beauty & lifestyle blog

poniedziałek, 2 lipca 2012

Cacuszka :)))

Miałam dziś dać Wam od siebie odpocząć, ale muszę, po prostu muszę pokazać, co właśnie dostałam! W ramach nowo nawiązanej współpracy z Sense & Body otrzymałam takie cacuszka, że grzechem byłoby się nie pochwalić. Coś mi mówi, że Was zaciekawię :DDD 



Słyszałyście o wodach toaletowych Star Nature

Star Nature to hiszpańska marka oferująca niezwykłe wody toaletowe o urzekających zapachach dzieciństwa: guma balonowa, wata cukrowa czy bita śmietana z truskawkami to jedynie kilka z nich. Pełna kolekcja obejmuje 25 wersji zapachowych od orzeźwiających owocowych po słodkie ciasteczkowe. Star Nature to wody w atrakcyjnych cenach nie tylko dla najmłodszych.

Wącham i wącham, raz gumę balonową, raz ciasteczko i nawąchać się nie mogę. To naprawdę jak powrót do dzieciństwa. Zabawne i trochę niepoważne te zapachy, ale przecież nie można całe życie być ę ą! 



Guma balonowa :)))






Herbatnik :)))






W paczce znalazłam też trzy lakiery nie znanej mi wcześniej włoskiej marki Bella Oggi, chłodny dżinsowy błękit i idealny na oko nudziak z serii One Week oraz pastelowy róż o żelowym wykończeniu z serii Gel Effect, wszystkie z innowacyjnym pędzelkiem XL. Zobaczymy, zobaczymy ... :)))






Znacie Star Nature i Bella Oggi? Dla mnie to zupełne nowości, których jestem bardzo, bardzo ciekawa. I dlatego teraz w słodkich oparach balonówki i herbatnika idę pomalować paznokcie różowym żelkiem :DDD

Przypominam o rozdaniu




81 komentarzy :

  1. Rzeczywiście cacuszka, chciałabym niuchnąć te dwa pierwsze, bo reszta - wiem z własnego doświadczenia - raczej nie pachnie tak uroczo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paramore, w sensie ostrzegasz mnie przed Bella Oggi? :DDD Co powiesz o tych lakierach?

      Usuń
    2. Po prostu nie spotkałam się jeszcze z ładnie pachnącymi lakierami, cała tajemnica :DD
      Testować nie miałam okazji, więc z chęcią coś o nich przeczytam - kolory mają świetne :))

      Usuń
    3. No co ty, było już parę całkiem znośnie pachnących serii, chociażby różana z Wibo, My Secret też coś w tamtym roku wypuściło.

      Usuń
    4. śliczne pachnące są także miyo:) mini drops:)

      a swoją drogą też chce poczuć tą gumę balonową mniam:)

      Usuń
    5. Wera, z Miyo nie miałam jeszcze przyjemności :)

      Usuń
  2. Na samą myśl chciałoby się je zjeść.Ciekawa jestem jak pachną.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lakiery Bella Oggi są w Superpharmie, ale w innych butelkach (inna linia może). Zapachy zabawne, ciekawe czy długotrwałe?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mad, ja niestety nie mam dostępu do SP (czego zresztą żałuję), więc nie wiem. A co do trwałości zapachów, to jeszcze nie jestem w stanie się wypowiedzieć. Na pewno przygotuję obszerną recenzję, zapraszam!

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Unappreciated, do powąchania w drogeriach Hebe :)

      Usuń
    2. tylko w drogeriach Hebe? :( dlaczego wszystko co fajne jest w Hebe? :( żądam Hebe na terenie śląska!

      Usuń
  5. pachnące? ekstra! czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Perfumy są dostępne tylko w drogeriach Hebe? Można je nabyć w jakimś sklepie internetowym?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimie, niestety nie wiem, ale zapytam i dam znać :)

      Usuń
  7. no wiesz co... tą gumą balonową zdjęłaś mnie z nóg! Uwielbiam takie zapachy moim ulubionym jest Paris Hilton Heiress! właśnie on przypomina mi gumę balonową...ale co prawda to prawda że nie zawsze i nie wszędzie można ubrać się w taki zapach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Confession, balonówka to tylko jedna z możliwości :))) Co powiesz na przykład o wacie cukrowej albo szarlotce, hę? :DDD

      Usuń
    2. to nie na moje nerwy ...;)
      szarlotka...must have!

      Usuń
    3. Dobiję cię truskawkami z bitą śmietaną ;)))

      Usuń
    4. dobra już tu więcej nie zaglądam...;)

      Usuń
    5. Nie bądź taka! :ppp

      Usuń
  8. Zapachy ciekawe, ale mam wrażenie że jakbym się spsikała takimi słodkimi nutami w taką pogodę to wszyscy wkoło by umarli ;D
    plus, że wszystkie muszki by do mnie leciały :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miss, istnieje takie ryzyko, ale na serio, to wystarczy zachować umiar :)

      Usuń
  9. Guma balonowa-uwielbiam ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. nie znam;/ ale chętnie poznam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak ja lubię takie smakowite zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zoila, w takim razie Star Nature to coś dla ciebie. Cappuccino, czekolada, miód, arbuz, brzoskwinia, mango, banan, kiwi ... Wymieniać dalej? :DDD

      Usuń
    2. brzmi świetnie, uwielbiam herbatnikowy zapach. Ciekawe, czy by mi się nie znudził używany zamiast perfum :) Brzmi świetnie tak czy siak :)

      Usuń
    3. Monster, z tego, co wiem, te wody nie są drogie, także można sobie pozwolić na flaszkę, nawet jeśli sięgałoby się po nią tylko od czasu do czasu :0

      Usuń
    4. Cammie, paskudna kusicielko :D

      Usuń
  12. Strasznie ciekawi mnie ten pierwszy zapach, zrób recenzję szybciutko!:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Caught, da się zrobić :) Testy tego typu produktów nie są czasochłonne.

      Usuń
  13. O matko guma balonowa? musi być cudna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wonder, o ile ktoś lubi słodkie balonówki :DDD

      Usuń
  14. chętnie bym wypróbowała gumę balonową:D

    OdpowiedzUsuń
  15. dla mnie to również nowości:) ale widzę, że same słodkości- wody toaletowe i piękności- lakiery! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiek, zobaczymy, jak to będzie z lakierami, na razie pędzelki mnie przerażają, są ogromne!

      Usuń
  16. Jak ja kocham takie jedzeniowe zapachy <3. Szkoda, że nie da się tych kosmetyków nigdzie dostać przez internet, bo z tego co widzę tylko drogerie Hebe je mają, a niestety nie mam dostępu do nich... :( :( :( a mam chrapkę na kilka zapaszków...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Siulka, próbuję ustalić, czy gdzieś jeszcze są dostępne :)

      Usuń
    2. ooo - super byłoby wiedzieć :D najlepiej by było, gdyby były osiągalne przez internet... ale jakby się pojawiły gdzieś na Śląsku (Częstochowa, Katowice, Zabrze, Bytom, Gliwice) to tez super :D

      Usuń
    3. Wysłałam maila z zapytaniem, zobaczymy, co odpiszą :)

      Usuń
  17. Odpowiedzi
    1. Katsuumi, widzę, że popadłaś w zachwyt :DDD

      Usuń
  18. Ja chcę takieeeeeee zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inulinus, ha! Wiedziałam, że was zainteresuję :)))

      Usuń
  19. Wow, chętnie wypróbowałabym wszystkie możliwe zapachy, ślinka cieknie na samą myśl! Tylko czemu żadnej drogerii Hebe nie ma w Krakowie? :(

    OdpowiedzUsuń
  20. pierwsze słyszę o tych zapachach ;-) zaciekawiłaś !

    OdpowiedzUsuń
  21. Chciałabym tę gumę balonową:)
    Pozdrawiam, zapraszam ciepło na moje pierwsze rozdanie

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja w sumie też nie znałam takich firm - ciekawe jak się sprawdzą :)

    OdpowiedzUsuń
  23. O mamo, że też nie mam dostępu do Hebe. Chcę takowe :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie mam nic przeciwko jadalnym zapachom, znowu zapowiedź wywołuje zaciekawienie:P Recenzuj szybko:D

    OdpowiedzUsuń
  25. nie znam, zaraz obczaję, zwłaszcza lakierki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sauria, dziewczyny piszą, że są dostępne w SP :)

      Usuń
  26. Miło jest, kiedy wspomnienia wracają pod wpływem zapachu. Samej mi się to ostatnio przydarzyło.
    Zapachów słodko spożywczych pojawia się ostatnio mnóstwo. I fajnie. Niestety, ja nie jestem typem, który zniósłby na sobie zapach ciasteczka. :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sabb, ty jesteś z innej zapachowej ligi :DDD Zdziwiłabym się, gdyby ciasteczka były w twoim typie :*

      Usuń
  27. Mam ten lakier Bella Oggi - właśnie nr 100 jeans - ciekawa jestem co o nich powiesz bo ja mam mieszane uczucia. A dostępne są stacjonarnie w Hebe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ania, testować będę raczej nudziaka, dżins planowałam oddać Wam :) Ale nude jest z tej samej serii, także zdanie na pewno mieć będę :)

      Usuń
  28. Nie znam i jestem bardzo zaciekawiona co to za cudaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bella, już niedługo będę mogła coś na ich temat powiedzieć :)

      Usuń
  29. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  30. Szarlotka najlepsza, praktycznie jak prawdziwe domowe ciacho w spay'u. Totally lov it^^

    OdpowiedzUsuń
  31. kupiłam dzisiaj Star nature- truskawki z bitą śmietaną i powiem wam szczerze że jestem bardzo zadowolona na początku zapach trochę syntetyczny ale potem pachnie bardzo ładnie;-)

    OdpowiedzUsuń