beauty & lifestyle blog

piątek, 4 stycznia 2013

Jakie imię do niej pasuje? :)))

Zapraszam na zapowiadany wczoraj konkurs! Do wygrania puder, pomadka i konturówka do ust Madame L'Ambre :)))






NAGRODY

puder prasowany (wkład) w naturalnym odcieniu nr 02

pomadka w kolorze klasycznej ciemnej czerwieni w odcieniu nr 01

dopasowana do pomadki konturówka do ust w odcieniu nr 4






Aby zagrać o nagrody, trzeba publicznie obserwować No to pięknie!, a w komentarzu pod postem zaproponować imię dla Madame L'Ambre, krótko swój wybór uzasadniając. Spójrzcie na nią, jak myślicie, jakie imię do niej pasuje? :)))



LOGO MARKI



Konkurs zamykam za tydzień, 11 stycznia. Życzę Wam powodzenia i liczę na Waszą pomysłowość!

Całuję, 
Cammie.



90 komentarzy :

  1. A czy tej Pani nie wystarczy, ze jest Panią Lambre? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewek, pewnie, że wystarczy, to tylko zabawa :DDD Grasz, czy nie? :PPP

      Usuń
    2. pasuje do niej imie ,, Aniela"

      Usuń
  2. ...a mnie się kojarzy z malajskim słowem ognista, czyli berapi-api :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kamelia - z dwóch, a może nawet trzech powodów:
    1. kojarzy mi się z bladolicą i czerwonoustą...
    2. imię możliwe, że pochodzi od imienia Kamal w sanskrycie oznaczającego "czerwony", co idealnie pasuje do tej szminki...
    3. Kamelia L'Ambre po prostu świetnie brzmi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi od razu przyszła na myśl MsDreamy :) Pani wygląda na bardzo rozmarzoną :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Clementine ;P

    Jeżżżuuuuu tylko nie pytaj mnie dlaczego ?:D

    To po prostu jak gra w skojarzenia .Ktoś rzuca wyraz ,a Ty odpowiadasz .
    Mnie do Lambre po prostu pasuje ...no i jest frąse ;P
    Madame Celementine de L'Ambre o !
    :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. kojarzy mi się z Magdaleną ;)
    bardzo podobna do mojej rudowłosej koleżanki, która wielbi czerwień na ustach
    Bladolica, zawsze z rozpuszczonymi. falowanymi włosami, niezbyt dbale ułożonymi :)

    obserwuję jako: Alieneczka
    mail: alieneczka@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi kojarzy się z grecką boginią światła, Hemerą. Gdzieś w środku płonie w niej ogień, a my na zewnątrz widzimy tylko blask i płomienne włosy :)Hemera jest ognista, namiętna, lubi kusić i wodzić za nos, a przy tym jest delikatna. Po kosmetyki tej firmy powinny sięgać właśnie takie kobiety.

    OdpowiedzUsuń
  8. Madame L'Ambre ma imię każdej przyszłej posiadaczki tych kosmetyków. Bezimienna, cierpliwie czeka aż wypróbujemy produkty sygnowane jej nazwiskiem i same zdecydujemy czy też się pod nimi podpiszemy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hmm, wiesz, od chwili, w której ujrzałam oprawę tych kosmetyków przyszło mi do głowy tylko jedno.

    Madame L'Ambre wbrew pozorom jest Rosjanką. A jeżeli Rosjanką, to na imię jej Katja. To przedstawicielka wyższych sfer, być może magnaterii...jest wyniosła, chłodna & niedostępna, ale ma wielkie serce. Jej uroda dalece odbiega od wszelako pojętych kanonów piękna, ale oryginalność aparycji w połączeniu z nietuzinkową osobowością powala wszystkich na kolana.

