beauty & lifestyle blog

wtorek, 5 października 2010

Sunshine Award :)))

Spieszę poinformować, że zostałam wyróżniona Sunshine Award :)))



Serdecznie dziękuję Lili (Sunny Monday KLIK), Pilar (Confesiones de una compradora compulsiva KLIK), Pialjace (Pialjaka to kraina taka KLIK), Eveleo (Kobieta przed 30 KLIK) i Kosmetykoholiczce (Moja kosmetyczka KLIK), które przyznały mi nagrodę, doceniając No to pięknie! i moje starania, żeby uczynić tego bloga ciekawym :)

Nagradzam (alfabetycznie):
1. Agabil (Makeup Boulevard KLIK)
2. Agnieszkę (Jak pięknie być kobietą KLIK)
3. Emmę (Mój ogródek KLIK)
4. Cathy (Mineralne kosmetyki KLIK)
5. Eveleo (Kobieta przed 30 KLIK)
6. Inoue (Lustro Inoue KLIK)
7. Kamilannę (Foto-Makeupowo KLIK)
8. Kasiek.pe (Gotowanie to przyjemność KLIK)
9. Pialjakę (Pialjaka to kraina taka ... KLIK)
10. Sabbath (Sabbath of Senses KLIK)
11. Tesko (TeskoBlog KLIK)
12. Yennefer (TELEPORT KLIK)

Instrukcje dla wyróżnionych:
1. Zapisz zdjęcie, które jest powyżej i umieść je na własnym blogu.
2. Przyznaj nagrodę 12 innym bloggerom.
3. Zalinkuj blogi, którym przyznałaś nagrodę.
4. Zostaw komentarz ze stosowną informacją o nagrodzie na odpowiednich blogach.
5. Podziel się linkiem do bloga osoby, która przyznała ci tę nagrodę.


Mam nadzieję, że cieszycie się razem ze mną :)))

Jeszcze raz dziękuję!

7 komentarzy :