beauty & lifestyle blog

poniedziałek, 24 września 2012

Pieniądze szczęścia nie dają ...

artykuł sponsorowany


... dopiero zakupy! A najwięcej szczęścia to zakupy ze zniżką :DDD Jeśli kochacie okazje i nie przejdziecie obojętnie obok żadnego rabatu, to dzisiejszy post piszę specjalnie dla Was! Zapraszam na konkurs organizowany wspólnie z CupoNation.pl KLIK:)))

CupoNation to nowy serwis, który gromadzi kupony rabatowe do przeróżnych internetowych sklepów (żeby wymienić choć kilka: Douglas, Rossnet, Yves Rocher, Empik, Merlin, Smyk, Bershka, C&A), umożliwiając nam okazyjne zakupy online. Kupony upoważniać będą do zniżek, ale nie tylko, dzięki nim będzie można liczyć na przykład na bezpłatną dostawę czy oferty typu dwa produkty w cenie jednego. Na portalu pojawiać się będą także praktyczne porady dotyczące mądrego i oszczędnego kupowania, umiejętności korzystania z wyprzedaży, porównywania i wyszukiwania najlepszych ofert. 






Zainteresowane? :))) Jeśli tak, zachęcam do udziału w konkursie, w którym nagrodą dla jednej z Was jest bon o wartości 100 złotych do wykorzystania na zakupy poprzez CupoNation! 






Zasady są banalnie proste, wystarczy, że wypełnicie krótką, składającą się z kilku pytań ankietę. Ale oczywiście udostępniam dokładny regulamin, zapoznajcie się z nim.


1. Konkurs organizowany jest przez serwis CupoNation.pl. Realizowany jest na zasadach określonych niniejszym Regulaminem i zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa. 
2. Sponsorem nagród jest serwis CupoNation.pl. 
3. Niniejszy konkurs adresowany jest do wszystkich czytelników bloga. 
4. Uczestnicy konkursu mają za zadanie wypełnić ankietę oraz odpowiedzieć na pytanie: W jaki sposób najlepiej CupoNation mogłoby zachęcić Ciebie do regularnego korzystania z serwisu? Każdy uczestnik może wypełnić ankietę tylko raz. 
5. Termin wypełniania ankiety upływa z dniem 30 września 2012 r. 
6. Uczestnik wypełniając konkursową ankietę tym samym przyjmuje warunki Regulaminu konkursu i wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U.Nr.133 pozycja 883). 
7. Nagrodą główną w konkursie jest bon na zakupy zrealizowane przez portal www.CupoNation.pl o wartości 100 pln. Nagroda nie podlega zamianie na inną. 
8. Werdykt zostanie ogłoszony 1 października 2012 r. O wygranej zwycięzca zostanie poinformowany za pośrednictwem serwisu http://no-to-pieknie.blogspot.com/, a nagroda przekazana zostanie zwycięzcy w ciągu 7 dni kalendarzowych od otrzymania danych adresowych. 
9. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.). 
10. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem rozpoczęcia konkursu i obowiązuje do czasu jego zakończenia. W sprawach nie określonych w niniejszym regulaminie zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego oraz innych przepisów powszechnie obowiązujących.



Konkurs trwa od dziś do 30 września. Zwyciężczyni zostanie wyłoniona przez serwis, wynik ogłoszę, jak tylko otrzymam informację, komu dopisało szczęście. A tymczasem zapraszam do wypełnienia ankiety!




Życzę wszystkim powodzenia! Nie musicie zostawiać żadnych informacji w komentarzach, choć miło mi będzie, jak dacie znać, czy zagrałyście. Zachęcam Was natomiast do dyskusji o zakupach z wykorzystaniem kodów rabatowych. Lubicie, korzystacie? Co myślicie o idei podchwyconej przez CupoNation?

31 komentarzy :

  1. Ja to jestem totalnie zielona w kwestii tego typu serwisów :) To dla mnie czarna magia! Moja mama ogarnęła temat szybciej niż ja i dzięki jej niespożytej ciekawości do nowinek, spędziliśmy miłe wakacje z grouponowej oferty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serduszko, i gdzie się wybrałyście?
      Groupon opinie ma różne, ale ja parę razy korzystałam i byłam zadowolona :)

      Usuń
    2. Spędziliśmy tydzień w Kotlinie Kłodzkiej :) Za cztery osoby (nie licząc naszego maleństwa) zapłaciliśmy jak za dwie!

      Nie obyło się oczywiście bez problemów, standard też nie powalał, ale w sumie w ogólnym "rozrachunku" to były jedne z lepszych wakacji w moim życiu :)

      Usuń
    3. Nie dziwię się, Kotlina jest super! Znam te okolice bardzo dobrze :)))

      Usuń
    4. Ja byłam pierwszy raz w tych rejonach i na pewno tam wrócę! :)

      Usuń
    5. Ja też wracałam wielokrotnie :)

      Usuń
    6. Do jakiejś konkretnej miejscowości czy ogólnie do kotliny? :) My bazę mieliśmy w Lewinie, ale szczególnie urzekła mnie Kudowa :)

      PS. Wypełniłam ankietę, a co mi tam, raz się żyje :)

      Usuń
    7. Najczęściej do Karłowa i do samego Kłodzka. W Kudowie też byłam parę razy :)

      Powodzenia w konkursie!

      Usuń
    8. W Kłodzku byliśmy przejazdem, a do Karłowa nie dotarliśmy jakoś. Jeszcze zdążę to nadrobić :)

      Dziękuję i życzę miłego wieczoru :)

      Usuń
  2. Ja również wypełniłam ankietę.;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że znajdę tam coś ciekawego :) Ankieta wypełniona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Box, myślę, że oferta jest na tyle spora, że pewnie coś znajdziesz :) Sama ostrzę sobie ząbki na parę rabatów :)))

      Usuń
  4. Jak przystało na zakupoholiczkę - wypełniłam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. musiałam wypełnić :) kupony, kuponiki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Palulina, zgaduję, że aż ci się oczka zaświeciły, co? :DDD

      Usuń
  6. Początkowo byłam negatywnie nastawiona- myślałam, że to skomplikowane, trudne w obsłudze. Wystarczyły dwie wizyty w serwisie, bym zmieniła zdanie :)
    Z chęcią wypełnię ankietę- a nóż się uda :)

    Dziękuję Ci kochana za informację o miniaturkach w Galerii Krakowskiej- dzięki Tobie udało mi się zdobyć jedną dla siebie! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasia, powodzenia! Za stówkę to już można jakieś zakupy fajne zrobić :)))

      I nie ma za co dziękować. Fajnie, że się załapałaś :)

      Usuń
  7. No i poszło :)) mam nadzieję, że wysłałam jeden raz, bo czasami moja przeglądarka płata figle :D

    OdpowiedzUsuń