    Takie ot, luźne skojarzenie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak rosjanka to Jekaterína ;) ... zawsze mozna z madame awansowac na caryce ;D

      Usuń
  10. Mi pasuje do niej imię Kasandra, bo jest oryginalne, wesołe, ale zarazem eleganckie, chociaż ma coś z lekkości. :)

    Oczywiście, że biorę udział! :)
    Kosmetyki tej firmy już jakiś czas za mną chodzą ;P
    Chętnie bym je przetestowała :)
    Pilnie obserwuję też ich FB, coby się załapać na jakiś konkurs ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie z jej wizerunkiem kojarzy się imię Blanka.
    Imię pochodzi z języka francuskiego i tłumaczone jest jako biała.
    Dla mnie imię kojarzy się z osobą niewinną, delikatną, ale pełną temperamentu.
    Wizerunkiem przybliżonym do Madame L'Ambre

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdecydowanie Flora :) Flora to imię pochodzenia łacińskiego, pochodzące od imienia rzymskiej bogini kwiatów i wiosny, a Madame L'Ambre uwielbia się nimi,kwiatami, otaczać. Wygląda jak delikatny, niespotykany, egzotyczny kwiat... Roztacza za sobą czarowny, tajemniczy zapach- niezwykłe połączenie aromatu herbacianej róży, fiołków, lilii, piwonii i maciejki i czegoś jeszcze, lecz nieuchwytnego. Jej urocza, eteryczna, niepowtarzalna... Madame Flora :)

    OdpowiedzUsuń
  13. To musi być Francuzka:) Pompadour - zmysłowość, świadomość swoich wdzięków, sensualizm w dobrym tego słowa znaczeniu:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Armelia delikatna bo takie wydają mi się imiona na A lecz z lekkim R które to imię wyostrza

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja proponuję MALEZJA , trochę egzotycznie i trchę orginalnie i trochę kobieco

    OdpowiedzUsuń
  16. Laura, zdecydowanie.

    Wyniosła, pewna siebie ... i niedostępna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uprzedziłaś mnie, dla mnie też pierwszą myślą była Laura! :)

      Usuń
  17. A ja stawiam na Cammie, czyli Kamilę bo to kobieta wrażliwa na wszystko, co stanowi urok życia, ma też wrodzony zmysł poezji, piękna, elegancji. Często żyje w wyimaginowanym świecie i marzy o ideałach. Cechuje ją ciekawość i gadatliwość, gdyż jest trochę intrygantką. Właśnie takie ciut intrygujące są te kosmetyki. Madame Cammie Lambre.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
  18. Mongolskie Selenge , po polsku to imię oznacza tęczę która z pewnością jest tak samo piękna jak Madame L'Ambre. Myśląc o tym imieniu wyobrazić sobie możemy uroczą kobietę w zwiewnej sukni, która biegnie przez łąkę pachnącą delikatnymi kwiatami i wiosenną świeżością. Takie właśnie z pewnością są kosmetyki tej marki , Selenge pasuje do tej Pani idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne jest też imię Aurelia, w tym przypadku: Madame Aurelia Lambre - pięknie :) Z łacińskiego "złota", "złocista", pasuje do jej koloru włosów :)

    Niektórzy mówią,że osoba nosząca imię ma taki dar, że czegokolwiek by się nie dotknęła zamienia się w złoto, zgodnie z łacińskim znaczeniem imienia Aurelia.

    Ma we włosach kwiaty i piszą, że jej planeta jest Ziemia.

    Stąd, imię Aurelia, pasuje idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jacqueline... pierwsze co mi przyszło na myśl. Madame L'Ambre brzmi tak francusko i stąd mój wybór. Jest to piękna, niezależna kobieta, a jednocześnie romantyczna.

    OdpowiedzUsuń
  21. Mnie się od razu wyświetliła w głowie "Kornelia". Nie mam pojęcia czemu, po prostu tak i już.

    OdpowiedzUsuń
  22. A ja obstawiam Afrodytę jest taka piękna i świeżo wygląda :DD

    OdpowiedzUsuń
  23. Brigitte- to imię idealnie pasuje do tej Pani;) jest kokieteryjna, uwodzicielska i kojarzy się z piekną kobietą jaka była Brigitte Bardot. Ta Pani jest niewątpliwie piękna tak samo jak aktorka, z która mi się skojarzyła:)no i fajnie brzmi Madame Brigitte L'Ambre:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Véronique - według mnie pasuje idealnie do arystokratycznej kobiety z wyższych sfer. Jej imię nie może być zbyt pospolite, musi wyrażać jej pozycję i urok. Madame L'ambre jest młodą kobietą uwielbiająca przepych, która dobrze wie jak bardzo jest piękna i starta się to pokazać jednocześnie udając skromną ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Elizabeth. Imię o pięknym brzmieniu, klasyczne, eleganckie, obecne w większości języków pod podobną formą. Może być jednak zdrabniane na przeróżne sposoby w zależności od gustu: Elise, Lili, Lise, Lilibet, Beth... długo by wymieniać. Dla mnie - stanowiące kwintesencję kobiecości.
    Podobnie z tymi kosmetykami - mają klasyczną, piękną szatę graficzną, a różnorodność oferty pozwala wybrać każdej kobiecie to, co najbardziej jej odpowiada.

