beauty & lifestyle blog

sobota, 24 sierpnia 2013

Afrykańskie błoto, czyli piaskowy lakier Catrice So Classy

Zapraszam Was dziś na prezentację So Classy, piaskowego lakieru z najnowszej kolekcji limitowanej Catrice, L'Afrique c'est chic, która już na dniach powinna pojawić się w sklepach. To odcień chłodnego brązu, który swą piaskową fakturę zawdzięcza srebrnym drobinom.






Przyznam szczerze, że przyzwyczajona do piasków O.P.I., spodziewałam się czegoś bardziej konkretnego. Tymczasem piasek Catrice okazał się zaledwie symboliczny, czym mnie nieco rozczarował. Na paznokciach nie dał efektu "ziarnko przy ziarnku", nie stworzył wyraźnie odczuwalnej chropowatej struktury, nie dał też pełnego matu. So Classy okazał się raczej grudkowatym błotkiem :DDD Zerknijcie.






Czy So Classy jest ładny? Kwestia gustu. Może spodobać się osobom, które mają ochotę na eksperyment z modnymi piaskami, ale cenią sobie subtelność. Raczej nie zrobi jednak wrażenia na tych, którzy nie lubią półśrodków. Kolor też nazwałabym trudnym. Niby brąz, ale przełamany srebrem, co sprawia, że momentami wygląda sino. Kojarzy mi się z popularnymi jakiś czas temu odcieniami grzybowymi.

1. Dostępność - 0 (kolekcja limitowana!).
2. Cena - 1 (około 10 zł).
3. Kolor - 0 (interesujący, ale trudny, nie każdemu się spodoba).
4. Aplikacja - 1 (bardzo łatwa, precyzyjna).
5. Pędzelek - 1 (charakterystyczny dla Catrice, wygodny).
6. Krycie - 1 (na upartego wystarczy jedna warstwa).
7. Wysychanie - 1 (błyskawiczne, co widać gołym okiem, obserwując stopień zmatowienia).
8. Współpraca z innymi preparatami (tu: Golden Rose All in One) - 1 (bezproblemowa).
9. Trwałość - 1 (do czterech dni, co nie jest może jakimś oszałamiającym wynikiem, ale trzeba uczciwie zaznaczyć, że wytrzymuje tyle bez żadnego top coata przecież).
10. Zmywanie - 0 (łatwiejsze niż się spodziewałam, widząc ten srebrny brokat, ale i tak dość czasochłonne).

Moja ocena: 7/10.


Co myślicie? Ja mam mieszane uczucia ... Zamiast suchego afrykańskiego piasku widzę grudowate afrykańskie błoto. No ale Afryka ma ponoć niejedno oblicze :DDD


Buziaki,
Cammie.





96 komentarzy :

  1. Na zdjęciu wygląda całkiem nieźle. Tak inaczej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ania, w zamierzeniu miał wyróżniać się fakturą, także cel jakoś tam chyba osiągnięty.

      Usuń
  2. Dla mnie bez szału, niestety...
    Ale a'propos piasków OPI, to marzy mi się Alcatraz...Rocks - jesy idealny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. M., widziałam go u Urbi, rzeczywiście ładny :)

      Usuń
    2. Ja czuję, że prędzej czy później będzie mój :)

      Usuń
    3. No pewnie, skoro tak ci się spodobał, to kupuj :)))

      Usuń
  3. Kolor bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na mnie nie robi zbyt pozytywnego wrażenia, wolałabym czysty brąz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ania, a mnie raz się podoba, a raz nic a nic :D

      Usuń
  5. ja jestem na nie ;) dlatego inne kolory poszły w świat ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obs, ja pozostałych planowo nie zatrzymałam, nie moje kolory, ale na ten jeden jedyny akurat liczyłam.

      Usuń
  6. Do mnie ten kolor kompletnie nie przemawia, może gdyby ten brokat był złoty? Choć też chyba nie... Brąz to niemoje klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magiel, tak jak pisałam, trudny jest ten kolor, na pewno nie uniwersalny.

