beauty & lifestyle blog

czwartek, 23 maja 2013

Pragnienia i potrzeby, czyli ekstra zniżka!

Jestem przekonana, że większość z Was na tę cudną nowinę już gdzieś się natknęła, ale pozwólcie, że i tak o tym napiszę, żeby nikomu nie umknęło. Bo okazja doprawdy zacna! Dziś w sieci Rossmann wystartowała akcja promocyjna dająca 40% zniżki na kolorówkę i pielęgnację twarzy!






Promocja trwa do 29 maja, ale podejrzewam, że przy tak atrakcyjnych rabatach półki szybko zostaną przetrzebione. Także biegiem do najbliższego Rossmanna!

Będę polować na Rimmel Wake Me Up (choć szczerze mówiąc obawiam się, że najjaśniejszy odcień i tak okaże się dla mnie za ciemny ... zobaczymy) i na jakiś fajny korektor pod oczy (może coś polecicie?), ale coś czuję, że na tym się nie skończy :DDD A Wy? Na co planujecie się skusić? Co by to nie było, udanych zakupów!


Buziaki, 
Cammie.





97 komentarzy :

  1. poszłam z listą i nie kupiłam nic nadprogramowego, jestem z siebie dumna :D.

    do mojego koszyka wpadł tonik z Eva Natura, liner i lakier matowy z Wibo. Skromnie, ale bez wariacji :)).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marta, twarda jesteś!
      Bardzo lubię ten tonik, chyba zrobię zapas. I tak jest tani, a z taką zniżką, to w ogóle jak za darmo.

      Usuń
  2. ja już po szaleństwie, jeszcze jutro tylko masełko Revlonu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cuks, to te masła są w rossmannie???

      Usuń
    2. są, jest szafa Revlonu w Łodzi :D

      Usuń
    3. To chyba rzadkość, u mnie w mieście w żadnym rossie nie widziałam.

      Usuń
    4. u mnie też nie widziałam :(

      Usuń
    5. Esy, właśnie dlatego nie dowierzałam. Zazdroszczę ci, Cuks :)))

      Usuń
    6. szafa jest w Manufakturze, ale dzisiaj był jakiś błąd i przeceniona będzie dopiero od jutra, więc biegne po masełko, bo jak każdej tak mówiły to będzie masakra i nic mi nie zostanie :( :D

      Usuń
    7. Biegnij z samego rana!

      Usuń
    8. Pamiętam jak w Hebe była -40% na Revlona.. co to się wtedy działo.. :D ledwo złapałam swoje masełko wtedy, ostatnie było mimo że poszłam rano :D ja do Rossmanna wybieram się jutro i też chyba zrobię zapas toników z Evy Natury, to moje najnowsze odkrycie i jestem nim zachwycona :)

      Usuń
    9. Mssunflower, używałam go bez przerwy przez kilka dobrych miesięcy, teraz pewnie do niego wrócę, zrobię sobie konkretny zapas :)))

      Usuń
  3. Ja już na Rossmana "napadłam" :D Kupiłam zapas maseczek, płyn do demakijażu oczu i dwa piękne lakiery do paznokci :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ania, a ja niestety nie wyrwę się przed sobotą, obawiam się, że puste półki zastanę :///

      Usuń
    2. U mnie o dziwo było prawie całkowicie pusto, więc na spokojnie mogłam wziąć to co chciałam :)

      Usuń
  4. Właśnie wróciłam z zakupów. Do koszyka wpadł bronzer Lovely, dwa lakiery Wibo i żel do mycia twarzy AA. Było troszkę ludzi, jednak obyło się bez tłumów.;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klamarta, to dobrze wróży, mam nadzieję, że i w sobotę tak będzie.

      Usuń
  5. I ja zaszalałam, mam 3 nowe lakiery (wszystkie różowe, ale oczywiście każdy inny! :D), BB krem garniera (lubię), liner L'Oreala i tusze - Wibo i Lovely, czaiłam się na nie już dawno. Chyba wrócę jeszcze po najnowszy tusz L'Oreala i jeszcze jeden lakier... Nie, nie różowy, cielisty :D

    PS. Rossmann zapomniał poinformować, że promo na pielęgnację twarzy dotyczy twarzy damskiej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. FF, panowie mogą się poczuć dyskryminowani! I słusznie, bo co to niby ma znaczyć?

      Usuń
    2. Mój właśnie musiałby się obejść smakiem, a potem używać mojego kremu, gdyby nie alternatywna promo pt. cena na do widzenia ;) Fajne kremy Dermiki mu wyhaczyłam :)

      Usuń
    3. B. od lat trzyma się Yves Rocher, także pewnie i tak nie zwróciłabym uwagi. W każdym razie super, że jednak załapałaś się na jakąś zniżkę.

      Usuń
  6. Aaa ja jestem przed i mam listę czaje się na wake me up, healthy mix i maskarę :) bewnie jeszcze jakąś pomadkę wezmę xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sara, też właśnie mam ochotę na wake me up, bo uwielbiam rozświetlające podkłady, ale obawiam się, że nie znajdę dla siebie odcienia.

      Usuń
  7. Ja dzisiaj poczyniłam część zakupów - pomadka i ołówek do brwi, a może jutro jeszcze dokupię jakieś lakiery do paznokci. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Siostra, pewnie, że tak, w końcu zniżka rzędu 40% nie zdarza się codziennie!

      Usuń
  8. Waham się cy iść jeszcze dzisiaj czy czekać do jutra...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Katalina, idź dzisiaj. Gdybym miała taką możliwość, sama bym poszła. Im szybciej się wybierzesz, tym większy będziesz miała wybór. Rossmann w regulaminie pisze: do 29 maja lub do wyczerpania zapasów. Czyli raczej do wyczerpania zapasów :DDD

      Usuń
  9. Byłam, ale niewiele wydałam. Za to mam ładny lakier do paznokci i szminkę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tenebrity, przecież nie chodzi o ilość, najważniejsze, że jesteś zadowolona i masz to, co naprawdę chciałaś :*

      Usuń
  10. Wake me up jest dość ciemnawy... Ja już zrobiłam małe zakupy, jutro polecę chyba po więcej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zoila, wiem właśnie, oglądałam jakieś swatche ... No ale pomacam sobie, zobaczę. Jak nic z tego nie będzie, to kliknę revlon photo ready na all albo ebay.

      Usuń
  11. Ja już dziś dopadłam Rosska :) Gdyby nie to, że mam totalną katastrofę w budżecie to chyba wyniosłabym pół pielęgnacji, bo kolorówka tym razem jakoś skromnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kaczmarta, na pocieszenie ci powiem, że te duże zniżki to ostatnio rossmannowa specjalność, to już trzecia taka akcja w przeciągu pół roku. Także pewnie niebawem znowu będziemy miały podobną okazję :)

      Usuń
  12. Ja również kupiłam kilka rzeczy,ale bez zbędnych szaleństw :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ziuzia, najważniejsze, że masz, co chciałaś :)

      Usuń
  13. Byłam, kupiłam to co chciałam, ale nie wszystko było więc 'wynagrodziłam sobie to" czym innym ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszytko co chciałam to dziś kupiłam;) Puder z Burżuła;) korektor, peeeling i płyn do demakijażu;) Ale myślę ciąglę nad jakimiś lakierami....;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewa, coś czuję, że jeszcze po nie wrócisz :DDD

      Usuń
  15. Ja czaję się na jakiś podkład Bourjois i dobry korektor, ale na razie nie mam swoich faworytów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klaudia, jeśli chodzi o korektor, to ja właśnie od kilku lat wierna jestem bourjois healthy mix, mam już chyba trzecią tubkę. Jest niezwykle wydajny, a w cenie obniżonej o 40% grzech nie brać!

