beauty & lifestyle blog

sobota, 12 listopada 2011

Koty za płoty :)))

Kłopoty z kapryśną cerą? Jest rozwiązanie! Bioclin Acnelia, seria do cery trądzikowej włoskiej marki Istituto Ganassini :)))






Jeśli problem płatającej figle cery nie jest Wam obcy, pewnie zainteresuje Was rychła recenzja tej obiecująco zapowiadającej się serii. Testom poddany zostanie preparat Bioclin Acnelia K - kuracja przeciwtrądzikowa, Bioclin Acnelia M - emulsja do cery trądzikowej i Bioclin Acnelia C - żel oczyszczający. Liczę na ich skuteczność, choć przyznam, że z Istituto Ganassini nigdy wcześniej do czynienia nie miałam. W każdym razie niebawem wszystko się okaże, pierwsze koty za płoty :)))

22 komentarze :

  1. Właśnie kończę testować te produkty i efekty są widoczne - stan mojej trądzikowej cery, rzeczywiście uległ poprawie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Również testuję, jestem bardzo ciekawa tych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A., to dobrze wróży :)

    Idalia, ja właśnie też, choć przyznam, że z pewnych względów testów nie przeprowadzam na sobie, czego żałuję :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj mi by się przydały te kosmetyki. Z moją skórą od czasu do czasu mam duże problemy...

    OdpowiedzUsuń
  5. Goskaaa, w takim razie zapraszam na recenzję, może cię jakoś zainspiruje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No ja też jestem ciekawa recenzji ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Natalia, :)

    Frenka, dowcipnisia :ppp

    OdpowiedzUsuń
  8. Orientujecie się może w jakiej cenie można nabyć te kosmetyki? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Last Time, przedział 30-40 zł.

    OdpowiedzUsuń
  10. Szukaj tutaj:
    http://www.sklep.ganassini.pl/

    OdpowiedzUsuń
  11. ja też testuje zobaczymy , narazie mam zdanie podzielone ale ja próbuje tylko na brodzie bo tam mam problem ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja już jestem po testach i zrobiły na mnie wrażenie do czasu użycia M , po której to stosowaniu problem wrócił.

    OdpowiedzUsuń
  13. Madzia, wszystkie dotychczasowe recenzje, z jakimi się zetknęłam, były pozytywne, także bądź dobrej myśli :)

    Zmalowanalala, czyli co, efekt niezbyt trwały?

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja mialam juz chyba z 20 roznych kremow antytradzikowych z aptek i takich co mi dermatolog przepisal na recepte i nie pomogly po prostu nic
    i strasznie wysuszyly skore, dlatego musialam na chwile przerwac kuracje i zaczelam uzywac nawilzajacego kremu i toniku, do tego jeszcze teraz zakupilam rozne maseczki nawilzajace
    i odzywcze i od tej pory nie wychodza mi wypryski, nie umiem tego racjonalnie wytlumaczyc, ale naprawde mi to pomoglo ;))

    OdpowiedzUsuń
  15. Z checia przeczytam recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo jestem ciekawa recenzji;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem ciekawa żelu do mycia buzi :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kosmetoholiczka, nawilżanie to podstawa, jesteś kolejnym dowodem na to, że nadmierne złuszczanie i wysuszanie skóry może przynieść skutek odwrotny do oczekiwanego :)

    Kama, Sandra, Bella, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawią mnie one :> W takim razie czekam :>

    OdpowiedzUsuń
  20. Klaudia, Adrianna, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń