beauty & lifestyle blog

środa, 8 czerwca 2011

Poznajcie się :)))

Mam dla Was dwie wiadomości, dobrą i złą. Zła jest taka, że zamęczę Was postami ;))) Dobra natomiast taka, że będą to posty na temat świetnej kolorówki! Po bardzo owocnej, kilkumiesięcznej współpracy z Virtual, zgodziłam się też na testy produktów marki matki :)))

Moje drogie, pozwólcie, że przedstawię JOKO! KLIK






Muszę przyznać, że jestem pod ogromnym, ogromnym wrażeniem kosmetyków, które otrzymałam do zrecenzowania. Prezentują się wspaniale! Ascetyczna, elegancka czerń opakowań przykuwa uwagę. Spójrzcie.



WYPIEKANE CIENIE UNIVERSE







WYPIEKANY RÓŻ UNIVERSE






PUDRY MINERALNE (WYPIEKANY I PRASOWANY)






LAKIERY WINYLOWE FIND YOUR COLOR






POGRUBIAJĄCO - PODKRĘCAJĄCA MASKARA QUEEN SIZE






Bardzo cieszę się na te testy. Cieszę się tym bardziej, że Wy też w swoim czasie będziecie miały okazję poznać się z JOKO bliżej :))) I będzie to naprawdę bliska znajomość :D

22 komentarze :

  1. Już się nie mogę doczekać recenzji :D
    Przy okazji zapraszam do siebie: www.kotka-nie-myszka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale śliczności, wszystko mi się podoba:D Zwłaszcza róż i lakiery*.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mogę się doczekać recenzji, zwłaszcza różu i pudrów :) Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne te lakiery! jakoś damy sobie radę z tymi Twoimi postami ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szaleje za tym pudrem mineralnym, już nie długo napiszę o nim, jest niesamowity. Jakie są lakiery?

    OdpowiedzUsuń
  6. Suuuper :) gratuluję :)) mam nadzieję, że będziesz zadowolona z produktów :) mi podeszły cienie, są na prawdę fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję współpracy i czekam z niecierpliwością na recenzje-przede wszystkim maskary i pudru:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Róż wygląda pięknie :) Gratuluję współpracy :*

    OdpowiedzUsuń
  9. brawo:) JOKO lubię:) a róż kupię choćby i był zły:) bo mnie totalnie zauroczył:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja bardzo lubię te cienie, róż i pudry :)
    Chętnie przeczytam Twoje recenzje!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Kotka, tak jak ja testów :)

    Anonyme, świetnie te lakiery wyglądają, co? :)

    Princetonxgirl, mnie też się wyjątkowo podoba :)

    FF, dzięki :*

    Kotwilka, ufff, kamień z serca ;)))

    Pieknoscdnia, jeszcze nie wiem, ale to tylko kwestia czasu. Myślę, że jakichś 15 minut ;)))

    Idalia, coś mi mówi, że będę zadowolona :)

    April, dziękuję :*

    Pugsi, będą, będą :)

    Dobra Duszo, przyznaję, od razu mi się spodobał :)

    Chanel, dzięki!

    Kaś, jest piękny :)

    Greatdee, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapraszam do udziału w konkursie Virtual u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ze wszystkich zdjęć najpiękniej wygląda róż... prawie żałuję, że nie używam różowych róży ;) mój portfel za to bardzo się cieszy :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Paulina, dziękuję za zaproszenie :)

    Angel, pora zacząć! ;)))

    OdpowiedzUsuń
  15. chętnie bym zobaczyła recenzję różu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. slyszalam, ze te tusze sa super

    OdpowiedzUsuń
  17. Rzeczywiście bardzo eleganckie opakowania, ciekawe jak z jakością :)

    Zapraszam na rozdanie u mnie :) (tak trochę prywaty ;))

    OdpowiedzUsuń
  18. Lemi, będzie na pewno :)

    Zofiana, przyznaję, że wcześniej nie miałam z nimi styczności :)

    Julia, ciekawe, prawda? :)

    Cosmetoholic, dam znać :)

    OdpowiedzUsuń