beauty & lifestyle blog

poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Wróciłam, czyli pora na wyniki afrykańskiego rozdania!

Mój krótki wyjazd dobiegł końca i zgodnie z obietnicą w pierwszym poście po powrocie spieszę donieść, do kogo trafia najnowsza kolekcja limitowana Catrice L'Afrique c'est chic. Przypomnę, że gra toczyła się o dwa metaliczne cienie do powiek, dwa piaskowe lakiery do paznokci i balsam do ust.






Uwaga, uwaga, afrykański zestaw trafia do ...

... Farizah!



Farizah, gratuluję i czekam na dane adresowe. Pozostałym dziękuję za zainteresowanie rozdaniem i obiecuję, że na następne nie każę Wam długo czekać. Już jutro szybki rzut oka na moje najnowsze zakupy, a przy okazji ... Kto ma ochotę na makijaż w salonie MAC? :DDD


Buziaki,
Cammie.




21 komentarzy :

  1. Ja chcę makijaż w MAC!!! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Freniu, wpadnij jutro, mam zaproszenie do oddania :)

      Usuń
  2. szkoda, że przegapiłam to rozdanie:D

    gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maliniarka, gdzie się podziewałaś, że przegapiłaś? :PPP

      Usuń
  3. Gratuluję wygranej:) Do Mac'a mi teraz nie po drodze, ale będę musiała się wybrać po cień do mojego rozdania:) Jestem ciekawa tych cieni Catrice, fakturą przypominają nowe cienie Sisley:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magda, trudno mi powiedzieć, nie wiem, jakie cienie masz na myśli.

      Usuń
  4. Przegapiłam przez wyjazd to rozdanie, szkoda! Gratuluję Farizah :)

    OdpowiedzUsuń