentarzy :

  1. Bywam częściej w Naturze, niż w Rossmanie, więc nie miałam okazji ich zobaczyć. Ale to dobra wiadomość, bo chciałabym je kiedyś kupić i będę mogła je dostać od ręki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kuku, mnie do Natury jakoś nie po drodze. Inna rzecz, że nie przepadam za tą drogerią.

      Usuń
  2. Słyszałam, że mają się pojawić, ale zawsze zapominam sprawdzić, czy u mnie już są ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inga, u mnie, o dziwo, pojawiły się od razu. Byłam zaskoczona, bo zwykle na wszystko pojawia się z opóźnieniem.

      Usuń
    2. Jeżeli mieliby jakiś chowany pędzel do podkładu czy pudru to biorę! Ostatnio gdzie nie zajrzę nie ma takich chowanych, a szkoda bo miałabym w końcu jak wziąć taki do torebki i hyc poza dom! :)

      Usuń
    3. A RT w ogóle ma takiego chowańca w ofercie? Bo nie kojarzę.

      Usuń
    4. Dothy, dzięki za info. Jakoś nigdy nie interesowałam się tym tematem, mam dwa chowane pędzle, które dobrze mi służą i nawet nie rozglądałam się za kolejnymi.

      Usuń
  3. Bosko!! Nie wiem czy kupie, bo mi te kolorow trzonki sie nie podobaja;) ale ktoz to wie! Promocja -40% na kolorowke jest do 30.10 w SuperPharmie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewa, wiem, tylko SP u mnie nie ma. Rossmannów jak by nie patrzeć w Polsce więcej :)

      Usuń
    2. No to zdecydowanie:D nawet we wsi obok mnie jest Rossek, a SP dopiero w Poz;)

      Usuń
    3. Ja do SP mam jakieś 80 km.

      Usuń
  4. O kurcze! To teraz tylko czekać na jakąś promocję ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Calkiem nie dawno pisałam o pędzlach rt. Akurat te, które pojawiły się w rossmannie to jedne z moich ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hispaniola, ja jeszcze nie mam pełnego oglądu, mam tylko kilka akcesoriów RT. Pierwszy pędzel, jaki kupiłam, silikonowy do linera, okazał się fatalny! Dobrze, że nie zdołał zrazić mnie do marki.

      Usuń
  6. U mnie jeszcze ich nie ma, ale póki co to żadna strata bo akurat te, które mają być dostępne już mam. Oby z czasem poszerzyli ofertę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Princess, jeśli chodzi o RT, dopiero się doposażam, także jak dla mnie aktualna oferta i tak jest ok. Chciałabym upolować jeszcze ten pędzel do różu, wtedy byłabym w pełni usatysfakcjonowana :)))

      Usuń
  7. Dobra wiadomość :D Już od jakiegoś czasu zastanawiałam się nad zakupem tych pędzli, ale ja mam to do siebie, że wolę obejrzeć i dotknąć zanim kupię :) Muszę jak najszybciej wybrać się do Rossmanna i sprawdzić czy już się pojawiły :)

    OdpowiedzUsuń
  8. widziałam dzisija, ale... mam hakuro i ecotollsy, więc się nie nakręcę niedrowo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimie, z hakuro mam jeden pędzel, nie lubię go. Z Ecotools dwa, dobrze mi służą. Generalnie niby mam sporo pędzli, ale część z nich aż prosi się o wymianę. Także nadarzyła się dobra okazja :)

      Usuń
    2. hakuro 4, ecotols 6 i kilka elite właśnie z rossa, więc wystarczy:)

      Usuń
  9. Nie widziałam ich jeszcze w PL, ale właściwie to co chciałam i tak mam z UK :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nena, długo dziewczynom z UK zazdrościłyśmy, teraz mamy RT u siebie. Dla mnie bomba.

      Usuń
  10. Fajnie. Właśnie od tygodnia nie mogę się zebrac żeby podjechać do Rossmanna po jakiś żel do twarzy (pewnie zdecyduję się na polecany przez Ciebie krem Alterry). Może coś jeszcze wyląduje w koszyku. :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jane, ja aktualnie przerzuciłam się na żel do wrażliwej cery tłustej LPR Effaclar. 125 ml kupiłam na all za jakieś śmieszne pieniądze, chyba 10 zł? Do tego wzięłam jeszcze krem Toleriane Ultra. Musiałam zmienić pielęgnację, bo zaczynam kurację Locacidem. Napiszę o tym pewnie więcej na blogu. Ale to w swoim czasie.

