beauty & lifestyle blog

niedziela, 17 lutego 2013

Ładne rzeczy! (1)

Wiecie, że jak szukałam nazwy dla swojego bloga, rozważałam też opcję Ładne rzeczy!? Tak było. W zamierzeniu chciałam pisać szeroko o wszystkim, co mnie zachwyca, ale po drodze tak się zafiksowałam na tematyce beauty, że wyszło, jak wyszło :DDD Ostatnio jednak, obserwując, jak na moich ulubionych blogach pojawiają się posty o różnorodnych inspiracjach, niekoniecznie związanych z urodą i kosmetykami, pomyślałam, że może warto do tych pierwszych zamysłów w jakimś stopniu wrócić? Dlatego proponuję Wam nową serię wpisów, pod symbolicznym dla mnie tytułem Ładne rzeczy! Od czasu do czasu chciałabym po prostu pokazać Wam, co gromadzę w pękającym w szwach folderze Pomysły. Wrzucam tam wszystko, co mnie jakoś zainteresuje, czy w jakiś sposób poruszy. Co mi się spodoba po prostu! Z różnych dziedzin, bez ograniczeń. 

Na dobry początek coś z biżuterii, coś z wyposażenia wnętrz i coś z placu zabaw :DDD


Spójrzcie, jaki piękny pierścionek! Florentines, marka, która powstała z miłości do piękna, z pasji do tworzenia rzeczy niezwykłych, unikalnych, które zachwycają i pobudzają wyobraźnię.






Pierścionek prosty w formie, ale interesujący dzięki detalom, łańcuszkowi i temu uroczemu serduszku. Spokojnie, dla bardziej rockandrollowych dziewczyn jest też wersja z trupią czachą :DDD



Lubicie robótki ręczne? Ja bardzo. Patrzcie, co wpadło mi w oko. Chodnik Natural, handmade Manufaktury Splotów ---> KLIKChodnik wykonany ręcznie, na drutach z grubego bawełnianego sznurka w kolorze naturalnej bawełny.









Czyż nie jest uroczy? Ja robię na drutach, wiem, że to podstawowy, nieskomplikowany ścieg, ale jednak pomysł robi na mnie wrażenie. Genialny w swojej prostocie!


No i wisienka na torcie, coś, co chciałabym móc sprezentować za jakiś czas mojej córeczce, na co ze względu na zaporową cenę raczej się nie zapowiada. Sweet Cake (Beerd Van Stokkum), wielka wielofunkcyjna muffinowa foremka, mogąca służyć jako basenik, legowisko dla zwierząt, donica i cokolwiek sobie nie wymyślicie :DDD





















Zuzia miałaby fantastyczną piaskownicę, nie sądzicie? :DDD 



Dziewczyny, spodobały Wam się Ładne rzeczy!? Chcecie więcej postów tego typu? Czekam na jakiś feedback.


Tymczasem całuję,
Cammie.



127 komentarzy :

  1. Pierścionek jest piękny.
    Bardzo mi się podoba.
    Uwielbiam prostotę ze szczyptą pazura :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kraina, mam chrapkę na ten pierścioneczek, chyba przesunę z folderu "pomysły" do folderu "zakupy" :DDD

      Usuń
  2. te pierścionki bardzo mi się podobają
    ale cena jak za blaszkę nie do przyjęcia dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście że chcemy ;))

    Ja ta muffinka jest super, chcę taką :D

    OdpowiedzUsuń
  4. pierścionek jest mega piękny !!

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Katalina, i łazi mi po głowie już chyba za dwa lata ...

      Usuń
  6. Chcemy chcemy!;)Muffinka świetna:D jakby zrobić taką dużą *.* haha:) fajna, fajna. Pierścionek też bardzo ładny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czarna, noooo, to byłby konkretny kawał ciasteczka, pół miasta mogłabyś zaprosić na podwieczorek :DDD

      Usuń
  7. Pierscionek piękny :) ale ta muffinkowa foremka urzekła me serce haha :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super seria :) Zawsze jak widzę takie rzeczyorbione na drutach mam ochotę sama coś pokombinować, ale niestety guzik z tego wychodzi :P Nie mam talentu w przeciwieństwie do mojej mamy, która wydziergała mi już nie jeden sweterek. Zawsze jak je ubieram to słyszę "wow, gdzie go kupiłaś" :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosodrzewina, moja mama też różne rzeczy mi robiła. Ostatnio przerzuciła się na scraping i druty niestety poszły w kąt.

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Goldika, ty też masz dziecko, pewnie masz na nią podobne pomysły jak ja :DDD

      Usuń
  10. Zachwycam się tym pierścionkiem, jest super :D
    Świetny pomysł, chcemy więcej :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Taka babeczka zdała by się do przechowywania lakierów do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niecierpek, chyba moich, twoich i reszty blogerek :DDD

      Usuń
  12. Ten chodnik jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Aaaa, wielka foremka na muffinkę! :D
    Ciekawy pomysł na posty, też mam mnóstwo takich "inspiracji", może zacznę je wrzucać. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natalia, koniecznie, uwielbiam takie wpisy, zawsze coś tam sobie wypatrzę :)))

      Usuń
    2. No to co, zabieram się za tworzenie cyklu "Niedzielnych inspiracji". ;)

      Usuń
    3. Podrzuć linka, jak już coś opublikujesz :)

      Usuń
    4. Cammie, zapraszam. :)
      http://niczym-motyl.blogspot.com/2013/02/niedzielne-inspiracje-vol-1.html

      Usuń
  14. Faaajne! :) Babeczka dla kotów przydałaby nam się :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. WI, przewidziana jest nawet przez producenta jako ... kuweta, ale tego akurat zdjęcia postanowiłam nie wrzucać :DDD

      Usuń
  15. pierścionek jest cudowny, moja kolezanka dostała taki, tylko z grawerkiem :))
    a co do serii to świetny pomysł :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kamiluśka, szczęściara z tej twojej koleżanki :)

      Usuń
    2. zgadza się ;)) troszkę jej zazdroszczę :P

      Usuń
    3. Oj tam, same sobie kupić też przecież możemy :PPP

      Usuń
    4. o tym nie pomyślałam :D

      Usuń
    5. No weź, przecież to najprostsze rozwiązanie! :DDD

      Usuń
    6. zapomniałam w ogóle o tym rozwiązaniu, bo od dawnaaa nie kupowałam żadnych pierścionków :P

      Usuń
    7. Może pora nadrobić? :)))

      Usuń
    8. raczej tak :D musze przejrzeć całą ofertę Florentines :D

      Usuń
    9. Uważaj, popłyniesz :DDD

      Usuń
    10. mam nadzieję, że nie aż tak bardzoo :P

      Usuń
  16. pierścionek cudo! :)))
    ale skoro cena niekusząca to kiepsko..

    chcemy takie posty, chcemy! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mooonique, będą na pewno, już widzę, że post został ciepło przyjęty :)))

      Usuń
  17. Muffinkowa foremka jest boska! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. A bobasek w tej foremce jest przesłodki! :)
    Dodaję do obserwowanych i zapraszam do zaobserwowania mojego :)
    marionetka115.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marti, serdecznie cię witam, ale proszę na przyszłość, żebyś w komentarzach nie zostawiała linków tego typu :)

      Usuń
  19. Foremka jest świetna, szkoda, że cena wysoka. Śmiesznie jest ten nasz świat urządzony, że za coś tak prostego w formie i wykonaniu trzeba zapłacić dużo, bo jest to sygnowane nazwiskiem projektanta. Myślę, że jeszcze trochę poczekasz i znajdą się tańsze odpowiedniki.

