beauty & lifestyle blog

sobota, 18 września 2010

Beczka śmiechu :)))

Prowadzę bloga już kilka miesięcy, odwiedza mnie coraz więcej osób (co oczywiście bardzo mnie cieszy i za co z tego miejsca dziękuję!). Dzięki opcji "Statystyka" mogę obserwować, jak to się dzieje, że czytelnicy do mnie trafiają. Znam internetowe ścieżki, które do mnie prowadzą. Cóż, czasami są to bardzo kręte ścieżki ;))) A najbardziej kręte z krętych prowadzą od starego, poczciwego googla :) Nie macie pojęcia, wyszukiwanie jakich haseł przywodzi ludzi na mojego bloga :))) Aż żal byłoby się tym z Wami nie podzielić!

W świecie bloggerów zestawienie takich haseł od czapy to tzw. "referral fun". Ja dzisiaj postanowiłam popełnić mój pierwszy taki post :)))


(Obrazek: www.commons.wikipedia.org)

No to jedziemy!

jak opisać BDSM żeby nie zniechęcić

Hmmm, zły adres, ja nie wiem :))) Może trzeba było napisać do Kasi? ;)))

jak opisać faceta np. intrygujący

Niech pomyślę ... Nudny, pospolity, nieciekawy, dziwaczny, bezmyślny, ograniczony, porywczy, przemądrzały, nieuczciwy, grubiański? Może być? Bo mogę tak jeszcze długo ;)))

komentarze do zdjęć np pięknie

Grunt to mieć własne zdanie na każdy temat, no nie? Co z tego, że zapożyczone wcześniej z internetu ;)))

tony halik gra

Na skrzypcach?
Na nerwach?
W szachy?
W bierki?
W pokera?
A może na giełdzie?
Eeee, pewnie w farmville ;)))

wczoraj bylo pieknie a dzis juz szarosc

Smutne to, ale co mogę zrobić? Zaśpiewać "Kolorowe kredki w pudełeczku noszę"? Nie noszę ;)))

no i po jaja

Yyyyy, że co???

pięknie i no fajno

Też tak myślę ;)))

Z postami spod znaku "referral fun" będę co jakiś czas wracać. No chyba że nie chcecie? ;)))

8 komentarzy :

  1. Chcemy zebys z tymi postami wracała, ja sie posmiałam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wedle życznia :)))

    Swoją drogą, z chęcią poczytałabym takie posty także na Waszych blogach!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pewnie, że chcemy! Aż sprawdziłam swoje, ale niestety same standardowe, póki co ;)

    Hedonism pozdrawia!

    OdpowiedzUsuń
  4. "No i po jaja"... ciekawe, co autor miał na myśli ;)))

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja nie wiem o co chodzi :D

    Dzięi Tobei odkryłam za to coś takiego jak "statystyka" - nie zagladałam tam nigdy, teraz będę :*

    OdpowiedzUsuń