beauty & lifestyle blog

środa, 27 lutego 2013

Tańsza alternatywa :)

Nawiązując jeszcze do wczorajszego posta, którego jednym z bohaterów był brokat Pink yet lavender z kolekcji O.P.I. by Mariah Carey, dziś chciałabym zestawić go z dużo, dużo, dużo tańszym brokatem Wibo z serii Futura Trend Edition (nr 3). Jak na moje oko, kolorystycznie są bardzo zbliżone.






Owszem, O.P.I. wydaje się bardziej nasycony, ale to przede wszystkim dlatego, że różowe drobiny brokatu w Pink yet lavender są mniejsze i jest ich o wiele więcej niż w jego odpowiedniku z Wibo, w którym z kolei więcej jest srebrnego glitteru. Nieznaczna różnica dotyczy też kształtu drobin, różowy brokat w O.P.I. jest okrągły, w Wibo sześciokątny. Zauważam też, że brokat z Wibo jest bardziej ... hmmmm .... metaliczny? Ma jakby większą skłonność do odbijania światła. Ale to w sumie detale, ostatecznie na paznokciach wyglądają może nie identycznie, ale naprawdę dość podobnie. 

Efekt, jaki daje O.P.I., jest co prawda szlachetniejszy i bardziej stonowany, uważam jednak, że Wibo może być dla niego alternatywą, zwłaszcza jeśli nie mamy ochoty wydawać na tego typu dekor większej sumy. O.P.I. to wydatek rzędu powyżej 40 zł, lakiery Wibo z serii Futura Trend Edition kosztują zaledwie 6,50 zł. To jednak przepaść cenowa, prawda?

Mam nadzieję, że zaciekawiłam Was tym zestawieniem. Dajcie znać, co myślicie o tańszych zamiennikach produktów z górnej półki.


Buziaki,
Cammie.


Maybelline
Dream Touch Blush
dla Ciebie!



63 komentarze :

  1. dobrze że napisałaś post o tańszej alternatywie :) najpierw kupię Wibo a może potem posunę się dalej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kamiluśka, tylko z tego, co mi dziewczyny pisały, ten akurat nr 3 dość trudno dostać, sprzedaje się na pniu :)

      Usuń
    2. Mam nadzieję, ze też uda mi się go kupić. W razie czego w Opolu jest kilka Rossmannów :D

      Usuń
    3. no cóż będę na niego polować jak lwica ;p ale z małym ograniczeniem ;)) nie chcę wyglądać jak kobieta którą ostatnio spotkałam w Rossmannie :D

      Usuń
    4. Milky, to może gdzieś znajdziesz. Ja ich w każdym razie dawno na półkach nie widziałam, a regularnie odwiedzam dwa rossmanny.

      Kamiluśka, a cóż to za kobieta, że takie wrażenie na tobie zrobiła? :DDD

      Usuń
    5. dwie kobiety zacięcie walczyły o ostatni puder sypki (nawet nie zobaczyłam firmy), puder się zniszczył i chyba wiadomo jak wyglądały :))

      Usuń
    6. do tej pory kiedy mijam tamto miejsce przypominam to sobie. Ludzie w sklepie mieli niezły ubaw..

      Usuń
    7. Nie dziwię się :DDD

      Usuń
  2. chętnie bym zobaczyła porównanie na paznokciach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana Freniu, mam ograniczone moce przerobowe :DDD Jak będzie okazja, sama sobie porównasz :DDD

      Usuń
    2. ja też czekam na takie porównanie!

      Usuń
    3. Tamit, zobaczę, co da się zrobić :DDD

      Usuń
    4. Cammie,
      O to samo chciałam postulować.
      Pokaż na pazurkach

      Usuń
    5. Cammie, jesteś przegłosowana ;D Żarcik, byłoby miło, gdybyś znalazła na to chwilkę :*

      Usuń
    6. Widzę właśnie, że nie mam nic do gadania :DDD

      Usuń
  3. pokazałabyś na pazurkach obok siebie :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obs, akurat mam dziś na paznokciach fioletowy piasek, i tak nie byłoby nic widać. Musiałabym cyknąć fotkę w bardziej sprzyjających okolicznościach, może jeszcze edytuję :)

      Usuń
  4. Już od dawna chciałam ten lakier, ale zawsze jest wyprzedany :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. France, u mnie to samo, miałam farta, że się załapałam :)

      Usuń
  5. mam z wibo inny trend, podobają mi się takie alternatywy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sauria, mi się jeszcze taki granatowy z tej serii podoba! Może się w końcu na niego skuszę :)

      Usuń
  6. Szkoda, że nie ma porównania na paznokciach. Niemniej na pędzelku efekt wydaje się bardzo zbliżony :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie zestawienie jest ekstra. Zdecydowanie jest to cena jaką jestem w stanie wydać na taki lakier :) Ciekawa jestem tylko, tak jak dziewczyny, jak się prezentuje na paznokciu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PaniLewczyk, wielokrotnie już go pokazywałam, szukaj pod etykietą "Wibo" :))) A to konkretne zestawienie postaram się jeszcze uzupełnić o dodatkowe zdjęcia.

