beauty & lifestyle blog

środa, 1 października 2014

Lista zwyciężczyń, czyli wyniki konkursu Bioderma Sebium


Konkurs, w którym z okazji tysięcznego posta na No to pięknie! walczyłyście o dziesięć zestawów Bioderma Sebium, dobiegł końca, pora zatem na jego wyniki. Chodźcie sprawdzić, czy wygrałyście!




Tysiąc postów, dziesięć nagród, dziesięć zwyciężczyń. Oto lista!


Mamibecia
Minimalna
Caffined
Magda Sz
Rudaaa12
Niekończące się marzenia
Zielone Serduszko
Marzena Próchniak
Alex
Włosovelove

Edit:
Minął tydzień, a jedna z dziewczyn, mimo moich ponagleń w wiadomościach prywatnych, nadal się do mnie nie odezwała w sprawie danych adresowych. W tej sytuacji wyłoniłam kolejną zwyciężczynię, którą została Katchan.


Dziewczyny, serdeczne gratulacje. Zaraz się do Was odezwę z prośbą o dane do wysyłki. Tymczasem życzę Wam skutecznej pielęgnacji z płynem micelarnym i kremem Bioderma Sebium! Mam nadzieję, że będziecie ze swoich nagród bardzo zadowolone :)))

Dziękuję wszystkim za udział w konkursie. Jeśli nawet tym razem nie udało Wam się wygrać, nie przejmujcie się, w następnym poście będę miała dla Was kolejną niespodziankę. Dla odmiany gra toczyć się będzie o książki! Już teraz zapraszam :)))

Buziaki,
Cammie.



31 komentarzy :

  1. Gratulacje!:-) Niech Wam dobrze służą!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej! Pierwszy raz w życiu coś wygrałam! ; ) Czekam na wiadomość ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. nawet jeśli nie to dziękuje za emocje towarzyszące czekaniu na e-mail :) pozdrawiam i gratuluję wygranym !!

      Usuń
    2. Magda, niestety nie chodzi o ciebie :(

      Ale zapraszam cię na kolejne konkursy :*

      Usuń
    3. uuu lipa :) bo zestaw by się przydał i na pewno zużyty by został , będe wpadac w odwiedziny , nie tylko na konkursy :)

      Usuń
  4. Ale mi się udało :) Dziękuję, już odpisuję na maila :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serduszko, zdążyłaś rzutem na taśmę :DDD

      Usuń
    2. Czyżby moje zgłoszenie było ostatnie? :D Wiedziałam, że w tym szaleństwie jest metoda :D

      Usuń
    3. Niemalże ostatnio, było jeszcze parę spóźnialskich osób :)))

      Usuń
  5. Dziękuję pięknie :* odpisałam właśnie na e-maila :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem happy, normalnie w ostatniej chwili się zgłosiłam, ojej ale wspaniale, miałam taki paskudny poczatek tygodnia, a tutaj proszę! :)) dziękuję!!! :))))))

    OdpowiedzUsuń
  7. :D Ale fart !!!!
    Dziękuję Ci Maszyno Losująca !!! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję ślicznie i gratuluję pozostałym dziewczynom :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziekuje!!! Juz nie moge sie doczekac jak do mnie dotra :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimie, kimkolwiek jesteś, odpowiedz na mojego maila, brakuje mi jeszcze danych dwóch osób.

      Usuń