beauty & lifestyle blog

czwartek, 7 listopada 2013

Relaks w kąpieli, czyli Pachnąca Wanna

Bez czego nie możecie się obejść, przygotowując sobie relaksującą kąpiel? Cokolwiek by to nie było, założę się, że znajdziecie to w Pachnącej Wannie!

Pachnąca Wanna ---> KLIK to nowy sklep online oferujący wszystko to, bez czego kąpiel się nie liczy, czyli pieniące się płyny, pielęgnujące olejki, odprężające sole, bogate w dodatki kremowe i musujące kule, aromatyczne żele do mycia ciała, kolorowe mydła czy świece zapachowe. Prawdziwy sezam dla miłośników kąpielowych umilaczy. Oto dowód!






BOMB COSMETICS
KREMOWA KULECZKA DO KĄPIELI OWOCOWY RAJ

Soczysty, porzeczkowy aromat kulki, wzbogacony owocowymi akcentami letnich truskawek, malin i jagód na ciepłej bazie z kremowego karmelu i wanilii to tylko preludium do kąpielowej ekstazy! W kuleczkę wciśnięto ręcznie prawdziwe owoce kiwi i jeżyny oraz wegańskie perełki do kąpieli, a jej serce wypełniono czystymi olejkami eterycznymi z orzecha makadamii i z cedru!

THE SECRET SOAP STORE
KOZIE MLEKO DO KĄPIELI Z PŁATKAMI RÓŻY

Róża królowa kwiatów, najpiękniejszy i najdelikatniejszy kwiat,symbol gorących uczuć i ogrodowego piękna. Towarzyszy ludziom od zawsze urzekając swym zapachem i pięknem. Płatki czerwonej róży mają działanie ściągające i rozjaśniające skórę. Olejek różany pobudza produkcję kolagenu. 

THE SECRET SOAP STORE 
MYDŁO W KOSTCE MANDARYNKA I BERGAMOTKA 

Mydło 100% roślinne z dodatkiem 8 naturalnych olejów roślinnych: olejek Avocado (Eco-Cert), olejek Shea/ Karite, olejek Macadamia, olejek Jojoba, oliwa z oliwek, olejek ze Słodkich Migdałów, olejek winogronowy, olejki z Palm Kokosowych. Skoncentrowane działanie szerokiej gamy naturalnych olejów roślinnych i zawartych w nich witamin C, A, D, E, B oraz kwasów omega sprawia, że po umyciu skóra jest bardzo dobrze nawilżona, doskonale odżywiona i lekko natłuszczona. 

BOMB COSMETICS
ŚWIECA ZAPACHOWA BŁOGI ODPOCZYNEK

Piękna świeca o dynamicznym zapachu bergamotki z typowym, cytrusowym charakterem zielonego cytrusa, podkreślonym cierpką falą cytryny, limonki, grejpfruta oraz mandarynki. Sprzyja błogiemu wypoczynkowi! Świeca zawiera czyste, naturalne olejki eteryczne z lawendy oraz szałwii.

THE SECRET SOAP STORE
KREM DO RĄK 20% SHEA POMARAŃCZA

Krem do rąk, dzięki wysokiej - 20% zawartości masła Shea, jest znakomitym kosmetykiem do pielęgnacji suchej i podrażnionej skóry rąk. Dodatkową jego zaletą kremu jest zniewalający zapach pomarańczy.




Dzięki Pachnącej Wannie najbliższe wieczory upłyną mi pod znakiem aromatycznego relaksu. Pierwsze recenzje niebawem. Szykuje się też atrakcyjna niespodzianka dla Was! Tymczasem może zainteresuje Was aktualna promocja, Oswajanie jesieni, dzięki której przez cały listopad każdego dnia jakiś produkt z pachnącego asortymentu sklepu kupić można ze zniżką rzędu 25%. Dziś na przykład produktem dnia jest szampon w kostce Bomb Cosmetics Czynnik Wow. Pamiętajcie też, że do końca roku wysyłka zakupów o wartości powyżej 50 zł gratis!


Uważam, że Pachnąca Wanna ma ogromny potencjał i trzymam kciuki za ten biznes, tym bardziej, że rozkręca go jedna z Was. Pomysłodawczyni życzę powodzenia w interesach, a nam, klientkom, jak najszerszej oferty, niskich cen i wielu atrakcyjnych promocji!


Kusi Was oferta Pachnącej Wanny? Obok jakich dodatków do kąpieli nigdy nie możecie przejść obojętnie? 


Buziaki,
Cammie.





50 komentarzy :

  1. Uwielbiam kule do kapieli, zwłaszcza te w kształcie babeczek. Na pewno zajrze do sklepu, to fajny pomysł na prezent.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. MO, masz rację, z takich kąpielowych bajerów można przygotować super prezent. Ja bym się za taki nie obraziła :DDD

      Usuń
  2. Uwielbiam kule do kąpieli, nigdy nie mogę przejść obok nich obojętnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kamiluśka, kulom ciężko się oprzeć, bo one zwykle po prostu są prześliczne, aż chce się je mieć dla tych wszystkich kolorów i uroczych dodatków. Przynajmniej mnie to rusza :)))

      Usuń
  3. Czasami to ja się cieszę, że wanny u mnie niet:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agrest, przez kilka lat nie miałam wanny i był ból :D

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Tajka, no tak, w sumie też mogłabym tak napisać :DDD

      Usuń
  5. Ja lubię pachnące kąpiele :) Nie ważne czy to kule, olejki, sole czy jeszcze inne cuda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasia, byle coś się w tej wodzie działo, co? :DDD

      Usuń
  6. ja już mam swój ulubiony sklep z akcesoriami do kąpieli (Imperium Zapachów) i szczerze polecam wszelkie masła do mycia ciała, sklep ma teraz -5% na cały asortyment więc warto zrobić zakupy już dziś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Parę słów, Imperium nie znam, zajrzę z ciekawości :)

      Usuń
  7. Rany, ileż ja się tego kremu do rąk naszukałam! Rozglądam się już od zeszłego roku! Zazdrość! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. FF, dzięki Violl pamiętałam właśnie, jak jest fajny, dlatego go wybrałam :))) W razie czego to już wiesz, gdzie szukać.

      Usuń
  8. Ja uwielbiam dodatki do kąpieli z Biedronki z tej serii Spa :D Pięknie pachną i można sie odprężyc. Fajnie tu - obserwuje :)

    Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  9. The Secret Soap ma świetne kremy do rąk, passiflora moja ulubiona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sauria, Viollet mnie kiedyś "poczęstowała" pomarańczowym i tak jak jakoś utkwił mi w głowie, że nawet nie zastanawiałam się, który brać. Pomarańcza to zresztą jeden z moich ulubionych zapachów w kosmetykach. Ale kusi mnie jeszcze porzeczka :D

      Usuń
  10. Ciekawe jakie będą twoje wrażenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robaczek, jakoś o wrażenia jestem dziwnie spokojna :)))

      Usuń
  11. Jaka fajna jest idea tego sklepu! :-)

    Idę oglądać! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Una, ja już właśnie w prywatnej korespondencji z założycielką sklepu pisałam, że zazdroszczę jej pomysłu, bo tak wyspecjalizowanego sklepu chyba jeszcze nie było i ma szansę wypełnić niszę.

      Usuń
  12. Buuuu! A ja nie mam wanny :(
    Ale Tobie cammie życzę miłej kąpieli ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serduszko, dziękuję :*
      Zawsze możesz znaleźć sobie jakiś wyjątkowy żel pod prysznic, czy mydełko :)

      Usuń
  13. O rany, jakie to wszystko cudne! Z moim ulubionym kremem do rąk na czele :))) Na szczęście mam jeden "na zapasie" :D zimą będzie jak znalazł, prawdziwe ukojenie dla skóry podczas mrozów.

    Coś mi mówi, że będę klientką Pachnącej Wanny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Violl, krem wybrałam właśnie pamiętając o twoich zachwytach nad nim :D

      Usuń
  14. Odpowiedzi
    1. TheBeauty, ja w sumie też mam same dobre doświadczenia, zwłaszcza z mydłami :)

      Usuń
  15. Bardzo dziękuję za miłe komentarze :)
    Dodam tylko, ze do końca roku (a moze i dłużej) wysyłka zakupów powyżej 50zł jest bezpłatna. Serdecznie zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jula, ooo, jesteś, fajnie. Widziałam też na FB, że już podlinkowałaś. A miałam właśnie podesłać ci linka :)))

      Usuń
    2. Edytuję zaraz i dopiszę o tej przesyłce.

      Usuń
  16. Ja uwielbiam wszystkie umilacze do kąpieli, bez wyjątku ;) muszą tylko pIeknie pachnieć i sprawić , że odpłynę razem z wanną :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madlen, ja lubię jeszcze, jak ładnie prezentują się w łazience. No a potem szkoda mi zużyć :DDD

      Usuń
    2. haha mam to samo i z tego powodu, często kosmetyków mi się przeterminowuje, ale i tak ich nie wyrzucam - szkoda :D

      Usuń
    3. Nie no, ja w końcu zużywam, tylko niektóre rzeczy z żalem, że przestaną zdobić łazienkę. Zwłaszcza z kulami do kąpieli tak mam.

      Usuń
  17. Kąpielowe umilacze to zdecydowanie coś dla mnie :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Katalina, no to Pachnąca Wanna musi ci się podobać :)

      Usuń
  18. Już patrzę na pełną ofertę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zapowiada się mile spędzony czas :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kule do kąpieli, płyny, sole... każdy dodatek dobrej jakości jest wart uwagi. Pisz recenzje, chętnie przeczytam :).

    OdpowiedzUsuń
  21. O tak relaksująca, pachnąca kąpiel to coś pięknego, zwłaszcza w zimne dni :) Wszystkie te produkty mocno kuszą, aby je przetestować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olfaktoria, widzę, że też lubisz się wygrzewać w gorącej wodzie :D

      Usuń
  22. Chciałabym kąpiel z pianką, a co najwyżej mogę się potaplać w brodziku ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lenti, zawsze możesz sobie zrobić wypasioną kąpiel dla stóp :DDD

      Usuń
  23. jak ma być kąpiel z pianką, to zawsze płyn choco-orange, uwielbiam ten zapach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimie, udane połączenie, do mnie też przemawia :)))

      Usuń