beauty & lifestyle blog

wtorek, 22 lutego 2011

Misja specjalna ;)))

Spieszę poinformować, że zdecydowałam się na nowe wyzwanie :))) Podjęłam współpracę z marką Virtual KLIK (linią doskonale Wam znanej marki Joko), dzięki czemu mam możliwość przetestowania dla Was kilku kosmetyków :)))


(Od razu dodam, że współpraca jest zupełnie niezobowiązująca! Nie obawiajcie się, nie wiąże mnie z marką ani umowa, ani kasa, moje recenzje były i zawsze będą niezależne.)

Oto, co trafiło w moje ręce :)))

Baza pod cienie do powiek


Tusz do rzęs Deep Carbon Black 3 in 1 Long & Volume &Waterproof

Kremowy kamuflaż, paleta korektorów

Odżywka modelująca do brwi Eyebrows Under Control

Odżywka do rzęs Stars' secret, Base & Eyelash Serum

Baza wygładzająca pod makijaż Satin Smooth Make Up Base

Lakiery do paznokci z serii Vinyl Mania


Jak widać, sporo tego :) Przede mną zatem misja specjalna! Agentka Cammie przygotuje dla Was całą serię recenzji :))) Piszcie w komentarzach, co interesuje Was najbardziej, co mam brać na celownik w pierwszej kolejności ;)))

Na koniec najlepsze :) Już niebawem konkurs, w którym do wygrania będzie pięć dużych zestawów kosmetyków marki Virtual! Nie przegapcie!


59 komentarzy :

  1. Super, zawsze mnie cieszy, jak jakieś marki interesują się blogerkami i doceniają trud, ale i serce włożone w każdy post:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mizz, miło, że tak piszesz, bo obawiałam się lawiny komentarzy stawiających w wątpliwość moją niezależność. Być może ze względu na takie właśnie obawy część blogerek, mimo widocznej gołym okiem współpracy z daną marką, nie mówi o tym otwarcie. Ja w każdym razie postanowiłam zagrać w otwarte karty.

    Dzięki :***

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo mnie ciekawi ta odzywka do rzes!

    OdpowiedzUsuń
  4. dobrze, że się z tym nie kryjesz! Ja używam bazy pod cienie i na razie jestem z niej zadowolona. A przez 2 lata używałam tej z Artdeco, więc mam porównanie. Używałam też tej z Kobo, ale Virtualowa lepsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawa jestem Twojej opinii nt. bazy, bo ja jej nie lubię

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratlujeszyn i trzymam kciuki za rozwój dalszej współpracy :D
    Dodam od siebie, ze sama muszę zrobić update notki o serum bo jest po dłuższym stosowaniu mnie zachwyciło:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Blondeshead, wypatruj dużej recenzji :)

    Anulaat, z Art Deco akurat nie miałam do czynienia, ale mam porównanie do lumene i sephory.

    Simply_a_woman, mam już pewne spostrzeżenia :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię te lakiery. Fajnie się rozprowadzają, całkiem nieźle trzymają...Może schną troszkę wolno,ale i tak zwykle używam Seche Vite (nawiasem, ten fiolet to nie 74 plum? Jeden z moich ulubionych fioletów:)) No i od jakiegoś czasu czaję się na bazę pod makijaż, bo Soraya mnie bynajmniej nie zachwyciła...

    OdpowiedzUsuń
  9. Ishikawa, dziękuję :)

    Maqda, tak, to plum :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Baze pod cienie mam i sobie chwale
    Chętnie bym przetestowała kremowy kamuflaż,Baza wygładzająca pod makijaż Satin Smooth Make Up Base i lekiery.
    Czekam na recenzję:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super!!
    Gratuluję i czekam na posty :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Atina, masz jak w banku :)

    Greatdee, dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  13. Najbardziej ciekawi mnie ta odżywka do rzęs z całego pokazanego przez Ciebie towarzystwa :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kosodrzewino, nie dziwię się, wszystkie chciałybyśmy mieć rzęsy do nieba ;)))

    Ale akurat odżywka nie może iść na pierwszy ogień, muszę dać jej czas, żeby mogła zadziałać.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja tez chce :D

    A tak na serio - super, gratuluje i czekam na recenzje. Do marki co prawda dostepu nie mam, ale zawsze chetnie czytam Twoje posty :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Urban, dziękuję! Ja do ciebie też uwielbiam zaglądać :))) I już ci kiedyś mówiłam, że tylko słowo i robimy wymiankę :DDD Póki co, czekaj na konkurs, może będziesz miała szczęście?

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie, że przetestujesz te cuda dla nas. Popieram takie akcje.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo się cieszę że podjęłaś współpracę, czekają Nas kolejne rzetelne recenzje :D

    I jestem ciekawa wszystkiego, prócz bazy pod cienie bo tu króluje u mnie Artdeco :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Nurka, cieszę się :)

    Is, w swoim czasie wszystko opiszę :) I dzięki za zaufanie! :***

    OdpowiedzUsuń
  20. A mnie najbardziej interesuje konkurs :D ...

