beauty & lifestyle blog

niedziela, 10 czerwca 2012

Tylko krowa nie zmienia poglądów ;)))

W ostatnim czasie, trochę z przymusu, a trochę z wygody, funkcjonuję na zdecydowanie zwolnionych obrotach i muszę przyznać, że dobrze mi z tym. Powoli zbieram się jednak w sobie, żeby nadać kolejnym dniom jakiś konkretny rytm. Zanim go wypracuję, pewnie pojawiać się tu będę w kratkę, ale wierzcie mi, że myślę o Was. Póki co chciałabym pochwalić się Wam prezentem, jaki dostałam od męża z okazji narodzin naszej córki. Moja pandora robi się coraz cięższa :)))






Od dawna miałam oko na tę zawieszkę, dość masywną, srebrną ze złotymi elementami zdobionymi białymi cyrkoniami. Idealnie komponuje się z resztą koralików na mojej bransolecie :))) Nie mogę się napatrzeć!

Co myślicie o połączeniu srebra ze złotem? Dla mnie takie zestawienie było kiedyś nie do przyjęcia, ale zupełnie mi się w tej kwestii odmieniło. Cóż, podobno tylko krowa nie zmienia poglądów ;)))

88 komentarzy :

  1. Koralik piękny. Sama na swojej pandorce mam 2 koraliki srebrno- złote, w tym jeden z diamencikiem i uważam, że sa urocze. Szkoda, że tak bardzo drogie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tanyia, też nie mogę tych cen przeboleć :/ Ta konkretna zawieszka to moja druga srebrno - złota.

      Usuń
  2. Wolę srebro łączyć z czernią lub innymi kolorami, ale złoto jak dla mnie odpada ;) W sumie nawet nie wiem dlaczego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Caught, też bardzo długo miałam podobne nastawienie i nagle zmieniłam zdanie :)))

      Usuń
  3. Złoto ze srebrem jest ok :). Nie mogę za to za nic zrozumieć fascynacji pandorą i charmsami (jako osobne zjawiska oczywiście) :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ainta, kwestia gustu. Ja swoją bransoletę mam już dwa lata i w ogóle jej nie ściągam z ręki :)))

      Usuń
  4. Super prezent. Ja dostałam bukiet kwiatów których już nie mam a to pamiątka na długi czas:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pati, kwiaty to też bardzo miły gest :) Osobiście uwielbiam je dostawać :)))

      Usuń
  5. Srebro (lub białe złoto) + złoto- lubię :)) mam obrączki właśnie w takim zestawieniu ;)) Śliczna zawieszka !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aliss, dla mnie urok tego połączenia nie był taki oczywisty, dopiero niedawno się do niego przekonałam :)

      Usuń
    2. Też mam obrączki łączone białe + żółte złoto. Dla mojego przyszłego męża ( ślub za 6 dni :D ) takie połączenie było nie do przyjęcia, ale jak zobaczył te konkretne powiedział " są super" i na tych stanęło. Jak widać nie tylko kobiety zmieniają zdanie w kwestii kruszcu :D

      Usuń
    3. Tanyia, gratulacje!
      Nasze obrączki są klasyczne, złote i bardzo proste w kształcie :)

      Usuń
  6. koralik piękny, a połączenie złota ze srebrem bardzo lubię :)
    do samej Pandory na razie jedynie wzdycham, ceny niestety nie na moją kieszeń, ale liczę, że się kiedyś dorobię takiej bransoletki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Panno Joanno, tego ci życzę, jeśli rzeczywiście o tym marzysz! :*

      Usuń
  7. Śliczny ten koralik, sama nie mam pandory ale bransoletkę ala pandorową, ponieważ uważam że jest to droga impreza, a ja za moją już wypełnioną którą kompletowałam prawie rok dałam też bardzo dużo, i uważam że jet równie śliczna ;) na marke pandory szkoda mi kasy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ksenka, pewnie, jeśli tylko efekt ci się podoba, to dlaczego nie sięgnąć po tańsze odpowiedniki? :)

      Usuń
  8. Ogólnie nie przepadam za łączeniem srebra ze złotem. Ale w tej bransoletce wszystko pasuje, nawet takie połączenie :) Zazdroszczę prezentu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olfaktoria, w zasadzie to własnie pandora sprawiła, że przychylniejszym okiem spojrzałam na taki miks :)

      Usuń
  9. kiedys nie znosilam polaczenia zloto-srebro, ale tak jak mowisz tylko krowa nie zmienia pogladow;).
    koralik cudowny.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie się podoba połączenie koloru srebrnego ze złotym - mam nawet takie kolczyki :). A koralik piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna jest ta bransoletka

    OdpowiedzUsuń
  12. mi się nie podoba :) złoto tak, ale nie białe :) a łączenie to dla mnie zbezczeszczenie piękna :)
    Pandorę uwielbiam :) ale sama mam Charmsy :) dostaje je od przyjaciół rodziny... z określona historią ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Straberrry, generalnie takie jest założenie tego typu biżuterii.

