beauty & lifestyle blog

wtorek, 1 marca 2011

Versatile Blogger Award :)))

Nagroda "The Versatile Blogger" trafiła i do mnie! 20 razy :DDD


Zabawa ma ściśle określone zasady:

1. Podaj adres bloga, który cię nagrodził

Wyróżniły mnie:
- Kiziamizia, autorka bloga Be beautiful with KiziaMizia;
- Gusia, autorka bloga I love being a woman;
- April, autorka bloga April's Station;
- Idalia, autorka bloga Idalia bloguje;
- Kathe, autorka bloga Katherina;
- N_talcia, autorka bloga To, co lubię najbardziej;
- Goldkia, autorka bloga Życie jak bombonierka;
- Anu, autorka bloga My makeup moments;
- Misza, autorka bloga Stardoll Styles;
- Reni-ferek, autorka bloga Reni-ferek;
- Vexgirl, autorka bloga Vexgirl;
- Reniakicia, autorka bloga Szminką po lustrze;
- Katalina, autorka bloga Sugar & Spice;
- Barwy.wojenne, autorka bloga Barwy Wojenne;
- Anwen, autorka bloga Jak dbać o długie włosy?;
- Ewwwa, autorka bloga Ewwwa Make Up;
- MissDood, autorka bloga Kobiecy świat;
- Poliii, autorka bloga Moja paleta barw;
- MissGreen, autorka bloga Make-up&etc;
- Inulinus, autorka bloga Lakierowo - kosmetyczny świat Inulinus.

Dziękuję Wam, dziewczyny! Nawet sobie nie wyobrażacie, ile frajdy mi sprawiłyście :))) To cudownie wiedzieć, że aż tyle osób uważa No to pięknie! za blog godny wyróżnienia.

2. Napisz siedem faktów o sobie

I. Nigdzie nie mogę zagrzać miejsca na dłużej. Koleje losu sprawiają, że jak dotąd co kilka lat przeprowadzam się z jednego końca Polski na drugi.

II. Jestem instruktorką Związku Harcerstwa Polskiego, choć jedna z przeprowadzek całkowicie oderwała mnie od tego środowiska, czego żałuję. Do dziś został jednak we mnie duch społecznika, często angażuję się w różne akcje.

III. Coś mi mówi, że jestem starsza niż większość z Was. Cóż, powiem tylko, że prawo jazdy mam od 1998 roku ;)))

IV. Od 12 lat jestem w szczęśliwym związku, niedługo będziemy obchodzić siódmą rocznicę ślubu :)))

V. Będę uczyć się zdobienia techniką decoupage, to już postanowione! :)))

VI. Nie umiem jeździć na nartach, choć do najbliższego stoku mam jakieś ... 500 metrów :DDD

VII. Nie ma dla Cammie słodkości nad pączki! W czwartek święto obżarstwa :)))

3. Podaj siedem blogów na które najczęściej i najchętniej wchodzisz

Trudne zadanie, większość moich ulubionych blogów została już nagrodzona. I nic dziwnego, bo są świetne. Ale jest jeszcze kilka, na które chciałabym zwrócić Waszą uwagę :)))

Nagradzam:

- Dorotę, autorkę bloga Interior of Soul;
- Ka, autorkę bloga Pialjaka, to kraina taka;
- Maus, autorkę bloga Wilbar &Wiko;
- Sabbath, autorkę bloga Sabbath of Senses;
- Emmę, autorkę bloga Mój ogródek;
- Mekinking, autorkę bloga Mekinking;
- Beę, autorkę bloga Różne podróżne kropka pl.

Jeszcze raz dziękuję za wyróżnienie i wszelkie przejawy sympatii. Buziaki!

30 komentarzy :

  1. Ja też nie umiem jeździć na nartach i moja odległość od stoku to 15 minut jazdy samochodem.
    Ale mój chłopak uwielbia jeździć na nartach więc w tym roku planuje się nauczyć. Wydaje się to być ekscytujące :D

    12 lat to kawał czasu :) Gratuluję tak udanego związku :)

    Co ja robiłam w 1998 roku to nie bede mówić, żeby nie było że chcę Cię wpędzić w kompleks starości lub coś ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. ja także należe do harcerstwa :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. paczki paczki paczki O.O
    dlaczego te niemieckie sa takie beznadziejne..;(

    OdpowiedzUsuń
  4. Kizia, to miło z twojej strony ;)))

    Karolajjnn, witaj!

    MissGreen, beznadziejne? To znaczy jakie? Ja lubię takie tradycyjne, smażone, najlepiej z różą w środku. Nigdy nie łaszę się na wynalazki nadziewane budyniami czy innymi adwokatami :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też uwielbiam pączki z różą i też dekupażuję od nie dawna :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Marta, mamy zatem trochę wspólnego :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Cammie nie dziwią mnie twoje wyróżnienia. Jak zajrzałam na ten blog pierwszy raz, tak nie mogę się oderwać. Powinniście zobaczyć holenderskie pączki: zwykłe oponki z dziurą w środku!

