beauty & lifestyle blog

czwartek, 19 lipca 2012

Propozycja nie do odrzucenia :)))

Specyfików do włosów w moich zasobach dostatek (rany Julek, kiedy ja to wszystko zużyję???), ale i tak nie mogłam przejść obojętnie wobec propozycji współpracy z marką Green Pharmacy, która poprosiła mnie o testy dowolnie wybranych produktów do ich pielęgnacji. No to sobie wybrałam! :DDD



OLEJEK ŁOPIANOWY
Z CZERWONĄ PAPRYKĄ
stymulujący wzrost włosów






ELIKSIR ZIOŁOWY
do włosów łamliwych, zniszczonych oraz farbowanych






JEDWAB
serum na łamliwe końcówki






W paczce jako niespodziankę znalazłam też 

BALSAM
do włosów przeciw wypadaniu






Buteleczki stylizacyjnie nieco trącą myszką, budząc skojarzenia z tradycyjnymi recepturami, ale jest to zamierzone i koresponduje z ich zawartością, pełną ekologicznie czystych składników pochodzenia roślinnego. W rezultacie Green Pharmacy wzbudza zaufanie, przynajmniej moje. Same widzicie, że to była propozycja nie do odrzucenia :DDD

82 komentarze :

  1. też jestem w fazie testów, dodatkowo już jakiś czas temu zaopatrzyłam się w kilka produktów tej firmy i moje włosy póki co są zachwycone :) widocznie ziołowo pielęgnacja służy przetłuszczającym się włosom, bo teraz mogę myć je spokojnie co dwa dni (a zawsze myłam codziennie) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Panno Joanno, poważnie? Ja też myję codziennie ... Czyli jest jeszcze dla mnie nadzieja :DDD

      Usuń
    2. Poważnie :) nie wiem czy to tylko kwestia tego bo przestałam też suszyć itd. ale działa ;)

      Usuń
    3. Ja muszę suszyć, ba same schną parę godzin :/

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Sauria, a co jest w twoim zestawie? :)

      Usuń
    2. też ten jedwab, oprócz tego moc żen-szenia i olejek łopianowy :)

      Usuń
    3. To w sumie podobnie. Ciekawa jestem, jakie będziemy miały wrażenia, czy porównywalne :)

      Usuń
  3. Gratuluję współpracy ..;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ala, dzięki, mam nadzieję, że za jakiś czas będę miała dla Was same pozytywne recenzje!

      Usuń
  4. Czekam na recenzje:) Zwłaszcza eliksiru ziołowego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Diary, a mnie najbardziej chyba ten olejek łopianowy ciekawi :)

      Usuń
  5. Aż Ci zazdroszczę bo obszukałam ostatnio wszystkie sklepy w mojej okolicy szukając olejków i balsamów tej firmy, lecz niestety z marnym skutkiem :( Czekam więc na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kizia, kremy do rąk / stóp widziałam ostatnio w Rossmannie, ale niestety nie zwróciłam uwagi, czy mają produkty do włosów.

      Usuń
    2. Właśnie obszukałam ostatnio 3 Rossmany w okolicy i nawet kremów nie było :/ Jakiś zacofany ten mój rejon czy co :/

      Usuń
    3. KiziaMizia, mam wrażenie, że te produkty pojawiły się na razie na południu Polski (firma jest z Krakowa). Widziałam pełny asortyment w Rossmannach w Krakowie i w Bielsku.

      Usuń
    4. No zgadza się, ja mieszkam na południu :)

      Usuń
  6. żałuję że nie mam:( najbardziej jestem ciekawa olejku stymulującego wzrost włosów, coś takiego by mi się przydało..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kamyczek, mam nadzieję, że zadziała :) Ja co prawda włosy mam długie, ale mogłyby być jeszcze dłuższe, no nie? :DDD

      Usuń
    2. mam to samo:) uwielbiam długie włosy! czekam na recenzje!:))

      Usuń
  7. Cudności, sama bym z wielką chęcią je przygarnęła ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. też testuję - szampon, balsam i olejek ;)
    od wczoraj dopiero ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alieneczka, ja jeszcze nie zaczęłam, chciałam najpierw wszystko pokazać w "dziewiczym" stanie ;)))

      Usuń
  9. Gratuluję!

    Miałam balsam z Green Pharmacy i bardzo odpowiadał włosom. Skuszę się też niedługo na eliksir. Olejków niestety nie mogę nigdzie dostać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beauty, może ten link ci pomoże? :*

      http://www.elfa-pharm.pl/gdzie-kupic/

      Usuń
  10. No to teraz pozostaje tylko testować :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba zakupię ten olejek łopianowy dobrze się zapowiada.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kupiłam dziś ich krem do rąk, po pierwszych testach jestem bardzo zadowolona :) Olejek łopianowy i eliksir do włosów też mnie mocno kusiły, czekam na recenzje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ev, a gdzie je widziałaś? Bo dziewczyny bezskutecznie szukają.

