beauty & lifestyle blog

środa, 20 października 2010

Koń by się uśmiał ;)))

Referral fun! Chyba nie muszę już tłumaczyć, o co chodzi :) Bawcie się dobrze!


(Obrazek: www.mojageneracja.pl)


biało - granatowe tłuste i wodniste w środku

Za moich czasów były inne zagadki. Czarne na czerwonym jedzie po zielonym, na przykład ;)))


co symbolizują zielone oczy

Ja, jako znana specjalistka w tej materii, zaraz wszystko wyłuszczę. Słuchajcie, bo nie będę powtarzać :)

Oczy niebieskie - życie królewskie.
Oczy piwne - życie dziwne.
Oczy czarne - życie barwne.
Oczy zielone - ŻYCIE SZALONE!


jak użyć klik na blogu

Czy ja wiem? Może kliknąć? ...


oj mnichu mnichu ty zakonniku piosenka

Nie mam pojęcia, na której liście przebojów tego szukać :)))


bo duszy nie umyjesz mydłem

No raczej ... Ciekawe, co zainteresowany ma na sumieniu ;)


seks na ludowo foto

Pewnie! I co jeszcze! Fotek się zachciewa!!! Nie ten adres ;)))


Na koniec poszukiwacze piękna:

piękni Francuzi

piękne misie

pięknie zdobione przedmioty z pradawnych czasów


Hmmm, proponuję wycieczkę na wykopaliska do francuskiego zoo! Jak myślicie, dobry pomysł? ;)))

20 komentarzy :

  1. łohohoho n_n A skąd się tutaj u Ciebie wziął seks na ludowo ;) Niesamowite po prostu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. cammie, chyba kształciłyśmy się u dwóch różnych wróżek, bo ja znam inną interpretację kolorów oczu:
    1. oczy niebieskie to oczy morza, pamiętaj chłopcze, że to królowa
    2. oczy brązowe to oczy misia, pamiętaj chłopcze, że to strojnisia
    3. oczy zielone to oczy kota, pamiętaj chłopcze, że to... hołota ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Iwetto, ja właśnie też nie wiem :)))

    Mizz, jak ja mam to rozumieć, bo wiesz, oczy to ja mam akurat zielone ;)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie chcę myśleć, co to miało być to "biało - granatowe tłuste i wodniste w środku"... ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Violl, zostawmy lepiej ten temat :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja akurat też:D Cóż zrobić, tak się śpiewało w podstawówce;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem, gdzie ty do szkoły chodziłaś ;)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Nadal jest dla mnie zagadką, dlaczego Twój blog wyświetla się po wpisaniu roznych dziwnych haseł :confused:

    OdpowiedzUsuń
  9. Kamila, myślę, że nie chodzi o dokładne hasła, ale o kombinację pasujących słów. Sprawdziłam, wyszukując "biało - granatowe tłuste i wodniste w środku" :))) Zobacz sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mnichu, Ty zakonniku, rozbroiło mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. To rozumiem, tylko, że ktoś w ogógle takie hasła wpisywał - u mnie w statystykach nie pojawia się nic takiego :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Annie, :DDD

    Kamila, wiem, gdzie może leżeć pies pogrzebany. Takie dziwne hasła trafiają się sporadycznie. W zestawieniu ogólnym za tydzień czy miesiąc nawet nie są generowane, bo za rzadko padają. Powinnaś sprawdzać statystyki codziennie, wtedy wyłowisz :))) Ja właśnie tak robię przygotowując posty referral fun.

    OdpowiedzUsuń
  13. ło Bosz, dobrze, ze nigdy nie słyszałam tego tekstu o hołocie, bo jeszcze bym się w sobie... zamkła ;-))))

    OdpowiedzUsuń
  14. Anu, nie, no tego to byśmy nie chcieli :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Katalino, ja też się przy tych postach dobrze bawię :))) Ale mam dobrą inspirację :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Jee!! W końcu mam coś innego niż zapytania związane z lakierami:

    "zrobic dobre zdjecia do aukcji"
    nie umywa się do twoich, ale od czegoś trzeba zaczac ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. w moim pliku mam już 3 hasła :p uzbieram 10 i też się podzielę :)

    OdpowiedzUsuń