beauty & lifestyle blog

poniedziałek, 16 lipca 2012

Trzymam kciuki :)))

Kto ma ochotę na Glossy Boxa? Co prawda poruszam temat na ostatnią chwilę, ale może któraś z Was skorzysta. Łapcie okazję i weźcie udział w konkursie! Magazyn Drogeria dla zwyciężczyń ma do zaoferowania siedem pudełek z edycji czerwcowej oraz trzy vouchery z 50% zniżką na zakup dowolnego kolejnego pudełka.






Konkurs trwa jeszcze tylko przez kilka godzin, także spieszcie się! Konkurencja nie jest zbyt duża, więc naprawdę macie szanse. Wszystkie szczegóły znajdziecie TUTAJ :))) Powodzenia! Trzymam za Was kciuki :)))


30 komentarzy :

  1. może skorzystam, ale z moim szczęściem będzie wielkie nic! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kamiluśka, no jak nie zagrasz, to na pewno nie wygrasz :ppp

      Usuń
    2. no ja taka jestem, ale chyba warto spróbować :D

      Usuń
    3. Jeśli nagrody ci się podobają, to pewnie, że warto :)

      Usuń
    4. spróbowałam! i pewnie będzie wielkiee nic :D

      Usuń
    5. Kobieto małej wiary! :ppp

      Usuń
    6. ja jestem bez wiary w siebie ;P

      Usuń
    7. Zupełnie niesłusznie!

      Usuń
    8. ajj, nie wiem, nie wiem :)

      Usuń
    9. A kto ma wiedzieć? :ppp

      Usuń
    10. hmm .. może moja mama :)

      Usuń
  2. Zaraz zerknę co to za konkurs, bo nagrody fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. chciałam wziąć udział w tym konkursie, weszłam na stronę, ogarnęłam wzrokiem kilka wypowiedzi i co widzę? Wypowiedź jakiejś dziewczyny żywcem ściągnięta z mojego bloga :/ Oczywiście zostawiłam tam stosowny komentarz. A Tobie bardzo dziękuję za link do tego konkursu, bo nawet bym nie wiedziała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olivka, a jak tam jest z komentarzami? Widoczne po zatwierdzeniu? Bo twojego nie widzę.
      I nie mogę uwierzyć, że ktoś posunął się do czegoś takiego ... Słabe to.

      Usuń
    2. Tak, komentarze widoczne są dopiero po zatwierdzeniu. Mój jeszcze nie został zatwierdzony.

      Usuń
    3. ooo, chyba niedawno został zatwierdzony, bo już nie wyświetla mi się informacja, że komentarz czeka na moderację

      Usuń
    4. Już jest widoczny :)

      Usuń
  4. Właśnie się zgłosiłam =)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne :) Zgłosiłam się, może coś z tego wyniknie :) Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, że napisałaś, właśnie się zgłosiłam.
    A kciuki mocno trzymaj, ja zaklepuję jednego całego tylko dla siebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cammie, bardzo ci dziękuję za informację. Po twoim wpisie wzięłam udział w konkursie i właśnie się dowiedziałam, że wygrałam kupon zniżkowy, na którym bardziej mi zależało niż na pudełku :*

    OdpowiedzUsuń