beauty & lifestyle blog

wtorek, 15 października 2013

Dobrana para, czyli nudziakowy zestaw Inglot

Jeśli chodzi o konkursy, nie miałam ostatnio dobrej passy, ale w końcu szczęście uśmiechnęło się i do mnie. W rozdaniu u Beaaatki (znacie jej My Beauty World?) udało mi się zgarnąć nudziakowy zestaw Inglot :))) Śliczności!






Lakier, nr 355, to jasny brzoskwiniowy odcień ze złotym shimmerowym pyłkiem. Pomadka z kolei, nr 844, to coś pomiędzy beżem a zgaszonym różem. 






Dobrana para, pasują do siebie idealnie! Ogromnie się cieszę, że wygrana trafiła się akurat mnie.






Lakiery Inglota dobrze znam i wiem, czego mogę się spodziewać, ciekawi mnie raczej ta pomadka, bo przyznam, że po rozczarowaniu szminkami matowymi tej marki, inne omijałam szerokim łukiem. I chyba niesłusznie, bo pierwsze testy wypadły bardzo obiecująco i czuję, że miękkie satynowe wykończenie zatrze złe wspomnienie o wysuszających usta matach.


Zostawiam Was z tymi kilkoma zdjęciami, za jakiś czas i lakier, i pomadkę postaram się pokazać w akcji.


Tymczasem całuję,
Cammie.





73 komentarze :

  1. Gratulacje:) Faktycznie ładny zestaw. Czekam na post poświęcony pomadce, bo jej kolor jest bardzo w moim guście:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ania, myślę, że za jakiś czas coś skrobnę :)))

      Usuń
  2. Lakier mi się podoba, chociaż nie maluję paznokci. Szminka również fajna, ale nie w moim stylu. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bezczegoś, a ja właśnie najlepiej czuję się w takich jasnych kolorach, wszystkie moje ulubione pomadki to jakiejś wariacje na temat beżu :)))

      Usuń
  3. Lakier do paznokci ma boski kolorek! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Arcelia, ciekawa jestem, czy ten złoty pyłek będzie widoczny, bo czasem tak jest, że takie mgiełki na paznokciach jakoś znikają.

      Usuń
  4. Ja akurat miałam szczęście do matowych pomadek Inglota. Czerwień, która wpadła w moje ręce, spisuje się bez zarzutu:)

    Nudziakowy lakier wygląda ciekawie:) Nie pogardziłabym takim stonowanym odcieniem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Usta, ja miałam dwie, beżową i jasnoróżową, obie masakrowały mi usta, wysuszały je, właziły we wszystkie załamania, no i zbierały się na styku warg. Porażka.

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Madlen, widać, że Beata przemyślała swój wybór :)))

      Usuń
    2. Btw odkryłam właśnie że Hebe to ta sama firma co Biedronka, pewnie nie ja peirwsza

      Usuń
    3. Głośno o tym było, jak powstawała sieć :)

      Usuń
    4. Ja jak zawsze na bierząco ;p

      Usuń
    5. Na szczęście widzę, że masz do tego dystans :D

      Usuń
    6. Mam pytanko: miałaś może róż z Bourjois?

      Usuń
  6. O, jak miło, pasuje do Ciebie ten zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. FF, dlatego zagrałam w konkursie, spodobała mi się ta nagroda :)))

      Usuń
  7. Lakier super. Jestem ciekawa jak pomadka wygląda na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lakier w buteleczce prezentuje się bardzo ładnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aneta, mam nadzieję, że na paznokciach nie straci uroku.

      Usuń
  9. Mam dwie pomadki w podobnych kolorkach z tej serii Inglota i są świetne. Nie zbierają się na ustach, pielęgnują je.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Denticoo, chciałabym, żeby ta też taka była. Zobaczymy.

      Usuń
  10. czekam na słocze itd bo mam chęć na zakupy w Inglocie :) a weekend coraz bliżej :]

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też czekam na prezentację naustno - napaznokciową :) Inglota lubię, znam i lakiery i szminki, całkiem przepadam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lakier ładnie się zapowiada... :) Ja dziś kupiłam (choinka, złamałam własne zasady) lakier z nowej kolekcji Wibo- fajny, ciemny granat :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ładnie to ze sobą współgra :) no i gratuluję:*!

    OdpowiedzUsuń
  14. Beatkę znam :) a lakier cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem ciekawa jak wygląda pomadka na ustach ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. La Perle, okazało się, że całkiem dobrze kryje. Jeszcze nie wiem, czy to dobrze, czy źle :D

      Usuń
  16. Gratuluję wygranej :)
    Chętnie pooglądam obydwa kosmetyki w akcji :)

    OdpowiedzUsuń
  17. No nie, na fotkę pomadki karzesz czekać? no jak to tak? :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo mi się podoba twoja wygrana i ciekawe jak się spisze ten zestaw - ja muszę odnaleźć gdzie u mnie sprzedają produkty Inglota :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Z niecierpliwością czekam na swatche, pomadka pięknie się zapowiada :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Enka, mam nadzieję, że uda mi się oddać jej kolor na zdjęciach, z tymi jasnymi odcieniami różnie bywa.

      Usuń
  20. Całkiem przyjemnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  21. lakier ma bardzo ładny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Czekam na zdjęcia lakieru na paznokciach :) W buteleczce wygląda prześlicznie!

    OdpowiedzUsuń
  23. Miałam pomadkę 844 i była jedną z moich ulubionych, daje ładny delikatny efekt i codziennie używałam jej do pracy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beauty, zwróciłam własnie uwagę, że to taki bezpieczny odcień. W dodatku uniwersalny, mam wrażenie, że mógłby pasować każdej z nas.

      Usuń
  24. Uwielbiam ten kolor :D Szkoda, że nie pokazałaś, jak się te produkty prezentują, jestem ciekawa zwłaszcza pomadki :D

    OdpowiedzUsuń