      Usuń
  13. Ja choruje na pandore ale jest dla mnie za droga:( uwielbiam poloaczenie zlota i srebra i czeto takie na sobie nosze:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Połączenie faktycznie dosyć "kontrowersyjne", ale ten konkretny koralik wygląda ładnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lidia, wiem właśnie, że nie każdemu złoto ze srebrem pasuje, sama do niedawna należałam do takich osób :)

      Usuń
  15. Ogolnie nie przepadam ale podoba mi sie w Pandorze i innej bizu delikatny zloty akcent na srebrze albo bialym zlocie... ja zoltego zlota nie lubie i nie nosze ale w takim polaczeniu podoba mi sie... choc kiedys tez bylo to dla mnie nie do przyjecia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maus, właśnie, chyba w proporcjach pies pogrzebany. Jeśli złoto jest tylko akcentem, tylko dodaje całości uroku :)))

      Usuń
  16. Jak tak na nią patrzę to tez mi się zmienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. W tym koraliku połączyli mistrzowsko złoto ze srebrem:)
    Pozdrawiam cieplutko:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Claudia, zachowali umiar i to chyba stanowi o jego atrakcyjności :)

      Usuń
  18. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      P.S. Nie umiem odszyfrować twojego nicku :DDD

      Usuń
    2. No ja to? Magdalena przecież :)

      Nowy koralik bardzo ładny, dobrze się komponuje z pozostałymi :)

      Usuń
    3. Magdalena, rzeczywiście :DDD

      Usuń
  19. Najważniejsze w prezencie jest to, że jest trafiony w gust:) Ja nie łączę srebra i złota. Mam za to inną parę kolorów zimny-ciepły którą lubię: brąz z turkusem ;)
    I olej rytm! A co!
    :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pastereczko, połączenie brązu z błękitem też mi się podoba, ale w chłodnych odcieniach, np. kolor gorzkiej czekolady w połączeniu z zimnym, rozbielonym błękitem :)

      A co do rytmu, to jestem pełna dobrych chęci, zobaczymy, co z tego wyjdzie :DDD

      Usuń
  20. Nie mam nic przeciwko łączeniu złota i srebra. Bądźmy ponad podziałami ;P

    Ale Pandora to nie moja bajka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słomka, nudno byłoby, gdyby wszystkim podobało się to samo :)))

      Usuń
    2. I to mi się podoba :)

      Usuń
  21. Pandora z koralikami ze srebra i złota wygląda świetnie. Mi marzy się cała ze złota ze wszystkimi złotymi elementami, ale przez najbliższe lata czekają mnie ważniejsze wydatki (niestety :D).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okami, cała złota to jakiś horrendalny koszt, przynajmniej dla mnie.

      Usuń
    2. Dla mnie również, ale można sobie pomarzyć...

      Usuń
  22. Dużo tych oczek,a przy tym jest bardzo delikatna.Podoba mi się bardzo ale ceny....nie do przyjęcia:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mouluco, ja tam pozwalam sobie na koralik od czasu do czasu :) Wiadomo, kwestia budżetu.

      Usuń
  23. mi zestawienie srebra i zlota sie podoba i baaardzo lubie jak ktos kupuje charmsy wlasnie specjalnie z jakiejs okazji, z powodu waznego zyciowego wydarzenia :) :)
    to jest geneza tych bransoletek

    OdpowiedzUsuń
  24. Ładny koralik :) Ja kiedyś byłam przeciwna połączeniu złota i srebra. Nie podobało mi się to i wręcz uważałam, że to nietakt łączyć te dwa kruszce...

    Ale wiadomo - z czasem zrobiłam się bardziej otwarta i tolerancyjna :-) Teraz takie łączenie bardzo mi się podoba.

    Noszę dużo biżuterii w kolorze złota, ale na przykład pierścionek zaręczynowy mam z białego złota, które dla laika wygląda w sumie jak srebro ;-) Noszę teraz różne mixy i nic mi się nie gryzie ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bella, to jest właśnie ten plus, że można więcej rzeczy swobodnie skomponować i tak jak pisałaś, nic się nie gryzie :)

      Usuń
  25. Mam już zawieszki w tym połączeniu i tak samo nie mogę się na nie napatrzeć :) śliczny prezent!

