beauty & lifestyle blog

sobota, 20 kwietnia 2013

Dzień Ziemi, czyli zniżki w The Body Shop

Post z cyklu Łap okazję! Jeśli macie na oku któryś z bestsellerów The Body Shop, to warto zainteresować się trwającą do 28 kwietnia akcją z okazji przypadającego w tym miesiącu Dnia Ziemi, dzięki której zakupu możecie dokonać z 22% rabatem :))) Wystarczy stawić się w salonie z pustym opakowaniem po dowolnym kosmetyku.






The Body Shop rozpoczyna wielką zbiórkę pustych opakowań po kosmetykach i nagradza swoich klientów za ten ekologiczny gest na rzecz naszej Planety. Akcja nawiązuje bezpośrednio do Światowego Dnia Ziemi, który obchodzony jest 22 kwietnia. Każda osoba, która do 28 kwietnia br. przyniesie do sklepu The Body Shop puste opakowanie po dowolnym kosmetyku, dowolnej marki, otrzyma 22 % rabatu na 22 najlepsze kosmetyki The Body Shop. Zebrane w ten sposób opakowania, oddamy do recyklingu.


Lista produktów objętych rabatem:

  • Absinthe Purifying Hand Cream
  • Aloe & Soft Linen Body, Room & Linen Spritz
  • Banana Shampoo
  • Bath Gloves (White)
  • Born Lippy (Strawberry Flavour)
  • Chocomania Body Butter
  • Define & Lengthen Mascara
  • Detangling Comb Ct Birchwood
  • Hemp Hand Protector
  • Nutriganics Smoothing Serum
  • Olive Shower Gel
  • Pink Grapefruit Shower Gel
  • Rainforest Radiance Hair Butter
  • Satsuma Body Mist
  • Shea Body Butter
  • Spa Fit Toning Massage Oil
  • Strawberry Body Polish
  • Tea Tree Oil
  • Vitamin C Facial Radiance Powder
  • Vitamin C Microdermabrasion
  • Vitamin E Moisture Cream
  • White Musk Libertine Eau de Toilette


Zainteresowanych odsyłam też na fejsbukowy fun page marki, gdzie toczy się ciekawy konkurs związany z akcją.






Z okazji Dnia Ziemi, The Body Shop zaprosił swoich fanów do stworzenia ekotorby. Projekty zostaną nagrodzone, a najlepszy wyprodukowany i rozdawany do zakupów w sklepach The Body Shop.


Wszystkie szczegóły odnośnie konkursu znajdziecie TUTAJ.


Życzę powodzenia i udanych zakupów!

Buziaki,
Cammie,




33 komentarze :

  1. Nie dalej, jak wczoraj kupiłam sobie pyszne masełko do ciała z 50% zniżką i scrub do stóp o 30% taniej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patrycja, właśnie w TBS? To jeszcze lepsze zniżki ci się trafiły!

      Usuń
    2. Tak właśnie tam, ale w UK, nie wiem jakie promocje oferuje TBS w PL niestety... Jednak pomysł z wymianką opakowania na rabat uważam za świetny, przypomina nam o dbałości o środowisko:)

      Usuń
    3. Aaaaa, to takie buty :DDD Zastanawiałam się właśnie, o co chodzi :DDD

      Usuń
  2. Ale super pomysł :) Na następne zakupy idę z pustym opakowaniem, 22% piechotą nie chodzi ;) Dzięki za informację! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Antonina, bardzo proszę :) Udanych zakupów! Mam nadzieję, że też będę miała okazję skorzystać :)

      Usuń
  3. Do TBS mam jakieś 300km, mieszkam w dziurze gdzie nic nie ma...no może poza Rossmannem i Naturą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mellody, u mnie TBS też nie ma. Oprócz Rossmannów i Natur mam jeszcze Yves Rocher i Douglas i w zasadzie to byłoby tyle.

      Usuń
    2. Gdybym miała Douglasa u siebie, to byłabym bankrutem w trzy minuty. :-)

      Usuń
  4. Ja do Tbs mam jakieś 20km ale też jeszcze nigdy u nich nie byłam a chyba warto.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Denticoo, zajrzyj kiedyś, sama się przekonasz :)

      Usuń
  5. Ja czekam na TBS w Poznaniu.
    Póki co, nie mam do tych kosmetyków swobodnego dostępu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ech, to nie dla mnie. Ani nie mam tego sklepu pod ręką, ani zaplecza na dodatkowe wydatki :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki za info, skuszę się może na masło chocomania.(o ile będę w tbs, w nast tyg, niby mam te 12 czy ile tam km, ale coś mi ostatnio nie po drodze)
    Pustych opakowań u mnie ostatnio pod dostatkiem, bo wykańczam w tym miesiącu sporo kosmetyków.

    Szkoda, że nie ma zniżki na masło brzoskwiniowe <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alena, z czekoladowej serii miałam balsam i peeling, uwielbiałam!

      Usuń
  8. Z taką zniżką trzeba coś kupić:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajnie,że są takie zniżki i akurat na Dzień Ziemi :D Ekologicznie :) Może mi się uda skorzystać z promocji :)

    OdpowiedzUsuń
  10. WOOOW zniżki w the body shop oznaczają, że trzeba się obkupić :D.
    pozdrawiam, Berries

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Berries, pewnie, jak masz ochotę na zakupy w TBS, to grzech nie skorzystać z okazji!

      Usuń
  11. moim zdaniem taka promocja powinna być zawsze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i to jest dobra idea!

      póki co jest jeszcze promocja na masła i peelingi Mixuj i Fixuj
      1 szt -65 zł
      2 szt - 120 zł
      3 szt - 140 zł

      Usuń
    2. Bogusia, chciałabym :DDD

      Mala, dzięki za info!

      Usuń
  12. takie okazje mnie omijają :( buu chlip

    OdpowiedzUsuń
  13. Z tą torbą to jakaś masakra o.o chcą listy znajomych, e-mail to rozumiem ale po jakiego im lista znajomych ? Już wiem teraz jak ten konkurs będzie się rozstrzygał -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sara, naprawdę? Ja tej aplikacji nie otwierałam, bo nie byłam zainteresowana konkursem, nie miałam pojęcia o takich zasadach. Rzeczywiście podejrzane ...

      Usuń
  14. Odpowiedzi
    1. Serduszko, ja niestety też nie, choć wydawało mi się, że będę miała okazję.

      Usuń
  15. Nie rozumiem szału na TBS, kosmetyki te są średniej jakości a ceny wywindowane w górę. Jest wiele kosmetyków tak samo dobrych jakościowo i tańszych.

    OdpowiedzUsuń