beauty & lifestyle blog

czwartek, 28 października 2010

Zaprowadzę Was :)))

Zainspirowana pomysłem Eveleo (KLIK), podchwyconym potem przez Hexxanę (KLIK), postanowiłam tak jak dziewczyny podzielić się z Wami kilkoma sprawdzonymi adresami w sieci. A zatem zapraszam na wirtualny spacer. Zaprowadzę Was :)))

DLA URODY

forum mineralne wizaz.pl

Portalu wizaz.pl nie muszę nikomu rekomendować, ale chciałam zaprosić Was na wizażowe forum mineralne, czyli do skarbnicy wiedzy na temat kosmetyków mineralnych z godnym zaufania podforum zakupowym KLIK. Znajdziecie tam mnóstwo świetnie uporządkowanych informacji o właściwościach minerałów, sposobach ich aplikacji, firmach mineralnych i ich ofertach, o niezbędnych akcesoriach, o przydatnych trikach. Gorąco polecam.

moje ulubione marki mineralne

- LUMIERE KLIK

Lubię tę markę zwłaszcza za podkłady - duży wybór odcieni i formuł.

- LUCY MINERALS KLIK

Lucy wyróżnia świetna kolorystyka podkładów, niezwykła ich wydajność i wysoka jakość obsługi.

- BLUSCHE KLIK

Z Blusche pochodzą moje ulubione pędzle.

- LURE BEAUTY KLIK

Lure Beaty oferuje fantastyczną, wyjątkową pielęgnację. Szkoda, że przesyłka do Polski dość przecież ciężkich produktów znacznie podwyższa koszty zakupu.

od czasu do czasu

- COASTAL SCENTS KLIK

CS ma naprawdę szeroką ofertę, ja zaopatruję się tam zwykle w pędzle, miki i żelowe linery.

- CHERRY CULTURE KLIK

Odwiedzam, bo wiem, że znajdę tam ciekawe, a niedostępne bądź trudno dostępne w Polsce marki, np. NYX albo Beauty Blender. Częste kody rabatowe!


UBRANIA I DODATKI

- SKLEP LASZAFA KLIK

Ciekawe ciuchy i dodatki w atrakcyjnych cenach. Świetna obsługa i częste promocje!

- GALERIA WYLĘGARNIA KLIK

Mnóstwo wszelkiego dobra, oryginalnego, wyjątkowego, wyróżniającego się. Ciuchy, torebki, biżuteria, dekoracje, wszystko handmade.


PREZENTY

- CZEKOLADOWY TELEGRAM KLIK

Prezent uniwersalny, na każdą okazję i dla każdego.

- BUKIET DLA BOBASA KLIK

Niespodzianka dla szczęśliwej mamy i dziecka.


DO POCZYTANIA

- PROJEKT GUTENBERG KLIK

Darmowe ebooki.

- GOOGLE BOOKS KLIK

Wiadomo :)


CHARYTATYWNIE

- PROJEKT FREE RICE KLIK

Przyjemne z pożytecznym. Strona do nauki angielskiego słownictwa, każda poprawna odpowiedź to 10 ziaren ryżu fundowanych na rzecz głodujących. Program realizuje Organizacja Narodów Zjednoczonych.

- PROJEKT OKRUSZEK KLIK

Każde kliknięcie to 5 groszy fundowane przez sponsorów na chleb dla potrzebujących. Akcja realizowana przez Fundację Bliźniemu Swemu.

- PROJEKT POLA NADZIEI KLIK

Posadzenie wirtualnego żonkila to złotówka fundowana przez sponsorów na walkę z chorobami nowotworowymi. Akcja realizowana przez Akademię Walki z Rakiem.


POŚMIEJMY SIĘ

- PICZON KLIK

Po drugiej stronie piękna ;)))

- AAABY-SPRZEDAĆ KLIK

Dobre zdjęcie dźwignią internetowego handlu ;)))

- ALLE CHAŁA KLIK

O nie! Dobre zdjęcie i dobry opis dźwignią internetowego handlu ;)))

- RAIDER55 KLIK

Koszmary architektury :)))


ODKRYTE NIEDAWNO

- GROUPON KLIK

Zniżki, zniżki, zniżki! :)))

- KRAKVET KLIK

Zakupy dla Wilusia :)))

- INTERIOR OF SOUL KLIK

Inspiracje :)))


Dobra, dosyć tego, już mnie trochę nogi bolą ;)))

14 komentarzy :

  1. Emmo, rozumiem, że coś ci się spodobało? Cieszę się :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne, zwłaszcza te "do śmiechu" :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że dobrze się bawiłaś :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Cammie wysłałam Ci maila, także sprawdź proszę swoją blogową skrzynkę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też podpisuję, że super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się kategoria "pośmiejmy się" :D
    oprócz wylęgarni ciekawa jest też pakamera :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Eveleo, byłaś moją inspiracją :*

    Du, Pakamerę też znam, ale jakoś większy sentyment mam do Wylęgarni :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super kategorie:)
    Osobiscie jestem jak najwieksza zwolenniczka tego typu zestawien:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Hexx, kto wie, może więcej bloggerek podchwyci ten pomysł?

    OdpowiedzUsuń
  10. jak juz powiedzialam na ktoryms z blogow, super pomysl z takimi linkami :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Swirrrusko, witaj :)
    Cieszę się, że pomysł przypadł ci do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. O kurka, na swojej liście "postów do zrealizowania" też umieściłam coś takiego, a teraz patrzę - u Ciebie właśnie taki post (jak ja mogłam przegapić?!) :))

    niektórych stronek nie znam, idę obczajać ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Violl, takie niedopatrzenie, chyba się obrażę ;)))

    OdpowiedzUsuń