beauty & lifestyle blog

piątek, 18 maja 2012

Hulaj dusza :DDD

Długo o tych książkach marzyłam. Niedostępne w Polsce, obie znalazły się na mojej londyńskiej wishliście, kiedy dwa lata temu spędzałam urlop w Wielkiej Brytanii. Po kilku wizytach w księgarniach (czego mój cierpliwy mąż świadkiem) ostatecznie uznałam jednak, że ich zakup nie mieści się w moim wakacyjnym budżecie. Zdążyłam oczywiście pożałować tej decyzji, zanim jeszcze powrotny samolot dotknął kołami ojczystej ziemi ;) I oto dowiaduję się, że zostały właśnie wydane w Polsce (Wydawnictwo Galaktyka KLIK), w dodatku w całkiem przystępnych cenach! A za sprawą Nieesi25, królowej polskiego urodowego YT, której nie trzeba chyba nikomu przedstawiać, można je teraz kupić z 35% zniżką!* Hulaj dusza :DDD

Już mam! "Perfekcyjny makijaż" Bobbi Brown i "Makijaż bez tajemnic" Rae Morris, dwa kultowe poradniki napisane przez jedne z najbardziej znanych make-up artists na świecie. Przejrzyste, kolorowe, pełne zdjęć i jakże merytoryczne. Po polsku!



(Zdjęcia: www.galaktyka.com.pl)









Bardzo, bardzo się cieszę z tego zakupu. Jak zniknę na parę dni, to znaczy, że nie mogę oderwać się od lektury :DDD

* Kupon rabatowy na hasło "nieesia25".


Przypominam o urodzinowym rozdaniu!

78 komentarzy :

  1. Perfekcyjny makijaż - od dawno zastanawiam się... kupić...nie kupić... a może jednak? jeszcze ta zniżka :O czuję, że moje konto ucierpi :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się tak parę ładnych lat zastanawiałam, planowałam zakup wersji anglojęzycznej. Takiej okazji nie mogłam przegapić! :)))

      Usuń
  2. myślę i myślę czy chcę i potrzebuję ale miałam w tym miesiącu oszczędzać i narazie póki co trzymam się dzielnie!;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Perfekcyjny makijaż czytałam i recenzowałam u siebie na blogu, fajna ksiażka :) ciekawa jestem jestem tej drugiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Matleena, ja obie zgłębiać będę po raz pierwszy :)

      Usuń
  4. a ja się zastanawiam nad książką eryki sokólskiej i nie wiem czy kupić..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lipstick, szczerze mówiąc nie znam tej książki.

      Usuń
    2. Ja mam książkę Eryki i nic specjalnego tam nie ma, zdjęcia przyciągają uwagę bo wyglądają naprawdę realnie nie są nadmiernie wyretuszowane. Treść skierowana dla wyjątkowo początkujących.
      Książkę Bobbi kupiłam gdzieś na początku roku w Empiku oczywiście cena wygórowana bo ok 70zł. Zdjęcia piękne ale widać że sporo tam "fotoszopa".

      Usuń
    3. Bulbalina, z fotoszopem to już się chyba po prostu musimy liczyć. Książki tego typu rządzą się swoimi prawami.

      Usuń
  5. pisałam niedawno recenzję książki BB u siebie na blogu - też długo na nią się czaiłam i jestem totalnie rozczarowana :( odgrzewany kotlet

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Craving, naprawdę? Mam nadzieję, że nie będę żałować zakupu.

      Usuń
  6. Mam tą książkę bobbi brown i też skorzystałam z tego kuponu, w filmiku niesia mówiła że kupon ważny 2 tygodnie (a to było już dawno) a ja jakieś 2 miesiące temu ją zamówiłam i widzę że kupon dalej działa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ksenka, trochę przesadziłaś, to było w filmiku opublikowanym 2 maja, sprawdziłam :)

      Usuń
    2. A to może jakiś inny filmik, może nowa promocja, bo ja już dawno zamawiałam tą książkę aż pójdę sprawdzę ;)

      Usuń
    3. A to nie wiem, jeśli był jakiś wcześniejszy film na ten temat, to musiałam przegapić :)

      Usuń
    4. Znalazłam ;) w filmiku z 2 grudnia nieesia mówiła o pomysłach na prezenty dla kobiet i tam mówiła że jest polska wersja bobbi brown i że na jej nick jest kupon rabatowy :)

      Usuń
    5. Pewnie nowy kupon pojawił się po wydaniu Rae Morris, to ciągle nowość :)

      Usuń
  7. Cammie, ale rabat jest na stronie producenta, czy w Douglasach też?
    Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ania, o Douglasach nic mi nie wiadomo, raczej chodzi wyłącznie o zakupy na stronie wydawnictwa :) Link podałam w poście, jakby co.

