beauty & lifestyle blog

czwartek, 31 stycznia 2013

Styczniowe odkrycia :)))

Zapraszam na styczniowe odkrycia! Tym samym rozpoczynam nowy cykl, w którym planuję co miesiąc prezentować Wam, co takiego zachwyciło mnie w ostatnim czasie. I nie mam tu na myśli ulubieńców, bo ulubione kosmetyki często towarzyszą mi przez całe lata, a właśnie o godne polecenia nowości, które pojawiły się w moim makijażu i w mojej pielęgnacji w przeciągu mijającego miesiąca. Jak Wam się podoba ten pomysł? 


Jeśli chodzi o makijaż, styczeń w odkrycia był ubogi. Było tylko jedno, ale za to jakie! Catrice Eyebrow Set, nareszcie coś, co "robi" mi brwi :DDD









Ta paletka (dwa odcienie chłodnego brązu plus miniakcesoria zamknięte w solidnej, czarnej kasetce) to oczywiście żadna nowość, na pewno doskonale ją znacie. Ja skusiłam się na nią parę tygodni temu i skaczę z radości, bo wygląda na to, że po długich poszukiwaniach w końcu udało mi się dobrać produkt, którym jestem w stanie w nieprzerysowany sposób zdefiniować swoje brwi. Alleluja! :DDD 



Dużo więcej działo się w pielęgnacji. Zacznę od kremu do rąk, bo skradł moje serce bez reszty. A chodzi o najzwyklejszy i chyba najtańszy na rossmannowskiej półce krem Isana Hand Creme Kamille.






Cudo za grosze (a dokładnie za jakieś trzy złote :DDD)! Niepozorne, okrągłe pudełko kryje wspaniały krem rumiankowy, który świetnie pielęgnuje dłonie, będąc przy tym na tyle uniwersalnym, że spisuje się także w pielęgnacji stóp. Nawilża, odżywia, koi, dobrze się wchłania, ładnie pachnie, czego chcieć więcej? Zostaje u mnie na stałe.


Na płyn micelarny Be Beauty z Biedronki musiałam trochę polować. Wiedziałam z Waszych doniesień, że pojawił się w stałej ofercie, jednak dość długo nie mogłam na niego trafić. Aż w końcu się udało :)))






Kolejny hit za śmiesznie niską cenę (4,5 zł). W dodatku produkowany dla Biedronki przez Tołpę, czyli znaną i godną zaufania markę (dla niezorientowanych wspomnę, że producenta można sprawdzić wpisując kod kreskowy w odpowiednie wyszukiwarki, np. TUTAJ). Jest skuteczny, a przy tym łagodny, już zdążyłam go polubić. Nie mogę się nadziwić, że trafił do sprzedaży w tak atrakcyjnej cenie!


Oto dowód, że przypadkowy zakup może okazać się strzałem w dziesiątkę. Eva Natura, bezalkoholowy tonik pielęgnacyjny Herbal Garden z ekstraktem z czerwonej koniczyny.






Wpadł mi do koszyka w supermarkecie, potrzebowałam czegoś "na gwałt". Wyboru dokonałam w ciemno, stawiając po prostu na polską markę. Atrakcyjna cena (dokładnie nie pamiętam, około 8zł?) była dodatkowym atutem. To był bardzo dobry zakup! Na tyle dobry, że zamierzam trzymać się tego toniku. Jego stosowanie to sama przyjemność. Uwielbiam jego zapach, kojarzy mi się z rozgrzaną słońcem łąką :)))


Na koniec gadżety, jednorazowe papierowe ręczniki Alouette i chusteczki do demakijażu Lilibe z Rossmanna.