      Usuń
  7. Nie zachwyca :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie lubię takich kolorów,a i z firmą Catrice mi nie po drodze,w tej chwili wyzbywam się wszystkiego od nich,został mi chyba tylko jeden lakier i błyszczyk i żegnam się z nimi definitywnie,te kosmetyki jakoś mi nie pasują:(

    no chyba,że zachwyci mnie jakiś gadżet"limitkowy",ale jak na razie nie oczarowali mnie niczym:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agrest, a czym ci tak podpadli?

      Usuń
    2. Każdy jeden lakier,który od nich miałam odpadał z moich pazurów płatami,cienie się osypywały,a błyszczyk świecił,jak...i dlatego sobie ich odpuszczam.

      Usuń
    3. Najwyraźniej nie jest ci ta marka pisana.

      Usuń
  9. Dla mnie również szału nie ma ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. brązy jakoś mi nie pasują jeśli chodzi o lakiery, ale jestem zrzęda co :D to nie pasuje tamto nie pasuje, jestem wybredna ale zapewniam że w granicach rozsądku

    OdpowiedzUsuń
  11. Niestety ja należę do tej grupy osób, którym wizualnie się nie podoba...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lavender, przynajmniej wiesz, że nie musisz na niego polować.

      Usuń
  12. jeszcze nie malowałam piaskowym. boję się zmywania ale mam dwa od P2 i chyba się w końcu skuszę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Siouxie, nie bój się, idzie łatwiej niż z brokatem.

      Usuń
  13. zastanawilam sie jak wygladaja inne z tej kolekcji... ja mam wlasnie zoltka na pazurach i przyznam ze podoba mi sie choc zdziwiłam się gdy go nakładałam... no i na drugi dzień kolor z drobinek sie jakby troche starł;) ale marzylam o zoltym piasku i jestem zadowolona. na pewno pokaze jak odrosną mi paznokcie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Farizah, czyli dostałaś już przesyłkę?

      Usuń
    2. tak tak już mam:) wczoraj Małżon odebrał, choć na poczcie się z nią obeszli... nieciekawie:P paczka byla otwierana, ale wszystko doszło dziękuje pięknie:*

      Usuń
    3. Otwierana? Całe szczęście, że wszystko doszło ...

      Usuń
  14. Fantastyczny kolor - bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkatułka, chyba jesteś niestety w mniejszości.

      Usuń
  15. W buteleczce tylko ten jeden mi się spodobał, ale jak patrzę na efekt na paznokciach, to czuję się rozczarowana wykończeniem. Spodziewałam się czegoś innego.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wygląda jak ZIEMIA, a ja lubię ziemię, więc mi się bardzo podoba.

    OdpowiedzUsuń
  17. po zdjęciu widzę, że trochę różni się od piasków, które widziałam, albo to może po prostu przez kolor. ogólnie prezencji nie ma złej. "dziewczyny lubią brąz" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ann, to nie przez kolor, jest różnica po prostu.

      Usuń
  18. Prezentuje się całkiem ciekawie ale no właśnie zawsze musi byc ale :/

    OdpowiedzUsuń
  19. Też widzę tutaj błoto a nie piasek ;) A szkodaa ..

    OdpowiedzUsuń
  20. Widząc na blogach zdjęcia innych piaskowców, ten wypada nijako :) Miałam zamiar sama w końcu wypróbować piaskowy lakier np. właśnie z Catrice, ale chyba jeszcze trochę poczekam na coś konkretniejszego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madeleine, sporo teraz tych piasków w różnych markach, na pewno coś znajdziesz.

      Usuń
  21. Byłby genialny jako zwykły lakier.. jako piasek.. błoto straszne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Veronique, może jakiś nabłyszczający topcoat by go uratował, muszę spróbować.