      Usuń
  8. Prawdę mówiąc nie rozumiem tego fenomenu ... :) Pierwszy raz od dawna wchodząc tu nie poczułam się skuszona ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Violl, za to wiem, jak cię skusić na inne rzeczy ;)))

      Usuń
    2. Niestety opanowałaś tę technikę niemal do perfekcji :PPP

      Usuń
    3. Robię, co mogę :DDD

      Usuń
  9. Kochana, ale ta książka jest już od bardzo dawna w księgarniach PL-oczywiście
    no ładnych kilka miesięcy to na pewno

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pinkoholiczko, tylko Brown, Morris to nowość wydawnicza :)

      Usuń
    2. no to czekamy na recenzje

      Usuń
    3. W swoim czasie na pewno będą :)

      Usuń
  10. Katalina pożyczyła mi właśnie "Perfekcyjny makijaż" i szczerze mówiąc, czuję się trochę rozczarowana. Ładna książka, sporo w niej informacji, ale raczej takich podstawowych. Myślę, że jeśli ktoś siedzi w tym temacie, to może spożytkować kasę na coś innego (niekoniecznie na kolorówkę ;P). Blogi i youtube potrafią być bardziej pouczające.
    Jestem ciekawa, czy Tobie się spodoba.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja BB na gwiazdkę dostałam, a teraz Kevyna Aucoin książkę na urodziny :) Jeszcze Rae Morris przede mną :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Greatdee, masz zalążek niezłej kolekcji :)))

      Usuń
  12. mam "Perfekcyjny makijaż" i żałuję pieniędzy wydanych na tą pozycję... właściwie same zdjęcia, mało instruktaży dla początkujących... trochę się zawiodłam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Merczens, kolejny głos pełen rozczarowania ... Całe szczęście, że skorzystałam z tak dużej zniżki, w razie czego jakoś odżałuję ten wydatek. Choć mam nadzieję, że mimo wszystko znajdę w tej książce coś interesującego :)

      Usuń
  13. Mam książkę BB , a Rae Morris również zakupiłam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Już nie mogę się doczekać Twoich makijażowych rewolucji po wchłonięciu wiedzy z obu tych książek. :D Będzie ciekawie. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ooo, o tej drugiej książce nie słyszałam, ale mnie zachęciłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja kupowałam je w wersji angielskiej na Amazonie. W przypadku Kevina poślizg jest kilkunastoletni i zdjęcia już trochę oldfashioned. Rae jest urocza.

    OdpowiedzUsuń
  17. Widziałam w środę tę książkę Rae w księgarni, jest przepięknie wydana i naprawdę robi wrażenie. Rabat jest naprawdę spory, więc chyba się na nią skuszę! ;) Za to z Bobbi Brown jeszcze trochę poczekam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ev, co do jakości BB, jak może czytałaś wyżej, zdania są niestety podzielone.

      Usuń
    2. No właśnie wiem, że głosy są bardzo podzielone, dlatego jeszcze z zakupem BB poczekam. Książkę Rae widziałam na żywo i jakoś bardziej do mnie przemówiła ;)

      Usuń
    3. Cóż, ja w sumie kupowałam w ciemno, mam nadzieję, że nie będę żałować :)

      Usuń
  18. Ja również zastanawiam się nad tymi książeczkami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziak, daj znać, jaką podjęłaś decyzję :)

      Usuń
  19. Mam obie te książki :) BB z tego samego źródła, zaś Rea Morris kupiłam dawno temu, jeszcze po angielsku. Ale czaję się na jeszcze inną, kompletnie odmienną od tych dwóch :) Musze ją tylko ustrzelić, ale póki co nie zapeszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. ile zaplacilas za obie po znizce? jej chetnie bym dorawala te ksiazki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marie, no patrz, wywaliłam właśnie dziś rachunek. Nie pamiętam dokładnie, ale gdzieś w granicach 70 zł plus przesyłka???

      Usuń
  21. Odpowiedzi
    1. Complicated, o ile mi wiadomo, nakład nie został jeszcze wyczerpany ;)))

      Usuń
  22. ja jakoś nie czuję potrzeby posiadania swojego egzemplarza, ale jakbym u kogoś dorwała to pewnie bym wsiąkłą na długo :D

    OdpowiedzUsuń
  23. ta od BB sobie darowalam ale kupilam polskie wydania tych dwoch ( w tym jedna co masz) co polecala Niessia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maus, i co, zadowolona jesteś z zakupu?

      Usuń
    2. jeszcze nie wiem ;) ksiazki mi zamowila mama w empiku, wiec zanim do niej przyjda i do mnie przyleca... to pewnie jeszcze troche potrwa :]

      Usuń
    3. Aaaa, bo myślałam, że masz już w rękach :)

      Usuń
  24. No to życze przyjemnej lektury:)
    M.

    OdpowiedzUsuń
  25. W takim razie pozostaje mi życzyć miłej lektury ;))

    OdpowiedzUsuń
  26. Kim jest Nieesia, nie wiem.
    I powiem szczerze i niezlosliwie: ale po co komu taka ksiazka????
    Powaznie pytam :)
    Milej lektury!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieprofesjonalna, jak każda inna o charakterze poradnikowym - żeby się czegoś dowiedzieć ;)

      Usuń
  27. miłej lektury, te ksiązki to jak Biblia dla Kosmetoholiczki :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Czekam na inne propozycje książkowe. Jednak powyższe też chętnie przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olfaktoria, może już dziś znajdziesz tu coś interesującego :)))

      Usuń
  29. czy ten kupon dalej działa??? gdzie trzeba zamówić ksiązke ,zeby dostać kupon?Prosze odpowiedzcie;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimie, minęło już przecież niemal półtora roku ...

      Usuń