beauty & lifestyle blog

środa, 3 sierpnia 2011

Buntownik z wyboru ;)))

Na fali dyskusji o tagach, ja też dorzucam swoje trzy grosze. Przyznaję, że również nie do końca rozumiem przymus przekazywania ich dużej liczbie blogów. Do tej pory zawsze stosowałam się do zasad, ale basta! Wpisuję się w nurt buntowniczek ;))) I z buntowniczym zacięciem w oczach przechodzę do The Makeup Blogger Award :DDD








Dziewczyny, dziękuję!


A oto siedem makijażowych faktów o Cammie :)))

  1. Długo tkwiłam w przekonaniu, że sednem makijażu jest kamuflaż. Teraz wiem, że równie ważne, jak maskowanie niedoskonałości, jest podkreślanie walorów.
  2. Wierzę, że nie warto mieć uprzedzeń, lepiej bez oporów sięgać po kosmetyki zarówno drogie, jak i śmiesznie tanie.
  3. Uważam, że jakość makijażu jest wprost proporcjonalna nie tyle do jakości używanych kosmetyków, ile do jakości akcesoriów wykorzystywanych do jego wykonania.
  4. Mam zaufanie do polskich marek, choć nie ukrywam, że lubię eksplorować obce rynki.
  5. Lubię przyglądać się makijażom innych kobiet i inspirować się ich pomysłami.
  6. Często czuję, że makijaż dodaje mi pewności siebie.
  7. Staram się pamiętać, że w makijażu jak w życiu - mniej znaczy więcej.

Wyróżnienie przekazuję Iwetto, Blue Eyed Girl i Noli. Tylko im. Przecież się buntuję :DDD

21 komentarzy :

  1. Bardzo fajne fakty, takie inne już na większości blogów :) Bunt rośnie w siłę! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Opos, starałam się napisać coś ciekawego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hehe:) Musiałam tu zajrzeć- lubię buntowników:)
    Ja od niedawna wiem, że najlepsze makijaże to te najmniej widoczne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kokosowa Panno, co prawda, to prawda :) Tylko czasem trudno zachować umiar ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. podpisuję się pod każdym punktem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cammie mam na myśli taki make up - no make up:) Niech myślą, że jesteśmy tak naturalnie piękne:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Simply, :)

    Kokosowa Panno, a nie jesteśmy??? ;)))

    OdpowiedzUsuń
  8. No fakt:) Co ja bredzę :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam to powiedzenie "miej znaczy więcej" co sprawdza się w codziennym życiu ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. podpisuję się pod punktem nr 6, makijaż zdecydowanie dodaje pewności siebie, oczywiście ten odpowiednio dobrany, niekonieczne w stylu "bez kija nie podchodź";)

    OdpowiedzUsuń
  11. super ten tag i bardzo ciekawe odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Meryx, bo to taka uniwersalna prawda jest :)

    Mizz, może dodać, może odebrać, obok pojęcia "bad hair day" powinno funkcjonować jeszcze "bad makeup day" ;)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Sauria, cieszę się, że ci się spodobało :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super odpowiedzi, niesugerowane innymi:) Czekam na więcej takich tagów, nawet z buntowniczym tupnięciem nóżką:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cammie buntowniczko ;) nominowanie do 5 blogów jest wg mnie OK natomiast aż 15 to już przesada :)

    podpisuję się pod punktami 5,6,7 :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Obojetniejaka, szykują się jeszcze dwa :)

    Rebellious, ty do buntu jesteś niemal zobowiązana ;)))

    Renia, no właśnie, co za dużo, to niezdrowo :)

    OdpowiedzUsuń
  17. mi tez makijaz dodaje pewnosci siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Na Krawędzi, tak to już z nami, kobietami, jest :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Czytając zasady różnych tagów zawsze zastanawiałam się po co nominować tyle blogów. Według mnie powinno się nominować tyle ile człowiek chce/tyle ile czyta/tyle ile mu się podoba a nie od razu 15:) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń