beauty & lifestyle blog

niedziela, 26 stycznia 2014

Szminka prawdę ci powie, czyli psychotest z przymrużeniem oka

Trochę to zabawne, co zaraz napiszę, ale śmiech to zdrowie, więc sobie go nie żałujmy. Otóż podobno można określić cechy naszej osobowości na podstawie kształtu naszych szminek! Prawdy w tym pewnie za wiele nie ma, ale potraktujcie to z przymrużeniem oka i spróbujcie odnaleźć się wśród sześciu najbardziej charakterystycznych typów. Jak wyglądają używane przez Was szminki?







Sprawdźcie, co kształt Waszych szminek o Was mówi. Cytuję za serwisami astromagia.pl oraz ofeminin.pl:

  1. Szminka o ostrym końcu, używana z dwóch stron: jesteś śmiała, pomysłowa i bardzo zmysłowa. Jesteś twórczym typem z żywym temperamentem i silną osobowością, lubisz niespodzianki i kochasz urozmaicone życie. Nie dbasz o konwencje i często działasz przewrotnie. Jesteś ambitna i przebojowa. Chętnie pomagasz innym.
  2. Szminka o zupełnie płaskim końcu: jesteś łatwa we współżyciu, zawsze można się z tobą dogadać, masz łagodny temperament, jesteś urodzoną dyplomatką. Znajomi często pytają cię o radę, bo jesteś dobrym słuchaczem i zawsze potrafisz udzielać dobrych rad. W życiu kierujesz się prostotą. Jesteś zrównoważona i godna zaufania, do tego troskliwa i pełna empatii. 
  3. Szminka ścięta ukośnie z jednej strony: jesteś ambitna, zawsze myślisz pozytywnie. Jesteś przekonana o własnej wartości, a jednocześnie masz wiele wątpliwości dotyczących samej siebie. Zawsze jesteś otoczona kręgiem przyjaciół i adoratorów. Jesteś twarda, uparta i niezwykle silna, ale z drugiej strony impulsywna i wybuchowa. Kochasz ploteczki.
  4. Szminka z wgłębieniem pośrodku: jesteś czuła, troskliwa i powściągliwa. Twoją pasją nie jest życie w blasku fleszy, ale w świecie marzeń, bo on jest piękniejszy niż cokolwiek w rzeczywistości. Szukasz zrozumienia, przyjaźni i intymności, ale także z tego powodu często czujesz się rozczarowana. Potrafisz być nieprawdopodobnie oddana i lojalna.
  5. Szminka zaokrąglona: jesteś delikatna, kobieca i masz silną potrzebę harmonii. W twoim towarzystwie wszyscy czują się dobrze. Jesteś wspaniałą kochanką, doskonałą kucharką i kochającą żoną. W twoim życiu wszystko idzie zgodnie z planem, niczego nie zostawiasz przypadkowi. Jesteś perfekcjonistką i kochasz porządek.
  6. Szminka z wgłębieniem w kształcie krzesełka: jesteś świetnie zorganizowana, przyjacielska i pomysłowa, przez co bardzo lubiana przez otoczenie. Masz mnóstwo zainteresowań, jesteś kreatywna, masz artystyczną duszę. Nigdy nie brakuje ci energii i nie wyobrażasz sobie życia bez towarzystwa.


Co ten psychotest mówi o mnie? Cóż, spójrzcie na moje dwie ulubione, najczęściej używane szminki i resztę same sobie dopowiedźcie :DDD



Dla ciekawskich: po lewej MAC Creme d'nude, po prawej MAC Hue.



Na jakie cechy osobowości wskazują Wasze szminki? Odnajdujecie się wśród tych kilku typów? Zdradźcie, czy widzicie w tych krótkich charakterystykach choć ziarenko prawdy!


Całuję,
Cammie.




153 komentarze :

  1. ej serio się sprawdza w 80% jestem taka jak pisza w 3 ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yes, coś taka tajemnicza, zdradź, którym typem jesteś :DDD

      Usuń
    2. Aaaaa, sorki, myślałam, że ta trójka to jakaś emotka :DDD

      Usuń
  2. U mnie w zaleznosci od szminki-wszystkie wariany procz 4 i 6;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewa, serio? Moje szminki co do jednej prędzej czy później kończą na płasko :DDD

      Usuń
  3. Och, zgadzam się z tym, wiele w tym prawdy przynajmniej w moim przypadku ;)
    Moje szminki najczęściej wyglądają tak jak 2 i 3 ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewka, w sumie w moim przypadku też wiele rzeczy się trafia w punkt.

