beauty & lifestyle blog

wtorek, 29 stycznia 2013

Koronkowa robota :)))

Otwarcie przyznaję - jeszcze niedawno sama tych naklejek nie kupiłabym za nic w świecie. Jak dotąd nie kręciły mnie takie gadżety. Ale dzięki O.P.I. Nails trafiły do mnie dwa sety i muszę przyznać, że chyba mnie wzięło :DDD 






Pewnie też dlatego, że wzory, które otrzymałam, są przepiękne! Spodobała mi się zwłaszcza złota koronka na czarnym tle, jak dla mnie majstersztyk, koronkowa robota (nomen omen). I to właśnie koronkę Wam dziś zaprezentuję. Moje drogie, O.P.I. Pure Lacquer Nail Apps Gold Lace :)))

Aplikacja naklejki jest prostsza niż się spodziewałam. Trzeba jedynie zdjąć z niej  folię zabezpieczającą i przyłożyć do paznokcia. Zdobienie gładko przylega do płytki, nie załamując się w brzydkie fałdki. Nadmiar łatwo daje się oderwać wzdłuż krawędzi paznokcia. Całość należy utrwalić dobrym top coatem (użyłam O.P.I. RapiDry). A do późniejszego usunięcia naklejki wystarczy zwykły zmywacz.

Wzór jest tak ozdobny, że nie odważyłam się nałożyć naklejek na wszystkie paznokcie (choć oczywiście można to zrobić, zestaw zawiera 16 sztuk w różnych rozmiarach). Potraktowałam tę koronkę jako dekoracyjny akcent, zestawiając z nudziakowym mani. Nie mogę się napatrzeć!










Koronka jest piękna, taka misterna, prześlicznie to wygląda, nie uważacie? Zdobienie fajnie kontrastuje z jasnym mani, ale powiem Wam, że najchętniej połączyłabym je z czarnym kremowym lakierem. Może podpowiecie mi, na jaką drogeryjną i łatwo dostępną czerń warto postawić?

Złoty set też przykuwa oko, ale w mojej ocenie nie robi już takiego wrażenia (za jakiś czas oczywiście też pokażę go Wam w akcji), bo podobny efekt można uzyskać po prostu lakierem. Naklejki moim zdaniem są niezastąpione, jeśli w grę wchodzi jakiś oryginalny wzór, zdobienie, którego same nie jesteśmy w stanie wykonać, jak chociażby w przypadku koronki, którą Wam dziś prezentuję. Całą kolekcję Nail Apps możecie obejrzeć TUTAJ, aktualnie można kupić je w promocyjnej cenie (29 zł zamiast wyjściowych 50 zł). Wpadły mi w oko kropeczki Girly Glam :DDD

Bardzo ciekawy eksperyment. Do zdobień mam dwie lewe ręce, a z pomocą Nail Apps w szybki sposób udało mi się stworzyć coś ciekawego. No chyba że uważacie inaczej? :DDD


Buziaki,
Cammie.



130 komentarzy :

  1. rany jak pięknie wygląda!



    Zapraszam do mnie :)


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Catherine, czyli nie tylko ja jestem pod wrażeniem? :D

      Usuń
  2. Jakie to piękne! Jeeeej, nie mogę się napatrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny wzór!


    i oczywiście wychodzi na to, że tylko ja miałam z nimi taki problem, a niech to...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczuchmurność, a co, miałaś z nimi jakieś przejścia? Mnie udało się nałożyć w sumie bezproblemowo.

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Box, i pomyśleć, jak mało przy tym pracy :DDD

      Usuń
  5. W sam raz na karnawałową imprezę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lili, to prawda, efekt całkiem "wyjściowy" ;)))

      Usuń
  6. Przepiękny wzór!
    Mi zdarzyło się używać naklejek z Sephory, które kupowałam na przecenie i też byłam z nich zadowolona, uważam jednak, że ceny wyjściowe i tych sephorowskich i OPI są stanowczo zbyt wysokie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lala, z drugiej strony dostaje się jednak jakość ... Pamiętam recenzje podobnych naklejek z essence, chyba żadna nie była pochlebna.

      Usuń
    2. To prawda, ale obawiam się, że ceny są wysokie tylko ze względu na markę... Można by spokojnie naklejki dobrej jakości sprzedawać w cenach bardziej przyjaznych dla portfela, wypośrodkowanych między taniochą essence, a drożyzną OPI (:

      Usuń
    3. Cena promocyjna na szczęście jest przystępna i z tego, co się orientuję, utrzymuje się już całkiem długo :)

      Usuń
    4. No nie wiem, jak patrzę na te naklejki OPI u Atqi, to nie widzę jakości za 50 zł. Twój model się ratuje, bo koronka rzeczywiście jest. W dodatku naprawdę ładna.

      Usuń
    5. Słomka, 50 zł raczej bym nie dała. Ale nie ze względu na słabą jakość, po prostu jak na moją kieszeń wydaje mi się to za drogim gadżetem. Cena promocyjna jest ok :)

      Usuń
    6. ja bym nawet tych promocyjnych 29PLN nie wydała ;) ten wzór jest bardzo fajny ale 29-50PLN??? ktoś chyba oszalał ;)

      Usuń
    7. Obs, no nie jest to mało, ale opi generalnie do tanich marek nie należy. Nad zasadnością cen ich lakierów (zwłaszcza w PL ...) też można by się zastanawiać, a jednak znajdują nabywców. Choć wiem oczywiście, że lakier to jednak coś innego, dłużej się nim będziemy cieszyć.

      Usuń
  7. Coś pięknego! Koronka cudownie komponuje się z tym "nudnym" kolorem :) Jeśli chodzi o czerń, posiadam dwa lakiery, jeden z limitowanki Essence, drugi z Golden Rose. Oba są niezłe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serduszko, do gr mam słaby dostęp, a limitowanka to już pewnie wspomnienie?

      Usuń
    2. Tak, to limitowanka chyba z zeszłego roku... Może być więc problem z zakupem. Ale jeśli chcesz mogę przejść się na "moją" wysepkę GR, mam ją pod nosem, i powęszyć trochę :) No i odwdzięczyć się za sreberko ;)

      Usuń
    3. Daj spokój, nie musisz się rewanżować :* Postaram się znaleźć coś na miejscu. Wiesz, jak to jest, chciałoby się "już natychmiast" :DDD

      Usuń
    4. Nie chodziło o rewanż, jedynie o drobną pomoc koleżance, która nie ma dostępu do GR :P Jakbyś się spięła (i ja) to w piątek miałabyś lakiery :D Ale decyzja należy do Ciebie :D

      Usuń
    5. Kochana jesteś :* Umówmy się, że jak niczego nie znajdę, to się do ciebie zgłoszę :)

      Usuń
  8. Ale cudeńko. Misterna praca. Można w kilka chwil mieć nieziemski efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  9. koronka prześliczna, taka dokładna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wdowa, sama nie zrobiłabym takiego wzoru za Chiny.

      Usuń
  10. na jednym- serdecznym wyglądaja bardzo ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pieprz, tak właśnie nałożyłam, pomyślałam, że na wszystkich palcach byłoby za dużo tego dobrego :))) I tak zamierzam je zużyć, właśnie do zdobień serdecznego, na szczęście łatwo się przycinają.

      Usuń
  11. Wygląda bardzo elegancko! Dla mnie efekt świetny, boję się tylko czy sama umiałabym idealnie nałożyć to na paznokcie...

    OdpowiedzUsuń
  12. O kurcze, ale cudo! Przepiękny ten wzór! U paru blogerek widziałam inne "koronkowe" naklejki OPI i tamte były... mało koronkowe- wzorek przypominał bardziej plamy. Ta koronka jest przepiękna! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasia, naprawdę trafił mi się fajny zestaw :)))

      Usuń
  13. Fantastyczny efekt, coś ślicznego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niecierpku, z twoich ust to naprawdę komplement, ty zwykle masz takie nieskazitelne mani :*

      Usuń
  14. Ładnie wygląda i mi się bardzo podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  15. prześliczny wzór, bardzo mi się podoba
    właśnie widziałam u Urbi naklejki, też ładne, ale nie aż tak ;)
    ja jakieś mam, nie wiem z jakiej firmy i nawet nie pamiętam jaki wzór :P
    ale jutro z czystej ciekawości nakleję ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. jak te 16 rozbijesz na takie pojedyncze naklejki do jednego paznokcia to wychodzi chociaz oplacalniej :) !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marie, no tak, bo nakładając normalnie, wyszłoby półtora mani :DDD Bez sensu, swoją drogą :/

      Usuń
  17. Przepiękna ta koronka! Też takie chcem! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Faktycznie bardzo ładny wzór. I dobrze, że postawiłaś tylko na akcent, a nie użyłaś od razu wszystkich naklejek :) Wygląda elegancko, z klasą i naprawdę ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. o boziuniu, jaki piękny efekt! tak jak nigdy mnie naklejki nie pociągały, tak te wołają 'mamo!' :D
    a z drogeryjnych lakierów zdecydowanie polecam essence 'back to black', z regularnej oferty - kremowy jednowarstwowiec, najlepsza czerń jaką miałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. wooow ! ale cudo ! :D aż chyba kupię jakieś naklejeczki, ale nie z OPI, za duży wydatek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klaudia, no niestety nie są to najtańsze naklejki na świecie.

      Usuń
  21. Wygląda pięknie :) później chyba sama je kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ładnie wyszło Cammie, u mnie naklejki się nie trzymają ;/

    OdpowiedzUsuń
  23. Urzekające! Ale na moich połamanych paznokciach prezentowałyby się okropnie. Wolę popatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cosmo, moje też są króciutkie, a jednak efekt jest :)

      Usuń
  24. hmm przynam,że extra wygląda:) Faktycznie koronkowa robota

    OdpowiedzUsuń
  25. Jestem w szoku (pozytywnym) większość tych naklejek to 100% buble a tu proszę - te OPI da się porządnie nałożyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. przepiękne! też mam dwie lewe ręce (albo nawet żadnej :P) jeśli chodzi o zdobienie paznokcie, a tu taki prosty sposób! nigdy nie miałam naklejek na paznokcie, chyba to trzeba zmienić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basket, mnie też zaskoczyło, jakie to łatwe :)

      Usuń
  27. Efekt genialny ale nie na moje nerwy, cierpię na brak cierpliwości

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szufladki, wystarczy tylko odrobina precyzji, naprawdę :)

      Usuń
  28. 30 złotych to dla mnie i tak za dużo jak na naklejki na paznokcie. Wolę kupić lakier Essie. Ale nie powiem, wzór z koronką robi wrażenie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Katarzyna, raz na jakiś czas można zaszaleć, zwłaszcza że sama takich zdobień nigdy nie zrobię.

      Usuń
  29. Piękny efekt om nom nom :))

    OdpowiedzUsuń
  30. koronka rezentuje się przepięknie !

    OdpowiedzUsuń
  31. Przepiękna ta koronka! Bardzo mi się podoba jak to połączyłaś z nudziakiem. Mój klimat;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Diary, cieszę się, że trafiłam w twój gust :)

      Usuń
  32. Swietnie wyglada. Super na tym jednym paluchu, na wszystkich byloby ciut przedobrzone ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marti, owszem, mogłam pójść na całość, ale to nie w moim stylu ;)))

      Usuń
  33. Piękne to koronkowe zdobienie :). Choć mnie nie przekonuje idea naklejek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zoila, bo to taki bajer w sumie. Tak jak pisałam, sama pewnie też nie wpadłabym na pomysł, że muszę to mieć :)))

      Usuń
  34. Nooooo ... ,akurat ten wzór to woła , że hey !
    Woła na Tak oczywiście !:D

    OdpowiedzUsuń
  35. Mimo to,że fajnie to wygląda,nadal nie mogę się do naklejki przekonać;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Juicy, ja też podchodziłam do nich jak pies do jeża, także rozumiem :)

      Usuń
  36. Jak nie lubię naklejek, ponieważ zazwyczaj wyglądają sztucznie i nieestetycznie (marszczą się, podginają itp.) tak ta koronka przypadła mi do gustu:) Uwielbiam takie motywy, a propozycja od OPI wygląda bardzo solidnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Usta, nie mam co prawda porównania, ale te naklejki po oderwaniu folii są tak delikatne, że idealnie przylegają do paznokcia, nic się nie podgina :)

      Usuń
  37. Podoba mi się, tak po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczny wzorek, na pewno zwraca uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  39. Koronka rzeczywiście śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ta koronka wygląda świetnie, jako akcent dekoracyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  41. A jak długo utrzymują się te naklejki? Bo podejrzewam, że trwałość,a raczej jej brak to ich największy minus.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. MO, koronkę zmyłam po dwóch dniach, bo chciałam nałożyć złoto. Wszystko o trwałości napiszę przy okazji prezentacji tego drugiego setu właśnie.

      Usuń
  42. Efekt na paznokciu elegancki, bardzo misterny :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mellody, koronka dopracowana do najmniejszego szczegółu :)

      Usuń
  43. piękna ta koronka;) ja bym próbowała z czarnym od catrice, mam jeden z drobinami i jest piękny, dobrze kryje i w miarę szybko schnie, trzymają się też ok. 3-4 dni:) jak za 10 zł to też dobrze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bogusia, czy ja go przypadkiem nie mam? :D Muszę sprawdzić. Ale szczerze mówiąc myślałam o idealnym kremie, bez drobinek.

      Usuń
  44. Cześć! :)
    Zostałaś nominowana przeze mnie do Liebster Blog.
    Wpadnij do mnie po info http://toxixy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Jejku, na tą koronkę napatrzeć się nie mogę, coś pięknego, ale ceny powalają.

    OdpowiedzUsuń
  46. Genialnie to wygląda, strasznie mi się ten efekt podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo ladnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Odpowiedzi
    1. Kayah, dorwałam w końcu czarny lakier, także trzasnę sobie chyba dziś taki bardziej mroczny mani z tą koronką :)

      Usuń
  49. wow, koronka piękna, prześliczny efekt! :) /navy

    OdpowiedzUsuń
  50. Dobrze,że nie nakleiłaś na wszystkie paznokcie, bo wyglądałoby to mało fajnie, a tak to wygląda świetnie :) Nie przeszkadzałoby mi, gdyby wszystkie paznokcie były w kolorze nude,ale takie urozmaicenie też jest fajne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olfaktoria, za strojna ta naklejka, żeby obklejać wszystkie paznokcie, kłóciłoby się to z moim poczuciem estetyki :)

      Usuń
  51. Odpowiedzi
    1. Charlotte, cieszę się, że ci się spodobało :)

      Usuń