    OdpowiedzUsuń
  26. W takich proporcjach połączenie jest do przyjęcia :) Podoba mi się! Mąż się spisał :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Wielkie wydarzenie, więc nic dziwnego, że na Pandorze przybył koralik. ;)

    Ja, przez przypadek, też mam Pandorę, bardzo ją lubię, choć póki co świeci pustkami. Czekam na jakąś specjalną okazję, bo chociaż uważam, że idea kupowania koralików z okazji różnych "świąt" jest dość wydumana i mocno marketingowa, to i tak bardzo mi się podoba. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Westka, jak to "przez przypadek"? :DDD

      Usuń
    2. Cammie, przywędrowała do mnie jako konkursowa nagroda. :D I na razie jest w takim stanie w jakim przyszła, czyli dwa "ograniczniki" i jeden koralik. Pustooo. :D

      Usuń
    3. Wygrałaś w konkursie??? Super nagroda!

      Usuń
    4. Mhm, tak mi się poszczęściło. :)
      Dzięki!

      Usuń
  28. Lubię takie połączenie.

    A ja w odróżnieniu od poprzedniczki właśnie cenię to, że koralik coś symbolizuje, a nie że jest bo jest ładny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko, ja przede wszystkim zwracam uwagę na wygląd koralików, symbolika ma dla mnie drugorzędne znaczenie :)

      Usuń
    2. A ja właśnie napisałam, że podoba mi się idea uczczenia ważnych wydarzeń koralikami. ;) Tylko, że uważam to za mocny chwyt marketingowy. :D

      I świętowanie ważnych wydarzeń zawsze musi iść w parze z ładnym wyglądem koralików. :)

      Usuń
    3. Westka, marketing, nie marketing, ważne, że do wielu osób to trafia :)))

      Usuń
    4. Pewnie. ;)

      Usuń
  29. wygląda fajnie, i ostatnie słowa są świete:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taml, nie ma nic gorszego, niż zamknąć się na nowe, tak "dla zasady" ...

      Usuń
  30. dla mnie to połączenie idealne;) dzięki temu mozna ubrać śmiało np. złote kolczyki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bogusia, no własnie, stylizacyjnie takie połączenie daje więcej możliwości :)))

      Usuń
  31. Babci mi zawsze mówiła, że elegancka kobieta nigdy nie łączy srebra ze złotem ale chyba się jednak myliła :)
    Ja na razie tylko sreberka w Pandorce zbieram a co do cen to skorzystałam (kilka razy !) z promo na Dzień Mamy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krzykla, w tym roku kompletnie nie miałam głowy do tych promocji, choć Dzień Matki niespodziewanie po raz pierwszy w życiu obchodziłam ;)))

      Usuń
  32. Super zawieszka, ale mimo wszystko nie lubie mieszana srebra ze zlotem. Wyjatkiem sa moje 3 wkretki w uszach i reszta bizuterii. Niemniej nie lubie mieszac zlotego lancuszka (wyjatkiem jest komunijny z Matka Boska) ze srebrnym zegarkiem, czy pierscionkami :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieprofesjonalna, złoto ze srebrem akceptuję w przypadku łączenia w konkretnej sztuce biżuterii, jak w tym koraliku. Noszenie jednocześnie ozdób z różnych parafii do mnie nie przemawia :)

      Usuń
  33. Mnie takie połączenie również bardzo się podoba (chociaż kiedyś było dla mnie nie do przyjęcia). Ja choruję właśnie na pandorę srebrno-złotą, ale te ceny to jakiś kosmos :(

    OdpowiedzUsuń
  34. też nie mogłam kiedyś patrzeć na takie połączenia, uważałam, że jest ono w złym guście. obecnie sama mam pierścionek zaręczynowy w łączonych dwóch kolorach złota, bo taki mi się podobał. wiem też, że spokojnie złoto i srebro można łączyć, jest to w dobrym smaku, a nie tak jak kiedyś myślałam. dużo zależy też od stylu danej biżuterii. pandora ? chyba wszystkie wiemy, że to jest właśnie to co tygryski lubią najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eveleo, no właśnie nie wiem, skąd się bierze to powszechne przekonanie, że złota ze srebrem "nie wwypada" łączyć :???:

      Usuń
  35. Dokładnie! Tylko krowa! Tak jak mi się te pandorki nie podobały, tak teraz... Mmmmm-cudeńka! Aż sama się skusiłam, po długim rozmyślaniu :D Sesję zdjęciową już jej nawet zrobiłam i napatrzeć się nie mogę! ;) W pandorach połączenie srebra ze złotem bardzo, ale to bardzo mi się podoba :D pozdr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Evelvas, mnie właśnie też, na nieszczęście dla mojego portfela :/ :DDD

      Usuń