      Usuń
  4. Pomadki ochronne zaokrąglam, a kolorowe "ścinam" :D. Ale nie pasuję do charakterystyki żadnego z tych typów :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zoila, raz tak, raz tak, masz skomplikowaną osobowość :DDD

      Usuń
    2. Przeczytałam charakterystykę pozostałych i nie znalazłam opisu swojego charakteru. Chyba naprawdę muszę być skomplikowana :D.

      Usuń
    3. No i wyszło szydło z worka :DDD

      Usuń
  5. ahaha płaczę :) według szminki jestem nr.2 ale w żadnym wypadku nie jestem łatwa, a już na pewno nie mam łagodnego temperamentu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natasza, to by było za proste, żeby takie krótkie charakterystyki opisały trafnie wszystkich :)))

      Usuń
  6. Haha :D Coś w tym jest... Może nie w 100% ale jednak :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inaccessible, swoją drogą ciekawe, na jakiej podstawie określano te typy.

      Usuń
    2. No właśnie też mnie to zastanawia... :)

      Usuń
  7. Kiedyś był taki test w Bravo Girl:) Moje pomadki mają kształt 2 lub 6 w zależności od tego, jaki był ich kształt wyjściowy:) Ale nie powiedziałabym żeby, któryś z tych opisów do mnie pasował... Choć osoby, które mnie mało znają pewnie przychyliłyby się do 2...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ania, ja jestem z pokolenia, któremu o bravo girl nawet się nie śniło ;)))

      Usuń
  8. No...muszę przyznać, że nieco prawdy w tym jest;)

    OdpowiedzUsuń
  9. :) ciekawa zabawa, ziarno prawdy jest - choć u mnie w zależności od pomadki jest to 2 lub 3 :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Może to głupie, ale wszystko mi się zgadza :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mrozik, może i głupie, ale pobawić się można :)))

      Usuń
  11. 3 i 6 prawie w całości się zgadza :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kamyczek, czyli coś w tym może jednak jest :)))

      Usuń
  12. ja mam w kształcie krzesełka i faktycznie nie wyobrażam sobie życia bez towarzystwa, nie znoszę spędzać czasu sama ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zuocienie, ja akurat umiem i lubię być sama :)

      Usuń
  13. Moje szminki przez większość czasu są ścięte jak numer 3, ale przed wykonczeniem nieuchronnie grawituja w kierunku kształtu 6. Nic to, najlepsze cechy z obu tych typów pasują do mnie jak ulał! XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jane, tak, tak, bierzemy pod uwagę oczywiście te najlepsze cechy! :DDD

      Usuń
  14. U mnie takie coś między 3 a 6..i nawet by się to zgadzało z opisem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asia, czyli dwa w jednym :DDD Bogata osobowość :DDD

      Usuń
    2. Zdecydowanie :P Jeden wariant to za mało, żeby mnie opisać hah :D:D

      Usuń
  15. Nr 3 - szminka ścięta ukośnie z jednej strony. Najciekawsze jest to, że zgadzam się z każdym słowem ;)))) :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Violl, na tyle, na ile się znamy, muszę przyznać rację. Choć akurat nie sprawiasz wrażenia osoby miewającej wątpliwości :DDD

      Usuń
  16. U mnie to 3, choć po części też 5. ' masz wiele wątpliwości dotyczących samej siebie' pod tym podpisuje się w 100%. Nie jestem dość silną osobą, więc tylko co nieco się zgadza. Ale post ciekawy, nigdy nie widziałam czegoś takiego :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Clicalice, ja już gdzieś kiedyś o tym słyszałam, teraz znowu się na ten test natknęłam, więc postanowiłam wam go pokazać.

      Usuń
  17. Wiesz Cammie, połowa opisu moich szminek pasuje do mnie haha :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nena, to i tak nie tak dużo, niektórzy zgłaszają trafność 100% :DDD

      Usuń
  18. 6 :) No i racja, choć energii mi czasem brakuje, zwłaszcza jak nie ma słońca. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzena, oj, w środku zimy to chyba nam wszystkim energii brakuje.

      Usuń
  19. 2,3 i 5:) tak wyglądają moje podatki :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście chodzi o pomadki ;)
      ach to pisanie z tel ;))

      Usuń
    2. Darin, podatki :DDD Umarłam :DDD

      Usuń
  20. Moja pomadka ochronna wygląda jak ta z numeru 2 :)
    Cały opis idealnie do mnie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magda, ja też jestem dwójeczką, high five :DDD

      Usuń
  21. Jakim cudem można używać szminkę do kształtu numer 4 :-D??
    Pomadki ochronne mam płaskie z racji swojego początkowego kształtu, a kolorowe w krzesełko. Widzę, że Twoje są równiutkie, dyplomatko :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natalia, też się właśnie zastanawiam z tą czwórką :DDD To chyba możliwe przy wąskich ustach.

      Usuń
    2. Pewnie tak, choć konia z rzędem temu kto mi taką pokaże na żywo :-P

      Usuń
    3. Mi się jedna moja szminka tak właśnie zużyła (a nie mam wąskich ust) Wydaje mi się, że bardziej chodzi o cienką szminkę na w miarę pełnych ustach - w ten sposób łatwiej pomalować całą powierzchnię niż przy ukośnym czy prostym ścięciu ;) Tylko rysunek jest według mnie niezbyt precyzyjny. Na żywo wygląda to bardziej jak symetrycznie odbita 6 - tylko płytsza.
      Da się zrozumieć coś z tego co napisałam? ;)

      Usuń
    4. Tusia, coś tam się da zrozumieć, choć trzeba wysilić wyobraźnię :DDD

      Usuń
  22. Nie lubię plotek, chociaż moja to 3 ;) nie umiem zrobić takiej jak Twoja! Zawsze używam szminki tak, jak jest ścięta i za nic nie umiem jej "sprostowac" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Linka, a moje się "same" prostują :DDD

      Usuń
    2. Popracuje nad tym ;) a póki co zaczynam szukać swatchy szminek ze zdjęcia. Zobaczylam je drugi raz i jednak muszę je mieć ;)

      Usuń
  23. haha, zawsze patrzę z przymrużeniem oka na takie psychotesty, ale tym razem trafili w dziesiątkę. nr 3 to cała ja :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga, strach pomyśleć, co zdradziłyby na nasz temat inne kosmetyki :DDD

      Usuń
  24. No raczej, kocham ploteczki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chwila, wszystkie mamy do nich słabość, choć część z nas to wypiera ;)))

      Usuń
    2. Biję się w pierś i lecę poplotkować :P

      Usuń
  25. Odpowiedzi
    1. Kokosowa, widzę, że trójek całkiem sporo :)))

      Usuń
  26. pomadek nie używam za często, ale do mnie pasuje z każdego coś, jestem taką mieszanką wybuchową :DDD

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja mam najwięcej szminek jak ta z numeru 6. Potem mam problem, bo ta wąska cześć mi się odłamuje, bo robi się za cienka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PureMorning, musisz popracować nad charakterem ;)))

      Usuń
  28. 5 i nawet bym się z tym zgodziła:p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bogusia, taki kształt kojarzy mi się z moją babcią, wszystkie jej szminki tak wyglądały :D

      Usuń
  29. Hmmm u mnie występują dwa pierwsze typy i zgadza się wszystko w 99% :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Odpowiedzi
    1. Lady Hope, niby zabawa, ale czegoś tam można się dowiedzieć :)))

      Usuń
  31. od razu zjechałam do 3 , bo takiego kształtu są moje pomadki...i co.? idealnie

    OdpowiedzUsuń
  32. Moja pomadka jest numerem 1 ale czasami tezzdarza mi sie numer 6 ;) cóż test co prawda mówi prawdę zgadzam sie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Monika, po waszych komentarzach wnioskuję, że więcej w nim prawdy niż myślałam :D

      Usuń
  33. haha, w moim wypadku się sprawdziło, typowy nr 3 :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Donia, twoja szminka mówi o tobie wszystko :DDD

      Usuń
  34. Moje ulubione szminki również są płaskie jak Twoje :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Jestem trójką ;)) Rzadko kiedy, oj, baaardzo rzadko myślę pozytywnie. Ale reszta... hmm.. jakby się zgadzało :DDD pozdr

    OdpowiedzUsuń
  36. Pamiętam podobny test z jednej z gazet dla nastolatek z czasów mojej młodości :D Hahaha, porównywałyśmy wtedy nasze pomadki ze wszystkimi dziewczynami z podwórka. Wygląda na to że się nie zmieniłam - wtedy i teraz 3.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Katalina, godna podziwu stałość charakteru :DDD

      Usuń
  37. Fajne:) mnie wyszła 6 - z tą organizacją to niestety się nie sprawdza hehe

    OdpowiedzUsuń
  38. No to byśmy sie dogadały, moje szminki wyglądają identycznie ;) Swoją drogą muszę w końcu zajrzeć do MACa, kolorki piękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Antonina, piękne, piękne :) Coś czuję, że niebawem będę miała kolejną :D