Papierowe jednorazowe ręczniki to genialne, bardzo higieniczne rozwiązanie dla każdego, kto boryka się z trudną, skłonną do zanieczyszczeń i stanów zapalnych cerą. Obawiałam się co prawda, że będą się rwać, ale papier okazał się chłonny i mocny, nie rozlatuje się w palcach pod wpływem wilgoci. Zużywam już drugie opakowanie (około 5,5 zł za 30 sztuk), trzecie czeka w zapasie. Chusteczek Lilibe też na pewno mi nie zabraknie. Przestawiłam się na nie zupełnie, całkowicie odchodząc od chusteczek dla niemowląt, którymi wcześniej wstępnie usuwałam makeup przed kolejnymi krokami demakijażu. Choć służyły mi dobrze, odkąd mam dziecko, ich zapach kojarzy mi się tylko z jednym ... Także Lilibe (około 5,5 zł za 25 sztuk) wybawiły mnie z kłopotu :DDD Jestem z nich bardzo zadowolona, są mocne i idealnie nasączone.


W zasadzie to tyle, nic więcej nie zasłużyło sobie na obecność w tym zestawieniu. I tak uważam, że rok zaczął się dość dobrze. Może nie luksusowo, bo wszystkie moje odkrycia to propozycje niskopółkowe, ale po prostu tak się złożyło. 

Napiszcie, proszę, co takiego Was zdołało zachwycić w styczniu!


Całuję,
Cammie.



139 komentarzy :

  1. mam zarówno isane jak i ten tonik.Oba produkty uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Red, byłam zaskoczona ich jakością, zwłaszcza krem mnie powalił, coś takiego za zaledwie trzy złote???

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Coconut, polecam ci go, naprawdę jest świetny!

      Usuń
  3. Płyn z biedronki jest genialny, dzięki takiej cenie i działaniu bije na głowę wszystkie inne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sylv, cenę ma bezkonkurencyjną :))) Działanie też ekstra, obawiałam się, że będzie się pienił, jak to się zdarza innym tanim płynom, chociażby z ziai, ale nie! W moich oczach nie ma wad.

      Usuń
    2. U mnie też się nie pieni, co mnie totalnie zaskoczyło, na plus oczywiście :) U mnie czasami jak naleję za dużo i większa ilość dostanie się do oka, to lekko szczypie, ale bardzo lekko. Więc jestem w stanie mu to wybaczyć, bo to nawet nie jego wada, tylko mój błąd w nalewaniu na wacik zbyt dużej ilości. Moje koleżanki i siostra też są z niego bardzo zadowolone :)

      Usuń
    3. Muszę wreszcie zabłądzić do Biedronki po ten płyn ;) Zachwycałam się w styczniu ich kremem do rąk w zielonej tubce, ale podobno od jakiegoś czasu nie ma go na półkach.

      Usuń
    4. Sylv, mnie na szczęście nie szczypie, ale w tej kwestii to powinien wypowiedzieć się ktoś o wrażliwych oczach.

      FF, nie mogę normalnie z tym wycofywaniem najlepszych produktów ... Ciągle ktoś odwala nam taki numer.

      Usuń
    5. Ja do tej pory nie mogę odżałować, że nie zrobiłam sobie zapasu kremu do mycia twarzy z dziką różą z Alterry, eh. Był świetny. Był...

      Usuń
    6. Ja nawet nie zdążyłam go wypróbować.

      Usuń
  4. Paletka cieni pewnie przydałaby mi się :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Catherine, mój makijaż brwi zrewolucjonizowała :DDD

      Usuń
  5. Znam i set do brwi i płyn micelarny i krem z Isany i w zasadzie wszystkie te kosmetyki bardzo lubię :) Najrzadziej chyba sięgam po zestaw do brwi bo dla mnie wszystko jest za rude, za ciepłe (ten set niestety też ;/) i i tak mieszać muszę z szarym cieniem..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asia, dla mnie bywa nie tyle za ciepła, co czasami za jasna. Nie wiem, na czym to polega, ale są dni, że włoski ułożą się w taki sposób, że nie mogę zamalować ubytków. Ratuję się wtedy szarą kredką z manhattan. Sama w sobie świetna, ale samodzielnie stosowana wygląda na moich brwiach dramatycznie :DDD Za to w połączeniu z catrice naprawdę daje radę.

