beauty & lifestyle blog

poniedziałek, 10 stycznia 2011

Interior of Soul :)

Chciałabym zaprosić Was dzisiaj na bloga Czasoprzestrzeń Interior of Soul. To ktoś ostatnio bardzo mi bliski, bo współtworzący mój nowy dom. Domyślacie się, że nie powierza się takich spraw byle komu. Musi zaiskrzyć, trzeba zaufać. Z czasem rodzi się relacja wykraczająca poza czarno - białe zapisy umowy. A przy odrobinie szczęścia można nawet dostać prezent :)))

Popatrzcie, handmade by Interior of Soul :)))











Dorota, dziękuję :***

15 komentarzy :

  1. Bardzo miły i ŁADNY gest ;) żądam zdjęć w szerszej perspektywie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Siulka, w dodatku tylko moje! :DDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Estella, i bardzo kobiece :)

    OdpowiedzUsuń
  4. och Ty, dziękuję... czerwienię się...

    OdpowiedzUsuń
  5. Alez to ladne. Czy to broszka?

    OdpowiedzUsuń
  6. Paramore, ładne, prawda?

    Moodlishko, może być broszką, mogę przyszyć do ubrania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dorota, no co? ;ppp
    Chciałam ci podziękować :***

    OdpowiedzUsuń
  8. Kami super prezent i jak miło ze strony Doroty :) śliczności :love:

    OdpowiedzUsuń
  9. Renia, prezety są faaaajne :DDD

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładny handmade, takie rzeczy mają swoją duszę :) to prawda. :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.
    Cantiq
    http://zakupokosmetykoholiczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Cantiq, ja ciebie od dawna subskrybuję :)))

    OdpowiedzUsuń