beauty & lifestyle blog

poniedziałek, 9 lipca 2012

Kolejna odsłona :)

Lipcowy Glossy Box, jedyna pozytywna rzecz w tym podłym dniu. W ramach odskoczni od problemów pokażę Wam, co pudełko kryje w tym miesiącu. Zapraszam na kolejną odsłonę boxa :)

Muszę przyznać, że zawartość wydaje się bardzo interesująca. Myślę, że jest szansa, że miło zaskoczy nawet te z Was, które tak bardzo narzekały w poprzednich miesiącach. Ja dotąd nie miałam powodów do narzekania, pudełka mnie satysfakcjonowały, skorzystałam nawet z tego wyśmianego przez niektórych czerwcowego kuponu rabatowego z Yves Rocher, bardzo mi się przydał.



Ale do rzeczy. Oto lipcowy box!

 NOUVEAU LASHES
czarna maskara
(produkt pełnowymiarowy)

SIQUENS
Renovation
krem pod oczy
(produkt pełnowymiarowy)

UBER
regenerująca maska do włosów

LIERAC
żel pod prysznic

ALESSANDRO
lakier Pro White Original






W pudełku nadprogramowo znalazłam też kupon upominkowy na zabiegi kosmetyczne w jednym z krakowskich salonów piękności o wartości 80 zł  oraz voucher na zakupy na stronie answear.com o wartości 100 zł. Rewelacja!

Jak Wam się podoba? Ja jestem zachwycona! Zachwyt co prawda nie rekompensuje mi dzisiejszych stresów, ale liczę na to, że jutro będzie nowy lepszy dzień. I przymykam oko na fakt, że jakby wszystkiego było mało, jeszcze na koniec odkurzacz mi się zepsuł ...

50 komentarzy :

  1. moj dzien tez srednio udany :/
    ale z GB jestem bardzo zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agi, mój fatalny ... Dobrze, że zmierza ku końcowi. Wpadłam na bloga się odstresować :)

      Usuń
  2. Co się stało, Cammie? Coś poważnego? Mogę jakoś pomóc?
    Do lipcowego Glossy Boxa nie jestem przekonana, może jedynie ten żel do kąpieli Lieraca i maska do włosów są ok :) Chociaż dla vouchera do answear.com mogłabym zmienić zdanie odnośnie tych wszystkich boxów - fajna sprawa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olfaktoria, dziękuję, kłopoty rodzinne ... Mam nadzieję, że kryzys szybko uda się zażegnać.

      Usuń
  3. Całkiem fajna zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie jakoś nieciekawie :P Brytyjskie już są lepsze :) Ale ciesze się, że Tobie przypadł do gustu :)
    Pozdrawiam i bedzie milo jak obczaisz moja nowa notke :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asia, może i brytyjskie lepsze, ale jesteśmy w Polsce :)

      Usuń
  5. niezłe to pudełko ;) a za to się płaci co miesiąc tak? ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję, że kłopoty szybko cię opuszczą ! Trzymaj się ( podoba mi się Twoje pozytywne nastawienie :) ). Zawartość pudełka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie zamawiałam jeszcze, ale może...może...:)
    Jutro będzie lepsze, głowa do góry! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. ja chce już swój :P

    ta wersja mi najbardziej przypadła do gustu

    OdpowiedzUsuń
  9. O, no proszę postarali się:)

    OdpowiedzUsuń
  10. po tym co zobaczyłam na blogach niecierpliwie czekam na swoje pudełko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obsession, cierpliwości! Jutro na pewno dostaniesz :*

      Usuń
  11. ale super ten lipcowy Glossy ;) ja niestety nie mam szans na uzbieranie gwiazdek, bo już każdy jest zarejestrowany ;(
    pozdrawiam i zapraszam do siebie ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Meg, ale tu się żadnych gwiazdek nie zbiera, pomyliłaś z Shiny! Po prostu płacisz 49 zł i masz :)

      Usuń
  12. Ja jestem na tak i teraz niestety podnieśli sobie poprzeczkę, więc oczekuję, że sierpniowe będzie bombowe :D

    OdpowiedzUsuń
  13. ja swoje dostane w srode/czwartek ale czuje, ze dostane z wersja bez maskary ;/

    OdpowiedzUsuń
  14. Też mam dzisiaj masakryczne urwanie głowy, najchętniej obudziłabym się za kilka dni :D
    Tym razem glossy box jest fajny :) a ten voucher na zakupy- ekstra!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Caught, superowy, chyba upoluję conversy :)))

      Usuń
  15. Bardzo podoba mi się zawartość tego pudełeczka. Naprawdę robi wrażenie! Świetna rekompensata za ostatnie pudełko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hoshi, ostatnie wywołało taką krytykę, że musieli ratować honor.

      Usuń
  16. świetny box, widać że się poprawili ale ja się juz nie poprawiłam bo niestety kolejny raz nie za subskrybowałam .. ojj ja głupia! :D
    widzę że boxy się różnią, bo niektóre dziewczyny mają inny krem pod oczy, lakier do paznokci z MeMeMe, czy też cień do powiek, jednak twój zestaw najbardziej przypadł mi do gustu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kamiluśka, mnie też chyba ta opcja najbardziej pasuje. Choć lakierem z mememe nie pogardziłabym :)

      Usuń
    2. dla mnie lakieromaniaczki najlepiej byłoby gdybym dostała lakier z mememe i lakier pro white :) no ale nie za subskrybowałam i muszę żałować ..

      Usuń
    3. ach ja głupia! żałuję za swoje przewinienia! :D

      Usuń
  17. ja nie mialam vouchera do spa, to nie fair...

    OdpowiedzUsuń
  18. O tak, odkurzacze mają to do siebie, że psują się w najmniej odpowiednim momencie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serduszko, problem polega na tym, że on ma zaledwie rok, kurna jego mać sajlencer :/

      Usuń
  19. Musisz koniecznie powiedzieć coś więcej o kremie pod oczy SIQUENS jak już będziesz mogła oczywiście coś więcej powiedzieć!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Confessions, od razu się za niego zabieram, też mnie bardzo zaciekawił :)

      Usuń
  20. Bardzo ciekawa zawartość. Cammie mam ogromną prośbę - mogłabyś w wolnej chwili stworzyć posta o pielęgnacji kobiety w ciąży?

    OdpowiedzUsuń