      Usuń
  6. Zestaw do brwi uwielbiam, naprawdę wiele droższych zestawów nie ma do niej startu. I ma dobrą cechę: w zasadzie jej nie ubywa - jest niewykańczalna :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skeffington, nie mam porównania do droższych setów i raczej nie będę miała, bo ten jest dla mnie świetny :))) Nie mam ciśnienia na dalsze poszukiwania.

      Usuń
  7. w micelu z Biedronki się zakochałam <3 zrobiłam pokaźny zapas, gdyż słyszałam, że tylko na jakiś czas ma zagościć, czyżby zmienili zdanie i tak jak mówisz będzie na stałe?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basket, ej, nic nie wiem, że to tylko na chwilę! Gdzie o tym słyszałaś?

      Usuń
  8. uwielbiam ręczniki Alouette! micel i żel do mycia twarzy BeBeauty czekają w kolejne - już się na nie cieszę ;) moim odkryciem miesiąca jest pomadko-błyszczyk Eveline!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pigeons, ja mam ochotę na pomadkę z manhattanu, mam nadzieję, że będzie to moje odkrycie lutowe :)))

      Usuń
  9. oo już tyle dobrego czytałam na temat tego setu Catrice, że chyba nie zawacham się go kupić;) a płyn micelarny też mnie ciekawi. Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iv, ten zestaw drogi nie jest, także bez większego ryzyka możesz spróbować :)

      Usuń
  10. Paletkę do brwi znam i bardzo lubię, jest bardzo wydajna, ubytku nie widać, a stosuję praktycznie codziennie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justyna, ja mam ją mniej więcej od miesiąca, ciągle jest niemalże dziewicza, a też jej nie oszczędzam :D

      Usuń
  11. Hm, ja w tym miesiącu odkryłam niewiele nowości... Krem do rąk Eveline Aksamitne Dłonie (ma aż 10% mocznika, który moje dłonie zimą kochają!) i Dwufazowy płyn do demakijażu Iwostin Lipidia. Rzutem na taśmę (bo przybył do mnie dopiero dziś o 16:00 :P) w grono styczniowych odkryć wstrzelił się kompaktowy Tangle Teezer :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasia, a ja kompaktu właśnie nie lubię :/ Jakiś taki nieporęczny dla mnie i mała ta powierzchnia czesząca, trzeba się namachać przy moich długich włosach. Ale klasycznego też w styczniu kupiłam, już drugi raz. Stary po kilku latach (około trzech chyba) nie nadawał się już do niczego.

      Usuń
    2. Ja zdecydowałam się na kompaktową wersję głównie ze względu na to, że jestem leworęczna i obstawiałam, że ta będzie najlepiej leżeć w mojej lewej dłoni - i tak właśnie jest ;)

      Usuń
    3. No to fajnie :) Oby dobrze i długo ci służył!

      Usuń
    4. Dziękuję, mam nadzieję, że będzie służył ładnych parę lat jak Twój pierwszy egzemplarz :)

      Usuń
    5. Też mam taką nadzieję :)

      Usuń
  12. jestem jak najbardziej za serią :)

    całkiem dużo odkryć jak na jeden miesiąc!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Simply, jak będzie "żarło", to będę publikować takie zestawienia co miesiąc :)

      Usuń
  13. Ja kiedyś kupiłam paletkę do brwi essence ale leży nie używana bo mam czarne brwi i te brązy mi kompletnie nie pasują :/
    Muszę kupić te ręczniki jednorazowe na wypróbowanie :) obecnie używam ręcznika kuchennego papierowego, przy wycieraniu twarzy 2 razy dziennie ręczniki wychodzą taniej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ksenka, polecam ci kredkę do brwi z manhattanu. Jest grafitowa, idealnie współgra z czarnymi brwiami. Ja najwyraźniej nie mam aż tak czarnych jak myślałam, bo jednak w brązach z catrice czuję się bezpieczniej, kredka idzie w ruch tylko w naprawdę trudnych przypadkach, na przykład jak zrobię sobie jakąś niekontrolowaną dziurę przy regulowaniu :DDD

      Usuń
    2. Dzięki rozglądnę się za nią ;) obecnie używam kredki z essence i nawet ujdzie ;P

      Usuń
    3. Do natury rzadko kiedy mi po drodze, zwykle robię zakupy w rossie. Także szafy essence nie znam tak dokładnie.

