beauty & lifestyle blog

niedziela, 17 listopada 2013

Słowo na niedzielę, czyli Benefit Primping with the stars | drobiazg dla Was!

Słowo na niedzielę: grajcie w konkursach, bo warto :DDD Czego jestem najlepszym przykładem, gram i zdarza się, że wygrywam. Szczęście znowu mi dopisało! Agacie, która ma nosa ---> KLIK dziękuję za atrakcyjną nagrodę, a Was zapraszam na jej krótką prezentację. Moje drogie, przed Wami Primping with the stars, zestaw miniatur marki Benefit.






Urocze, utrzymane w charakterystycznej dla marki stylistyce pudełeczko kryje miniatury aż sześciu produktów: bazy pod cienie Stay Don't Stray, bazy pod makijaż Porefessional, rozświetlacza w kremie Girl Meets Pearl, kremowego podkładu Some Kind-a Gorgeous, różu w płynie Benetint oraz tuszu do rzęs They're Real!.






Mam to cacko już od kilku dni i oczywiście zdążyło pójść w ruch. Tuszem do rzęs jestem zachwycona, rozświetlacz na tę chwilę zdetronizował The Balm Mary-Lou Manizer, możliwości bazy pod cienie i bazy pod makijaż ciągle jeszcze badam. Ale już teraz wiem na pewno, że z podkładu i tintu użytku nie zrobię, niestety to nie moje kolory. Zamiast trzymać je bez sensu w szufladzie, postanowiłam Wam je oddać. Nie traktujcie tego jak konkursu, mam ochotę komuś z Was po prostu zrobić prezent. A komu? Jednej z aktualnie najaktywniejszych komentatorek :))) 






Jeśli widzisz swój nick na powyższej liście i masz ochotę na miniatury różu Benetint i podkładu Some Kind-a Gorgeous w odcieniu medium, zgłoś się w komentarzu. Kto pierwszy, ten lepszy!






Zainteresowanym top spamerkom życzę refleksu, a Wam wszystkim cudownego wieczoru!

Buziaki,
Cammie.



74 komentarze :

  1. Chętnie spróbuję szczęścia! :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aneta, dopisało ci :DDD Prezent jest twój :*

      Usuń
    2. Zapomniałabym o najważniejszym, napisz mi maila z danymi do przesyłki :)

      Usuń
    3. Mam nadzieję, że pokażesz jak tusz prezentuje się na rzęsach :)

      Usuń
  2. Super, gratuluje wygranej. Ja startuje z w rozdanich, ale szczescie mi nie opisuje... kieeeedys dawno wygralam pomake Kate Moss z Rimmel

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny zestaw w przepięknej szacie graficznej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cassidy, pudełeczko jest śliczne. Jak zwykle karton, jak to benefit, ale naprawdę uroczy :)))

      Usuń
  4. to najmniej lubiane przeze mnie produkty Bene ;)
    życzę innym powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obs, w sensie wszystkie sześć, czy te dwa, które oddałam? Mają już nową właścicielkę, mam nadzieję, że ona będzie zadowolona. A jak nie, to przynajmniej będzie miała okazję, żeby się o tym przekonać.

      Usuń
    2. nie znam jedynie rozświetlacza, za resztą nie przepadam ;)
      co to za czcionka "dla Ciebie!"? ładna

      Usuń
    3. Rozświetlacz jest złotawy, bardzo ładny i nienachalny. Bałam się go, bo przez skojarzenie z nazwą spodziewałam się mocnej białawej perły, ale nie, jest piękne subtelne złotko.

      Czcionka to sacramento :)

      Usuń
  5. Wygląda uroczo ;) No i gratulacje dla Agaty za refleks! Pudełko pudru jest totalnie ... ekhm... zajebiste! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. brak mózgu, dla Anety oczywiście gratulacje :D

      Usuń
    2. PaniLewczyk, oj tam, od razu brak mózgu, pomyłka zwykła :)))

      A pudełeczko pomysłowe. W ogóle Benefit ma fajne opakowania.

