beauty & lifestyle blog

poniedziałek, 14 stycznia 2013

Pozwólcie, że przedstawię ;)))

Po raz kolejny przekonałam się, że Wasza pomysłowość nie zna granic, dosłownie i w przenośni. Imiona, jakie w konkursowym zadaniu zaproponowałyście dla Madame L'Ambre, pochodziły chyba z każdego zakątka świata. Choć przyznaję, że dominowały te pochodzenia francuskiego. Jakoś szczególnie ta rudowłosa ślicznotka kojarzyła się Wam z francuską elegantką. Zaznaczyć jednak trzeba, że często dopatrywałyście się u niej również korzeni rosyjskich. I już niezależnie od wszystkiego, stawiałyście na jej arystokratyczne pochodzenie, podkreślając też jej ognisty temperament :)))



LOGO MARKI



Abellana, Adriana, Afrodyta, Agnieszka, Aleksandra, Amelia, Amerei, Armelia, Aurelia, Barbarella, Beatrice, Bella, Berapi-api, Blanka, Brigitte, Camille, Cammie, Charlotte, Clementine, Colette, Dafne, Desir, Dreamy, Eleonor, Eliza, Elizabeth, Emilia, Eowina, Esmebella, Esmeralda, Estera, Flora, Florence, Genowefa, Helena, Hemera, Izabela, Izabella, Jacqueline, Jekaterina, Josephine, Juliette, Kamelia, Kamila, Karpatia, Kasandra, Kate, Katja, Konstancja,Kornelia, Laura, Lillian, Lolita, Louise, Magdalena, Malezja, Matylda, Mirabella, Nicole, Pompadour, Roksana, Rozalia, Róża, Scarlett, Selenge, Seraphine, Sophie, Veronique, Victoria, Violetta, Vivi?



Nie ukrywam, że propozycją najbliższą memu sercu była Camille, czyż to nie brzmi dobrze? Camille L'Ambre! Kilka z Was też było tego zdania ;))) A na poważnie, to los zdecydował, że na mój i Wasz użytek Madame L'Ambre otrzymuje imię ...


... Esmeralda!


Tym samym zwyciężczynią konkursu zostaje ...


... theMonique!



TheMonique, gratuluję wygranej! W Twoje ręce trafia puder, pomadka i konturówka od Madame L'Ambre! Ekhm, od Madame Esmeraldy L'Ambre :DDD






Według słownika imion Esmeralda to imię żeńskie pochodzenia łacińskiego, oznaczające "szmaragd":

Esmeralda jest dumna i ambitna, ale zarazem bardzo dowcipna i wesoła. Wyróżnia ją energia i pełnia sił witalnych, wzniosłość uczuć i zdolność do poświęceń. Zupełnie brakuje jej wyrachowania: odda swoją ostatnią koszulę, podzieli się ostatnim groszem (czasem jej życzliwość bywa nadużywana). Z natury jest pogodna, budzi ufność, cieszy się uznaniem najpierw w szkole, potem w pracy zawodowej. Ma nieprzeciętne zdolności naukowe i jeśli warunki ułożą się pomyślnie, może dojść do sukcesów i zaszczytów. Swoje życie planuje roztropnie, stara się zbytnio go nie komplikować, choć zazwyczaj jest ono ciekawe, ruchliwe, a nie spokojne czy nudne. Ma także wiele osobistego uroku i delikatności, jest wrażliwa i pełna fantazji. Można o niej powiedzieć: rozważna i romantyczna.

Jak myślicie, opis pasuje do Madame L'Ambre? :))) 



Czekam na dane adresowe Monique, a wszystkim pozostałym dziękuję za udział w konkursie :*


Całuję,
Cammie.



43 komentarze :

  1. niestety dla mnie to imię skażone jest serialową tytułową bohaterką, która niestety nie kojarzy mi się z elegancją i wdziękiem. ale oczywiście gratuluję wygranej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego się właśnie obawiałam, że będziecie miały takie skojarzenia, trudno przed nimi uciec ;))) Zadecydowało losowanie, a trudno dyskutowac z losem ;))) Monique zaproponowała to imię ze względu na Dzwonnika z Notre Dame.

      Usuń
    2. jasne, konotacji jest wiele, ale moje skojarzenie jest jednoznaczne ;) nic na to nie poradzę

      Usuń
    3. o pamietam tę biedulkę co to nie widziala ,aż zobaczyla :D:D

      Usuń
    4. dobre to było XD esmeralda, zbuntowany anioł, oryginalne wydanie brzyduli, boże toż to gorsze od mody na sukces było :D

      Usuń
    5. Jedynym tasiemcem, jaki regularnie oglądałam, była właśnie oryginalna brzydula i złego słowa nie dam powiedzieć! Mój ukochany odmóżdżacz, celowo przerysowany i naprawdę zabawny :DDD

      Usuń
  2. wow szkoda, że nie brałam udziału ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje :) Ja miałam brać udział, ale tak odkładałam, odkładałam aż konkurs minął ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję!
    Esmeralda też pasuje, szczególnie jej temperament!

    OdpowiedzUsuń
  5. rozważna i romantyczna.. podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow! ale się cieszę :D już ślę adres - jupi!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze raz serdecznie ci gratuluję, mam nadzieję, że znajomość z Madame Esmeraldą L'Ambre będzie dla ciebie inspirująca!

      Usuń
  7. Mi się Esmeralda też dziwnie kojarzy :PP ale gratuluje zwyciężczyni :))

    OdpowiedzUsuń
  8. mnie jednak pani z logo kojarzy się wyłącznie z Czechami, wszak wyraźnie nawiązuje ono do secesyjnej twórczości Alfonsa Muchy ;) aczkolwiek gratuluje zwyciężczyni również :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baby Blue, skojarzenie z art nouveau jest oczywiste, wałkowałyśmy to przy moim pierwszym wpisie o marce ;)))

      Usuń
  9. Gratulacjie dla szcześciary losowania :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję :) Esmeralda kojarzy mi się zupełnie inaczej (Dzwonnik z Notre Dame zrobił swoje) ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serduszko, Monique w swojej odpowiedzi inspirowała się właśnie Dzwonnikiem :DDD

      Usuń
    2. Jakby się tak przyjrzeć to fryzurę nasza Madame ma podobną do Esmeraldy ;) Mimo innego koloru włosów :)

      Usuń
  11. o nieeeee :D Zajechało Wenezuelą ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Angel, nie narzekaj, klasyk gatunku w końcu :PPP

      Usuń
  12. Gratuluję zwyciężczyni (i zazdroszczę nagrody) :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje ;) Mnie Esmeralda kojarzy się z cyganką ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Haha, po skojarzeniach widać kto oglądał telenowelę;):D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lidia, no nie wiem, ja nie oglądałam, a i tak wiem, o co chodzi :DDD

      Usuń
  15. Ohh... A mi ten konkurs zupełnie wyleciał z głowy... A tak chciałam zagrać... :( Tak to już niestety jest z małym dzieckiem.

    Tak czy siak gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. TheBeauty, no widzisz, a specjalnie linkowałam pod każdym postem dla spóźnialskich ...

      Usuń
  16. Esmeralda bardziej mi się kojarzy z czarnowłosą kobietą, ale do tej bohaterki to imie także pasuje :-) gratuluję zwyciężczyni :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Niech będzie Esmeralda. A może Emeralde. Bardziej francusko :) Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje:-) Imię Esmeralda kojarzę z pewną cyganką z filmu "Dzwonnik z Notre Dame",piękne imię:-)

    OdpowiedzUsuń