    OdpowiedzUsuń
  26. Agnieszka, bo znam już dwie takie ognistogłowe i tak mi strasznie to imię do rudych pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  27. Violetta. A dlaczego? Bo jej fryzura przypomina mi sławne włosy pani Villas ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Madame "Bella" L'Ambre - imie oznacza "piękna, śliczna", beztroska, marzycielska, buja w obłokach jak widać na zdjęciu:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja zdecydowanie w niej widzę Victorie ! Gdzieś czytałam, że to podobno najseksowniejsze imię:) a jak widać, ona lubi uwodzić ludzi swoimi kosmetykami :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Zaproponuję swoje imię, czyli Izabela, bo z tego co widzę to Madame L'Ambre lubi zarzucić fochem, tak jak ja ;-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Zdecydowanie pasuje do niej Konstancja! Tak arystokratycznie. Jednocześnie energiczna i romantyczna. Jest ono bardzo kobiece. Poza tym pochodzi od słowa "constans" a to oznacza stały, niezmienny a ja wierzę że te kosmetyki są naprawdę dobre i to się nie zmieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Hmmm według mnie powinna mieć na imię ... Lillian L'Ambre, piękna romantyczka, kochająca biegać w lekkich sukniach boso po trawie z samego rana gdy wszystko pokrywa świeża rosa ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Jak dla mnie Eowina :) Kojarzy mi się z Władcą pierścieni i jej bohaterką subtelną i delikatną kobietą o jasnej cerze a jednak silną ,walczącą o swoje kobietą a dla nas może być strażniczką prawdziwego piękna podkreślanego kosmetykami ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Roksana - bo ma prawie takie włosy jak ja:P(zdecydowanie prawie:P)

    OdpowiedzUsuń
  35. Myślę, że Madame L`Ambre ma na imię Adriana :) Kojarzy mi się z arystokratką, dziewczyną dobrze wychowaną, a jednocześnie z lekkością, wdziękiem, a może i trochę z dziecięcą niewinnością? :) Madame L`Ambre chyba jest właśnie taka :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Nicole po prostu pierwsze skojarznie postaci do pomysłu w głowie.

    OdpowiedzUsuń
  37. Scarlett L`Ambre, zmysłowa kobieta o ognistych włosach... pożądana przez mężczyzn, naśladowana przez kobiety... dzięki niej każda z Nas będzie wyglądać kusząco...

    OdpowiedzUsuń
  38. Te szalone włosy wokół głowy skojarzyły mi się z aureolą - więc imię może byc tylko Aurelia ;-) Odpowiednio wyniosłe i patetyczne jak ta pani!

    OdpowiedzUsuń
  39. sophie - zmysłowa a jednocześnie elegancka

    OdpowiedzUsuń
  40. Moim zdaniem Pani L'Ambre ma na imię Róża, ponieważ jest uosobieniem kobiecości, jest delikatna i jednocześnie kocha kolory - tak różne jak kolory róż.

    OdpowiedzUsuń
  41. No masz Ci los, napisałam odpowiedź, ale chyba nie wysłałam.

    To jest Genowefa. Ale przestała wyglądać na Gienię, gdy zaczęła używać kosmetyków L'Ambre.

    OdpowiedzUsuń
  42. Myślę ze pasuje do niej imię Amelia ponieważ kojarzy mi się z pięknem i delikatnością. No i z rudymi włosami... Chyba dlatego że znam dziewczynę która ma tak na imię i jest ruda :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  43. a ja powiem Kamila ;d a może i Cammie (bardziej egzotycznie mi to brzmi). Po 1 kobitka ze zdjęcia kojarzy mi się od razu z moją koleżanką o tym imieniu, kolejny powód jest taki że Kamile to kobiety z pasją a ja w niej pasję widzę ;D A po za tym nie będę owijać w bawełnę i powiem że sama mam na imię Kamila a ta kobieta w jakimś stopniu przypomina mi mnie samą.. dziwne ale prawdziwe ;d