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. StellaLily, jak widać, gadulstwo popłaca :DDD

      Usuń
  7. Nie moje kolory, a szkoda :(
    Nie myślałam, że załapię się do tego zestawienia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justyna, no widzisz, my tu sobie gadu gadu, a komentarze lecą :DDD

      Usuń
  8. Gratuluję:) Też mi się czasami uda coś wygrać:) Ale trzeba grać!

    OdpowiedzUsuń
  9. mi sie marzy rozświetlacz, bazę miałam ale mi nie podeszła i poszła w świat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Monica, to tylko miniatura, także przekonam się, czy mi pasuje, a jak okaże się, że jednak nie, to przynajmniej nie będzie żal.

      Usuń
  10. trochę się spóźniłam, ahh te wykładyy.. ;dd

    OdpowiedzUsuń
  11. Życzę powodzenia dla reszty ;) ja passuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lenti, ale sprawa już rozstrzygnięta, liczył się refleks :)

      Usuń
    2. Aha, ale i tak bym nie próbowała, bo tint to zbyt skomplikowany kosmetyk dla mnie ;P a podkład to aktualnie tylko mineralny. :)

      Usuń
    3. ja zdecydowanie wolę tradycyjne róże, a ten i tak nie pasował mi kolorystycznie.

      Usuń
  12. zamiast skakać po blogaskach zajęłam się pisaniem pracy...łeeee;) Gratuluje Anecie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewa, kiedyś tę pracę trzeba napisać, a prezenty dla was jeszcze na pewno będę miała :)

      Usuń
  13. Zycze powodzenia :-D ten tint bardzo swego czasu lubilam. Kosmetykow Benefit nie za bardzo uzywam, ale powiem, ze maja cos w sobie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Syrena, ja akurat benefit bardzo lubię :)

      Usuń
    2. A co bys od nich polecila najbardziej?

      Usuń
    3. Zdecydowanie róże! Niestety mój ukochany Thrrrob został wycofany, podobnie jak nieodżałowana Georgia.Oczywiście pojawiają się nowe odcienie, wybór jest spory. Bronzer Hoola też jest bezkonkurencyjny. Lubiłam też puder Hello Flawless. Słyszałam wiele dobrego o tuszu They're real, teraz poznaję go dzięki miniaturce i muszę przyznać, że dobry jest, choć trzeba z nim uważać, żeby nie przedobrzyć.

      Usuń
    4. Dzieki za podpowiedz Kochana. Tez wiele czytalam o tym bronzerku Hoola, ale jakos nigdy mi nie wpadl w lapki. A bardzo bronzery lubie :)

      Usuń
    5. Będziesz miała okazję, to mu się przyjrzyj, kto wie, może ci się spodoba :)

      Usuń
  14. No niestety dawno mnie tu nie było i nie mogłam skorzystać z prezentu :) A co do kosmetyków Benefit, to nie miałam jeszcze żadnych ale są bardzo kuszące :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kamiluśka, ktoś musiał być pierwszy, takie życie.

      Usuń
    2. Zgadzam się w 1oo% i gratuluję. Czekam na zdjęcia efektu tuszu do rzęs :)

      Usuń
    3. Mam nadzieję, że uda mi się zrobić jakieś sensowne zdjęcia. Mam za ciężki aparat, żeby sobie takie zbliżenia z ręki robić.

      Usuń
    4. W takim razie trzymam kciuki, bo od dawna zastanawiam się nad zakupem choćby miniaturki tego tuszu ale najpierw wolę zobaczyć efekt w sprawdzonych źródłach :)

      Usuń
    5. Wszystkie moje koleżanki, które miały z nim do czynienia, zachwalają!

      Usuń
  15. za mną chodzi od jakiegoś czasu ten tint :) może Mikołaj się uśmiechnie w tym roku

    gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szpinakożerco, jak byłaś grzeczna, to jest szansa :)))

      Usuń
  16. :D nie wiedziałam że będę na tej liście :) miły akcent po powrocie z dwutygodniowego "urlopu"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aha i nie mogę się doczekać aż opiszesz wrażenia z używania bazy pod cienie i tej do twarzy bo akurat szukam czegoś z tej kategorii :D

      Usuń
    2. Madlen, wiesz co, do bazy pod cienie mam mieszane uczucia. To znaczy pod względem trwałości niczego nie mogę jej zarzucić, tylko aplikacja jest jakaś dziwna, ona strasznie szybko zasycha, trzeba błyskawicznie z nią pracować. Ale ma fajny kolor i jest kryjąca, dzięki czemu ładnie wyrównuje koloryt powiek.