    Nie no, zgrywam się ;)) Ciekawa jestem opinii n/t korektorów :)

    Gratuluję współpracy, moim zdaniem nie mogli lepiej wybrać :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Violl, i słusznie, że cię konkurs interesuje, bo nagrody będą super! :)))

    I dziękuję za to, co napisałaś :***

    OdpowiedzUsuń
  22. Czekam z niecierpliwością na recenzję odżywki do rzęs, ale wiem że to nie jest kwestia kilku maźnięć ;)
    Bazę pod cienie mam. Jak była świeża można ją było jakoś rozprowadzić na powiekach, ale z każdym miesiącem było już tylko coraz gorzej. Teraz używam z Kobo, cienie trzymają się krócej i kolory nie są tak podbite w porównaniu do Virtual, za to jej aplikacja jest łatwa i przyjemna.

    OdpowiedzUsuń
  23. najbardziej ciekawi mnie odżywka do rzęs, także będę cierpliwie czekać na recenzję;)

    Gratuluję współpracy:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dzisiaj znalazłam niedaleko domu drogerie z Joko więc czekam z niecierpliwością na recenzje, a co do współpracy to uważam, że dopóki jest właśnie niezobowiązująca to jest naprawdę świetną rzeczą :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mnie najbardziej interesuje ten tusz do rzes. Szczoteczka wyglada zachecajaco no i lakiery do paznokci. Czekam na recenzje i zapraszam do siebie
    sprawykosmetyczne.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Ooo, a ja jestem ciekawa tej odżywki do brwi, i to bardziej jej modelujących właściwości. Skrobnij słówko, jeśli możesz, czy ujarzmia włoski, zanim poczujesz odżywczą moc po tygodniach stosowania:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Zzola, z pewnością będzie to kwestia wielu maźnięć ;)))

    April, w takim razie cierpliwości :)))

    Lady In Purple, za długo pracowałam na wasze zaufanie, żeby to teraz zaprzepaścić :)

    Agat, o tuszu mam już w sumie wyrobione zdanie, pewnie niedługo o nim napiszę :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Dana, już teraz mogę ci zdradzić, że ten żel to mój faworyt :)))

    OdpowiedzUsuń
  29. gratuluję nawiązania współpracy :) mnie to absolutnie nie razi, jeśli ktoś się czegoś takiego podejmuje ale jego recenzje są całkowicie niezależne i szczere to nic tylko się cieszyć, że mamy okazję poczytać o tym co warto lub czego nie warto kupować :) ja czekam na recenzję tego poczwórnego korektora-oglądałam go dzisiaj i chciałam zakupić ale akurat oprócz testera niestety nie było żadnej sztuki :)

    OdpowiedzUsuń
  30. ja też jestem za odżywką więc czekam na post :) i oczywiście na konkursik :)

    OdpowiedzUsuń
  31. super :D lubię czytać recenzje :)
    mnie ciekawi najbardziej odżywka do brwi i ta do rzęs :) czy coś robią ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Panno Joanno, z tym korektorem zdążyłam się już polubić :)

    Angel, konkurs będzie, obiecuję :)

    Kasiek, daję im szansę, zobaczymy :)

    OdpowiedzUsuń
  33. ooo... fajnie :)) ... poczytam sobie przynajmniej, skoro i tak nie mam dostepu :] ... ale odzywka do rzes i tak mnie interesuje :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Maus, w konkursie przecież możesz wziąć udział, co ci szkodzi :DDD

    OdpowiedzUsuń
  35. Fajnie,gratuluje:)

    Przyznam,ze malo firm ma normalne warunki dla blogerek-dosc mocno siedze w tym temacie i czesto zaczynaja sie schody zanim podpisze sie umowe itd.

    Sama od dosc dawna korzystam z tego typu mozliwosci ale poki co nie opieram sie na konkretnych firmach-mam mozliwosc wyboru produktow co daje spora niezaleznosc:) choc dostalam oferte,ktora rozwaze chyba ze skutkiem pozytywnym:)

    W Twoim przypadku nie ma mowy bym zwatpila w niezalezna opinie wiec tymbardziej czekam na recenzje:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Wow, ale masz super misję! :-D Najbardziej interesuje mnie Twoja recenzja na temat paletki maskującej, bazy i tuszu! :-) będę czyhała te Twoje nowe recenzję :D Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  37. Cammie gratuluję współpracy :* a ja jestem ciekawa lakierów do paznokci :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Korektory mialam okazje przetestowac juz jakis czas temu i uwazam ,ze w tej cenie warto sprobowac.Najszybciej zuzylam kolor bialy-on jest taki polyskliwy i robil u mnie za rozswietlacz pod luk brwiowy :P
    Jestem ciekawa tuszu do rzes, ma ciekawa szczoteczke.
    Juz nie moge doczekac sie konkursu:)
    Tak jak Maus zaluje ,ze mam ograniczony dostep do tej firmy:(

    OdpowiedzUsuń
  39. no już się nie moge doczekać recenzji. Ciekawia mnie również ceny.