    Nie wiedziałam, że robisz na drutach :) Ja też :) i na szydełku, choć ostatnio więcej na drutach. Najczęściej są to szale i chusty ( niewielką część moich wyrobów możesz zobaczyć na jednym z moich blogów ).
    Może i Ty pokażesz nam kiedyś jakieś swoje dziergadełko.
    Za mną chodzi narzuta na łóżko w sypialni, zbieram na nią włóczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ania, może źle się wyraziłam, ja POTRAFIĘ robić na drutach, ale już dawno niczego nie zrobiłam. Częściej właśnie szydełkuję, raz nawet obrus popełniłam :DDD

      Usuń
    2. Napisałaś "Ja robię na drutach", więc myślałam, że robisz :)
      Na szydełku robiłam serwetki i serwety. Mniejsze obrusy też, ale to kompletnie nie pasuje mi do mieszkania, wszystko co miałam to porozdawałam koleżankom, babci, ciociom :)
      Najbardziej lubię ażurowe cieniutkie chusty na drutach, bądź ażurowe szale.

      Usuń
    3. Ania, a można gdzieś te twoje cuda kupić albo zamówić? :>

      Usuń
    4. Jak Ci się coś podoba to daj znać :) Dogadamy się :)
      Nie wiem czy zerkałaś na blog.
      Jeżeli podobają Ci się szale ( można z tego również zrobić otulacz jak się zszyje końce) to mam sporo włóczek w domku - dasz znać jakie kolory Cie interesuję - prześlę CI zdjęcia włóczek i coś sobie wybierzesz :)

      Usuń
    5. Wiem właśnie, że masz drugiego bloga, ale nie zaglądałam jeszcze jakoś. Rozejrzę się, choć z drugiej strony mogłabym sama sobie zrobić :DDD

      Usuń
    6. Jak wolisz :)
      A blogów to mam nawet więcej ;)

      Usuń
    7. Kojarzę tylko ten, na którym piszesz o swoim synku, tam akurat zaglądam :)

      Usuń
    8. Mam jeszcze robótkowy :) Na blogspota przenoszę powolutku blog o swoim synku ( z onetu) i tworzę też stronę batten.pl o Juniorkowej chorobie :)

      Usuń
  20. Bardzo proszę o więcej Ładnych rzeczy :) Foremka - cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pierścionek i muffinkowa foremka wymiatają :)
    Chcemy więcej inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Adkara, cieszę się, że cykl "chwycił" :)))

      Usuń
  22. jestem za serią :)
    a pierścionek przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Chcę te foremki do muffinków ! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. France, w Polsce są dostępne na cellofan.pl :) Jedynie siedem stówek :DDD

      Usuń
    2. siedem stówek? Pewnie! :D

      Usuń
  24. Po miniaturce myślałam, że to cacuszko z Florentines to bransoletka - również byłaby fajna! :)

    Jestem jak najbardziej za tą nową serią, lubię takie posty. Dlatego właśnie sama nie prowadzę bloga stricte urodowego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chwila, u mnie chyba też jest sporo innych treści, nieprawdaż? ;)

      Usuń
    2. Pewnie tak, ale ja właśnie tak lubię! Po cichu dodam, że takie pisanie wyłącznie na jeden temat mogłoby po czasie stać się trochę nudne :) Tak mi się wydaje, co o tym sądzisz? :)

      Usuń
    3. Sądzę, że nasze życie nie samymi kosmetykami stoi i jeżeli decydujemy się wpleść w bloga wątki prywatne (co w moim przypadku nastąpiło dawno temu), to inne treści są jak najbardziej na miejscu. Zresztą widać to po reakcjach czytelniczek, zwykle ciepło przyjmujecie moje propozycje :)))

      Usuń
  25. pierscionek mnie urzekł :) chetnie bym taki ponosila

    OdpowiedzUsuń
  26. Muffinka wymiata... już sobie wyobrażam, jak Zuzia słodko by w niej wyglądała :)) może jakimiś wspólnymi siłami rodziców, babć, cioć uda się ja nabyć w drodze kupna ;))

    OdpowiedzUsuń
  27. podoba mi sie temat:)
    Na osatnim zdjeciu bardzo podoba mi sie lazienka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ilovemakeup, w moim typie akurat nie jest, ale muffinkowa wanienka dla dziecka wymiata :DDD

      Usuń
  28. Muffinkowa foremka jest genialna! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nena, marzę o takiej piaskownicy dla mojej Zuzi :)

      Usuń
  29. Odpowiedzi
    1. Idalia, podoba mi się też wersja z gwiazdką (nie wiem, czy zaglądałaś na stronę), ale serduszko jest chyba jednak bardziej urokliwe :)

      Usuń
  30. Super ta foremka :D

    Jestem za takim cyklem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. FF, już mam w głowie ze sto zastosowań :DDD Szkoda, że to takie drogie.

      Usuń
  31. Dopiero sprawdziłam cenę, grubo przesadzona! Ale może się przytrafi jakaś promo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. FF, obawiam się, że i promo tu nie pomoże :DDD

      Usuń
  32. uwielbiam takie posty! :)
    będę z wypiekami na twarzy czekać na kolejne :)
    pierścionek jest przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Smyku, mam już nawet kilka pomysłów, zapraszam za jakiś czas :*

      Usuń
  33. piękny jest ten dywanik !
    ehh...gdybym się zmobilizowała i kupiłą wreszcie to szydełko :P !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agusia, dywan robiony jest akurat na drutach, ale szydełko też daje mnóstwo możliwości :DDD

      Usuń
  34. Faktycznie ŁADNE RZECZY :) Pierścionek podoba mi się najbardziej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bella, jest bardzo kobiecy, nie dziwię się, że tak wam się spodobał :)

      Usuń
  35. Chcemy!
    Pierścionek bardzo oryginalny. A muffinkowa foremka urocza!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sabb, no ja jestem pod jej absolutnym urokiem :DDD

      Usuń
    2. Myślę tylko nad tym, czy kształt ten nie utrudnia zanadto mycia. W tych rowkach może się zbierać uciążliwy brud.

      Usuń
    3. To oczywiście możliwe, ale z drugiej strony skoro to takie kosmiczne tworzywo, to może i daje się łatwo utrzymać w czystości :DDD

      Usuń
  36. Podoba mi się bardzo :D
    I cykl i te rzeczy też Cammie . A już babeczka mnie rozwaliła , genialna rzecz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mami, ktoś miał świetny pomysł, no nie?

      Usuń
    2. jako donica cudna !
      Ale dla dzidźka , jako piaskownica ,czy mały basenik też genialna :D

      Usuń
    3. Ja chciałabym coś takiego na piaskownicę :)

      Usuń
  37. Chcę taki pierścionek, koniecznie :-) Lubię r=takie proste, wpadające w oko rzeczy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mellody, aż brakuje obok przycisku "like", no nie? :DDD Też bym wcisnęła :DDD

      Usuń
  38. Pierścionek widziałam już u Gerdy, niezmiernie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iw, nie wiedziałam, że ktoś już go pokazywał! Gerdy nie czytam, kompletnie nie kojarzę niestety.

      Usuń
  39. pierścionek bardzo oryginalny, cudowny ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ten pierscionek jest piekny:)

    Taki bardzo moj:) choc pewnie taki nie bedzie:):P

    OdpowiedzUsuń
  41. lubię oglądać takie "piękne rzeczy" i liczę na więcej, pierścionek uroczy chociaż pewnie dla mnie mało funkcyjny:/ a dywanik owszem robi wrażenie swoją prostotą!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bogusia, o, widzę, że ci internet "wróciło" :DDD

      Usuń
  42. ten pierścionek jest super, też chcę!

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo fajny pomysł z takimi postami, miła odmiana :) Te muffinowe foremki są świetne :D Można je wykorzystać na naprawdę wiele interesujących sposobów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olfaktoria, też tak właśnie myślę i bardzo żałuję, że są tak drogie.

      Usuń