    OdpowiedzUsuń
  8. Sayuri, witaj! Przyjemnej lektury :)))
    Oraz: pączki z dziurą w środku? Skandal! ;)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Cammie, powtórzę... jestem zaszczycona. Tylko będziesz musiała mnie poinstruować co dalej. Co trzeba zrobić następnie... jestem taka niewprawiona ;o) I ja czekam na czwartek. Nic tego dnia nie mam do zrobienia na mieście, od rana praca w domu, więc... można zrobić porządny zakup i zasiąść wieczorkiem przy jakimś zakurzonym filmie. Tak... a projekty będą się robić same. Musiałabym z klientami zasiąść, by mi wybaczono ;o)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dorotka, przecież i tak wszyscy wiedzą, że komputer za ciebie wszystko robi ;)))

    OdpowiedzUsuń
  11. no gratulację, 20 osób Cię nagrodziło w tym oczywiście również i ja hihi ;)
    Pomyśleć, że ja w '98 do podstawówki szłam :o Ja na początku jak zaczęłam przygodę z blogiem myślałam, że będę jedną z młodszych tutaj, ale szybko zauważyłam, że z 15stkami nie mam szans xD

    OdpowiedzUsuń
  12. Po mnie jakis czas temu chodzila mysl o nauce jazdy na nartach... ale jak sobie pomysle ile osob trafia z roznymi urazami do szpitali... to wydaje mi sie, ze za stara juz na to jestem... kosci juz nie te ;))

    co do wieku... hmmm... ja prawko zrobilam majac 27 lat ;D ... a w 98 mialam 5 lat mniej :]

    OdpowiedzUsuń
  13. Gusia, a czy ty w ogóle wiesz, że wygrałaś mydełko w moim mini rozdaniu? Przyślesz mi w końcu adres? :DDD

    OdpowiedzUsuń
  14. Maus, wyższa matematyka, ale jakoś sobie policzyłam ;))) :***

    OdpowiedzUsuń
  15. gratulacje!
    phi tam, od 98'.. co to jest ;) no ale fakt, ja nie mam bloga :D
    pozdowienia,
    K.

    OdpowiedzUsuń
  16. K., biorąc pod uwagę, że są tu tacy, którzy w '98 nawet jeszcze do szkoły nie chodzili, to moje prawko wygląda całkiem poważnie ;)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Też należałam do harcerstwa:)
    I za decoupage się też zabierałam;)

    Hmm a 1998, to ja jeszcze do podstawówki chodziłam:P

    OdpowiedzUsuń
  18. April, no ja podstawówkę dawno miałam za sobą, w dodatku ośmioletnią :DDD

    OdpowiedzUsuń
  19. Cammie, wpadam tu do Ciebie (bo zawsze zaglądam) i taka niespodziankę widzę... Dziękuję! A miałam tylko gratulować. :)

    Podoba mi się Twoje siedem faktów. Szczególnie to, co napisałaś w punkcie czwartym. Ludzie tak rzadko potrafią docenić to, że są szczęśliwi. Zwykle uświadamiają to sobie dopiero, kiedy tracą swoje szczęście. Za to zdanie mam ochotę Cię uściskać. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. A ja jestem ciekawa ile razy sie przeprowadzalas? :D
    A co do wieku, to zagladaju tu tez i te starsze :P
    A w tlusty czwartek bede zajadac faworki :mnaim: :)))

    OdpowiedzUsuń
  21. Sabbath, z przyjemnością dałabym się wyściskać :***

    Moodlishko, 5 różnych miejscowości, ale przeprowadzek dwa razy więcej. Właśnie przygotowuję się do dziesiątej przeprowadzki! :)))

    OdpowiedzUsuń
  22. takei pączki z dziurą w środku od lat piecze moja babcia :)
    pyszne są, a jeszcze gorące to już wgl ;)
    takei z różą też uwielbiam i z budyniem :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratulacje :)
    I Wszystkiego najlepszego z okazji Dnia Myśli Braterskiej :))
    (Wiem, że już po :))

    OdpowiedzUsuń
  24. Agata, dziękuję :)

    Czuwaj!

    OdpowiedzUsuń
  25. Ew., ale pojadłabym takich domowych, ciepłych pączków!

    OdpowiedzUsuń
  26. No to może kiedyś... :)))
    Teraz zauważyłam, że i u mnie zostawiłaś informację. Wynika z tego, że najpierw zaglądam do Ciebie, a potem dopiero do siebie. To normalne, przecież co ja napisałam - wiem, a to, co Ty napisałaś muszę dopiero przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  27. Sabbath, w sumie logiczne :)))

    OdpowiedzUsuń
  28. Cammie, gratuluję wyróżnienia :* też kiedyś chciałabym się nauczyć zdobić techniką decoupage...

    OdpowiedzUsuń
  29. Zanim napiszę posta u siebie, pozwoliłam sobie zalinkować Twojego bloga na profilu SoS na Facebooku. Z osobistym opisem. :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Angel, przecież nic straconego :)

    Sabbath, dziękuję ci za ten opis, tak ładnie o mnie napisałaś :***

    OdpowiedzUsuń