      Usuń
  39. Wszystkie moje szminki mają kształt nr 6 ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. kształt nr 3 i wszystko prawda hahaha;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja jestem numerem 1 – tak tak, oczywiście że jestem pomysłowa i ambitna ;) Ten test jest w sumie sprytnie pomyślany, każdy z profili to zestaw dość ogólnikowych zalet, z którymi łatwo się identyfikować. Dla mnie największym odkryciem jest, jak różne kształty przybierają szminki – myślałam że mój sposób zużywania jest jedyny... Naprawdę wygodnie jest używać takiej całkiem płaskiej? :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Matylda, to prawda, większość z nas z przyjemnością utożsami się z tymi cechami. Pewnie dzięki temu ten test jest tak uniwersalny.

      Usuń
  42. Ja mam 2 i 3 bo color whisper tak ma ściętą skówkę czy jak to nazwać :D W sumie w każdym z opisów po troche pasuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madlen, rzeczywiście, color whisper od początku są płaskie :)))

      Usuń
  43. 3. Jest w tym ziarnko prawdy ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. moje pomadki zwykle wyglądają tak jak Twoje :D
    a ostatni balam do ust wyglądą identycznie jak piateczka :D

    wszystko się zgadza, tylko nie trafili z tym byciem kucharką :D nie cierpię gotować :P

    OdpowiedzUsuń
  45. U mnie trójeczka... chociaż jedną pomadkę mam w kształcie szóstki:P

    OdpowiedzUsuń
  46. Nie licząc ploteczek, a wśród pomadek nawilżających od Celii :D, jestem 3. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idalia, a co z celią nie tak, że mają inny kształt? Pewnie tak miękkie, że nakładasz pędzelkiem :DDD

      Usuń
    2. cammie, tak miękkie, że przełożyłam do słoiczków :D

      Usuń
    3. Moja póki co jeszcze się trzyma opakowania, choć widać gołym okiem, że się odkształca :/ Możliwe, że też skończy w słoiczku :D

      Usuń
  47. Zawsze 2 - jeśli pomadka nie jest taka "oryginalnie", zawsze ją spłaszczam. Robiłam to nawet dzisiaj ;) Ale średnio się sprawdza opis charakteru spod dwójki ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. moje szminki wygladaja jak nr3 ale opis sie totalnie nie zgadza ;p

    OdpowiedzUsuń
  49. wychodzi na to, że jestem typem nr 3 :)

    OdpowiedzUsuń
  50. kurczaki, ta szminka z MAC Creme d'nude mnie kusi;]...ale póki co muszę przynajmniej z jedną skończyć z tych co mam, zanim kupię sobie coś nowego.
    A jeżeli chodzi o mnie to moje szminki wyglądają jak nr 3;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natalia, creme d'nude ma piękny kolor! dla mnie nudziak idealny.

      Usuń
  51. Oj tak!! :) Jestem uparta, twarda i ambitna :D
    Trójeczka jak NIC :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magda, gdybym miała strzelać, stawiałabym w twoim przypadku na szóstkę, ze względu na kreatywność :)))

      Usuń
  52. Jestem mieszanką typów 2 i 3 i nawet te opisy się zgadzają ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. Fajny test :) Ja jestem 5-tką (trafili z harmonią i porządkiem ;)), a moja mama to 6-tka. Zawsze się zastanawiałam JAK ona to robi, że jej szminki mają taki wygląd? ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. Ja jestem 2, 3 i 5 ;) U mnie w zaleznosci od szminki kazda inaczej sie zuzywa - ciekawe co to znaczy :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
  55. Trójka :D
    i opis osobowości się zgadza :P
    Ciekawa analiza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beata, wiadomo, że nie można traktować tego poważnie, ale najwyraźniej coś w tych typach jest :)

      Usuń
  56. Oj chyba jestem mocno specyficzna, albo... nie mam charakteru :D bo mojego sposobu ścierania tu nie ma :P coś pomiędzy 3 a 5

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosmetykoholiczko, jesteś jedyna w swoim rodzaju najwyraźniej :DDD

      Usuń
  57. 3 i zdecydowanie sie zgadza :)

    OdpowiedzUsuń
  58. To ja jestem nr 3 - i nawet się zdziwiłam jak wiele się zgadza. Uparciuch ze mnie okropny i staram się myśleć pozytywnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  59. I u mnie wszystko się zgadza :D

    OdpowiedzUsuń