    OdpowiedzUsuń
  44. Florence L'Ambre. Florence ma w swojej historii znaczenie "kwitnąca". Wystarczy tylko na nią spojrzeć, wygląda jak piękny, wyniosły kwiat. Pachnący i odurzający :-)Florence to osoba pełna życia, komunikatywna i dowcipna. Jest ogromną entuzjastką postępu i nowości.Niewątpliwie to postać bardzo barwna i nietuzinkowa :-)
    Obserwuję od dawna ;-)

    OdpowiedzUsuń
  45. Izabella bo Bella to znaczy piękna. Dodatkowo wydaję się być kobietą elegancją, zdystansowana, damą, pewną siebie i liczącą na docenienie ze strony innych - dlatego to imię zdecydowanie mi pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  46. Laura-pasuje mi do opakowań i ich stylistyki,ale przede wszystkim kojarzy mi się z ...rudymi lokami:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Moim zdaniem jej imię brzmi Seraphine. Jest franzuzką, elegancką, piękną, nieprzeciętną, tak samo jak jej kosmetyki. Jej imię pochodzi od łacińskiego słowa saraph, co oznacza płomienny. Tak samo płomienne są jej włosy, które otaczają ją niczym płomienie





    obserwuję jako Vashti.

    OdpowiedzUsuń
  48. Gram :)
    Nadałabym jej imię Flora, ponieważ wygląda na boginie kwiatów :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Eleonor, nie wiem czego tak mi się jakoś nasunęło to imię jak zobaczyłam Panią na zdjęciu :) chociaż w oryginale powinno się chyba mówić Eleonora, ale Eleonor to tak jakoś ładniej brzmi ;))

    OdpowiedzUsuń
  50. Kiedy patrzę na logo marki przypomina mi się lato. Widzę promyki Słońca na jej bujnej czuprynie, czuję zapach kwiatów rozgrzanych latem, zerkam na skórę muśniętą promykami, nie umyka mi też zwiewna suknia, którą bawi się wiatr... Kiedy składam to wszystko w spójną całość i pozostaję w temacie pięknych letnich dni, pełnych wolności, relaksu i czasu wolnego od trosk na myśl przychodzi mi Madame journées d'été.
    Pani Letnich Dni jest symbolem wszystkiego co sobie wyobraziłam... :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Nawet jeśli zdecydujesz inaczej, dla mnie to zawsze będzie Colette. Nie jest ani infantylne czy pretensjonalne, ani patetyczne. No chyba, że byłaby Rosjanką - wtedy nazwałabym ją Anastazją. :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  52. Jacqueline - skojarzyła mi się z Jackie Kennedy - osoba z pasją, ambicjami, celami, klasą i stylem, a jednocześnie pani, która nie zapomniała o swojej kobiecości oraz pięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. Dafne- jest idealna jak Grecka nimfa, delikatna, urocza a jednocześnie z czymś wyjątkowym w sobie.

    OdpowiedzUsuń
  54. Kate - zdecydowanie Kate.
    Dlaczego?
    1. Madame L'Ambre jest taka... królewska, dostojna. A jak pokazuje przykład z Anglii, księżna o imieniu Kate świetnie się w tą królewskość i dostojność wpisuje.
    2. Madame Kate L'Ambre - przeczytaj to na głos. Prawda, że brzmi perfekcyjnie? ;)
    3. Kate - czyli na polski Katarzyna. Myślę, że Madame L'Ambre jest moją imienniczką, bo tak samo jak ja lubi się rozmarzyć, zawsze dba o siebie - nie pokazuje się na salonach bez perfekcyjnego makijażu. Ceni dobrej jakości kosmetyki. Jest może trochę dziecinna- lubi loki, koronki, kokardy- ale równocześnie mega kobieca. Kate L'Ambre jest sentymentalna - dlatego też swoje kosmetyki zamyka w opakowaniach stylizowanych na secesyjne arcydzieła.
    4. Imię Kate pochodzi od słowa "czysta, bez skazy"- a właśnie na taką wygląda Madame L'Ambre. Poza tym skoro jest kosmetykomaniaczką, to z całą pewnością jest czysta, a wszystkie swoje ewentualne "skazy" potrafi umiejętnie ukryć makijażem.
    5. Moim zdaniem imię Kate jest skromne, a zarazem ma w sobie "to coś"- pasuje do eleganckiej, ale bujającej w obłokach damy. W końcu Kasie właśnie takie są ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. Joséphine - delikatnie, zmysłowo, eterycznie, szlachecko... od tego imienia bije wręcz wdzięk, klasa, jest lekko uwodzicielskie, a która z nas nie chce taka być?

    obserwuję jako Trouble Maker, pozdrawiam, Beata :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Estera ponieważ to imię wywodzi się od słowa perskiego setarah oznaczającego "gwiazda", a kobieta, którą widzę emanuje "wewnętrznym" blaskiem. Księga imion mówi, że osobę noszącą to imię cechuje tajemnicza, niepokojąca siła- jak naszą Madame L'Ambre.

    OdpowiedzUsuń
  57. Laura. Ponieważ gdy na nią spojrzałam, to właśnie to imię zadźwięczało mi w głowie. Kwintesencja kobiecości i stylu.

    OdpowiedzUsuń
  58. Obserwuję jako Rudaaa12 :)
    Oczywiście nazwałabym ją Kornelia! Dlaczego? Sprawa jest chyba oczywista, jak czysta i pusta psia miska :D Kornelia to kobieta nieufna wobec ludzi, czym budzi postrach wśród obcych plemion, dodatkowo nie zrażają ją nie powodzenia, ciągle próbuje i aż do skutku, gdy w końcu się uda, w końcu Kornelia nie przestaje wierzyć nigdy w cuda! A na dodatek, Kornelia owa, jest trudna w małżeństwie, i nie zależna, chodzi swoimi ścieżkami, a nie tymi przez los wydeptanymi :) Osoba towarzyska- no więc też lubiana, i jak każda kobieta w kosmetykach zakochana!

    OdpowiedzUsuń
  59. Barbarella
    z zewnątrz piękna i niedostępna tak naprawdę ognista i bezpośrednia.Trochę przeszłość i przyszłość-jak pamiętna Brigitte Bardot.

    OdpowiedzUsuń
  60. A mi się kojarzy z imieniem Matylda, ale żeby pasowało do nazwiska, niech będzie Mathilda. To imię zawsze kojarzyło mi się z rudowłosa piękną kobietą :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Lolita, ponieważ Madame L'Ambre jest bardzo dziewczęca, filigranowa, piękna i niewinnie uwodzicielska :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Brigitte- zawsze kojarzy mi się z burzą loków na głowie i doniosłością! Nawet, wchodząc na ten post nie wiedziałam, jaki jest konkurs , a od razu miałam takie skojarzenie patrząc na obrazek :)))
    Poza tym Brigitte L'Ambre brzmi dumnie :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Juliette - odważna, pewna siebie, twardo stąpająca po ziemi, jednocześnie uwodzicielska i urocza - taka właśnie wydaje się być Madame L'Ambre z powyższego obrazka. Taka jest! :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Obserwuję jako Dbająca :)
    Odpowiedź: Esmebella :)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  65. Moja propozycja to Louise. Spolszczona wersja tego imienia brzmi Luiza i oznacza kobietę zasadniczą, energiczną, pracowitą, co przecież dokładnie określa Madame L'Ambre jako szefową kosmetycznej marki. Poza tym mnie osobiście imię to kojarzy się z piękną osobą, która doskonale wie, jak dbać o swoją urodę i robi to z perfekcyjnym skutkiem. Co więcej: wydaje mi się, że Louise L'Ambre po prostu świetnie brzmi! ;)


    Obserwuję jako Jolanta K.

    OdpowiedzUsuń
  66. Eliza- dumna, dostojna, pewna siebie kokietka, mocno stąpąjąca po ziemi perfekcjonistka w każdym calu, z pozoru zimna, jednak w głębi romantyczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  67. Ola Aleksandra:)
    Tajemnicza i zmysłowa zarazem kobieta:)

    OdpowiedzUsuń
  68. Jej imię to: Désir!
    Z języka francuskiego Désir to pożądanie, pragnienie. Ucieleśnienie tego, co każdy chce mieć, każdy pragnie i nie wyobraża sobie życia bez tego. Jedyna w swoim rodzaju, zmysłowa, piękna, niezastąpiona...to cała DÉSIR.

    OdpowiedzUsuń
  69. A ja nazwałabym ją...Mirabella Psotilluna :) Moja pomyslowość nie zna granic:) Spójrzcie tylko na jej policzki! Lubicie mirabelki? Od ciągłego latania po łące na pewno jej policzki są opalone i mają kolor świeżych letnich mirabelek:) A dlaczego Proilluna? no przecież widać, że dopiero coś przeskrobała! nie dalej jak kilka minut temu zawiązała bykowi różowa kokardkę na ogonie albo zafarbowała całą kankę mleka na różowo- różem do polików:)!