      Usuń
    2. LRP Tolerine miałaś już wcześniej? Mnie on strasznie podrażnił, moją mame też. Mama ma wrażliwą cerę ale ja swojej za taką nie uważam. Widzę, że mistrzyni okazji z Ciebie:-) kusi mnie pędzel do podkładu rt ale poczekam na jakąś promocje. Może właśnie na -40% też obniżą te pędzle. Słyszałam tylko, że promocja w listopadzie ale właśnie nie słyszalam nic o konkretnej dacie. Rośnie mi lista co wtedy kupić:-)

      Usuń
    3. Mam nadzieję, że Locacid sprawdzi się u Ciebie równie dobrze jak u mnie. Na efekty trzeba trochę poczekać, ale warto. :)

      Usuń
    4. Anonimie, nie wiem, czy mamy na myśli ten sam krem, ja mam wersję Ultra, przetestowałam ją wcześniej, wszystko było ok :)

      Jane, dziś zapodaję na twarz pierwszy raz :)))

      Usuń
    5. Kusi mnie ten do różu, ma świetny kształt :)

      Cammie, powodzenia z Locacidem, u mnie zdziałał cuda!

      Usuń
    6. Basia, mam ogromne oczekiwania, mam nadzieję, że będę z tej kuracji zadowolona.

      Usuń
  11. Kurcze dobrze wiedzieć to w przyszłym miesiacu samam się w Rossmannie rozejrzę za nimi :) Niestety w tym miesiacu zaliczam finansowego dołka :/

    OdpowiedzUsuń
  12. potrzebuję pędzelka do brwi, jak się trafi z RT, to na pewno wezmę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wdowa, na razie można kupić tylko duże do twarzy, ale kto wie, może kiedyś pojawi się też drobnica do oczu. Chciałabym :)))

      Usuń
  13. Cięzko mi się do nich przekonać. Sprawiają wygląd mało wytrzymałych, ale może z czasem się na jakiegoś skuszę jak będzie promocja w Rossie :)
    PS. Zapraszam do obserwowania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmalowani, trudno mi się odnieść do twoich obaw, mam te pędzle dopiero od kilku dni. Na mnie absolutnie nie robią wrażenia nietrwałych.

      Usuń
  14. Spojrzę przy okazji, czy w moim Rossmannie są, ale najpierw obadam w necie, czy i które warto kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. FF, te pędzle generalnie uchodzą za bardzo dobre, także zależy, czego potrzebujesz, bo zawieść się, to chyba na żadnym się nie zawiedziesz.

      Usuń
    2. I to jest właśnie kluczowe - czego ja potrzebuję? :D Trzeba zrobić remanent w zbiorach ;)

      Usuń
  15. Na razie nie potrzebuję pędzli, ale fajnie, że w razie czego są pod ręką.

    OdpowiedzUsuń
  16. nawet niewielka różnica w cenie pomiędzy on-line :) w przypadku pojedynczych pędzli taniej będzie stacjonarnie nie pakując się w wysyłkę :) jakby jeszcze promocje objęły i te akcesoria - będę w 7 niebie, ponieważ czaję się na dwie sztuki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szpinakożerco, no właśnie jestem zaskoczona, że ceny są w miarę rozsądne. Może nie niskie, bo te pędzle najtańsze nie są, ale nie zawyżone w stosunku do tego, co jest w sieci.

      Usuń
  17. Jeszcze Hakuro mogliby wprowadzić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anita, ja za hakuro akurat nie przepadam, także dla mnie bez różnicy.

      Usuń
  18. ja już nawet szukałam w swoim Rossmannie, ale nie ma :((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madzia, musisz uzbroić się w cierpliwość, w końcu się pokażą.

      Usuń
  19. wow, fantastycznie! wreszcie będzie je można zobaczyć na żywo i dostać od ręki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam expert ale ten drugi tez chętnie zgarnę, dzięki za niusa :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja byłam już w kilku Rossmannach w okolicy i niestety w żadnym nie znalazłam nawet śladu po RT :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasia, wiem właśnie, że nie docierają do sklepów w tym samym czasie. Swoją drogą ciekawe, dlaczego tak jest i od czego to zależy, że gdzieś można kupić je szybciej, a gdzieś trzeba czekać.

