beauty & lifestyle blog

wtorek, 15 stycznia 2013

Srebro dobrej próby :)))

Kolejna iście karnawałowa odsłona O.P.I., srebrny Radiance z Designer Series 2012 [cała kolekcja do obejrzenia TUTAJ]. Bardzo metaliczny, bardzo błyszczący i bardzo widoczny. Nie ma mowy o żadnych półśrodkach, to nie jest jakieś tam niemrawe sreberko, to srebro wypolerowane na wysoki połysk. I to srebro dobrej próby.









Trudno mi się z tym kolorem oswoić, jest naprawdę mocny, poza tym ja nie przepadam za metalicznym wykończeniem. Chyba mi z Radiance nie po drodze, aczkolwiek komplement na temat mani usłyszałam. Sama nie wiem, może gdyby ozdobić nim tylko paznokieć na palcu serdecznym? Albo pokusić się o wariację na temat frencha ze srebrnymi końcówkami? Jak myślicie? No chyba że "po całości", jak na zdjęciu, i na imprezę :DDD Zwłaszcza że lakier pięknie zachowuje się w przytłumionym sztucznym świetle.


1. Dostępność - 1 (internet, sieciowe perfumerie).
2. Cena - 0 (wysoka, 65 zł).
3. Kolor - 1 (choć nie w moim typie, to oryginalności odmówić mu nie mogę, nie widziałam wcześniej tak idealnego odcienia srebra).
4. Aplikacja - 0 (lakier ma świetną konsystencję, ale niestety metaliczne wykończenie powoduje, że widoczne jest każde pociągnięcie pędzla, co zmusza do wyjątkowej precyzji w malowaniu).
5. Pędzelek - 1 (charakterystyczny dla O.P.I., bardzo wygodny).
6. Krycie - 1 (jednowarstowiec, ale tradycyjnie nałożyłam dwie warstwy).
7. Wysychanie - 1 (błyskawiczne).
8. Współpraca z innymi preparatami (tu: Sally Hansen Miracle Cure i O.P.I. Rapid Dry) - 1 (bez zastrzeżeń, zero smug czy bąbelków).
9. Trwałość - 1 (trzyma się jak przyspawany :DDD).
10. Zmywanie - 1 (bezproblemowe).

Moja ocena: 8/10.



Pomijając kwestię moich preferencji, muszę uczciwie przyznać, że lakier jest świetnej jakości, do czego O.P.I. zdążyło mnie już zresztą przyzwyczaić. O ile komuś odpowiada metaliczne wykończenie, a srebro wpisuje się w kolorystyczne upodobania, to może uznać Radiance za arcyciekawą karnawałową propozycję imprezową. Ja w każdym razie z tej akurat imprezy się wypisuję ;))) Za to czaję się na najnowszą kolekcję O.P.I., Euro Centrale, widziałyście już?



(Zdjęcie: opinails.pl KLIK)



Euro Centrale to kolekcja na wiosnę i lato 2013, inspirowana Polską, Czechami, Węgrami i Rumunią. Dziewczyny, pozycja obowiązkowa! :DDD


Buziaki,
Cammie.



86 komentarzy :

  1. Ostro. :) Wydaje mi się że tylko na serdecznym wyglądałby lepiej, odznaczałby się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Emilia, też tak właśnie myślę, ale chciałam wam go dobrze pokazać, na jednym paznokciu nie zaprezentowałby całego potencjału.

      Usuń
    2. Popieram koleżankę :)

      Usuń
  2. Uwielbiałabym w każdej wersji! I na wszystkich paznokciach i na serdecznym :) W wersji french też :) Piękny! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serduszko, masz taką słabość do srebra? Dawaj adres na maila, wyślę ci go :)))

      Usuń
    2. Słabość mam w ogóle do błyskotek :) A tego typu lakiery bardzo mi się podobają :) Mam złoto i szaleję za nim :) A sreberka brakowało w mojej kolekcji :) Poważnie mówisz? :)

      Usuń
    3. Jak najpoważniej. Ja go i tak nie będę używać, tak jak wam pisałam, nie do końca mi leży. Nie czuj się zobowiązana, dostałam go do testów, kosztów żadnych nie ponoszę ;) Z chęcią puszczę go dalej. Po co ma u mnie leżeć bezużytecznie? :*

      Usuń
    4. W takim razie wypada mi tylko podziękować i wysłać do Ciebie maila :*

      Usuń
  3. Wygląda ślicznie! Często takie srebrne lakiery pozostawiają smugi.. a ten jest idealny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Freak, na tego też trzeba uważać, ale bardzo się starałam :DDD

      Usuń
  4. piękny:) ładniejszego srebra chyba nie widziałam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Atina, też to właśnie zauważyłam, najładniejsze srebro, jakie widziałam :)

      Usuń
  5. podoba mi się kolor 1 i 3 z nowej kolekcji:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Odważny, ale piękny! Chciałabym jeszcze złoty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. WI, złotego opika też mam, z bondowskiej kolekcji, zdecydowanie bardziej w moim typie jest :)))

      Usuń
  7. Całkiem fajnie się prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Tanyia, serio, nie sądziłam, że tak wam się spodoba!

      Usuń
  9. Dobra ..to ja idę malowac srebrzanką :D
    Mam co prawda z ESSIE ,ale co tam ...znów skusiłaś demonie !:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mami, jakoś wyjątkowo podatna na wpływy jesteś :PPP

      Usuń
    2. a idź Ty ...!!
      Zero asertywy no :D

      Usuń
    3. Na wszelki wypadek nie wpuszczaj żadnych akwizytorów ;)))

      Usuń
    4. Powinnam miac bana na bloggera :P

      Usuń
    5. Bany są przereklamowane!

      Usuń
  10. Na szczęście srebro na paznokciach do mnie nie przemawia, więc wyjątkowo ten lakier mnie nie kusi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lili, rozumiem, ja też jakoś tak powściągliwie do niego podchodzę.

      Usuń
  11. właśnie w tym momencie skończyłam nim malować paznokcie. & trafiam na Twojego posta! ale jaja :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dig, to znak! Ze wszystkich lakierów we wszechświecie mamy paznokcie pomalowane akurat tym samym :DDD

      Usuń
    2. Edit:
      A wcinasz może właśnie masło orzechowe? :DDD

      Usuń
    3. oj , mogłas napisać , że tak :P

      Usuń
    4. A już myślałam ;)))

      Usuń
    5. ja jestem dobre dziewczę. nie kłamię, nie kradnę, nie czynię bliźniemu, co mnie niemiłe :P

      Usuń
    6. No dobra .to tera i ja jestem w srybrze !:D

      Usuń
    7. "Takich dwóch jak nas trzech to nie ma ani jednego" :DDD

      Usuń
  12. Bardzo mi się podoba! :) Genialny kolorek Cammie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. przepiękne to srebro! nie tam byle jakie sreberko, faktycznie SREBRO jak się patrzy ;) z miłością w oczach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basket, to prawda, czyste srebro, jak ktoś lubi, może przepaść :)))

      Usuń
  14. jak ja kocham sreberka a ten jest doskonały. Zero smug!!! musze muszę go miec i już!

    OdpowiedzUsuń
  15. nie w moim typie
    może na końcach lub serdecznym jakoś bym go jeszcze strawiła
    kojarzy mi się z dicho ponad wszycho ;D ejjj a może po prostu się cholera starzeję? ;)))
    a z nowej kolekcji co Ci wpadło w oko?
    pzdr
    Jus

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jus, ja też czuję się z nim nieco nieswojo. Mówisz, że to kwestia wieku? :DDD

      Z nowej kolekcji ciekawi mnie My paprika is hotter than yours, Suzis Hungary again i Your such a Budapest. Wychodzi na to, że cała węgierska część :)))

      Usuń
  16. Wygląda bardzo ładnie, ale dla mnie jest trochę zbyt odważny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię srebro, więc moglibyśmy się zaprzyjaźnić:) Powoli oswajam się z metalikami. Jeżeli są utrzymane w chłodnej tonacji, to nasza znajomość ma szansę się rozwinąć.

    Z wiosennej kolekcji podoba mi się 3 lakier od lewej w ostatnim rzędzie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Usta, ten jest wyjątkowo chłodny, myślę, że miałby u ciebie szansę :)))

      Usuń
  18. znów idealnie pomalowanme pazury :) i nie mów, że nie :P
    za srebrem, jak i złotem, na paznokciach jakoś nie przepadam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marti, tym razem naprawdę się postarałam, ostatnio było "tak se" ;)))

      Usuń
  19. Bardzo podoba mi się to jak wygląda na dłoniach niemniej jednak sama bym sobie takiego nie kupiła :D

    Buziaki,Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magda, dostałam go jako niespodziankę, sama pewnie też bym go nie wybrała :)

      Usuń
  20. świetny!
    idealny do ruffianów albo halfmoon :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tamit, co wy wszystkie ostatnio z tymi ruffianami? :DDD

      Usuń
  21. Niestety...srebro na paznokciach zupełnie do mnie nie przemawia ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ładny, ale pewnie na swoich paznokciach bym go nie chciała. Chyba, że faktycznie imprezowo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lidia, na imprezkę dlaczego nie? O ile pasowałby do kreacji :DDD

      Usuń
  23. Gdyby nie ta absurdalna cena, byłby idealny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Katalina, też uważam, że cena to jakieś nieporozumienie jak na polskie warunki.

      Usuń
  24. Zostałaś otagowana,

    http://namalowana-wyobraznia.blogspot.com/2013/01/otagowana.html
    Miłej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudwony jest ten kolor :))) mnie się właśnie strasznie podoba, że tworzy na paznokciach taką taflę :))

    OdpowiedzUsuń
  26. Zgadzam się,że jest to świetna kolekcja pod względem jakości oraz jest mnóstwo pięknych kolorów do wybrania ;) Srebro akurat mnie nie urzekło, może dlatego, że nie jestem fanką takich metalicznych kolorków ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olfaktoria, no właśnie ja z tym srebrem też na bakier, już poleciało do Zielonego Serduszka, mam nadzieję, że jej będzie lepiej służyć :)

      Usuń
  27. Przepraszam że tak z ni z gruchy ni z pietruchy ale jak oplacasz konto bloggera, paypal czy kartą ze zwyklego konta? czy zwykly przelew?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimie, masz na myśli dodatkowe miejsce na zdjęcia? Płacę kartą kredytową, google ściąga mi co miesiąc automatycznie zdaje się 2,5$ i będzie tak, aż zrezygnuję.

      Usuń