beauty & lifestyle blog

środa, 23 listopada 2011

Gość w dom :)))

Jakiś czas temu prezentowałam Wam przeciwtrądzikową serię Bioclin Acnelia włoskiej marki Instituto Ganassini [KLIK], zapowiadając jej rychłą recenzję. Niestety z pewnych względów nie mogłam przeprowadzić testów osobiście. Ale nie martwcie się, recenzja będzie! Z kłopotu wybawiła mnie niezawodna Frenka, która cały trud sprawdzenia skuteczności linii wzięła na siebie :))) Pozwólcie, że oddam jej głos, zapraszam do lektury.


Dzięki uprzejmości Cammie miałam okazję wypróbować zestaw kosmetyków firmy Instituto Ganassini linii Bioclin Acnelia, przeznaczony do codziennej pielęgnacji cery mieszanej, tłustej i trądzikowej. Moja skóra zazwyczaj nie sprawia mi większych kłopotów, ale tak szczęśliwie (czy też raczej nieszczęśliwie) się złożyło, że w momencie otrzymania kosmetyków miałam wysyp zanieczyszczeń, krostek, pory były rozszerzone, no wiadomo, o co chodzi ... Jakby na to nie patrzeć, byłam właściwą osobą na właściwym miejscu!

W skład zestawu próbek wchodziły trzy preparaty: żel oczyszczający, kuracja przeciwtrądzikowa oraz emulsja do cery trądzikowej.


Bioclin Acnelia C - żel oczyszczający

Wskazania: Codzienne oczyszczanie skóry mieszanej, tłustej i skłonnej do zmian trądzikowych. Dzięki wyselekcjonowanym składnikom aktywnym skutecznie zapobiega powstawaniu zmian trądzikowych. Delikatny w działaniu.

Efekt: Preparat pozostawia skórę dokładnie i głęboko oczyszczoną. Pory są mniej widoczne, a skóra jest wyraźnie wygładzona zyskując „efekt nowej skóry”.



(Zdjęcia: www.sklep.ganassini.pl)



Moja opinia

Żel jest całkiem niezły. Nie przepadam za żelami z serii przeciwtrądzikowych, ponieważ są zwykle jak dla mnie zbyt wysuszające, mocno ściągają skórę. Tutaj- miła niespodzianka, jest dość łagodny, a wciąż dobrze oczyszczający. Dobrze się pieni i ma nienachalny, świeży zapach.


Bioclin Acnelia K - kuracja przeciwtrądzikowa

Wskazania: Kuracja przeciwtrądzikowa o działaniu mikro złuszczającym do skóry tłustej i skłonnej do wyprysków. Wygładza powierzchnię skóry. Minimalizuje niedoskonałości skóry. Zapobiega rozmnażaniu się bakterii odpowiedzialnych za trądzik.

Efekt: Niedoskonałości skóry zostają usunięte, zaczerwienienia zmniejszone, a skóra odzyskuje jednolity wygląd i blask.





Moja opinia

Bez owijania w bawełnę: prawdopodobnie rewelacja ;) Skuteczność tego preparatu mnie zaskoczyła. Niestety, do testów dostarczono tylko trzy próbki po 3ml (no cóż...), nie spodziewałam się cudów. Produkt szybko się skończył, ale nawet w tym krótkim czasie moje pory wyraźnie się zmniejszyły, koloryt ujednolicił, mniejsze zanieczyszczenia znikły, a większe zmniejszyły. Zapach tej emulsji był delikatny, prawie niewyczuwalny, konsystencja lekka, nadająca się pod makijaż. Szkoda tylko, że niemożliwe było przetestowanie kosmetyku przez zalecaną przez producenta ilość czasu, czyli 3-4 tygodnie, co nie pozwala na pełną, rzetelną ocenę skuteczności działania.


Bioclin Acnelia M - emulsja do cery trądzikowej

Wskazania: Codzienna pielęgnacja skóry mieszanej, tłustej i skłonnej do zmian trądzikowych. Dzięki wyselekcjonowanym składnikom aktywnym nawilża, reguluje wydzielanie sebum i zapobiega powstawaniu zmian trądzikowych.

Efekt: Skóra jest idealnie nawilżona, jednolita, gładka i matowa.





Moja opinia


To chyba najsłabszy element serii. W założeniu ma podtrzymywać efekty kuracji, ale do końca tak nie jest (może ta by było, gdybym preparatu Bioclin Acnelia K używała przez te 3-4 tygodnie ;) ) Nie jest wystarczająco nawilżający, a stan cery nieznacznie się pogorszył.



Podsumowując, prezentowane kosmetyki są bardzo dobrą alternatywą dla innych aptecznych preparatów przeciwtrądzikowych, bo skuteczną, a ceny zawierają się w przedziale 30-38zł. Minus - dostępność! Nie zauważyłam tych produktów w aptekach, nawet tych lepiej wyposażonych, aktualnie można je dostać głównie on-line (KLIK), a szkoda!


W swoim i Waszym imieniu dziękuję Frence za rzetelną i wyczerpującą recenzję. Freniu, miło mi było Cię gościć :* Marnujesz się, zakładaj bloga! :DDD

14 komentarzy :

  1. ja już kończę swój pakiecik i u mnie się tak dobrze nie sprawdził ... dobrze mogą napisać tylko o żelu do mycia, reszta u mnie nie zdała egzaminu, a w ogóle najgorzej wypadła kuracja ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Jamapi, szkoda ... No ale jeszcze takiego cuda nie wymyślili, które pasowałoby każdemu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja chętnie bym sprawdziła jak działają te kosmetyki :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Jedwabna, ja z chęcią też bym po nie sięgnęła, gdybym tylko nie miała przeciwwskazań ...

    OdpowiedzUsuń
  5. Koleżanka utalentowana, masz rację, niech zakłada bloga;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sandra, od dawna jej to powtarzam :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Magda, Complicated, jakie jesteście zgodne :DDD

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mialam jeszcze niczego z tej firmy..

    OdpowiedzUsuń
  9. Julia, nie jest szczególnie popularna na polskim rynku, ale jak mówią, jakość sama się obroni :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Poczułam wzruszenie :D
    Kosmetyki są naprawdę fajne, chyba nawet kupię sobie Acnelię K, czyli kurację. Niechże tylko popracują nad dystrybucją...

    OdpowiedzUsuń
  11. Aha, żadnego bloga nie będzie, mogę działać jedynie jako najemny ;)

    OdpowiedzUsuń