      Usuń
    3. To trochę cienko jak za tą kasę co kosztuje, ja ostatnio jako baze używam Color tattoo i są boskie w tej roli, ale też nie można długo czekać aż zaschną (schną wolniej niż żelowy eyeliner z maybelline na szczęście). Szkoda tylko ze nie ma beżowego koloru bez drobinek, choć cienka warstwa pernament taupe tez daje rade z jasnymi cieniami (w sensie pudrowymi). 7 wizyta w naturze po kamuflaż z catrice oczywiśccie okazałą się niepowodzeniam, 010 nie było, mam wrażenie ze ona w ogóle do nich nie przychodzi :/ za to kupiłam paletke z catrice absolute nude i jest bardzo fajna. W końcu to bestseller marki catrice (mój kamuflaż tez w dodatku kolor na który poluje) na razie wziełam korektor z essence cover 2 match czy odwrotnie to było, nie wypakowałam z walizki jeszcze i nie pamiętam :) i może być choć oba kolorki mi nie pasują ale po wymieszaniu jest spoko

      Usuń
    4. Ty to się nachodzisz za tym kamuflażem :DDD Mam nadzieję, ze w końcu kupisz :*

      W piątek zaczyna się promo -40% w rossmannie i własnie premanent taupe mam na liście zakupów. Chcę wypróbować, jak się sprawdzi do wypełniania brwi.

      Usuń
    5. ja mam akurat jasna oprawe oczu i wydaje mi sie że w tej wersji bedzie dla mnie za ciemny. Ja mam na liście jeszcze tylko dwa: biały (na 100%) i czarny (nie jestem pewna bo obawiam się że będzie mi leżał a jako eyeliner nie bede używam co mam eyeliner i nie chce by wysechł i się zmarnował). O to już wiem co kupie :) róż z bourjois Rose pompon i 2 szminki z maybelline color whisper różową i koralową bo zgineły w rękach mojej córki :( też się chciała pomalować ehh mam nadzieje że baby lips w rossie już jest bo w naturze dzisiaj baba patrzyła na mnie jak na wariatke. Po długim tłumaczeniu skojażyła że jest taka reklama... I szczerze w sumie to tylko sleeki zostały na mojej liści oraz cienie z essence bo kupiłam jedną z limitowej edycji i są ekstra, zakochałam się

      Usuń
    6. Ja mam naturalnie ciemną oprawę oka i liczę na to, że to będzie dla mnie fajny kolor. A jak nie, to zużyję tradycyjnie, jako cień.

      Na baby lips też liczę, jeszcze niedawno nawet nie miałam pojęcia o ich istnieniu, a teraz odliczam dni do piątku :DDD

      Usuń
  17. Kocham szaty graficzne benefit :)

    OdpowiedzUsuń
  18. O i ja jestem na liście :D Co prawda nie startowałabym bo nie przepadam za tintami, ale jakoś mi się i tak tak miło zrobiło :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asia, zapracowałaś na miejsce na tej liście :*

      Usuń
  19. Pudełeczko urocze a ciekawe jak baza się sprawdzi :) Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ba blog forum gdansk zabralam baze pod cienie i korektor z tego zestawu, jest swietna no i zajmuje malo miejsca:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pieknosc, to prawda, te miniaturowe pojemności mają swoje plusy :)

      Usuń
  21. Hehe, ja mam jak zwykle opóźniony zapłon, więc po prostu pogratuluję :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajoski zestaw, jestem fanką tego tuszu do rzęs :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. FF, też go polubiłam, choć początki były trudne, musiałam ogarnąć tę szczoteczkę :DDD

      Usuń
  23. A Zielone Serduszko, jak zwykle, zaspało ;)))
    Uroczy zestawik!

    OdpowiedzUsuń