beauty & lifestyle blog

sobota, 9 listopada 2013

Trudny wybór, czyli zakupy w DM

Ograniczony dostęp do produktów z DM sprawia, że często stają się dla nas obiektami pożądania. Mnie też to dotyczy, dlatego kiedy niedawno nadarzyła się okazja do zakupów, oczywiście skorzystałam. Nie chcąc nadużywać uprzejmości kochanej FF (:*), wiedziałam, że muszę się ograniczać, dlatego zdecydowałam, że wezmę tylko trzy rzeczy. Wybór był trudny, bo wszystko mnie kusiło, ale ostatecznie stanęło na słynnym już kamuflażu w kremie i bezbarwnym żelu do brwi Alverde oraz rozświetlającej kredce do oczu P2.






Ten kamuflaż już od dawna chodził mi po głowie i nawet planowałam kupić go w jednej z naszych rodzimych internetowych drogerii, ale odcień 002 Beige, który mnie interesował, ciągle był niedostępny. Nie dziwię się, że jest tak rozchwytywany, bo to jasny, żółtawy kolor idealnie pasujący większości z nas.






Kredkę Perfect Eyes Illuminator wzięłam w ciemno, zaciekawiła mnie koncepcja podobna do Benefit Eye Bright. Myślę, że świetnie spisze się w wewnętrznym kąciku oka, pod łukiem brwiowym, a może nawet i na linii wodnej.






Po bezbarwny żel do brwi sięgam codziennie, także wiedziałam, że coś takiego u mnie się nie zmarnuje. Spodobało mi się, że w zestawie jest też szczoteczka. Pojęcia nie mam, jak z funkcjonalnością tego rozwiązania, nie wiem też, jakiej jakości się spodziewać, liczę po prostu na mocne utrwalenie niesfornych włosków.






Jak Wam się podoba mój wybór? Ciekawa jestem, na co same postawiłybyście, mogąc wybrać dowolne trzy rzeczy z asortymentu DM. Piszcie! Ale pamiętajcie, tylko trzy :DDD


Buziaki,
Cammie.



98 komentarzy :

  1. Kamuflaż uwielbiam :). Mam w zapasie jeszcze jedno opakowanie :)
    Widzę grubaśną kredkę... Masz do niej temperówkę, czy będziesz strugać nożem :D?

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak będę w DMie to na pewno zapoluję na ten kamuflaż i kredkę-grubasa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Believe, ja na ten kamuflaż już chyba z pół roku zęby ostrzyłam, w końcu mam :)

      Usuń
  3. następnym razem zakupię żel do brwi ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja kupiłam zielony kamuflaż na moje zaczerwienione polika xD I również stałam przed trudnym wyborem, żeby nie wrzucić do koszyka całej szafy :D
    A jest to mój pierwszy produkt z alverde.

    Z p2 bardo lubię lakiery do paznokci. A nie zwróciłam nigdy uwagi na tą kredkę przy następnej okazji będę musiała spojrzeć :) Bo jeśli jej koncepcja faktycznie jest podobna do Benefitu to po co przepłacać :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolina, koncepcja może i podobna, pytanie, jak wypada w porównaniu. Zobaczymy :)

      Usuń
    2. Daj później znać jak się u Ciebie sprawdza :)

      Usuń
  5. ciekawa jestem czy kredka bedzie trwala :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marie, trudno zgadnąć, jeszcze nie używałam, wczoraj dopiero zakupy do mnie dotarły.

      Usuń
  6. Kamuflaż to bardzo dobry wybór. Miałam go do niedawna i teraz żałuję, że się skończył, bo był to idealny korektor na wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kamyczek, ja planuję zakrywać nim cienie pod oczami, mam nadzieję, że się sprawdzi.

      Usuń
  7. Żel- odżywka do rzęs i brwi na noc z kofeiną i serum pobudzające wzrost rzęs z Alverde.... są super i mocno je polecam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mania, powiem ci szczerze, że nawet nie przyjrzałam się tym produktom, akurat mam inną odżywkę do rzęs, także nie szukałam niczego w tej kategorii.

      Usuń
  8. Kamuflaż i żel do brwi mnie tak zainteresowały, że mogą trafić i na moją listę. Właśnie też planuję zakupy w DM, tylko tam jest tyle rzeczy, którymi zachwyca się cała blogosfera, że trudno coś wybrać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Una, no właśnie! Też nie wiedziałam, co brać, tylko kamuflażu od początku byłam pewna.

      Usuń
  9. Kamuflaż zbiera sporo pozytywnych opinii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aneta, zauważyłam, nie przeczę, że to też jeden z powodów, dla których zdecydowałam się na zakup.

      Usuń
  10. Kilka razy robiłam zakupy w DM, ale interesowała mnie bardziej pielęgnacja niż kolorówka, szczególnie, że np, podkłady Alverde były dla mnie o wiele za ciemne.
    Kamuflaż i kredka wyglądają ciekawie. Będzie recenzja? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimie, myślę, że będzie :)

      Nad pielęgnacją się zastanawiałam, ale po niemiecku nie znam ani słowa (bo hande hoch się nie liczy, prawda? :DDD) i trudno było mi opisy na stronie internetowej ogarnąć, poza tym pielęgnacja to zazwyczaj gabaryty, a nie chciałam nadużywać czyjejś uprzejmości i życzliwego pośrednictwa w zakupach.