      Usuń
    4. Ja mam za to naturę na prosto rossa i zawsze jak idę do którejś z drogerii to od razu zahaczam o drugą ;)

      Usuń
    5. Najbliższa natura znajduje się w starej kamienicy, nie mogę dostać się do niej z wózkiem, poza tym okropnie ciasna jest. A drugą (przynajmniej przestronną) mam na drugim końcu miasta, także zawsze zakupy wiążą się ze specjalną wyprawą.

      Usuń
  14. Mi tonik zostawiał na twarzy piękne czerwone placki :( Z teg powodu poszedł w świat :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wave, przykro mi ... Mnie na szczęście krzywdy nie robi, wręcz przeciwnie :)

      Usuń
  15. Mnie nie zachwyciło chyba nic, ale zwrócę szczególną uwagę na opisywane przez Ciebie kosmetyki. Na pewno na krem do rąk i płyn micelarny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cassidy, warte są uwagi, ciągle nie mogę uwierzyć, że kosztują tak mało.

      Usuń
  16. Ja uwielbiam kredkę do brwi z Catrice ;) Ma świetny kolor (020) i fajną szczoteczkę po drugiej stronie. Poza tym kredka jest miękka i wydajna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Katarzyna, kredkami z catrice jeszcze się nie interesowałam, przyjrzę się przy okazji. Tylko nie wiem, kiedy ... Naturę mam nie po drodze :/

      Usuń
  17. Ja mam brwiowy dylemat ostani i myślę cad tym duo z Catrice vs duo z Essence, ale skoro chwalisz to pierwsze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Missesstyle, essence ma podobno cieplejsze brązy :)

      Usuń
  18. A ostatnio zastanawiałam się nad kupnem tego zestawu do brwi :))

    Na biedronkowy płyn będę polować!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. April, no i dlaczego nie kupiłaś, dlaczego? :DDD

      Usuń
  19. tez mam i kocham ten zestaw do brwi z catrice:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kropeczka, ja wiedziałam, że on cieszy się popularnością, zastanawiam się, dlaczego tak późno sama go kupiłam. Najwyraźniej musiałam do tego dojrzeć :)))

      Usuń
  20. ten napis no to pięknie na każdym zdjęciu mnie rozwalił :D a płyn z biedronki- czytałam,że jest dobry :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ruda, dlaczego cię rozwalił? Przecież zawsze tak oznaczam zdjęcia.

      Usuń
  21. Żadnego z tych produktów nie miałam :(

    OdpowiedzUsuń
  22. Kończy mi się krem do rąk więc już wiem po jaki sięgnę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lidia, myślę, że będziesz zadowolona :) Jak na taki podstawowy krem, jest naprawdę dobry.

      Usuń
  23. Ten micel z Biedronki jest super, kupilam tylko jeden i juz mi sie konczy:( chyba sobie zamowie kontener na Cypr:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lemesos, możesz zostać wyłącznym dystrybutorem :DDD

      Usuń
  24. 'wow' to się nazywa zakup! takie perełki za niską cenę aż się chce :))) już poluję na micela :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poliii, powodzenia! U mnie było naprawdę ciężko go znaleźć, a jak już trafiłam, to pojedyncze sztuki były.

      Usuń
  25. Ręczniki przygarnęłam i ja i wciąz zapominam , że ...je mam ;)
    Micela nie namierzylam , choc Biedrę odwiedzilam nawet dziś . Nie bywam często ,a jak juz bylam ,to nie było :P
    Na brwiową paletke tez tak kiedyś polowałam .Do momentu aż kupiam z Freda Farrugia .Połaczeniue dwóch odcieni brązu i ciemny wosk ,to strzał w dyszkę .
    Myslę ,ze do kuńca zycia starczy ,takie wydaje cuś ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co do odkryć ,to moim jest peeling szarlotkowy z Farmony, ale może zdetronizuje go peeling ciasteczkowy z Fennel ..:P Kto wie ?
      Jestem pierdulnieta na punkcie ścieraków :P

      Usuń
    2. Mami, nie tylko ścieraków, widzę, że na punkcie słodkości też :DDD Ale ja cię rozumiem, też lubię takie nuty zapachowe w kosmetykach :)))

      Ja do biedronki teraz chodzę często. Mam dwie w zasięgu 300 metrów (i w obu ruch, uwierzysz?), także wygodnie mi z wózkiem po jakieś zakupy wyskoczyć.