      Usuń
  22. Błotko, nie błotko, efekt na paznokciach bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawa faktura, podoba mi się nawet bardziej niż klasyczny piasek, wygląda dużo ciekawiej i nie tak "brokatowo" jak piaski...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kirei, nie wszystkie piaski są brokatowe, ale wiem, co masz na myśli, przeżyłam szok, jak zobaczyłam te z lovely :D

      Usuń
  24. Dziwnie to wyglada, ladniej w buteleczce :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asia, to prawda, w butelce rozbudził nadzieje na coś więcej.

      Usuń
  25. Brzydal. kojarzy się z botem i nie tylko ;P

    OdpowiedzUsuń
  26. może i błotko, ale bardzo ładne błotko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marti, rzecz gustu, jak pokazują to zresztą komentarze.

      Usuń
  27. Ojej, rzeczywiście - taki buras. Może zyskałby pomalowany nabłyszczającym topem?

    OdpowiedzUsuń
  28. mnie się podoba kolor- faktura jest zdecydowanie za mało chropowata...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tamit, też właśnie wyobrażałam sobie, że faktura będzie mocniejsza.

      Usuń
  29. Hmm nie mój kolor niestety ;<

    OdpowiedzUsuń
  30. Odpowiedzi
    1. Czarna, piaski jako takie owszem, ale te catricowe pozostawiają jakiś niedosyt.

      Usuń
  31. Faktycznie błotko - jakoś mnie nie oczarował :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Rzeczywiście bliżej mu do błota, niż do piasku. Jakoś z aktualnych trendów paznokciowych to piaski nie zrobiły na mnie wrażenia, bardziej podobają mi się piórkowe lakiery, chociaż dają dość imprezowe efekty. Ja w ogóle paznokciowo dość nudna jestem i lubię zwykłe, ciemne kolory bez żadnych drobinek, pereł, itp., itd.

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ola, piórkowe? Chyba nie do końca wiem, co masz na myśli.

      Usuń
    2. Piórkowe jako pierwsze wprowadził chyba Sally Hansen, a na pewno ma też Golden Rose (seria Impression Color). W bezbarwnej bazie zatopione są takie jakby malutkie kreseczki, wygląda to całkiem zabawnie na paznokciu. Najlepiej sprawdź w google:)

      Usuń
  33. Jak dla mnie za malo piaskowy. Mam dwa piaskowe z Kiko i mi wystarczy<(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tajka, "kikowych" akurat nie miałam okazji poznać, nie mam porównania. Punktem odniesienia jest dla mnie opi.

      Usuń
  34. Tak jak lubię piaski, tak nie lubię brązów na paznokciach. Mam jeden lakier w tym kolorze, ale ani razu go nie użyłam.
    Ten w buteleczce wygląda na ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skleping, heh, u mnie sprawa wygląda z zieleniami, u kogoś czasem mi się spodoba, u mnie leży.

      Usuń
  35. No nie wiem, nie podoba mi się :P

    OdpowiedzUsuń
  36. Taki ciekawy....ale w sumie jakoś nie mogę się zdecydować czy mi się podoba czy nie- jakoś ogólnie takich odcieni nie lubię;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dimipedia, no to przyjrzyj się pozostałym z tej limitki, może akurat coś wpadnie ci w oko.

      Usuń
  37. Odpowiedzi
    1. Sauria, o, masz najładniejsze skojarzenie! I zdecydowanie najsmaczniejsze :DDD

      Usuń
    2. Hehe, dobre! Albo "prawie jak Nesquik" :D

      Usuń
  38. już na zdjęciu niezbyt dobrze wygląda ;(

    OdpowiedzUsuń
  39. Ojj nie, bardzo mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  40. Szczerze mówiąc spodziewałam się lepszego efektu, kolor też średnio wpasował się w mój gust ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olfaktoria, może jesienią spojrzę na niego przychylniej.

      Usuń
  41. I tak wygląda lepiej niż inne piaski (moim zdaniem)
    Ja pozostaję przy tradycyjnych lakierach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alena, mnie się piaski generalnie podobają, ale akurat nie ten.

      Usuń