      Usuń
  11. Kupiłabym dokładnie to co Ty :) szczególnie podoba mi się kredka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Woman, Urban, p2 ma całą serię proffesional z różnymi fajnymi bajerami tego typu, serio nie wiedziałam, co brać :DDD

      Usuń
  12. kredka wydaje się ciekawa :) będę czekać na recenzję, czy warto jej szukać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szpinakożerca, mam nadzieję, że będzie fajna. Ale w razie czego dużej straty nie będzie, coś tam około 2 euro.

      Usuń
  13. Kamuflaż mam a nad tą kredką myślałam aż w końcu odeszłam od niej

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiedzi
    1. Magdalene, urzekł mnie pomysł na dołączenie szczoteczki, wszystko od razu pod ręką :)

      Usuń
  15. Bardzo zaciekawiła mnie ta kredka, wygląda ślicznie :)
    Ja pewnie postawiłabym na żel pod prysznic z Balei, szampon i odżywkę Alverde, bo słyszałam wiele dobrego o ich włosowych produktach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. M., wiem właśnie, że na YT zachwycają się zwłaszcza serią głęboko oczyszczającą włosy i też mnie korciło, żeby wziąć, ale rozumiesz, gabaryty :D Nie chciałam komuś bagażu obciążać.

      Usuń
  16. Odpowiedzi
    1. Ewa, też właśnie pomyślałam, że fajny gadżet i warto mieć :)

      Usuń
  17. ten kamuflaż chętnie bym wzięła, jakiś balsam do ciała z serii limitowanej i może płyn do demakijażu oczy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Parę słów, akurat produktów do demakijażu mam taki zapas, że nawet o nich nie pomyślałam.

      Usuń
  18. Ciągle kompletuję wish-listę, może w Wiedniu uda mi się odwiedzić DM :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem przekonana, że będziesz zadowolona z tego kamuflażu - jest świetny :) używam go namiętnie od wielu miesięcy. A co do tych trzech rzeczy... Wybrałabym żel pod prysznic Balea, odżywkę do włosów Alverde i jeszcze raz żel pod prysznic Balea :DDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Violl, zele mnie nie kuszą, zawsze wolałam mydła :DDD

      Usuń
    2. Mnie te żele z Balei niespecjalnie przypadły do gustu, za mocno i za słodko pachną ;)

      Usuń
    3. Cammie, wiem :)) Ja przeszłam fascynację mydłami, ale ostatecznie jednak wolę żele ;)

      FF, no dla mnie właśnie idealnie :DDD

      Usuń
    4. Najważniejsze, to mieć wybór :)))

      Usuń
  20. O jak ja bym chciała pobuszować bo DM :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Tylko 3 rzeczy i to takie malutkie???
    Jak ja poprosiłam męża by wstąpił do dm przy okazji bycia w Niemczech, to dostał baaardzo długą listę.
    Śmiał się, że gdybym ja tam weszła, to spędziłabym tam cały dzień i potrzebowała samochodu o ielkości przynajmniej busa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ania, gdybym robiła listę mężowi, nie miałabym oporów :D A koleżance nie chciałam kłopotu robić.

      Usuń
  22. Ta kredka mnie bardzo ciekawi :)
    Jak byłam w dmie to miałam kupić i zapomniałam:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karola, skoro tam bywasz, to na pewno jeszcze nadarzy się okazja :)

      Usuń
  23. Żelu do brwi zużyłam już kilka opakowań. Jak dla mnie jest rewelacyjny. Bardzo fajnie ujarzmia moje brwi na cały dzień i nie mam poczucia ich sklejenia.
    Z dm wzięłabym jeszcze mleczko do oczyszczania twarzy z Kneipp (działa fantastycznie, ale trzeba je zmyć wodą), oczyszcza pory, makijaż. A trzecia rzecz to pewnie byłby kompletnie bezzapachowy zmywacz do paznokci w płatkach z Ebelin.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asia, dzięki za opinię! Mam nadzieję, że mnie ten żel przypadnie do gustu. Tylko co wtedy zrobię, jak się skończy? :DDD

      Usuń
    2. Asiu, ja z tego zmywacza nie jestem zadowolona...

      Cammie, wiesz, to nie były moje ostatnie zakupy w DM ;)

      Usuń
    3. FF, rozumiem, że dasz się jeszcze wykorzystać? :D

      Usuń
  24. Mam nadzieję, że będą Ci służyły :) Ja jestem zadowolona z żelu do brwi, z kamuflażu w zasadzie też, a kredki nie znam.
    Na następne zakupy już mam listę, która oczywiście nie kończy się na trzech produktach :D Gdybym się jednak miała aż tak ograniczyć, to postawiłabym na olejek z arniką Alverde, pędzelek do cieni Alverde i korektor pod oczy Maybelline Der Loescher :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. FF, znowu jakieś cudo, którego u nas nie wprowadzili do sprzedaży? A to nie jest przypadkiem ten korektor z gąbeczka? Pamiętam, że też miałam na niego kiedyś chrapkę.

