beauty & lifestyle blog

wtorek, 12 listopada 2013

Kolejny piasek, czyli różowy Wibo Wow Glamour Sand

O brokatowych piaskach Wibo Wow Glamour Sand w ostatnich tygodniach napisałam tyle, że powtarzać się nie będę, po prostu pokażę Wam kolejny kolor z tej przebojowej kolekcji. Tym razem dwójeczka, czyli malina z drobinami różu i błękitu.






Skoncentrowany w buteleczce, kolor lakieru wydaje się niezwykle intensywny, ale na paznokciach jego nasycenie ginie, a blask brokatu jakoś się wycisza. Efekt jest bardzo przyjemny dla oka, nienachalny i nieprzerysowany. Oczywiście w sztucznym świetle jest znacznie mocniejszy, ale w dziennym prezentuje się zaskakująco delikatnie.






Szczerze mówiąc, spodziewałam się czegoś bardziej bijącego po oczach, ale o dziwo, drobiny brokatu tak dobrze komponują się z lakierem bazowym, że całość zyskuje na subtelności.

Nie wiem tylko dlaczego, ale mam wrażenie, że trwałość dwójki jest nieco grosza niż prezentowanej przeze mnie wcześniej trójki ---> KLIK. Już po dwóch dniach otarcia na końcówkach były na tyle widoczne, że trzeba było coś z tym zrobić. Na szczęście piaskowy manicure w łatwy sposób można odświeżyć, dokładając kolejną warstwę lakieru.

Róż na paznokciach bardzo lubię, także Wibo Wow Glamour Sand nr 2 trafia w mój gust, ale jednak nie zdołał zdetronizować nr 3, który jak dla mnie nie ma sobie równych. Oba piękne, ale nr 3 piękniejszy :DDD 


Jak Wam się podoba ten brokatowy róż? A może też macie innych faworytów w tej piaskowej kolekcji?


Buziaki,
Cammie.





79 komentarzy :

  1. Piękny :) Ja kupiłam sobie te trójeczkę (przez ciebie) :P
    Z lakierem dogaduję się świetnie.Obawiam się,że ten róż wpadnie do mojego przepełnionego lakierami pudełka :)))


    Cammie,mogłabyś mi zdradzić w jakim programie dodajesz tekst do zdjęć ? Niezwykle estetycznie się to prezentuje :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agusia, pewnie, że mogłabym :) Nagłówki dodaję w pickmonkey, a podpis w picasa :)

      Kup sobie ten róż, jeśli ci piaski wibo podchodzą, bo kolor naprawdę fajny. O ile trójka prezentuje się nieco wieczorowo i czasami za mocno rzuca się w oczy (choć mi to akurat nie przeszkadza), tak dwójka daje przyjemny, dzienny efekt.

      Usuń
    2. Dziękuję :*

      Kupię ten róż.To chyba najlepsze piaski z jakimi miałam do czynienia.Wydaje mi się,że ta seria lakierów będzie idealnym uzupełnieniem do świątecznego ubioru.

      Cała seria,te matowe glittery,piaski,cudne kolory express growth,no po prostu udało im się.
      Wszystko dobrej jakości,jestem mile zaskoczona,bo do tej pory,z Wibo było mi nie po drodze.

      Usuń
    3. A ja lakiery Wibo od dawna lubię i ciągle powtarzam, że w tym przedziale cenowym nie mają sobie równych :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Monique, podoba mi się, że drobiny brokatu tak mocno nie kontrastują z kolorem bazowym, dzięki czemu naprawdę jest dość stonowany :)

      Usuń
  3. piękny ;) również go mam !

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja susilam na piasek zielonkawy, ale piaski to nie moja bajka;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewa, taki turkusowy? To czwórka. Nie mój kolor akurat, ale wibowe piaski bardzo polubiłam :)

      Usuń
  5. Mam i bardzo lubię, pisałam o nim niedawno ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ann, a jak u ciebie z trwałością?

      Usuń
    2. mam nr 4 i 2 i wytrzymują tak do 5 dni.

      Usuń
    3. No właśnie trójka też się dobrze u mnie trzyma, a ten róż jakiś taki zaskakująco nietrwały na moich paznokciach.

      Usuń
  6. No nie wierzę... Po dwóch dniach starte końcówki?? Kamila, to na pewno Ty? ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale śliczny! Ja mam numer 03 i nie wiem z której strony go podejść żeby mu dobre zdjęcia zrobić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Far, też się namęczyłam :DDD Ze stu ujęć w końcu wybrałam ze dwa :D

      Usuń
    2. widziałam widziałam ale tobie wyszło zdjęcie a mi za cholerę nie chcę wyjść:( i z lampą i bez kurcze no . Bede próbować

      Usuń
    3. Innego wyjścia nie ma, do skutku!

      Usuń
  8. Mam ten czarnyb z drobinkami i jakos nie przepadam za nim, ten tez sredni

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tajka, mnie się podoba, ale fakt faktem, że bakłażanowy podoba mi się bardziej :)))

      Usuń
  9. Muszę się z Tobą z miłą chęcią zgodzić ;) Bakłażan jest najpiękniejszy !

    OdpowiedzUsuń
  10. cudo! chyba dołożę do kolekcji wszystkie brokatowe piaski z Wibo :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mo, zdaje się, że są tylko cztery, także bierz choćby i wszytkie :DDD

      Usuń
  11. Jaki piękny! Kurcze, u mnie w Rossmanach nie ma żadnych piasków, nie wiem co z tym Poznaniem jest! Czy w ogóle nie ma, czy tak szybko wykupywane są. :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Virtual, u mnie też szybko się rozeszły, na szczęście ktoś mnie poratował z zakupem :)))

      Usuń
  12. bardzo pasuje do Twojego koloru skóry:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. MyśPyś, właśnie zauważyłam, że to fajny, chłodny odcień, który dość dobrze mi pasuje :)

      Usuń
  13. Bardzo ładny kolor, a jak idzie zmywanie tego cuda:)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nef, te piaski schodzą zaskakująco łatwo. Oczywiście nie aż tak szybko, jak zwykłe kremowe lakiery, ale też nie aż tak uciążliwie, jak typowe brokaty. Nie ma potrzeby bawić się z folią.

      Usuń
  14. Te piaski z Wibo zachwycają, niedługo i ja się będę nad nimi rozczulać :)
    Zupełnie spontanicznie to właśnie ta 'dwójeczka' od razu trafiła w moje łapki, cudeńko :)
    Fajnie, że nie daje taniego, bazarkowego efektu ;)
    Pięknie prezentuje się na Twoich paznokciach :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam ten kolor i jestem nim zauroczona :) Teraz obmyślam, kiedy skoczyć do Rossmanna po kolejne piaski ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magda, im szybciej, tym lepiej, bo znikają w szybkim tempie :)

      Usuń
  16. Śliczny, bardzo podoba mi się ten kolor :)
    A jak się ma sprawa ze zmywaniem? Bardzo utrudnione przez brokatowe drobinki czy da się zrobić to w miarę znośnie? :)

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczny jest chyba się na niego skuszę och miałam lakierów nie kupować

    OdpowiedzUsuń
  18. To jedyny z tych piasków, który mnie nie porwał :) Za to pozostałe eksploatuję bardzo intensywnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asia, ja póki co poprzestałam na trzech i wydaje mi się, że to już wszystkie, które koniecznie muszę mieć. Ale głowy nie dam :DDD

      Usuń
  19. Bardzo mi się podoba :)
    Udała się Wibo ta piaskowa seria.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aneta, to prawda, ciągle to powtarzam, nudna się już z tymi zachwytami robię :)))

      Usuń
  20. Wygląda naprawdę ładnie i ciekawie :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yuki, to zabrzmi nieskromnie, ale też tak myślę :DDD

      Usuń
  21. Jejku śliczny jest ten kolorek i chyba zagości w moich zbiorach;]

    OdpowiedzUsuń
  22. U mnie króluje właśnie ten kolor :D nawet dzisiaj mam go na paznokciach, kocham! No i w moim przypadku jest trwalszy niż u Ciebie, trzy dni trzyma się bez zarzutu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Violl, no tak, zdziwiłabym się, gdyby to nie róż królował :DDD

      Usuń
  23. Macałam go dzisiaj. Teraz sobie pluję w brodę że jednak nie wzięłam:P

    OdpowiedzUsuń
  24. Ładny, uwielbiam piaski :) Z tych mam nr 1 i nr 3 :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasia, ja mam jeszcze właśnie trójkę, boska!

      Usuń
  25. ten akurat do mnie nie zaśpiewał "weź mnie"
    mam tylko 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Kupiłam tę trójeczkę przez Ciebie i jestem w nim nadal totalnie zakochana! Ten mnie kusi, oj kusi :) Zbankrutuję przez Ciebie! :P

    OdpowiedzUsuń
  28. właśnie wczoraj go nabyłam - jako była Ambasadorka Wibo nadal kupuję ich lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Siouxie, dobre są po prostu, ja też regularnie je kupuję :)

      Usuń
  29. Tego akurat nie widziałam jeszcze w moim Ross, ale te ciemne brokatowe piaski bardzo polubiłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasia, w moim też go nie było, ale koleżanka mnie poratowała :)))

      Usuń
  30. Bardzo mi się podoba, uważam że na paznokciach wygląda lepiej niż w buteleczce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beauty, na paznokciach nie jest aż tak nasycony, dzięki czemu nie wygląda jarmarcznie. Też uważam, że to plus.

      Usuń