beauty & lifestyle blog

poniedziałek, 22 sierpnia 2011

Uprzejmie doniosę ;)))

Po boskim weekendzie z dala od internetu, wracam do Was z wiadomością, że blogiem No to pięknie! zainteresowała się marka Olay :))) Cieszę się tym bardziej, że jak może pamiętacie, emulsje z linii Complete wyjątkowo mi służą [recenzja tutaj KLIK]. Tym razem będę miała okazję poznać bliżej serię kremów nawilżających Active Hydrating.



(Zdjęcie: materiały promocyjne Olay)



Kosmetyki z linii OLAY Active Hydrating poprawiają zdolność skóry do zatrzymywania naturalnej wilgoci przez dłuższy czas, wspomagają ochronę przed wysuszeniem, dając uczucie komfortu przez cały dzień. Łatwo wchłaniająca się formuła, opracowana na bazie aktywnych składników nawilżających OLAY, szybko nawilża skórę dostarczając jej również aktywnych składników odżywczych. OLAY Active Hydrating składa się aż 5 produktów, dostosowanych do różnych potrzeb skóry.



Trafiła do mnie cała linia:

  • krem na dzień dla cery normalnej i suchej;
  • krem na dzień dla cery wrażliwej;
  • hydro-żel dla cery mieszanej i tłustej;
  • emulsja aktywnie nawilżająca dla cery suchej, normalnej i mieszanej;
  • krem na noc.









Jak widzicie, seria Active Hydrating wychodzi naprzeciw potrzebom różnych typów cery. Jak spisze się w praktyce, uprzejmie doniosę ;)))

33 komentarze :

  1. Jeśli byłaś zadowolona z Complete złotej to wydaje mi się, że różowa nie do końca może dać Ci zadowolenie. Mogę się oczywiście mylić ;) Używałam jej przed nadesłanej paczki od Olay i w porównaniu ze złotą jest bardzo lekka i daje mniejsze nawilżenie, przynajmniej ja tak to odczułam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem bardzo ciekawa efektów, bo podobnie jak Tobie, emulsja mi bardzo dobrze służyła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Idalia, nie chcę się negatywnie nastawiać, ale twoja opinia daje do myślenia ... Cóż, poczekamy, zobaczymy.

    Kosodrzewino, na pewno podzielę się opinią :)

    OdpowiedzUsuń
  4. o to gratulacje i przyjemnego testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję i zapraszam czasem do siebie:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje i życze przyjemnego testowania:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Agnieszka, Sylwia, Roksi, dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Narazie ruszylam jeden krem i...jakos nie do konca mi sie podoba;) ale dam jeszcze szanse;)
    Udanego testowania!

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekam na recenzję kremu do cery mieszanej i tłustej . ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jak na razie jestem bardzo zadowolona z kremów Olay.
    Z niecierpliwością czekam na recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hexx, zobaczymy, jak sprawdzą się u mnie :) Dzięki!

    Redhead, pewnie sięgnę po niego w pierwszej kolejności, właśnie taki mam typ cery :) Część tych kremów z pewnością poszuka nowych właścicieli ;)))

    Cysia, zapraszam już teraz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cammie gratuluję kolejnej współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniałe wieści :) Gratuluje kolejnej współpracy :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Renia, Katalina, dziękuję, dziewczyny :*

    OdpowiedzUsuń
  15. życzę przyejmnego testowania, moze znajdziesz swój KWC :)


    www.xoiknowyoulovemexo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Super i gratuluje !
    Bardzo jestsm ciekawa jakie będą Twoje odczucia .
    Mam aciąz problemy z odwodnieniem skory na twarzy więc jak najbardziej mnie interesuje :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Kamuś, dzięki :)

    Mamibecia, ja niestety też mam tendencję do przesuszeń :( Mam nadzieję, że olay się spisze :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo się cieszę, ze OLay ma swojej ofercie nawilżanie dla "mieszańców" i "tłuściochów". Wiele osób zapomina, że tego typu cera też potrzebuje nawilżenia. Kupię chyba Olay, jak skończę Ziaję :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Sabb, :DDD

    Paulina, dzięki :)

    Kasiek, :DDD

    Kotwilka, dziękuję :)

    Zoila, niestety masz rację. Wcale nie jest łatwo kupić krem nawilżający, który dobrze współpracuje z tłustą cerą.

    OdpowiedzUsuń
  20. Sredecznie gratuluje wspolpracy :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na nową notkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję i czekam na recenzje :).

    OdpowiedzUsuń
  22. hm, super gratuluję! czekam na wieści jak się sprawdzają. ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Dezemka, Katsuumi, A. M, Fresz, Atina, Pure Morning, dziękuję! :)

    OdpowiedzUsuń