      Usuń
    2. To dokładnie ten korektor :) Miałam go (i nawet recenzowałam), bardzo dobrze go wspominam :)

      Usuń
    3. No ale ty też go sobie z Niemiec przywiozłaś, o ile dobrze pamiętam! U nas jak zwykle nie ma ...

      Usuń
    4. Niestety, u nas nie ma. Jest też z tej serii podkład z gąbeczką, a raczej gąbuchą! :D

      Usuń
  25. Kamuflaż alverde fajny :) Ja będąc w DM kupiłam kilka produktów alverde: olejki do ciała, krem do twarzy na noc i mleczko do demakijażu z dziką różą oraz podkład płynny mineralny. Poza tym masło do ciała i odżywkę do włosów Balea :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. WI, olejki alverde już kiedyś miałam, świetne są, żałuję, że u nas niemal niedostępne.

      Usuń
  26. ja na pewno wzielabym cos z kolorowki bo z pielegnacja u mnie srednio

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tajka, w sensie nie przywiązujesz do tego wagi, czy co?

      Usuń
  27. Ja bym kupiła szampon z Alverde, kamuflaż i balsam z Balea - ale tak serio to dużo więcej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzena, tak na serio, to chciałabym te zakupy robić osobiście i na spokojnie sobie powybierać :)

      Usuń
  28. Podoba mi się koncept z grzebyczkiem w odżywce. Bardzo praktyczny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Katalina, też mi się to właśnie spodobało. Choć nie wiem, jak się sprawdzi ten grzebyczek, do tej pory zawsze okrągłej szczoteczki używałam.

      Usuń
  29. Kompletnie nie orientuję się w ofercie DM, ale z takiego zestawu, jaki wybrałaś, byłabym zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serduszko, zawsze mogłabyś poprzeglądać sobie stronę DM, ale w sumie nie wiem, czy ci to doradzam, po co masz się frustrować :D

      Usuń
  30. ciekawi mnie kamuflaż *.*
    gdybym miała wybrać tylko 3 rzeczy, to chyba wolałabym tam w ogóle nie wchodzić xD

    OdpowiedzUsuń
  31. Ostatnio właśnie dowiedziałam się, że koleżanki mama ma blisko do DMu :D
    No i złożyłam zamówienie ... i co chwilę coś dokładam. I pewnie za Twoją sprawą dołożę coś jeszcze ;)
    Jak cenowo wypada ten kamuflaż i kredka ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Darin, dokładnie nie pamiętam, ale to nie były drogie rzeczy, w granicach trzech euro za sztukę. Za całe zakupy w złotówkach wyszło coś niewiele ponad 40 zł.

      Usuń
  32. zastanawia mnie ta kredka od P2 :)
    muszę ją zmacać jak będę w DM'ie ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agata, właśnie dziś jej użyłam po raz pierwszy i muszę przyznać, że fajnie wygląda pod lukiem brwiowym. Jest kremowa i doskonale się rozciera, a różowawy kolor wygląda naturalnie, nie odznacza się na skórze jak biel :)

      Usuń
  33. Jeśli trzy produkty, to pewnie szukałabym czegoś pod prysznic, do kąpieli i do pielęgnacji ciała.

    OdpowiedzUsuń
  34. Kamuflaż jest fantastyczny, będziesz z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Enka, chyba już jestem, dziś rano elegancko zakryłam sobie cienie pod oczami :)))

      Usuń
  35. napisz proszę jak sprawdza się kredka z p2:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taml, użyłam jej póki co tylko raz, dziś rano, także trudno o jakąś miarodajną opinię, ale pierwsze wrażenie bardzo pozytywne. Napisałam kilka słów więcej parę komentarzy wyżej :)

      Usuń
  36. Odpowiedzi
    1. Gabi, najbliżej Czechy i Niemcy, zawsze można też przez internet polować.

      Usuń
  37. W jakiej interonetowej drogerii dostępny jest ten kamuflaż? Ciekawa jestem jak się sprawdzi na cienie pod oczami. Ostatnio moje zaczely bardzo mi doskwierac.

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie dziwię się, że się skusiłaś na te produkty - wydają się być ciekawe. Zwłaszcza kredka przyciąga moją uwagę kolorem :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Z tym zelem to mozesz sie rozczarowac jezeli zalezy ci na utrwaleniu brwi, bo to bardziej taki zel pielegnujacy z olejkiem jojoba do brwi i rzes jak zel utrwalajacy ;) Bynajmniej ja go tak uzywam codziennie na noc. Nie ma on tez takiej konsystencji zeby wloski pozostaly na miejscu,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dominika, cóż, zobaczymy. Nawet jeśli nie sprawdzi się jako utrwalacz, to przynajmniej będę miała brwi porządnie odżywione :D

      Usuń
  40. Uwielbiam grube kredki a ogólnie to całe zakupy są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  41. mam ten kamuflaż i uważam,że jest super :))

    OdpowiedzUsuń