    OdpowiedzUsuń
  70. miałam proponować imię Bella, ale jak się jej przypatrzyłam to skojarzyła mi się Esmeralda z Dzwonnika z Notre Dame - piękne, długie, kręcone włosy oraz kuszące ciało a do tego kwiaty we włosach! ognisty temperament i pełnia życia - to może być tylko Esmeralda! :)

    OdpowiedzUsuń
  71. A mi ta Pani przedstawiła się imieniem Karpatia. Pochodzi z naszej, środkowej części Europy, pojawiała się już wcześniej na secesyjnych grafikach Alfonsa Muchy otoczona kwiatami i elementami roślinnymi. Są źródła, które podają, że jej imię pochodzi od indoeuropejskiego słowa "korpata" - góra, skała. To by wiele tłumaczyło, gdyż jest niezwykle silną i mocną kobietą. Przy tym piękna i dostępna dla tych, którzy zadadzą sobie trud zdobycia jej. Taka w kilku słowach jest Karpatia.

    OdpowiedzUsuń
  72. moim zdaniem Madame Lambre to delikatna, ulotna Francuska, pochodząca z samego Paryża i ma na imię Charlotte :) Madame jest romantyczna i tajemnicza, ale też odważna i gotowa na wiele niczym osiemnastowieczna Charlotte de Corday :) do tego ma piękne, karmelowe włosy tryskające zdrowiem i blaskiem niczym szarlotka z soczystymi, nieco kwaskowatymi jabłkami :)

    OdpowiedzUsuń
  73. według mnie powinna się nazywać HELENA .

    Helena była według mitologii najpiękniejszą kobietą swoich czasów i jakbym miała sobie ją wyobrazić to wyglądała by właśnie tak jak kobieta z logo Madame L'Ambre .

    OdpowiedzUsuń
  74. Mi od razu do głowy przyszło imię Béatrice . Jest to imię bardzo kobiece i romantyczne, czyli takie jak Madame Lambre.

    OdpowiedzUsuń
  75. "Je m'appelle L'Ambre. Camille L'Ambre". Sądzę, że takie słowa usłuszałabym z ust Madame L'Ambre gdybyśmy się poznały. Jej imię to Camille.

    OdpowiedzUsuń
  76. Na imię jej Vivi, chociaż nikomu nie przyzna się, że w oficjalnych dokumentach widnieje jako Vivienne. Pełna wersja jej imienia przypomina jej o czasach młodości pozbawionych wolności, w których restrykcyjni rodzice chcieli zmusić ją do aranżowanego małżeństwa, w celu podniesienia statusu swojej rodziny. Wizja życia pozbawionego przygód i miłości skłoniła ją do ucieczki w wieku 17 lat, która była początkiem jej szczęśliwych losów. Odnalazła się na europejskich scenach burleski i kabaretu, gdzie olśniewając swoim talentem, urodą i charakterem zjednała sobie serca wszystkich do tego stopnia, iż dla uczczenia jej osoby jej nazwiskiem firmowano linię kosmetyków.

    obserwuję jako A. K. (aagacia111@yahoo.com)

    OdpowiedzUsuń
  77. Według mnie imię Emila będzie idealnie pasować do naszej bujnowłosej brunetki oraz świetnie współgrać z jej nazwiskiem: Madame Emilia L'Ambre. Emilie cechuje fakt, iż kochają naturę, sztukę i przyrodę.Emilie są osobami wrażliwymi, odważnymi i pełnymi temperamentu. Cenią życie artystyczne i kochają muzykę. Sądzę, że nasza Pani L'Ambre posiada wszystkie wyżej wymienione cechy :)

    OdpowiedzUsuń
  78. Dopiero dzis zorientowalam sie, ze jest ten konkurs, mam nadzieje , ze nie za pozno:)

    Moim zdaniem idealnie pasuje imie Abellana, ktore oznacza orzech laskowy - idealnie oddaje kolor jej wlosow jak i intrygujaca osobowosc.

    OdpowiedzUsuń
  79. Josephine;) Bo wygląda na Josephine, prawda?

    OdpowiedzUsuń