      Usuń
  13. no super! jestem ciekawa tego olejku łopianowego stymulującego porost włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super, czekam na recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dobrych specyfików do włosów nigdy dość... :) ciekawa jestem czy na prawdę działają. Ja po obmyciu włosów i odżywieniu jeszcze na ostatek płukam włosy w siemieniu lnianym, rozcieńczonym w wodzie, pięknie później się błyszczą. Chyba się też skuszę na któryś z olejków. Fajny post pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maya, ja myję włosy codziennie, jakoś nie wyobrażam sobie, żeby przedłużać tę czynność o dodatkowe płukanie. Ale od czasu do czasu, czemu nie? :)

      Usuń
  16. balsam do włosów stosowany jako maska- trzymany ok 40- 60 min daje rewelacyjne efekty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aktualnaa, o, dzięki za wskazówkę! Na pewno spróbuję tej metody :)

      Usuń
  17. świetne produkty:) gratuluję i czekam na recenzję:)

    OdpowiedzUsuń
  18. ale fajnie, gratuluję możliwości testowania tych cudeniek :)

    OdpowiedzUsuń
  19. A gdzie można kupić ich produkty? Może jakaś dziewczyna z Poznania podpowie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimie:
      http://www.elfa-pharm.pl/gdzie-kupic/

      Usuń
  20. Czekam na rezultaty i recenzję, Cammie :) Co do nabywania kolejnych kosmetyków, posiadając 3-4 innych napoczętych w danej kategorii też jest moim "hobby" niestety :D Dlatego zaczęłam "projekt denko" z początkiem lipca i nawet daję radę... niesamowite! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne buteleczki. Słyszałam o Green Pharmacy wiele dobrego, ale nigdy nie miałam styczności z tymi kosmetykami. Może się zdecyduję :) Gratuluję współpracy. Masz świetnego bloga :)
    [Kosmetyki-Vickie]

    OdpowiedzUsuń
  22. gratuluje! ja ostatnio macalam je w sklepie i chcialam kupic balsam do wlosow, w koncu sie jednak zniechecilam... aczkolwiek sama nie wiem jak parafina dziala na moje wlosy, nigdy nie probowalam. a taki balsam w zasadzie wlasnie z mysla o dociazaniu chcialam zakupic

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marie, szczerze mówiąc jeszcze nawet nie orientowałam się, jakie są ceny tych kosmetyków. Jeśli niewysokie, to może warto się zdecydować nawet dla eksperymentu?

      Usuń
  23. Wszystko mnie interesuje :)Walcze wlasnie z wypadajcymi wlosami, ale na szczescie rosna nowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ajka, ja obawiam się słynnego osłabienia włosów po ciąży, także kuracja na pewno mi się przyda :)

      Usuń
  24. Hmmm ciekawe, zwłaszcza ostatni produkt mnie ciekawi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beauty, balsam? Dziewczyny wyżej pisały, że świetnie się sprawdza w roli maski :)

      Usuń
  25. też zabieram się do testów bo paczuszka dziś przyszła.Jestem ciekawa tych babcinych buteleczek :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja też dostałam i też tak jak ty wybrałam ten olejek z papryką :) Jestem więc tym bardziej ciekawa twojego zdana na ego temat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedwabna, wiążę z nim spore nadzieje, bo przywykłam do bardzo długich włosów, a jakiś czas temu byłam zmuszona porządnie je podciąć. 10 - 15 cm poszło jak nic.

      Usuń
  27. Wszystkie wygladaja kusząco.Czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  28. teraz zabieram się za testy :) już nie mogę się doczekać! zwłaszcza olejku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bestia, czy ty już wyżej nie komentowałaś? :DDD

      Usuń
  29. Kurcze ,a ja kupiłam ich szampon i chyba nie daje rady z moimi włosami...ciekawa jestem Twoich odczuć wobec w/w produktów;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. LaNina, ja akurat szamponu nie mam, także trudno będzie mi się odnieść do twojej opinii :)

      Usuń
  30. Muszę poszukać sklepu, gdzie jest pełen asortyment firmy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tanyia, już parę razy wyżej wklejałam linki do lokalizacji sklepów :)

      Usuń
  31. Balsam mnie zainteresował,pozostaje mi czekać na recenzję! ;D

    OdpowiedzUsuń
  32. Używam teraz kosmetyków do włosów z GR, bo obkupiłam się na promocji w Rossmannie i jestem pozytywnie zaskoczona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bella, mam nadzieję, że moja reakcja będzie podobna :)

      Usuń
  33. Ponoć olejki z Green Pharmacy zawierają BHT, które jest szkodliwe (nawet w małych ilościach)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Is, dzięki za cynk, muszą dokładnie przyjrzeć się składom!

      Usuń
    2. Małe wyjaśnienie do BHT. Mimo że jest to składnik dopuszczony do kosmetyków i pełni rolę przeciwutleniacza dla olejów naturalnych nie będzie obecny w recepturach Green Pharmacy. Chcemy by nasze receptury były coraz lepsze.

      Usuń
    3. Dziękuję za informację!

      Usuń
  34. Ja testuję teraz eliksir. Jeżeli będzie dawał fajne efekty, to może pomyślę o kolejnych produktach GP.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Amantes, koniecznie daj znać, jak się u ciebie sprawdził :)

      Usuń