beauty & lifestyle blog

piątek, 14 października 2011

Zapowiedź :)

Dziś tylko krótka zapowiedź kolejnych recenzji. Już niedługo możecie spodziewać się kilku postów na temat nowości Virtual, głównie z jesienno - zimowej kolekcji Rock me baby, ale nie tylko. Spójrzcie, co trafiło w moje ręce i czeka na testy :)






ROZŚWIETLAJĄCO - BRĄZUJĄCY PUDER PRASOWANY
DO TWARZY I DEKOLTU
ROCK ME BABY
W ODCIENIU 140






PRASOWANE CIENIE DO POWIEK
ROCK ME BABY
W ODCIENIU 139






BŁYSZCZYK DO UST
ROCK ME BABY
W ODCIENIU 146






LAKIERY DO PAZNOKCI
STREET FASHION
W ODCIENIACH 98 PRETTY WOMAN I 100 SEA STORY






MASKARA 3 W 1 TOTAL BLACK
WATERPROOF & LONG & VOLUME






Od czego by tu zacząć? Jak myślicie? Liczę na podpowiedzi!

28 komentarzy :

  1. Znów smakołyki xD zbyt dużo ich ostatnio ^^ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. No to nie pozostaje nic innego jak czekać w napięciu na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Klaudia, ja nie narzekam :)

    Katalina, cierpliwości :)

    Rocherarae, zobaczymy, jak rozłożą się Wasze głosy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najpierw najchętniej poczytam o tuszu! :) Później o błyszczyku ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bym z przyjemnością w pierwszej kolejności przeczytała o maskarze 3w1 :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sliczne kolory lakierów
    Ostatnio widziałam w osiedlowej drogeryjce kosmetyki Virtual i ciekawa jestem czy będą mieli te lakiery!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Puder brązujący i błyszczyk- na ich testy czekam najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja głosuję na błyszczyk bo wygląda smakowicie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jestem ciekawa tego pudru...

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam lakier Sea Story i uwielbiam go :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czadowe opakowania;)
    Chętnie poczytam o maskarze.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zostałaś nominowana :)
    http://barwne-zycie-moje.blogspot.com/2011/10/tell-me-about-yourself-award.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Czekamy z niecierpliwoscia na recenzje!

    OdpowiedzUsuń
  14. Moim zdaniem możesz zapodać wszystko jednocześnie :brzydal: :D
    A serio to brązerka i tuszu jestem ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję wszystkim za głosy, na pewno wezmę je pod uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zostałaś przeze mnie oTAGowana:D Zapraszam tutaj: http://kokosowa-panna.blogspot.com/2011/10/tag-tell-me-about-yourself-award.html

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. błyszczyk wygląda bardzo fajnie, czekam na recenzje!

    OdpowiedzUsuń
  18. Kokosowa Panno, Katalino, dziękuję :*

    Adrianna, :)

    OdpowiedzUsuń