beauty & lifestyle blog

wtorek, 9 sierpnia 2011

Perfectly me :)))

Po wielu miesiącach z bardzo skutecznym, ale w gruncie rzeczy nieco siermiężnym szamponem Radical [recenzja TUTAJ], sięgam po coś nowego :))) Blogiem No to pięknie! zainteresowała się marka Wella, dzięki czemu mam okazję poznać jej profesjonalną linię Pro Series :)))






Już je mam! Stoją w równym rządku, szampony i odżywki z wszystkich czterech kolekcji linii Pro Series: nadającej włosom lekkości i objętości Volume, pielęgnującej włosy farbowane Color, wygładzającej i regenerującej włosy zniszczone Repair oraz nadającej włosom blasku Shine.



(Kolaż wykonany ze zdjęć dostępnych na stronie www.wella.pl)


Jestem bardzo podekscytowana i liczę na to, że za jakiś czas będę miała dla Was wyłącznie pozytywne recenzje. Chciałabym, parafrazując reklamę, móc napisać: Wella, perfectly me :)))

25 komentarzy :

  1. To czekamy niecierpliwie na recenzje :)!

    OdpowiedzUsuń
  2. Natalia, butle są ogromne, obawiam się, że będziecie musiały trochę poczekać. Ale w granicach przyzwoitości ;)))

    OdpowiedzUsuń
  3. :D:D
    gratuluję :)
    i czekamy na recenzję

    OdpowiedzUsuń
  4. Redhead, cierpliwości :)

    Maggie, dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. 2 litry szamponów :) faktycznie trochę sobie poczekamy na recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sia, sporo, mówiłam! :DDD Ale myję włosy codziennie ;)))

    OdpowiedzUsuń
  7. chętnie też bym przetestowałą :D
    szczególnie Volume :)

    OdpowiedzUsuń
  8. czytałam już wiele pozytywnych opinij na ich temat... ciekawe czy u ciebie się sprawdzą :):):)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niwatori, ja najbardziej liczę na Repair :)

    Natalia, mam nadzieję :) Na pewno się dowiecie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Czekam na recenzje, szczególnie Shine :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam ten zwiększający objętość i jest bardzo fajny, włoski są po nim przyjemnie i dobrze się układają;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Anitaxelx, widzę, że każda z nas już coś sobie upatrzyła :)))

    Chwila, liczę na to, że będę miała podobne doświadczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja czekam na repair:) mam nadzieje że Wella mnie zaskoczy bo zupełnie nie przekonują mnie te "profesjonalne" serie typu syoss a Wella mi zawsze służyło ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Emoenikaa, miałam dwa podejścia do syoss i oba były nieudane :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję ! czekamy na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Używałam szamponu i odżywki z serii Repair, ale bardzo obciązął mi włosy :( Moj M, ktory tez jest długowlosy rowniez narzekal te produkty.
    Swoja droga, maja strasznie wielkie butle :P Czekam na opinie, szczegolnie o serii Repair :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Używałam repair i bardzo przypadł mi do gustu. Teraz skusiłam się na shine i niby też jest ok, bo włosy są błyszczące (czyli w założeniu się sprawdza ;P), ale za nieco płaskie ;/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja mam repair - szampon i odżywkę i bardzo go lubię, ale zmienię, bo nie jestem stała w związkach. :)
    Moja siostra też go używa i bardzo jej pomógł zważając na to, że codziennie katuje włosy prostownicą - ona natomiast stwierdziła, że nie będzie zmieniała. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. czekam z niecierpliwością na recenzję, bo szukam teraz szamponu do moich suchych i zniszczonych włosów, może akurat wella będzie ok, kto wie? :) masz może jakieś doświadczenie, jeśli chodzi o naturalne kosmetyki do włosów? :) slyszalam o olejkach sesa i vatika, mialas moze przyjemność je testować?:) pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo interesuję mnie opinia na temat tych produktów. Dodaję do obserwowanych i pozdrawiam :).

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo, ale to bardzo jestem ciekawa opinii na temat tych produktów. Pozwolę sobie dodać do obserwowanych :).

    OdpowiedzUsuń
  22. Goskaaa, dzięki :)

    Mamibecia, dziękuję :)

    Kathrin, mam nadzieję, że mnie będą dobrze służyć :)

    Oll, Repair poszedł już w ruch, podoba mi się :)))

    Emka, podobno warto zmienić szampon od czasu do czasu :)

    Jakbrzoskwinka, jeśli szukasz szczegółowych informacji, zajrzyj na bloga Anwen, nikt tak jak ona nie pisze o włosach :)

    http://anwena.blogspot.com/

    A.M, witaj :) Zaglądaj :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja używałam odżywki z tej serii, repair, i niestety nie robiła ona nic pozytywnego. Miałam wrażenie, że wysusza włosy i nie mogłam się doczekać kiedy ją wreszcie skończę.

    OdpowiedzUsuń