      Usuń
    2. Ahh! To, to piękne maleństwo! :D To jeżeli o mnie chodzi to już nie musisz uzupełniać :))
      W sumie to nie wiem czy mi się nie podoba bardziej niż opi.

      Usuń
    3. Dla mnie opik jednak ładniejszy. Ale wibo ma bezkonkurencyjną cenę!

      Usuń
    4. No więc właśnie! Dlatego jak się ewentualnie zdecyduję na jakiś brokat to będzie to wibo. Jak na razie mam w domu 5 brokatowych, a do malowania tylko serdecznych spokojnie by mi starczył jeden :D Choć kusi to wibo, bo w końcu takiego nie mam :D:D

      Usuń
  8. Mnie lakierowe świecidełka nie kuszą.
    Ale, oczywiście, jestem na tak dla tańszych zamienników :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kraina, w tym konkretnym przypadku zamiennik jest naprawdę tani :)

      Usuń
  9. Ja jestem jak najbardziej za zamiennikami. Wolę mieć np. kilka tańszych lakierów, które wielokrotnie są naprawdę świetnej jakości niż inwestować małą fortunkę w jeden :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kaczmarta, czasami jednak te droższe są nie do podrobienia.

      Usuń
  10. Mam nadzieję, że uda mi się jeszcze gdzieś go znaleźć ;)
    Dziękuję, że napisałaś o tańszym zamienniku.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie to bardzo ciekawe, bo OPI mi się nieziemsko podoba, ale akurat mam kryzys finansowy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasia, wibo na kryzy bardzo dobrym rozwiązaniem jest :DDD

      Usuń
  12. Dobrze wiedzieć ;) proszę o więcej takich porównań ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ksenka, jeśli tylko będę miała co porównać, na pewno to zrobię :)

      Usuń
  13. A widziałaś Golden Rose Jolly Jewels? One są po prostu cudowne - może też będą odpowiednikami:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eveline, na pewno nie. Widzę, że przegapiłaś moje recenzje JJ ;)

      Usuń
    2. Już widzę:) U mnie wszystkie lakiery krótko się trzymają.

      Usuń
  14. jak dobrze wiedzieć, miałam w planach zakupić OPI ale teraz już wiem, że sięgnę po Wibo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pat, mam nadzieję, że jeszcze gdzieś go znajdziesz, podobno nie tak łatwo go kupić.

      Usuń
  15. Cammie Ty kusicielko! I teraz nawet nie mam wymówki, będę musiała go szukać i zakupić! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Cammie, a mogłabyś pokazać je oba obok siebie na paznokciach? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karotka, pisałam już wyżej, postaram się. Wczoraj nie miałam warunków, żeby zrobić takie zdjęcie. Jak edytuję tego posta, dam wam znać, żeby zainteresowanym nic nie umknęło :)

      Usuń
  17. to ja też czekam na fotę lakierów na paznokciach. lubię takie posty o zamiennikach. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Umbra, cieszę się, postaram się coś jeszcze wam zaproponować :)

      Usuń
  18. Te brokatowe lakiery świetnie wyglądają na paznokciach! Ja nie mam O.P.I., ale używam zamienników - jeden mam z H&M'u - ma trochę mniejsze drobinki , drugi z kolekcji Essence - jego drobinki są grubsze, bardziej porównywalne do O.P.I (też wiele osób o nim pisało), teraz na pewno sięgnę również po Wibo ;) POZDRAWIAM !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agata, mam właśnie jeden brokat z hm, ale jeszcze nie używałam, nowy zakup. Ciekawa jestem, jak się sprawdzi, bo cenę miał zacną, zaledwie piątaka kosztował :DDD

      Usuń
    2. Ja kupiłam swój w duecie, też za piątke na wyprzedaży ;) jak dla mnie sprawuje się całkiem okey ;) na paznokciach jest delikatny i ładnie się mieni ;D

      Usuń
    3. Mój też był w duecie, podzieliłam się z koleżanką, ona wzięła złotko, ja zieleń :)

      Usuń
  19. świetnie;) liczę na więcej takich postów;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Już od dawna poluję na ten lakier Wibo, ale nie mogę na niego trafić :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dżem, wiem, znika z półki z prędkością światła.

      Usuń
  21. Z tego co wiem, to ten lakier także zbiera pozytywne recenzję, więc zamiennikiem jest dobrym ;) Ja uważam, że jeżeli efekty są podobne to nie ma co wydawać 40 zł na OPI, skoro za mniej niż 10 zł można kupić świetną alternatywę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olfaktoria, wibo w ogóle całkiem sensowne ma te swoje lakierowe kolekcje :)

      Usuń
  22. Bardzo fajne zestawienie, dobrze wiedzieć, że i takie brokatowce mają swoje tańsze odpowiedniki.

    OdpowiedzUsuń