      Usuń
  16. akcja trwa do 29.05? , myślałam ,że do 26-go

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ania, napisane czarne na białym, a raczej białe na czerwonym ;)))

      http://www.rossnet.pl/Promocje

      Usuń
  17. Ja już zakupy zrobiłam, ale kusi mnie jeszcze parę rzeczy...dzisiaj kupiłam swoją pierwszą pomadkę Wibo Eliksir i chyba dokupię inne kolory, bo zapowiada się świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asia, już parę razy robiłam podejście do tych pomadek, ale jak widzę te ubabrane, połamane testery, to mi się odechciewa :/

      Usuń
  18. Ja nie umiem w miejscu usiedzieć z podekscytowania :DDD
    Mam zamiar kupić podkład,tusz od Wibo,pomadkę od Alterry i zapas maseczek :DDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agusia, to dlaczego już dziś nie pobiegłaś na zakupy? :DDD

      Usuń
  19. oj oj ja to poszalałam na dwa razy. Ale mam dwa lakiery, tusz dla siostry, duuzo maseczek, krem dla mamy, kilka peelingów i tonik o którym ktoś już wspomniał. aa i dwie pomadki. biedny portfelik :(

    OdpowiedzUsuń
  20. ja tam jakiejs wielkiej potzreby nie mialam ale wyszlam z 2 lakierami UV maselkiem nivea szamponem i podkladem szalu jakiegos niema ale zawsze to cos :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwyczajna, mimo wszystko coś tam upolowałaś :)

      Usuń
  21. Ja kupiłam tylko 1 lakier do paznokci Sally Hansen nr 454:) Pod kolor bluzeczki jaką niedawno mi kupił mąz, także jestem zadowolona :)) Tarzowo ostatnio wygrałam kosmetyki Decubal na fb i jestem zaspokojona, więc nie brałam nic :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tanyia, o! Ja chyba też się skuszę na SH! Jeszcze nigdy żadnego kolorowego lakieru od nich nie miałam, dobra okazja, żeby wypróbować :)

      Usuń
    2. Warto, bo jest tak fajny, że jutro wrócę po następnego chyba ;)

      Usuń
    3. Pewnie, nie żałuj sobie :DDD

      Usuń
  22. Ja zdecydowałam się na korektor Burżuja :) Healthy mix, podkład też Burżujka Flower perfection i różowy cień loreal infalible. Ale jeszcze wrócę po więcej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Denticoo, pisałam już wyżej, uwielbiam ten korektor!

      Usuń
  23. Ja oczywiście już byłam w rossmanie ale czuję jakiś niedosyt jeszcze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Katarzyna, spokojnie, nad tym można jeszcze popracować ;)))

      Usuń
    2. To widzę że nie tylko ja ^^ zostawiłam ok. 8 dych a nadal mi mało, oj... z tymi pragnieniami w sloganie to się zgodzę :D

      Usuń
    3. Miratell, tak to już jest, że apetyt rośnie w miarę jedzenia :DDD

      Usuń
  24. Kupiłam kremy Tołpy dla koleżanki, a dla siebie nowy Healthy Mix, pomadkę Rimmel Asia, liner Rimmel i korektor Affinitone :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nena, widzę, że szturmem zaatakowałyście szafy Bourjois :D

      Usuń
  25. Kupiłam płyn micelarny tylko. Oglądałam kolorówkę i jakoś niczego nie zapragnęłam.

    Jeśli chodzi o korektory pod oczy, polecam Match Perfection Rimmel. Jest lekki, nawilżający, nieźle kryje, a do tego rozświetla.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Atqa, jeśli rozświetla, to wezmę go pod uwagę, właśnie czegoś takiego szukam! Dzięki :*

      Usuń
  26. Ross przeżywa wielki nalot blogerek kosmetycznych :) gdybym była w PL może bym się na coś skusiła.. a tak to klops ;) ale udanych łowów Tobie życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak ja, tylko sie wkurzam, ze u mnie nie ma Rossmana i tym podobnych:(
      A co do Wake me up to mam i jestem srednio zadowolona, szybko schodzi i blyszczy sie jak kula dyskotekowa ... Chociaz kolor ladny i aplikacja przyjemna...

      Usuń
    2. Marti, dzięki! Ja z kolei z chęcią załapałabym się na twoje miejscowe zniżki ;)))

      Usuń
    3. Lemesos, ja lubię rozświetlające podkłady, bardziej obawiam się koloru, zwykle drogeryjne podkłady są dla mnie za ciemne.

      Usuń
  27. Nie strasz ,bo ja dopiero dziś się wybieram ...i , że niby co ? posprzątać ? :P

    Na 100% jakiś tusz przytule zachimiczyć , puder w Bourjois dla Młodej ,bo ona tylko ten ... i tez czuje ,ze to początek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mami, widzę, że córa ma już bardzo konkretne wymagania :DDD

      Usuń
    2. błagam ... :/ jest gorsza niż ja , serio
      Ja w jej wieku nie wiedziałam co to maseczka , czy krem jeden na dzień ,drugi na noc ... hahaha ..ewnetulanie mama nakrzyczała zimą ,aby Nivea zarzucić ,bo mróz :P

      I co byłaś ? spolowalaś coś ?

      Usuń
    3. A gdzie tam, jutro idę. Naoglądałam się swatchy i raczej z tego Wake Me Up rezygnuję, na bank będzie za ciemny. Teraz celuję w Match Perfection :DDD

      Ja też długi czas używałam kosmetyków bardzo umiarkowanie, to jednak inne czasy były. Dla dzisiejszych młodych dziewczyn nie do wyobrażenia. Zero sieciowych drogerii, zero internetu, a w łazience podstawowy zestaw rodzinnych kosmetyków. Jakieś epizody z kolorówką oczywiście jako nastolatka miałam (co najwyżej tusz do rzęs i puder!, na dobrą sprawę zaczęłam malować się dopiero na studiach. A pierwszy róż kupiłam już pracując! Śmiech na sali, no nie? :DDD Za to teraz nadrabiam :DDD

      Usuń
  28. Ja oczywiście miałam postanowienie, że nic na razie nie będe kupowała.. i co? promocja w Rossmanie. Wybieram się jutro. Zakupię coś dla mojej Mamy, a dla siebie tylko coś do oczyszczania twarzy, oraz jakiś różowy wakacyjny lakier do paznokci moich stóp.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paulina, ja też mam ochotę na lakier, stawiam na sally hansen tym razem :)

      Usuń
  29. Pójść do Rossmana i kupić tylko żółty tusz lovely oraz płatki kosmetyczne XD a powinnam wyjść z pełnymi torbami :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marilyn, nie mów hop, do końca promocji jeszcze parę dni :PPP

      Usuń
    2. uwierz mi jak jeszcze dokoptowałam ostatnią notkę to jestem już pełna jeśli chodzi o kosmetyki :)

      Usuń
    3. Nie wierzę, chciejstwa nigdy się nie kończą :DDD To tylko kwestia czasu :DDD

      Usuń
  30. Ja jutro pójdę.. Kupię jakiś korektor i tusz :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kamiluśka, jak tam zakupy? :)))

      Usuń
    2. Oczywiście jak to u mnie .. po za listą kupiłam jeszcze lakiery i puder :)

      Usuń
  31. byłam, kupiłam jedynie piankę do mycia twarzy za obłędną cenę 5,50 :) oraz typowo zachcianka pędzel eco tools typu flat top za 25 zł. i nic więcej, nie wiem nic mnie nie kusiło...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bogusia, ja mam ochotę na ten wachlarzyk z eco tools, byłby chyba fajny do bronzera.

      Usuń
  32. Wybieram się jutro.
    Z listą :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja byłam bardzo ostrożna i wzięłam tylko micel Bourjois i tusz Lovely:) Jestem z siebie dumna.

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie mam sprecyzowanych planów co do zakupów,ale na pewno nie wrócę z pustymi rękoma :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olfaktoria, ja wybieram się dopiero jutro, boję się, że już nic nie będzie :/

      Usuń
  35. jak się załapię to kupię lakier, muszę od teraz czyhać na promocje z reguły nie zwracam na nie uwagi a to błąd i najczęściej jak się trafiają to mam już kupione wszystko co potrzebne a zapasów lubić nie robię więc odpada ale teraz będę pamiętać bo szkoda tracić takie okazje :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ola, też czasem mi się to zdarza, kupię coś, a za dwa dni słyszę, że jakaś mega promocja właśnie dany produkt objęła :DDD

      Usuń
  36. Odpowiedzi
    1. Serduszko, no i, no i, no i???

      Usuń
    2. Wybrałam sobie drobny prezent na poprawę humoru, od mojego P. :)))

      Usuń
    3. Już ja znam takie zakupy na poprawę humoru :DDD

      Usuń