      Usuń
  22. Do tej pory jakoś nie udzielił mi się szał na te pędzle i chyba nadal tak nie będzie. :P

    OdpowiedzUsuń
  23. Odpowiedzi
    1. Ania, wiele przemawia za tym, że bardzo fajne :)))

      Usuń
  24. Może się skuszę na jakiś,chciałabym powoli wymienić moje stare,zwykłe i wysłużone na jakieś lepsze. Przy moim używaniu pewnie będę miała takie na wiele lat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie też przechodzę proces wymiany, zwłaszcza niektóre moje pędzelki o oczu wołają o pomstę do nieba.

      Usuń
  25. Poprawiłaś mi humor tą wiadomością :) Pędzle są dosyć drogie, ale coś tak czuje, że przynajmniej jednego z nich muszę mieć, tylko ciekawe, który z nich jest najlepszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lipstick, mówią, że warto zainteresować się tym do różu. Mnie interesują w sumie wszystkie.

      Usuń
  26. Pobiegłam do Rossa myśląc że znajde je i kupię sobie prezent na urodzinki. I lipa, u mnie nie ma,może później będą:(

    OdpowiedzUsuń
  27. Kiedyś bym wpadła w zachwyt, ale odkąd mam experta ( kudli mi się jak głupi ) i ten duży do pudru ( rozcapirza się nieładnie ) daje sobie na luz i w ogóle mnie nie interesują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mami, serio masz takie problemy z expertem? Mój przy pierwszy praniu faktycznie zgubił parę włosków, ale przy kolejnych już nie ma tego problemu.

      Usuń
    2. Niestety . Myślalam, że to tylko tak na początku ,ale nie . Lubię go do takich gęstych podkładów . Jego zbite włosie świetnie rozprowadza podkład. Zawiodłam się jednak na jakości w stosunku do ceny . Kupiłam na All, więc jeszcze wysyłka doliczona . Ten duży, to już w ogóle nieporozumienie dla mnie . Nie trzyma formy kompletnie :/

      Usuń
    3. Szkoda, że masz na temat tych pędzli tak złe zdanie. Albo trafiłaś na felerne egzemplarze, albo po prostu ta jakość cię nie satysfakcjonuje i koniec.

      Usuń
  28. jakoś ja nie dostrzegam fenomenu droższych pędzli i zawsze staram się kupić pędzel do 20 zł i to mi wystarcza do uzytku codziennego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonellka, nie twierdzę, że tańsze pędzle muszą być gorsze.

      Usuń
  29. Dzięki za info ;)
    smilenecia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. rzeczywiście... jest to świetna wiadomość również dla mnie, od dawna noszę się z zakupem zestawu do oczu, hmm, hmmm... :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kurde, bo ja do rossmanna nie chodzę, to nic nie wiem, wrrrr... ale z tego, co czytam to tego zestawu tam na razie nie znajdę... :((((

      Usuń
    2. Gosia, ale pędzli do oczu to akurat nie ma ... Tylko duże do twarzy.

      Usuń
  31. O kurcze, super wiadomosc :) Jak bede w pl to sie skusże na słynnego stipping brush ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wszystkie juz mam wiec dla mnie to musztarda po obiedzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Shinestar, zawsze możesz zrobić komuś prezent :)

      Usuń
  33. Ooooo, ekstra! Zwłaszcza, że moja mieścina od niedawna cieszy się własnym, nowiutkim Rossmannem :D Od dawna myślę o zakupie nowych pędzli, dobrze wiedzieć że teraz mam RT pod nosem. Na pewno wrzucę do koszyka pędzel do różu. Przydałby się jeszcze ten do pudru, może z czasem Ross go wprowadzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Violl, u mnie ten pędzel do różu zniknął najszybciej, nie załapałam się, a też bym go chciała. Także teraz czekam na dostawę i liczę na swój refleks :D

      Usuń
  34. Super z tymi pędzlami, chciałabym w najbliższym czasie kupić parę pędzli do twarzy i myślałam właśnie między innymi o real techniques, obczaję je w Rossmannie na pewno :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieniu, mam nadzieję, że je znajdziesz, bo z tego, co dziewczyny piszą, jeszcze nie we wszystkich rossmannach się pojawiły.

      Usuń