beauty & lifestyle blog

czwartek, 21 kwietnia 2011

Bon appetit ;)))

Moja dotychczasowa współpraca z marką Vichy zaowocowała propozycją kolejnych testów. W ostatniej przesyłce znalazłam nowość z serii Normaderm - płyn micelarny przeznaczony do skóry wrażliwej z niedoskonałościami :)))




(Zdjęcie: www.vichyconsult.pl)













Potraktujcie dzisiejszy post jako zapowiedź pełnej recenzji, którą będziecie mogły przeczytać już niebawem. A tymczasem odsyłam Was na stronę producenta KLIK, tak dla podkręcenia apetytu na tę kosmetyczną nowinkę. Smacznego ;)))

20 komentarzy :

  1. Oj tam, zaraz kuszę :p Czy warto kusić, to się dopiero okaże ;)))

    OdpowiedzUsuń
  2. tylko pozazdrościć, wszyscy chcieliby tak testować ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja planuję kupić sobie krem z tej własnie serii

    OdpowiedzUsuń
  4. MissDood, wbrew pozorom jest przy tym trochę pracy ;)))

    Pugsilove, witaj :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam Cię na rozdanie do mnie - http://fashionery.blogspot.com/2011/04/mini-giveaway-czyli-moje-pierwsze.html

    Ciekawie wygląda! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Julia, dziękuję za zaproszenie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem ciekawa, jak go ocenisz :)

    FF :*

    PS. Visash padł :(

    OdpowiedzUsuń
  8. ja włąsnie wgrywam filmi9k z recenzja m.in. tego micela... nie chce Cie tutaj do niego zl,e nastawiac, ale u mnie kompletnie się nie sprawidzil;(

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe czy sie czyms rozni od ich 'zwyklego' micela. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Moodlishko, niestety nie mam porównania, ale pewnie sprawdzę składy ;)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystko co nowe kusi, bo się jeszcze nie wie jak się będzie sprawowało, więc zawsze jest szansa, że to będzie święty Graal wśród kosmetyków ;)
    Przy tych już zrecenzowanych nie mamy takich podejrzeń (no poza paroma wyjątkami).

    P.S. Zapraszam do wzięcia udziału w rozdaniu na moim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawa jestem jak bedzie sobie radzil, bo zwykly nawet mi sie spodobal :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe jak się będzie sprawował ten 3 in 1 jest świetny, zobaczymy czy ten będzie lepszy :) czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Elfena, podzielam twoją sympatię :)

    Kmb, dzięki za zaproszenie :)

    Maus, zobaczy się :)

    Innalajna, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń