beauty & lifestyle blog

sobota, 5 listopada 2011

Zima (nie taka) zła :)))

Zima zbliża się wielkimi krokami i chyba czas najwyższy pomyśleć, jak się do niej przygotować. Nikogo nie trzeba przecież przekonywać, że w tym mroźnym okresie nasza skóra potrzebuje szczególnej ochrony? Z pomocą w kłopocie przychodzi niezawodny jak zawsze Flos - Lek wraz se swoją serią Winter Care, którą już niedługo stopniowo będę dla was recenzować :)))

O czym dokładnie będzie można poczytać? Spójrzcie, może coś wzbudzi Waszą szczególną ciekawość :)))



KREM OCHRONNY ZIMOWY

BIO-OCHRONNY KREM ZIMOWY Z BIO-OLEJEM ZE SŁODKICH MIGDAŁÓW

KREM OCHRONNY Z FILTRAMI UVA/UVB SPF 20 NA NARTY I SPORTY ZIMOWE

KREM ZIMOWY DO RĄK I PAZNOKCI

POMADKA ZIMOWA Z FILTREM UV







To kosmetyki, których jakość sprawdzać będę osobiście, ale recenzji będzie więcej! Z góry wiedziałam, że dla dwóch kolejnych produktów nie znajdę zastosowania, trafiły zatem w ręce osób, które będą miały z nich pożytek. Swoimi doświadczeniami oczywiście podzielą się z Wami za moim pośrednictwem.



KREM TŁUSTY ZIMOWY DLA CERY Z PROBLEMAMI NACZYNIOWYMI

KREM OCHRONNY DLA DZIECI NA ZIMĘ "SOPELEK"



(Zdjęcia pochodzące ze strony www.floslek.pl)



Cierpliwie czekajcie na recenzje, już teraz zapraszam Was do lektury. Jest szansa, że zima zła nie będzie taka zła :)))

30 komentarzy :

  1. To ci dopiero arsenał do walki z zimą :D. Najbardziej interesuje mnie pomadka.

    OdpowiedzUsuń
  2. ojj przydałby mi się taki kremik :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. będę też musiała kupić jakiś kremik na zimę
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Zoila, już jej używam, myślę, że szybko będę mogła coś napisać, taki produkt nie wymaga długotrwałych testów :)

    Dżoana, który dokładnie masz na myśli? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama bym przetestowala jakis kosmetyk z FlosLek musze sobie chyba jakiś sprawic :) ta zimowa seria wyglada zachecajaco. Potrzebuje dobrej ochrony :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kosmetykomaniaczko, może padnie na floslek?

    WomanLand, przyznaj, że prezentują się obiecująco :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam pomadkę ochronną, bardzo ją lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale zestaw :) To teraz nic, tylko czekać na mrozy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kupiłam sobie ten krem i tez jestem bardzo ciekawa tego jak będzie się zachowywał na twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Idalia, twoja opinia dobrze wróży :)

    Bella, szczerze mówiąc mrozów nie lubię, ale przynajmniej jestem na nie dobrze przygotowana :)))

    Katalina, daj znać, jak się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja też jestem ciekawa pomadki :))

    OdpowiedzUsuń
  12. muszę poszukać tych kremików :D

    OdpowiedzUsuń
  13. mega zestaw!!!
    myśle że wygrasz spokojnie to starcie z zimą z takim zapasem:)?
    a zima ma być sroga:P:)

    OdpowiedzUsuń
  14. MoodHomme, recenzja już niebawem, zapraszam :)

    Daria, powodzenia w poszukiwaniach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Reni, a co, górale gadają? :DDD

    OdpowiedzUsuń
  16. zainteresował mnie krem skierowany na naczynka

    OdpowiedzUsuń
  17. Krem do rąk bardzo mnie interesuje;)

    OdpowiedzUsuń
  18. czekam na recenzje bo chyba niedługo te produkty będą w S. w promocji i chętnie bym coś nabyła:) więc do testowania i pisania proszę:) pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Srti-linga, Sandra, zapraszam za jakiś czas, mam nadzieję, że recenzje będą was satysfakcjonować :)

    Kamyczek, rozkaz! ;)))

    OdpowiedzUsuń
  20. będę czekać na recenzję bo szukam czegoś dobrego na zimę:)

    OdpowiedzUsuń
  21. to czekam na recenzję, bo muszę się wyposażyć w coś na zimę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pomadke może bym sobie kupiła. czekam na recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  23. mój zimowy arsenał wyglada podobnie :) już teraz namiętnie używam pomadki ochronnej, tak jak te wszystkie z Nivea mi nie pasowały, tak ta jest moim ideałem :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Czekam na recenzję bo właśnie rozglądam się za czymś na zimę.

    OdpowiedzUsuń
  25. Natalia, to się okaże, ale jestem dobrej myśli :)

    Cosmetics Freak, Pikletka, Tishak, Bliźniaczki, Elu, już teraz zapraszam :)

    Panno Joanno, widzę, że podzielasz opinię Idalii :) Super, bo ufam waszym recenzjom :)

    OdpowiedzUsuń
  26. strasznie sie ciesze na te recenzje :)

    Najbardziej interesuje mnie, ktory z kremow najbardziej chroni przed mrozem - tzn. najlepiej sprawdzi sie na duzym mrozie, przy zacinajacym na twarz sniegu na nartach :D domyslam sie, ze kremy nie beda testowane w taki sposob ;) ale chodzi mi po prostu o najbardziej tlusty, ochronny krem, nie idacy na kompromis miedzy ochrona a dobrym wygladem pod makijazem, tylko ukierunkowany na ochrone :)

    OdpowiedzUsuń
  27. LillyAnnee, żebyś się nie zdziwiła! Stok narciarski mam pod nosem, może jakieś 500 metrów od domu :)))

    OdpowiedzUsuń
  28. :) tego sie nie spodziewalam :D

    OdpowiedzUsuń