      Usuń
    3. Uwierzę . Ja znów nie mam nic "na nogach " .Wszędzie autem i jakoś tak nieczęsto w tamtą stronę male lubię wpaśc .
      Ostatnio nakupilam śweczuszek zapachowych i zaskoczyło mnie jak ładnie pachną :D
      I tak ... jak zima ,to mnie kręci na słodko: wanilia , czekolada , kokosik itd
      Latem znów jakieś owocowe , lekkie klimaty ;)

      Jak Zuzek ?
      Zdrowa?
      Ja w sobotę jadę poznac moją funkiel nową siostrzenicę :D Już się nie mogę doczekać poniańczyć :P

      Usuń
    4. Zuzia zdrowa, dziękuję :) Rośnie jak na drożdżach i codziennie uczy się czegoś nowego.

      Masz nową siostrzenicę? Super!

      Usuń
    5. Ano :D
      Ma dwa tygodnie :)

      Usuń
    6. To rzeczywiście nówka sztuka :)))

      Usuń
  26. u mnie micel z Be Beauty czeka na straży, bo jestem bliska wykończeniu tego z Bourjois i mam nadzieję, że u mnie się sprawdzi :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marta, też mam taką nadzieję :)
      A burżuj też mi pasował :)

      Usuń
  27. Bardzo podoba mi się nowa seria :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magda, cieszę się, miałam nadzieję, że znajdzie odbiorców :) Teraz tylko trzeba kciuki trzymać, żebym co miesiąc jakieś odkrycia miała :DDD

      Usuń
  28. Jak myślisz. Ta petka sprawdzi się dla blondynek i szatynek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dominica, myślę, że tak, osoby o jaśniejszej oprawie oczu mogą po prostu sięgać głównie po ten jaśniejszy cień.

      Usuń
    2. Zresztą wiesz co? Postaram się za jakiś czas wrzucić swatche.

      Usuń
  29. Bardzo lubię ten tonik Herbal Garden.
    Zużyłam już chyba trzy butelki:)
    Niestety, ostatnimi czasy mam problem z jego zdobyciem.

    OdpowiedzUsuń
  30. Poluję na ten płyn micelarny,ale nie ma go u mnie wcale;-)A zestaw do korekty brwi muszę kupić,fajnie,że są to chłodne odcienie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basia, naprawdę "twarzowe" kolorki, takie z potencjałem :)

      Usuń
  31. Płyn micelarny z Biedronki jest na mojej zakupowej liście od kilku dni, właśnie na niego poluję :)

    OdpowiedzUsuń
  32. moje odkrycie stycznia to eliksir z nanokoloidami złota :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Renia, to brzmi jak tytuł jakiejś rozprawy naukowej :DDD

      Usuń
  33. Muszę w końcu nabyć ten płyn z Biedronki,w koło sypią się na jego temat same pozytywy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Juicy, bo jest naprawdę dobry, a za tę cenę to już w ogóle wymiata :DDD

      Usuń
  34. Mam żel do mycia twarzy Bebeauty i jest świetny. Dzięki za "oświecenie", że produkty dla Biedronki tworzy Tołpa...to dużo wyjaśnia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Antonina, nie wszystkie, ale żele akurat też są "tołpowe" :)))

      Usuń
  35. Paletka Catrice jest świetna, ale ja po używaniu jej jakiś czas stwierdzam, że cienie mogłyby być trwalsze i lepiej się trzymać. To moje jedyne zastrzeżenie :)

    Pozostałych produktów nie znam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mama, ja nie mam takich zastrzeżeń, ale może dlatego, że i tak utrwalam wszystko bezbarwnym żelem :)

      Usuń
    2. O widzisz.. muszę sobie coś takiego sprawić ;)

      Usuń
    3. Polecam ten z essence, zużyłam już mnóstwo opakowań, ciągle do niego wracam, bo nic innego mi tak nie pasuje.

      Usuń
  36. Mnie ten micel z Biedronki nie oczarował. Na paletkę do brwi ostrzę sobie ząbki, ale na razie mam kredkę, więc nie będę szaleć :).
    Używam do buzi zwykłych ręczników kuchennych, ale może spróbuję tych bezpośrednio przeznaczonych do buzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zoila, a co ci w micelku nie pasowało? U mnie wszystko zmywa, nie podrażnia, nie szczypie w oczy, nie pieni się, także ja nie mam się do czego przyczepić.

      A co do ręczników, to te do twarzy są zupełnie inne. Nie pylą (nie zostawiają paproszków na skórze), nie rwą się w rękach i są bardzo chłonne.

      Usuń
  37. Zazdroszczę zestawu do brwi, bo ja poluję na niego z 3 miesiące.. Cudem udało mi się kupić dla siostry w listopadzie i od tego czasu było jedno opakowanie, oczywiście z rozwalonym cieniem:) Do dzisiaj nie było dostawy, a mam tylko jedną szafę Catrice :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosmetoholiczko, naprawdę? Nie sądziłam, że z tym taki problem. Ja po prostu poszłam i kupiłam. Ale teraz sobie przypominam, że też nie było zatrzęsienia tych paletek, może ze dwie na półce? To tylko świadczy o tym, jak są rozchwytywane.

      Usuń
    2. Uwierz mi, że to nie chodzi o to, że są rozchwytywane:) Nie mieszkam w małym mieście(Szczecin), a był czas, że chodziłam raz w tygodniu by zobaczyć czy jest ten zestaw.. Raz jak był to wzięłam dla mojej siostry i tak potem był ten z rozwalonym cieniem i jest do dnia dzisiejszego :) Nic nie doszło.

      Usuń
  38. Chyba powinnam teraz żałować, że wyjęłam paletkę Catrice z koszyka i odłożyłam na półkę ;) Micel z Biedronki to także mój ulubieniec od pierwszego użycia, za to z firmy Eva słyszałam wiele dobrego o płynie dwufazowym i mam nadzieję w najbliższym czasie go kupić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iw, żałuj! :PPP

      A Evy szukaj, naprawdę fajne polskie produkty, kilka dni temu dokupiłam sobie jeszcze krem pod oczy z tej serii :)

      Usuń
  39. Nie próbowałam nic z tego i już tego żałuję.
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  40. Zestaw do brwi też bardzo lubie. pech chciał ze ten jasny cien mi sie rozwalił ale jakoś go doprowadziłam do stanu użytkowości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mo, najważniejsze, że możesz z niego jeszcze korzystać, gorzej byłoby, gdybyś musiała całkiem spisać go na straty.

      Usuń
  41. Odpowiedzi
    1. Kirei, lubię go za kojące właściwości i piękny zapach :)

      Usuń
  42. Odpowiedzi
    1. Kizia, z tego, co się orientuje, ma wielkie grono wielbicielek :)

      Usuń
  43. Lubię micelka z Biedry. Kolejny kosmetyk, który pokazuje, że można tanio i dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Micel i zestaw Catrice znam i lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja też skusiłam się na te ręczniczki, ale nigdy nie korzystałam z takich bajerów i zwyczajnie patrzę na nie sceptycznie. W dodatku nie mam pojęcia gdzie je trzymać, żeby nie leżały na wierzchu, a jednocześnie, żeby o nich nie zapominać (zgodnie z zasadą co z oczu, to z serca ;))...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karotka, kwestia organizacji łazienki chyba. Ja w łazience mam komodę z szufladami, nic nie stoi na wierzchu, także tak czy inaczej muszę właściwą szufladę wysunąć z całą zawartością :)

      Usuń
  46. Podobnie jak Ty odkryłam w styczniu set do brwi z Catrice. Używam tego jaśniejszego odcienia, ponieważ bardzo naturalnie prezentuje się na moich brwiach. Masz rację, że przy pomocy tej paletki można uzyskać bardzo naturalny efekt. Początkowo obawiałam się, że moje brwi będą wyglądały na przerysowane. Ten produkt przekonał mnie do podkreślania brwi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Usta, mnie właśnie też! Próbowałam wcześniej paletki z oriflame (za ciemne, za ciepłe brązy), żelu z delii (za mocny efekt), żelu z wibo (dziwny kolor i ogromna, nieprecyzyjna szczoteczka) i kredki z manhattanu (jest ok, tylko na całe brwi za ciemna) i dopiero ten zestaw całkowicie mi podpasował. Utrwalam bezbarwnym żelem z essence :)

      Usuń
  47. Ależ świetny post/cykl! Muszę nabyć kremik Isany i paletkę z Catrice. Mnie w tym miesiącu zachwyciły właśnie cienie do powiek z Catrice. Są świetne i tanie, a to właśnie dodaje kosmetykom duuuużo uroku ;))) pozdr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Evelvas, cieni z catrice nie próbowałam, ale na YT mają fantastyczne receznje :)

      Usuń
  48. mi ten zestaw do brwi szybko się rozleciał:P więc solidne opakowanie to to nie jest...

    krem kamill też miałam i był bardzo fajny:)
    micel z biedronki na pewno wypróbuję, bo już "chodzi" za mną od dłuższego czasu:)
    podoba mi się cyklu postów;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bogusia, no nie wiem, moje się trzyma i nic nie zapowiada żadnej katastrofy ;)

      Usuń
  49. Do brwi używam obecnie paletki ESSENCE ale jak się skończy chcę wypróbować opisywane przez ciebie Catrice.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Confessions, w essence są podobno cieplejsze odcienie brązów :)

      Usuń
  50. Na produkty Catrice czaję się już od dłuższego czasu, chyba czas w coś zainwestować :D

    OdpowiedzUsuń
  51. może i ja skuszę się na tą paletkę z catrice :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Polubiłam tego micela z biedrnoki bo świetnie radzi sobie z mocnymi podkładami jak Revlon CS, ale na dzień do przecierania czystej buzi w moim przypadku odpada, bo mnie szczypie ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lenti, ja stosuję go tylko do demakijażu oczu, na szczęście mnie nie podrażnia.

      Usuń
  53. Krem z Isany na pewno kiedyś do mnie trafi,bo jestem w trakcie testowania wszystkich kremów do rąk z tej firmy ;) W styczniu nic nie zdołało mnie zachwycić,bo ani razu nie byłam na kosmetycznych zakupach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Demene, wytrzymałaś cały długi miesiąc? Brawo!

      Usuń
  54. Mam podobna paletke brwiowa z Benefitu i ja uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marti, ja mam słaby dostęp do benefitu, niestety. W moim mieście nie ma sephory (w Polsce ma wyłączność), także asortyment znam wyrywkowo, nawet nie wiedziałam, że mają taką paletkę.

      Usuń
  55. ja odkryłam secik do brwi z Ori :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sauria, mam ten zestaw z ori, to był mój pierwszy zakup tego typu. Niestety kolory mi nie pasują :/

      Usuń
  56. Kusisz, kusisz... jak zwykle kusisz :D mam już micel z biedronki i mam ochotę na ten krem z isany... ale póki co mam trzy do zużycia :D (w tym dopadłam wczoraj ten pomarańczowo-coś tam z isany... nie mogłam nie kupić przecież :D)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Angel, pomarańczowy może niebawem zniknąć z półek, bo to limitka, także dobrze, że wzięłaś, a ten rumiankowy zawsze zdążysz kupić :)))

      Usuń
  57. Pora zimowa zdecydowanie wpływa na odkrywanie kosmetyków pielęgnacyjnych, mi także przybyło ich wiele, zwłaszcza tych do twarzy i do rąk :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olfaktoria, nigdy nie myślałam o tym w ten sposób, ale może rzeczywiście coś w tym jest, że zimą mamy większe potrzeby?

      Usuń