    OdpowiedzUsuń
  40. Hexx, chyba wiem, jaką ofertę masz na myśli ;)))

    Idalia, zapraszam :)

    Renia, pierwsze testy były bardzo zachęcające :)))

    Kamilanno, gdybyś coś chciała, to wiesz, powiedz jedno słowo :*** Mam względem ciebie dług wdzięczności :)))

    Anioł, postaram się ustalić ceny :)

    OdpowiedzUsuń
  41. gratuluję!:)ja jak większość dziewczyn czekam na recenzję odżywki do rzęs:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Cammie,moze wiadomosci poszly ogolem no i nie wiem czy myslimy o tym samym:D ale po raz pierwszy spotkalam sie z takimi warunkami,jakie mnie pasuja wiec...nie zastanawialam sie juz dluzej.Decyzja zapadla:D

    OdpowiedzUsuń
  43. No cóż ja nie będę orginalna i też powiem, że ciekawi mnie odżywka do rzęs :) ale też paleta korektorów mnie zaciekawiłla :) oczywiście też gratuluję !
    missdood.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Amber, rzeczywiście, wszystkie jesteście wyjątkowo zgodne :)

    Hexx, nie wiem, czy mówimy o tym samym, ale decyzja też już zapadła ;)))

    MissDood, dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  45. Cammie nigdy bym nie pomyślała że mogłabyś napisać coś niezgodnego z prawdą tylko dlatego że ktoś Ci coś wysłał:) firmy do dawania trzeba przyzwyczajać ale jeszcze bardziej trzeba przyzwyczajać czytelników że blogerka która dostaje kosmetyki od firm nie traci rozumu:D powodzenia z serum-oby rzęsy rosły długo i szczęśliwie;D

    OdpowiedzUsuń
  46. Brunette, świetnie napisane :))) Oczywiście, że nie tracimy rozumu. Ale moje obawy nie są bezpodstawne, znam bloggerkę, którą swego czasu spotkało wiele przykrości ze strony czytelników :(

    OdpowiedzUsuń
  47. Moje kondolencje z powodu bazy pod cienie. Trafił Ci sie jeden z największych bubli kosmetycznych na rynku :( Miałam ten badziew raz i nigdy więcej po niego nie sięgnę.

    OdpowiedzUsuń
  48. Katalino, no cóż, zdaję sobie sprawę, że ta baza budzi skrajne emocje. Jedni ją kochają, inni nienawidzą. Zobaczę, jak sprawdzi się u mnie. W razie czego mam trzy inne w odwodzie ;)))

    OdpowiedzUsuń
  49. Wow super! Podoba mi sie juz samo to, ze firma dajac kosmetyki do testowania nie oczekuje samych pozytywnych recenzji.

    I chcialabym poznac, jak chyba kazda z nas :), opinie na temat odzywki do rzes, ale ze to pewnie troche potrwa to moze tusz do rzes i lakiery pojda na pierwszy ogien?

    OdpowiedzUsuń
  50. Super, gratuluję nawiązania współpracy! Twoje recenzje są zawsze bardzo rzetelne i na pewno się to nie zmieni:)
    Mnie również interesuje recenzja odżywki do rzęs oraz palety kamuflaży.
    Ciekawa jestem czy zmienili konsystencję bazy, miałam ją jakieś 2 lata temu i nie dałam rady jej używać, chociaż świetnie przedłużała trwałość cieni.

    OdpowiedzUsuń
  51. Moodlishko, rzeczywiście, chyba zacznę od lakierów, w ich przypadku opinia będzie miarodajna już po jednokrotnym zastosowaniu :)))

    Anonyme, dzięki! Staram się zapracować na wasze zaufanie :)

    OdpowiedzUsuń
  52. hmm ciekawość mnie zżera odnośnie twojej recenzji na bazę pod cienie i tę odżywkę do rzęs (ciekawe czy coś ona daje)

    OdpowiedzUsuń
  53. Ewa, też jestem ciekawa, ale na efekty na pewno potrzeba czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Cześć Kochana. ;) Świetny blog.
    A powiedz - w jaki sposób można nawiązać z nimi współpracę? :) Zawsze mnie to ciekawiło. Pozdrowienia i powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  55. Julia, witaj :) Dziękuję!
    Co do współpracy, firmy same się do mnie zgłaszają, choć wiem, że niektóre bloggerki piszą do nich z różnymi propozycjami :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Nie ma za co, same fakty. ;)
    Muszę spróbować, w ogóle chciałabym zacząć pisać też recenzje kosmetyków, bo na razie w większości zajmuję się ubraniami. ;) Jakieś porady?

    OdpowiedzUsuń
  57. Po prostu zacznij je pisać :)))

    OdpowiedzUsuń
  58. I jakie są opinie?

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  59. Anonimie, recenzowałam to wszystko wieki temu, poszukaj pod odpowiednimi etykietami :)

    OdpowiedzUsuń